Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 22 december 2013 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6941060)
Wel. Ik begon erover dat contact hoogstwaarschijnlijk binnenin onszelf te leggen is.
Dat er innerlijke deuren tot contact zijn.

ja zoiets heb ik nog gelezen ... maar waarom zeg je dan dat we bewiojzen zouden negeren ?

Citaat:

Toen begon men ruzie te maken met mekaar :(
?

Citaat:

Ons verstand is een radiostation met verscheidene zenders, hoe dit af te stellen? Daar lijkt al een hele wereld rond te bestaan.
Ik ben getuige dat er rare krachten in het leven zijn die wij ons helemaal niet bewust zijn in ons dagelijks leven. Of dit alien, goddelijk of demonisch is, daar ben ik niet wijs uit geraakt.
Toen Prometheus achter de doos van Pandora ging, volgde er ook het ene na het andere onheil.
Ik denk dat dit iets soortgelijk is.
't Was Hermes die Pandora huwde en vervolgens Pandora die uit nieuwsgierigheid dat vat, geschoken door Zeus, opende.

Promotheus is diegene die aan die rots werd vastgeketend als straf

Havanna 22 december 2013 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941867)
Kijk bvb naar een dier als het vogelbekdier, toen daarvan het eerste ( dode )exemplaar naar Europa gebracht werd, waren er zo van die mannen zoals gij en een paar andere schreeuwlelijken hier die er van overtuigd waren dat het een vervalsing was !:lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogelbekdier

OMG er was iemand kritisch zeg je nu?
Wat een schok, waddismedannu

meneer 22 december 2013 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6941852)
Een trol die achter een trol zijn trollen staat ... verbazend :-)

Spuit elf geeft ook water.:-)
Heb je anders nog iets bij te dragen in dit topic ? Of zit je op je maximum ?

Havanna 22 december 2013 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6941344)
Aha, hier raken we aan de kern van de waanzin van meneer.
"De natuur gehoorzaamt niet aan wetten"

Tja, als je dat gelooft is er geen enkele middle ground tussen jou, op jouw eiland der waanzinnigen waar werkelijk alles mogelijk is, zoals pratende vogels die chocolade eieren leggen, harpspelende draken en een zachte regen van cornflakes 's morgens ( harry potter-land bij benadering) en de mensen die in realityland leven : de ingenieurs, architecten, dokters, ontwerpers,leraars.

Het moet interessant zijn als jij eens een gesprek zou hebben met een architect nietwaar? Die mens zal wellicht niet meegaan in ontwerpen van zwevende prielen en aanhangsels. Vreemd genoeg zal die wellicht een realistisch ontwerp willen maken, geen troetelbeertjeskasteel op een wolk.
En bij de dokter, toch vreemd dat die niet met een toverstok zwaait en alles oplost met wat paddeslijm en drakekwijl he?

Hoe zou dat toch komen? :-D :-D :lol:

Ik denk dat je HP verwart met Meatballs (2 ) :D
http://www.youtube.com/watch?v=p5oCRxT-UCo

Havanna 22 december 2013 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941879)
Spuit elf geeft ook water.:-)
Heb je anders nog iets bij te dragen in dit topic ? Of zit je op je maximum ?

De vraag is, gezien de onzin die jij hier spuit, wat er in JOUW spuiten zit.

meneer 22 december 2013 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941876)
OMG er was iemand kritisch zeg je nu?
Wat een schok, waddismedannu

Er is een verschil tussen zich kritisch opstellen, en gewoon alles afwijzen dat niet in uw kraam te pas komt.
Maar d�*t is een subtiliteit die jou blijkbaar totaal ontsnapt.
Zoals zovéél trouwens...

meneer 22 december 2013 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941888)
De vraag is, gezien de onzin die jij hier spuit, wat er in JOUW spuiten zit.

W�*t precies is er onzin, mannekke ? En bewijs dat dan eens, inplaats van gewoon wat te schenenstampen zoals een valsspeler die niet kan voetballen.

Havanna 22 december 2013 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941891)
W�*t precies is er onzin, mannekke ? En bewijs dat dan eens, inplaats van gewoon wat te schenenstampen zoals een valsspeler die niet kan voetballen.

Is dat jouw leefwereld : voetbal?
Wat er onzin is ...dat je dat durft vragen : ALLES !!

meneer 22 december 2013 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941900)
Is dat jouw leefwereld : voetbal?
Wat er onzin is ...dat je dat durft vragen : ALLES !!

