Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 8 februari 2014 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7005799)
Niet meer of minder dan dat de informatie bij het bekijken van Bumba mij prikkelt (ik bekijk dat samen met mijn 2-jarig zoontje voor u rare ideen krijgt).

Bumba is overigens wel stukken beter en prikkelender dan de gechannelde informatie die u presenteent. Wellicht is een doelpubliek van 2-jarigen te hoog gegrepen voor die channelaars. 8-)



Jij zit aan het kritiekloze ontvangende eind, we weten het.
Uw probleem. Verwacht geen applaus.



Let in the clowns!

Ik denk dat Bumba zowat het ingewikkeldste is dat jij aankunt. Of misschien heb je een kind nodig om het je uit te leggen ?
Ik heb ooit zo eens gehoord over een volledig normale jongen die mentaal gehandicapte ouders had, en voor hen zorgde. Is dat ook zo in jouw geval ?

peter1962 8 februari 2014 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sebastokrator (Bericht 7004341)
Is er ondertussen eigenlijk al één bewijs aangeleverd voor aliens die ons "reeds meermaals bezocht" hebben?

Enkele weken geleden, en gisteren opnieuw is er een groep van 4, die zich dan opsplitste per twee aan alle huizen gaan aanbellen in onze straat. Vreemde types, regenjas en ouderwetse hoed + zwarte boekentas en ze spraken een heel vreemde taal. Het ging over verspreiden van het woord van de heer (?). Toen ze een boekje bovenhaalden dacht ik dat het beter was van dat contact met die arcturianen toch maar te verbreken door de deur dicht te doen. Je weet maar nooit.
Dus ja, volgens mij zijn wij meermaals bezocht.
Ik heb jammer genoeg geen foto kunnen nemen, en had het fysiek bewijs misschien toch beter kunnen aanvaarden. Maar wél ben ik bereid een getuigenis af te leggen.

meneer 8 februari 2014 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 7006731)
Enkele weken geleden, en gisteren opnieuw is er een groep van 4, die zich dan opsplitste per twee aan alle huizen gaan aanbellen in onze straat. Vreemde types, regenjas en ouderwetse hoed + zwarte boekentas en ze spraken een heel vreemde taal. Het ging over verspreiden van het woord van de heer (?). Toen ze een boekje bovenhaalden dacht ik dat het beter was van dat contact met die arcturianen toch maar te verbreken door de deur dicht te doen. Je weet maar nooit.
Dus ja, volgens mij zijn wij meermaals bezocht.
Ik heb jammer genoeg geen foto kunnen nemen, en had het fysiek bewijs misschien toch beter kunnen aanvaarden. Maar wél ben ik bereid een getuigenis af te leggen.

Wat een domme praatjes, peter...
Het waren waarschijnlijk getuigen van Jehovah, geen Aliens hoor, wees maar niet ongerust.;-)

Another Jack 8 februari 2014 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7007609)
Wat een domme praatjes, peter...
Het waren waarschijnlijk getuigen van Jehovah, geen Aliens hoor, wees maar niet ongerust.;-)

Bewijs dat het geen aliens waren!

peter1962 8 februari 2014 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7007609)
Wat een domme praatjes, peter...
Het waren waarschijnlijk getuigen van Jehovah, geen Aliens hoor, wees maar niet ongerust.;-)

Ik ben daar niet zo zeker van...
Misschien shape-shifters ? Tenslotte zijn ze hier al héél lang tussen ons hee. Volgens niburu.
Toch bedankt om mij gerust te stellen.

meneer 9 februari 2014 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 7007713)
Ik ben daar niet zo zeker van...
Misschien shape-shifters ? Tenslotte zijn ze hier al héél lang tussen ons hee. Volgens niburu.
Toch bedankt om mij gerust te stellen.

