Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Politieke uitspraken prins Filip (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Het wraaksein is gegeven! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25334)

Yann 2 december 2004 09:30

Het wraaksein is gegeven!
 
We zijn hun tergen moe. Alle Belgen moeten alle nummerplaten noteren van automobilisten die enkel de VL als landkenteken kleven. Ook overdreven Vlaams-gezinden (bv. zwarte Leeuw aan woning of in tuin) komen op de lijst.

Tot op de dag van vandaag zijn daar nog geen concrete cijfers over. Nadien spelen we de databank door naar Staatsveiligheid. Ik begin vandaag alvast!

Succes!

ancapa 2 december 2004 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
We zijn hun tergen moe. Alle Belgen moeten alle nummerplaten noteren van automobilisten die enkel de VL als landkenteken kleven. Ook overdreven Vlaams-gezinden (bv. zwarte Leeuw aan woning of in tuin) komen op de lijst.

Tot op de dag van vandaag zijn daar nog geen concrete cijfers over. Nadien spelen we de databank door naar Staatsveiligheid. Ik begin vandaag alvast!

Succes!

de mijne is VB 007

ancapa 2 december 2004 09:36

er hangt nog een grote zwarte sticker op :

13 juni een kwestie van vrijemeningsuiting !

ancapa 2 december 2004 09:37

ook een paar krassen van krapuul dat tegen de vrije meningsuiting is... neem ik er graag bij als bewijs !!

Distel 2 december 2004 09:38

:rofl: :rofl: :rofl:

Yann gaat eigenhandig zijn troetelkindje - de repressie - op gang trekken. Veel succes gewenst alvast! :lol:

llore 2 december 2004 09:55

Yannick,

De staatsveiligheid kent me al. Wat moet ik nu doen? Geef ik alsnog mijn gegevens aan jou door, of volstaat de eerste registratie?

Bij voorbaat dank voor het antwoord.

P.S. O Ja , ik heb ook heel wat vrienden ( de meeste jongeren uit mijn vriendenkring zijn Vlaamsgezind ( je kent ze wel; universitairen). Geef ik hun coördinaten ook aan jou door?

Kim 2 december 2004 09:56

Universitair én vlaams-gezind? Is dat geen contradictie in terminis? ;)

Distel 2 december 2004 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Universitair én vlaams-gezind? Is dat geen contradictie in terminis? ;)

Geef je nu doe dat de BUB-universitairen Waals-gezind zijn? 8)

Distel 2 december 2004 10:05

Yann, kan je ook even laten weten welk merkteken ik moet dragen? Een ster misschien?

Kim 2 december 2004 10:06

@ Distel

Neen, ik ben ook universitaire student en ik ben Belgisch gezind, dat heeft niets met Waals-gezind zijn te maken. (tenminste als ik Waals-gezind zijn op de dezelfde lijn zet met Vlaams-gezind zijn).

Geen enkele BUB'er is franskiljon.

g_berger13 2 december 2004 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Universitair én vlaams-gezind? Is dat geen contradictie in terminis? ;)

in jouw richting mss wel,
ik ben het er helemaal mee oneens, het VTK, de grootste studentenvereniging van vlaanderen (de burg. ir. uit leuven) hebben vorig jaar een peiling gehouden, en toch wel ruim 1/3 stemde op het vlaams blok van toen, en nu gij

neruda 2 december 2004 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
....
13 juni een kwestie van vrijemeningsuiting !

hypocriet ! de Story vandaag...ook een kwestie van vrijemeningsuiting !:evil:

Kim 2 december 2004 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door g_berger13
in jouw richting mss wel,
ik ben het er helemaal mee oneens, het VTK, de grootste studentenvereniging van vlaanderen (de burg. ir. uit leuven) hebben vorig jaar een peiling gehouden, en toch wel ruim 1/3 stemde op het vlaams blok van toen, en nu gij

Het is niet omdat men op het Vlaams Blok stemt, dat men voor een splitsing is. Men stemt vaak op het Blok vanwege hun migrantenstandpunt en uit protest. Zulke peilingen zijn altijd relatief.

Ik studeer rechten, daar zijn de meningen over België verdeeld. Al is een groot aantal studenten voorstander van een federaal België.

Antoon 2 december 2004 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de mijne is VB 007

:lol: :lol: :lol:

humble 2 december 2004 10:16

yann, droevige mannetje
Je ware aard ontpopt zich.
Dit is nu waarvoor het VB altijd gewaarschuwd heeft, de dictatuur van mariginalen die de macht uitmaken.
Ik hoop dat je geen kepie draagt want personen als U zijn een gevaar voor de mensheid.
Je kunt naast loepold II, Hitler, stalin, de aanstichters in Rwanda en andere monsters plaats nemen, want hoewel je de macht niet hebt heb je toch dezelfde ziekelijke geest.
Het is de hoogste tijd dat we onafhankelijk worden en mensen met dergelijke ideën geen kans meer maken.

Distel 2 december 2004 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Geen enkele BUB'er is franskiljon.

En geen enkele VBer racist, geen enkele VLDer autoritair, en geen enkele SP'Aer kapitalist.

Kim 2 december 2004 10:21

Distel, uw bewering slaat nergens op. U toont enkel aan dat u een vooroordeel over de BUB hebt. Een vooroordeel dat sterk afwijkt van de werkelijkheid.

Distel 2 december 2004 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Distel, uw bewering slaat nergens op. U toont enkel aan dat u een vooroordeel over de BUB hebt. Een vooroordeel dat sterk afwijkt van de werkelijkheid.

Dat is geen vooroordeel. Dat is een constatatie op basis van wat ik op deze fora al gelezen heb van BUB-leden.

Kim 2 december 2004 10:32

Dan heeft u de verkeerde conclusies getrokken. U zou misschien beter eens een meeting bijwonen. ;)

Pieter de Coninck 2 december 2004 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Dan heeft u de verkeerde conclusies getrokken. U zou misschien beter eens een meeting bijwonen. ;)

Een meeting bijwonen. In het kleuterklaske?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be