Is dat jouw leefwereld : schenenstampen ?
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag ? Omdat je het niet kunt...Ik begrijp dat, je bent aan je limiet. Maar stel je dan toch iets bescheidener op. Je pretentie past helemaal niet bij je onwetendheid, en je mentale toestand.
Dat komt echt heel raar over...

Havanna 22 december 2013 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941916)
Is dat jouw leefwereld : schenenstampen ?
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag ? Omdat je het niet kunt...Ik begrijp dat, je bent aan je limiet. Maar stel je dan toch iets bescheidener op. Je pretentie past helemaal niet bij je onwetendheid, en je mentale toestand.
Dat komt echt heel raar over...

Begrijp je "alles" niet?
Misschien dringt "te veel om op te noemen" wel door.
Niet opgeven hoor, het komt wel ...

Micele 22 december 2013 20:05

Toch niet zo naief die Amerikanen :-) Al een oude poll maar wie weet waren de Amerikanen toen algemeen slimmer.

Citaat:

http://edition.cnn.com/US/9706/15/ufo.poll/index.html

Poll: U.S. hiding knowledge of aliens

June 15, 1997

(CNN) -- Nearly 50 years since an alleged UFO was sighted at Roswell, New Mexico, a new CNN/Time poll released Sunday shows that 80 percent of Americans think the government is hiding knowledge of the existence of extraterrestrial life forms.

While nearly three-quarters of the 1,024 adults questioned for the poll said they had never seen or known anyone who saw a UFO, 54 percent believe intelligent life exists outside Earth.

Sixty-four percent of the respondents said that aliens have contacted humans, half said they've abducted humans, and 37 percent said they have contacted the U.S. government. The poll has a margin of error of plus or minus 3 percentage points.

But only 9 percent said they believed there were any aliens near the Hale-Bopp comet, which recently passed close enough to Earth to be seen with the naked eye.

Some "ufologists" believed a spacecraft was hidden near the comet, and members of the Heaven's Gate cult committed suicide, believing that they would be taken aboard the craft and returned "home."

What happened in Roswell?

As for the Roswell incident, nearly two-thirds of the respondents to the poll said they believed that a UFO crash-landed in a field outside the New Mexico town 50 years ago next month.

In one of the most famous UFO "sightings" in U.S. history, Roswell residents in 1947 saw lights in the night sky, followed by a loud explosion. A rancher found the "crash site" and removed a large piece of debris, storing it in his shed.

A few days later, Air Force officials from nearby Roswell Air Force Base inspected the site and the debris, and issued a press release announcing the recovery of a "flying disc." The Air Force quickly retracted that statement, and claimed the debris was from a weather balloon.

But countless statements -- some from military personnel -- appeared to contradict the Air Force's revised position. And several "witnesses" claimed to have seen bodies of dead aliens whisked away by the military.

Roswell today capitalizes on its fame as a UFO crash site -- whether or not it actually happened -- and is hosting a 50th anniversary celebration the first week of July.

Friend or foe?

Most people -- 91 percent -- told the pollsters that they had never had contact with aliens or known anyone who had. A similar number -- 93 percent -- said they had never been abducted or known anyone whisked away by beings from another planet.

But if they do meet someone from a galaxy far, far away, 44 percent said they expect to be treated as friends, while 26 percent think they'll be treated as enemies.

Thirty-nine percent don't expect aliens to appear very humanoid, although 35 percent said they probably look "somewhat" human.

Havanna 22 december 2013 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6941966)
Toch niet zo naief die Amerikanen :-) Al een oude poll maar wie weet waren de Amerikanen toen algemeen slimmer.

Deze draad kan nu gesloten worden.
We hebben het ultieme bewijs ...

meneer 23 december 2013 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941940)
Begrijp je "alles" niet?
Misschien dringt "te veel om op te noemen" wel door.
Niet opgeven hoor, het komt wel ...

Ik ga geen tijd meer verliezen met jou nog antwoorden te geven. Negeerlijst voor effe.;-)
Je postings zijn echt te lomp om tijd aan te verspillen.
Kun je je dat voorstellen ? Zelfs iemand beledigen of belachelijk maken kan je niet goed.:lol:
Tchüss, de wind vanachter en veel stank.

Citaat:

Negeerlijst

Havanna

meneer 23 december 2013 00:25

Hier weer eens een interessant interview :


Citaat:

Is er eindelijk bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens?












