Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 15 december 2013 01:30

Amai, op den duur moet ik Shaun Ryder nog gelijk geven. :lol:

Citaat:

http://www.hln.be/hln/nl/9092/Muziek...s-idioot.dhtml

Ryder, die de tv-show 'Shaun Ryder on UFO's' presenteert: "Je kan geen grotere 'believer' treffen dan ik. Ik weet wat ik heb gezien en ik had geen drugs genomen. Wie zegt dat er in de ruimte geen ander leven is, is een volslagen idioot".

"Je hebt veel verschillende mensen die in UFO's geloven. Daar zitten ook fantasten bij, maar wij hebben ook met fysici, agenten en generaals gesproken. Geloofwaardige mensen dus. Mensen die volhouden dat wij mensen de enigen in het universum zijn, zijn eikels".

Ryder was verbaasd toen hij de getuigenis hoorde van iemand die beweerde ontvoerd te zijn geweest door aliens. Daar was hij vroeger immers sceptisch over.

"Ik hecht niet veel geloof aan verhalen over ontvoeringen door aliens. Maar ik ontmoette een kerel, Travis Walton, en die deed me mijn ogen openen. Hij vertelde me hoe hij een ruimteschip zag, de lucht inging en het schip aanraakte. De energie die daarbij vrijkwam, gooide hem zes meter de lucht in. Daarna werd hij binnengelaten in het ruimteschip, kreeg hij er medische zorgen en dat redde zijn leven. Hij was vijf dagen lang vermist en zag eruit alsof hij uit de Vietnamoorlog kwam met posttraumatische stress".

bembem 15 december 2013 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6930427)
val mij niet lastig met nutteloos gezaag.


Heeft jouw gezaag nut? :lol:

peter1962 15 december 2013 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930316)
I greet the new masters

Diezelfde new masters zijn ook al in Rome verschenen, en hebben er hun stempel nagelaten. Onvergetelijk. Ik denk dat het nog een tijdje zal duren om de rune tekens die ze nalieten te ontcijferen.

Havanna 15 december 2013 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6930569)
Amai, op den duur moet ik Shaun Ryder nog gelijk geven. :lol:

Ik weet wat ik heb gezien en ik had geen drugs genomen. Wie zegt dat er in de ruimte geen ander leven is, is een volslagen idioot".

"Je hebt veel verschillende mensen die in UFO's geloven. Daar zitten ook fantasten bij, maar wij hebben ook met fysici, agenten en generaals gesproken. Geloofwaardige mensen dus. Mensen die volhouden dat wij mensen de enigen in het universum zijn, zijn eikels".

Ryder was verbaasd toen hij de getuigenis hoorde van iemand die beweerde ontvoerd te zijn geweest door aliens. Daar was hij vroeger immers sceptisch over.

"Ik hecht niet veel geloof aan verhalen over ontvoeringen door aliens. Maar ik ontmoette een kerel, Travis Walton, en die deed me mijn ogen openen. Hij vertelde me hoe hij een ruimteschip zag, de lucht inging en het schip aanraakte. De energie die daarbij vrijkwam, gooide hem zes meter de lucht in. Daarna werd hij binnengelaten in het ruimteschip, kreeg hij er medische zorgen en dat redde zijn leven. Hij was vijf dagen lang vermist en zag eruit alsof hij uit de Vietnamoorlog kwam met posttraumatische stress".

Hij heeft dus eigenlijk helemaal niks gezien, buiten een vent die hem een verhaaltje vertelde ...:D
Zelfs een artikel kritisch lezen gaat hun petje te boven.

Havanna 15 december 2013 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6930678)
Diezelfde new masters zijn ook al in Rome verschenen, en hebben er hun stempel nagelaten. Onvergetelijk. Ik denk dat het nog een tijdje zal duren om de rune tekens die ze nalieten te ontcijferen.