In elk geval, peter, indien het vermomde Aliens waren zijn ze op verkenning gekomen bij u, en dan kan je ze in de volgende dagen terug verwachten...Deze keer wel degelijk om je te ontvoeren, en allerlei vreselijke experimenten op jou uit te voeren ( zoals reeds gebeurde met een bekend forumlid die er nog altijd niet goed van is vandaag ).
Woon je in een verlaten buurt, een stil en donker straatje ? Aliens gaan namelijk graag zo discreet als mogelijk te werk.
Best is een geladen geweer naast je in bed te leggen, en te schieten zogauw je verdachte geluiden hoort in huis.8O

Demper 9 februari 2014 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7008217)
In elk geval, peter, indien het vermomde Aliens waren zijn ze op verkenning gekomen bij u, en dan kan je ze in de volgende dagen terug verwachten...Deze keer wel degelijk om je te ontvoeren, en allerlei vreselijke experimenten op jou uit te voeren ( zoals reeds gebeurde met een bekend forumlid die er nog altijd niet goed van is vandaag ).
Woon je in een verlaten buurt, een stil en donker straatje ? Aliens gaan namelijk graag zo discreet als mogelijk te werk.
Best is een geladen geweer naast je in bed te leggen, en te schieten zogauw je verdachte geluiden hoort in huis.8O

Ik heb onlangs een alien verzopen in een ton water.

meneer 9 februari 2014 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7008220)
Ik heb onlangs een alien verzopen in een ton water.

Ah, onze katten-killer komt ook wat zeveren in de Alien-draad, met de fanatiek sceptische zagemannen...:lol: Je komt tussen dat volkske wat vriendjes ronselen ofzo ? Nu je als gemene dierenbeul wat geïsoleerd geraakt bent ?
Laat mij eens raden, jij gelooft zeker niet dat Aliens onze aarde bezoeken ?:-)

Demper 9 februari 2014 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7008226)
Ah, onze katten-killer komt ook wat zeveren in de Alien-draad, met de fanatiek sceptische zagemannen...:lol: Je komt tussen dat volkske wat vriendjes ronselen ofzo ? Nu je als gemene dierenbeul wat geïsoleerd geraakt bent ?
Laat mij eens raden, jij gelooft zeker niet dat Aliens onze aarde bezoeken ?:-)

Aliens vermommen zich als zwerfkatten.

meneer 9 februari 2014 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7008227)
Aliens vermommen zich als zwerfkatten.

Juist, zij voeren experimenten op je uit door giftige kaka in je kleinburgerlijk tuintje te dumpen, Demper. Straks breken over je hele lichaam geelgroene harige etterpuisten uit Dumper, arme stumper, waar wormen uitkruipen die je vlees verslinden terwijl de zwerfkatten er bij staan en zich een kriek lachen !:-D

Another Jack 9 februari 2014 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7008241)
Juist, zij voeren experimenten op je uit door giftige kaka in je kleinburgerlijk tuintje te dumpen, Demper. Straks breken over je hele lichaam geelgroene harige etterpuisten uit Dumper, arme stumper, waar wormen uitkruipen die je vlees verslinden terwijl de zwerfkatten er bij staan en zich een kriek lachen !:-D

Blij dat je eindelijk inziet dat al die flutverhalen om te lachen zijn.

Antoon 9 februari 2014 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7005115)
....

Ik channel trouwens niet, iedereen met een beetje google skills kan opzoeken waar het vandaag komt.

Als afsluiter hier nog een relevant stuk van de Arcturianen :-D ivm dit onderwerp:

...

u komt hier vertellen dat de Acturianen vanuit een heel ver zijnde planeet een boodschap hebben gestuurd. Zonder bron, zonder enige afkomst. En wij moeten gaan googelen en zoeken?

Man, man toch. Laat gewoon weten wat uw bron is, en vooral hoe die boodschappen uit Acturistan worden verstuurd. Want voor zover ik wordt hun regio nog niet gedekt door BPost en DHL.

meneer 9 februari 2014 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7009467)
u komt hier vertellen dat de Acturianen vanuit een heel ver zijnde planeet een boodschap hebben gestuurd. Zonder bron, zonder enige afkomst. En wij moeten gaan googelen en zoeken?

Man, man toch. Laat gewoon weten wat uw bron is, en vooral hoe die boodschappen uit Acturistan worden verstuurd. Want voor zover ik wordt hun regio nog niet gedekt door BPost en DHL.