Door Benjamin Shapiro






Eerder dit jaar luisterden zes voormalige leden van het Amerikaanse congres (waaronder een voormalig senator), tijdens een evenement van de National Press Club in Washington, DC over een tijdbestek van vijf dagen naar meer dan 30 uur aan getuigenverklaringen. Het weeklange evenement werd de Citizen Hearing on Disclosure genoemd, en de verklaringen gingen over het bewijs en de gebeurtenissen die zouden aantonen dat er een buitenaardse presentie naar de aarde is afgereisd om contact te zoeken met de mensheid. Voor ufologen en X-files-fans was dit evenement de natste droom mogelijk—het gaat om de meest concrete verzameling van bewijzen voor buitenaards leven die ooit aan de pers en het publiek werd getoond.

De afgelopen jaren heeft ex-MMA-vechter Jeremy Kenyon Lockyer Corbell, die tegenwoordig filmmaker en kunstenaar is, mensen geïnterviewd die hij “kosmische klokkenluiders” noemt—mensen die vroeger hoge functies in het Amerikaanse leger en inlichtingsdiensten vervulden. Momenteel verwerkt hij deze interviews tot een aantal films, waarvan er een Truth Embargo heet. Deze film volgt drie mensen—een journalist, een historicus en een activist—terwijl ze hun carrières op het spel zetten om het bestaan van niet één, maar verschillende soorten buitenaardse levensvormen te bewijzen, en aan te tonen dat de overheid van dit bestaan afweet, maar deze kennis verborgen houdt. Jeremy was aardig genoeg om ons een aantal fragmenten toe te sturen, die compleet gestoord zijn.

Deze week belde ik hem op om te praten over buitenaardse wezens, en ik moet bekennen dat ik nog steeds sceptisch ben. Ik geloof niet dat aliens naar de aarde gestraald worden en anale sondes inbrengen bij mensen. Jeremy heeft me ook niet echt solide bewijs geleverd. Maar aan de andere kant is het misschien ook best egocentrisch om te denken dat mensen de enige levende wezens in het immense universum zijn.

VICE: Hoi Jeremy. Geloof je in buitenaardse wezens?

Jeremy Kenyon Lockyer Corbell: [Lachend] Ik heb niet meer de luxe om er niet in te geloven. De mensheid wordt benaderd door niet-mensen—of we dat aankunnen is een volgende vraag. Het besef dat we niet alleen zijn is nog maar het begin. Als je bij de Citizen Hearing was geweest, had je veel interessante verklaringen gehoord over de aanwezigheid van buitenaardse levensvormen.

Wat voor soort bewijs heb je gehoord tijdens de Citizen Hearing?

Heel veel. Astronauten vertelden ons dat ze schepen in de ruimte zagen. Militaire piloten benaderden een kilometerlang buitenaards schip, daar zijn radarverslagen van. Er waren getuigen bij die vroeger verantwoordelijk waren voor kernraketten. Tien van die raketten werden uitgeschakeld door een gloeiende rode schijf die boven de lanceersilo’s zweefden en een laser naar binnen schoten.

Hoe komt het dat de VS een monopolie heeft op dit soort informatie? Zijn de Sovjets tijdens de Koude Oorlog ook benaderd?

Vergeet de Koude Oorlog. Dit is een globaal fenomeen. Er werd al contact gezocht sinds het begin van onze geschiedenis.

[Lacht] Oké.

Het wordt al heel lang door de overheid gedocumenteerd. Er bestaat een berg documenten over buitenaardse luchtvaartuigen die ons luchtruim zijn binnengekomen. Sommige overheden, zoals die in Brazilië, Mexico, Frankrijk en Engeland, hebben een aantal van hun bestanden vrijgegeven. Amerika is hier sinds kort ook mee begonnen. De vraag is: wie controleert het? Er zijn teams die gecrashte vliegtuigen over de hele wereld ophalen, maar de vraag is, wie controleert dat? Ik weet het niet, maar het lijkt erop dat de VS sinds de Tweede Wereldoorlog een best sterke monopolie heeft op dat soort dingen.

Wat was het eerste moment waarop je van gedachten veranderde, en erin ging geloven?