Mijn theorie is eerder dat dit de 1ste stap is van hun terraforming proces 8O

meneer 15 december 2013 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6930594)
Heeft jouw gezaag nut? :lol:

IK zaag niet. Ik antwoord enkel de ontelbare trollen die dit topic teisteren. Met gezeik, gezaag, leugens en spijkers op laag water.

Havanna 15 december 2013 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931027)
IK zaag niet. Ik antwoord enkel de ontelbare trollen die dit topic teisteren. Met gezeik, gezaag, leugens en spijkers op laag water.

Ja want beweren dat je stemmen hoort van wezens op een andere planeet in de buurt van Sirius is uiteraard volledig waar

meneer 15 december 2013 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6930689)
Mijn theorie is eerder dat dit de 1ste stap is van hun terraforming proces 8O

Mijn theorie is dat dit vogelstront is. Iedereen ziet dat.
Net zoals iedereen begint te beseffen dat Alien-bezoek aan onze aarde geen sprookjes zijn.
Mentaal minderbegaafden met gefossiliseerde hersens hebben dat nog niet door natuurlijk.

meneer 15 december 2013 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6931029)
Ja want beweren dat je stemmen hoort van wezens op een andere planeet in de buurt van Sirius is uiteraard volledig waar

Heb ik nog nooit beweerd. Maar waarom zou het onmogelijk zijn dat iemand die stemmen hoort ? Als de Aliens er voor kiezen zich tot hem te richten ?
Als ik iets zeg tegen mijn buur, en jij hoort dat niet, betekent dat dan dat ik niets gezegd heb ?
Denk eens rustig na, man, als je daar toe in staat bent.;-)

Havanna 15 december 2013 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931035)
Mijn theorie is dat dit vogelstront is. Iedereen ziet dat.
Net zoals iedereen begint te beseffen dat Alien-bezoek aan onze aarde geen sprookjes zijn.
Mentaal minderbegaafden met gefossiliseerde hersens hebben dat nog niet door natuurlijk.

Dan heb je vast ook een EVEN duidelijke foto van die aliens waardoor je kan aantonen dat het geen sprookjes zijn?

Havanna 15 december 2013 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931040)
Heb ik nog nooit beweerd. Maar waarom zou het onmogelijk zijn dat iemand die stemmen hoort ? Als de Aliens er voor kiezen zich tot hem te richten ?
Als ik iets zeg tegen mijn buur, en jij hoort dat niet, betekent dat dan dat ik niets gezegd heb ?
Denk eens rustig na, man, als je daar toe in staat bent.;-)

Eerst de aliens ....
Daar zijn we nog laaaaaaang niet.

meneer 15 december 2013 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6931044)
Dan heb je vast ook een EVEN duidelijke foto van die aliens waardoor je kan aantonen dat het geen sprookjes zijn?

Aliens die zijn zoals de jetset, die willen niet zomaar door iedereen gefotografeerd worden.:-)
Toch bestaan er in Roswell hopen foto's van die jongens.

Tamam 15 december 2013 14:10

Beelden, en videos aub! als het hier vol zit met UFO's, en we eindelijk rondlopen met iets dat een foto kan nemen als is het een GSM... waar zijn die beelden?

en abductees? zet eens je webcam aan in uw slaapkamer ofzo?

Havanna 15 december 2013 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931056)
Aliens die zijn zoals de jetset, die willen niet zomaar door iedereen gefotografeerd worden.:-)
Toch bestaan er in Roswell hopen foto's van die jongens.

Hoe kan jij dat nu weten?

meneer 15 december 2013 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6931045)
Eerst de aliens ....
Daar zijn we nog laaaaaaang niet.

Lees dit eens !:-D

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...e-geland.dhtml
Er is ook een foto van een Alien bij het artikel , ga maar kijken !:-)


Citaat:

Pas vrijgegeven documenten van het FBI zouden bevestigen wat samenzweringstheorieën al jarenlang beweren: vliegende schotels, bemand door aliens, zijn op de Aarde geland.