:-) Hier wat uitleg over Arcturiërs :

Citaat:

De Arcturiërs

De Arcturiërs hebben een van de meest geavanceerde beschavingen in onze melkwegstelsel. Ze liggen ons naar schatting zo'n 3000 jaar voor in ontwikkeling. Ze leven bij de ster Arcturus, zo'n 36 lichtjaar van de aarde. Het is een vijfdimensionale beschaving en als het ware een prototype voor de toekomst van de aarde. Ze houden zich bezig met Godrealisatie. Van de Arcturiërs kunnen we leren dat het belangrijkste element voor het leven in de vijfde dimensie liefde is. Ze werken nauw samen met de geascendeerde meesters. Ze reizen door de ruimte met hun sterrenschepen. Ze hebben ons ook beschermd tegen negatieve Buitenaardsen. Even voor de beeldvorming: ze zijn ongeveer 1.20m en slank van postuur. Hun huid heeft een groenachtige kleur. Ze hebben drie vingers. Ze kunnen objecten met gedachtekracht verplaatsen en zijn heel telepathisch. Ze leven zo'n 350 �* 400 jaar. Er is geen ziekte op Arcturus, deze is sinds eeuwen uitgebannen. Er is geen competitie. Een maat voor succes in het leven is hun lichtfrequentie. Ze zijn heel dienstbaar en ze leven veel in groepsbewustzijn omdat ze weten dat ze allen één zijn. Verder hebben ze een goed gevoel voor humor... :)
http://chrisbrodem.beepworld.de/de-arcturirs.htm

Lees verder op de site. Zéér belangrijk voor jouw verdere ontwikkeling, Antoon !:-)

Antoon 10 februari 2014 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7009911)
:-) Hier wat uitleg over Arcturiërs :

http://chrisbrodem.beepworld.de/de-arcturirs.htm

Lees verder op de site. Zéér belangrijk voor jouw verdere ontwikkeling, Antoon !:-)

:lol::lol:

Star Trek, maar dan omgekeerd. Zij hebben ons ontdekt.

parcifal 10 februari 2014 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7009911)
:-) Hier wat uitleg over Arcturiërs :

http://chrisbrodem.beepworld.de/de-arcturirs.htm

Lees verder op de site. Zéér belangrijk voor jouw verdere ontwikkeling, Antoon !:-)

Lol, vroeger waren het elfjes en kabouters, nu acturiers en pleiadiers.
Garbage in, garbage out, nietwaar?

In elk geval : als er een bewoonde planeet Troll bestaat, sta jij met stip bovenaan als afgezant van deze planeet.
Vermoedelijk zijn ze het daar nu noch altijd aan het vieren dat ze jou zo vakkundig hebben geloosd. :-D

Antoon 10 februari 2014 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7010069)

In elk geval : als er een bewoonde planeet Troll bestaat, sta jij met stip bovenaan als afgezant van deze planeet.
Vermoedelijk zijn ze het daar nu noch altijd aan het vieren dat ze jou zo vakkundig hebben geloosd. :-D

:lol:

Zipper 10 februari 2014 01:06

Hi, "I'm Mork from Ork" :-D

peter1962 10 februari 2014 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7008217)
In elk geval, peter, indien het vermomde Aliens waren zijn ze op verkenning gekomen bij u, en dan kan je ze in de volgende dagen terug verwachten...Deze keer wel degelijk om je te ontvoeren, en allerlei vreselijke experimenten op jou uit te voeren ( zoals reeds gebeurde met een bekend forumlid die er nog altijd niet goed van is vandaag ).
Woon je in een verlaten buurt, een stil en donker straatje ? Aliens gaan namelijk graag zo discreet als mogelijk te werk.
Best is een geladen geweer naast je in bed te leggen, en te schieten zogauw je verdachte geluiden hoort in huis.8O

Voorlopig nog niets gezien, maar ik blijf waakzaam.

Antoon 10 februari 2014 01:08

Nanoo Nanoo

JBM 10 februari 2014 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 7010121)
Voorlopig nog niets gezien, maar ik blijf waakzaam.

Een buitenaardse beschaving die zo enorm ontwikkeld is dat ze tot hier kunnen reizen zou het uiteraard niet nodig hebben om stiekem, maar aan de lopende band, experimenten om ons mensen uit te voeren. Die dreiging bestaat enkel in het fantasiewereldje van amoeben als Meneer.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be