Ik heb nog nooit een groot schip in de hemel gezien, maar een aantal persoonlijke ervaringen maken dat ik nu zeker weet dat we benaderd worden door buitenaardse wezens, en dat de overheid daar ook van afweet. Iedereen kan het bewijs naast elkaar leggen als ze dat willen. Ik ben altijd gefascineerd geweest door de overtuigingen en de ervaringen van zeer geloofwaardige personen, zoals de mensen die tijdens de Citizen Hearing spraken. Dat zijn getrainde professionals: astronauten, militaire piloten, onderzoekers, en zelfs de voormalige minister van Defensie van Canada. Deze mensen zijn niet gek, ze zijn zeer professioneel. Sommige zijn zelfs verantwoordelijk voor de kernwapens in Amerika.

Sinds je aan deze film begonnen bent is er informatie vrijgekomen over wat er is gebeurd in Area 51—het was niks buitenaards, ze waren gewoon de U-2 aan het testen.

Nee, dat bluffen ze. Het was eigenlijk een informele aankondiging dat Area 51 bestaat. De U-2 werd daar misschien wel getest, maar je bent gek als je denkt dat daar niks anders gebeurde. Ze willen dat mensen denken dat er alleen maar U-2’s en Stealth Fighters getest werden. Ik weet dat dit niet klopt, ik heb veel betrouwbare bronnen gesproken.

Maar… wat gebeurde er dan echt?

Volgens mij werden er geheime luchtvaart- en aandrijvingsprojecten gerealiseerd. De U-2 en de Stealth Fighter zijn openbaar. Er is een geheim complex in een berg bij het Papoosemeer gebouwd. Daar worden buitenaardse luchtvaartuigen opgeslagen, waarmee ook proefvluchten zijn gedaan.

Waarom wil de overheid dit geheim houden?

Sommige mensen zeggen dat de mensheid er niet klaar voor is, of dat religie zou verdwijnen, maar dat is onzin. De mensen met de hoogste functies hebben me verteld dat er niets is wat ons kwaad kan doen. Het zijn ook niet in de eerste plaats de overheden die het per se verborgen willen houden, maar juist de buitenaardse levensvormen zelf. Als ze gezien wilden worden, dan zouden ze zich wel tonen. Het kan zijn dat we de antwoorden op onze vragen niet leuk vinden. Op basis van alles wat ik heb geleerd kan ik dat niet uitsluiten. Maar ik geloof dat kennis macht is, en dat de geheimhouders het recht niet hebben om ons in het donker te laten.

Hoe ga je je film gebruiken om mensen ervan te overtuigen dat buitenaardse wezens bestaan?

Ik probeer niemand van iets te overtuigen. Het werkt niet als je mensen vertelt dat we benaderd worden door buitenaardse wezens, of dat buitenaardsen ons DNA hebben aangepast en onze taal, cultuur en religies beïnvloed hebben. Je kan dat niet zomaar tegen iemand zeggen, want dat betekent niets. Maar als ik mijn werk goed doe met deze film, dan kunnen mensen zien dat geloofwaardige individuen alles op het spel zetten om mensen te vertellen dat de realiteit sterk verschilt met wat ons verteld wordt. Ik hoop dat mensen er meer voor open gaan staan
De waarheid komt uit, alle gelul van fanatieke sceptici ten spijt !

JBM 23 december 2013 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941972)
Deze draad kan nu gesloten worden.
We hebben het ultieme bewijs ...

Het trieste is dat de nitwits hier dat inderdaad denken.

meneer 23 december 2013 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6942437)
Het trieste is dat de nitwits hier dat inderdaad denken.

Da dag dat een Alien je te grazen neemt zal je wel anders piepen !:-)

Micele 23 december 2013 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6942415)
De waarheid komt uit, alle gelul van fanatieke sceptici ten spijt !

I: http://www.youtube.com/watch?v=2iq7wDerAOI

II: http://www.youtube.com/watch?v=ipHeCSC7zAI

III: http://www.youtube.com/watch?v=2ArjYQCIRLs

http://www.youtube.com/watch?v=Pmr64tJ73_A

enz...

Havanna 23 december 2013 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6942437)
Het trieste is dat de nitwits hier dat inderdaad denken.

TOT je hen vraagt één kruimel bewijs te produceren

Havanna 23 december 2013 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6942440)
Da dag dat een Alien je te grazen neemt zal je wel anders piepen !:-)

Geen probleem, ze hebben een voorkeur voor koeien ea domme beesten.

Je deur toch op dubbel slot gedaan , hoop ik ?

Havanna 23 december 2013 01:08

Geen schotel = geen aliens


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be