De documenten, die jarenlang topgeheim zijn gebleven, lijken de theorie te staven dat buitenaardse wezens inderdaad in 1947 in het Amerikaanse stadje Roswell zijn geland.

Roswell geniet internationale bekendheid vanwege het zogenaamde 'Roswellincident'. De discussie tussen aanhangers, tegenstanders en wetenschappers over de gebeurtenis houdt tot op de dag vandaag wereldwijd aan.

Na de landing zouden de aliens volgens de FBI-gegevens naar een legerbasis zijn overgebracht. Het ging om 3 cirkelvormige ruimtetuigen, met aan boord telkens 3 aliens van ongeveer een meter groot, zo beweerde een FBI-agent al in 1950.

Bewijzen
Volgens ufo-'experts' kunnen de documenten bewijzen dat aliens en ufo's geen verzinsels zijn
. Ex-FBI-agent Guy Hottel onthulde 'de ontdekking' in 1950 aan zijn directeur. Hottel had op zijn beurt de informatie van een inspecteur van de Amerikaanse luchtmacht.

'Drie zogenaamde vliegende schotels zijn aangetroffen in New Mexico. Ze worden omschreven als cirkelvormig en bol in het midden, met een diameter van ongeveer 15 meter. Elke schotel was bemand door drie lichamen met menselijke vormen. Ze waren echter slechts een meter groot, gekleed in een verfijnde metaalachtige stof. Elk lichaam droeg een pak zoals testpiloten dragen.'

In de documenten is de naam van de inspecteur die deze onthullingen tegenover Hottel deed geschrapt. Bovendien is er geen melding gemaakt van de datum van de 'ontdekking'.

Neergestort
De aliens hebben volgens Hotell geen zachte landing gemaakt. De ex-FBI'er, die voor het kantoor in Washington werkte, meent dat de krachtige radar van Roswell de besturingssystemen van de UFO's heeft verstoord. Daardoor zouden ze zijn neergestort.

Het document is door het FBI in het online archief The Vault gepubliceerd, samen met duizenden andere. Dat meldt The Sun.
Wat nu, Havanna ? Je bent de sigaar, bewijs is geleverd !:-)
( En nu gaat Havanna krijsen en brullen dat het fake is :lol: )

Havanna 15 december 2013 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931073)
Lees dit eens !:-D

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...e-geland.dhtml
Er is ook een foto van een Alien bij het artikel , ga maar kijken !:-)

Wat nu, Havanna ? Je bent de sigaar, bewijs is geleverd !:-)
( En nu gaat Havanna krijsen en brullen dat het fake is :lol: )

Ik wil graag mijn eigen conclusies trekken uit de bronnen, mag dat?

Een ander vraagje : jij ooit de FILM alien autopsie gezien?
Het verhaal er achter ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Alien_autopsy

meneer 15 december 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6931084)
Ik wil graag mijn eigen conclusies trekken uit de bronnen, mag dat?

Een ander vraagje : jij ooit de FILM alien autopsie gezien?
Het verhaal er achter ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Alien_autopsy

Jij baseert je op propaganda-filmkes, ik op feiten. Dat is dus het verschil tussen ons.:-)

Havanna 15 december 2013 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931174)
Jij baseert je op propaganda-filmkes, ik op feiten. Dat is dus het verschil tussen ons.:-)

Toon het verschil aan

parcifal 15 december 2013 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931174)
Jij baseert je op propaganda-filmkes, ik op feiten. Dat is dus het verschil tussen ons.:-)

Jij zou nog geen feit herkennen al moest het je een tong draaien. (Alsof dat ooit zou gebeuren, nietwaar?) :-D

Micele 15 december 2013 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6931073)
Lees dit eens !:-D

http://www.huffingtonpost.com/2013/0...n_2965993.html

vrijgegeven door FBI: :? Desinfo voor de lol ?

http://vault.fbi.gov/hottel_guy/Guy%...%20of%201/view


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be