Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

willem1940NLD 25 augustus 2009 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Immanence³ (Bericht 4295704)
Hallo! Ik denk dat u ze wel eventjes ziet vliegen! Kijk maar naar m'n avatar. Da's een baby Doodshoofdaapje (squirrel monkey). Dat lijkje is gewoon het overblijfsel van een misvormd primaatje. Ik wil niet weten wat ermee gebeurd kan zijn. Mensen in derdewereldlanden hebben hoegenaamd geen respect voor de natuur.

............

............

Hier sé, leg het maar eens naast je beelden van die fameuze alien...

Wetenschappers.... Jaime Mausan is een zeveraar.

PS; uw videobron is niet echt koosjer: Bild = The Sun = Blik = Tabloid = riooljournalistiek

Ja, ik denk dat je gelijk hebt; worden in Zuid-Amerika trouwens nog steeds apen gegeten?

Micele 25 augustus 2009 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Immanence³ (Bericht 4295704)


Hier sé, leg het maar eens naast je beelden van die fameuze alien...

Even neutraal mijn ogen gebruikt.

Dat aapje heeft een hoofdje, dat ding heeft een HOOFD...

Kijk vooral naar de enorme afmetingen vd schedel tov het lichaam.

http://www.youtube.com/watch?v=Me8Aa6-TNEg
vergelijk die schedel -na 34 sec bvb- , met uw skeletschedeltjes...

zonder verder commentaar.

Immanence³ 25 augustus 2009 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4295782)
Ja, ik denk dat je gelijk hebt; worden in Zuid-Amerika trouwens nog steeds apen gegeten?

Ja...

Maar het is veel erger:

Mensen geven babyaapjes (capucijntjes, doodshoofdjes, spiderheadjes...) als verjaardagsgeschenkje aan kleine meisjes! Die beestjes krijgen nooit eten of de juiste voeding (dat zeker niet, mensen ginder zijn dom) en drogen gewoon uit. Waarschijnlijk gaat het hier om een kleine primaatachtige (kan misvormd geweest zijn, hoeft in mijn ogen zelfs niet) die een lijdzame dood is gestorven.


Ik heb lange tijd in Mexico D.F geresideerd voor werk. Ik ken het werk van Mausan: da's gewoon een parvenu met een X-filesshowtje, waaraan de domme mexicaan verknocht is geraakt.

ik heb een zalige documentaire over hem, ik zal ze zoeken.

Micele 25 augustus 2009 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Immanence³ (Bericht 4295822)
Ja...
doodshoofdjes, spiderheadjes...

idd vooral "hoofd-jes" ;-)

Immanence³ 25 augustus 2009 14:44

Keer op keer werd Maussan (door echte politiededectiven van MUFON) gedebunked in Mexico, kijk maar, lachen geblazen. Hiermee zal ik veel mensen van het UFO-gezever verlossen:

Kijk, a.u.b, het is zooo verhelderend!

http://www.disclose.tv/action/viewvi...h__Mexico_1_5/

willem1940NLD 25 augustus 2009 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4295827)
idd vooral "hoofd-jes" ;-)

Zeer jonge babies hebben een kleine romp t.o.v hoofd.

Micele 25 augustus 2009 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4295843)
Zeer jonge babies hebben een kleine romp t.o.v hoofd.

Dan toon me toch eens zo´n aapjesbaby met een hoofdvolume zoals zijn lichaam.

willem1940NLD 25 augustus 2009 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4295863)
Dan toon me toch eens zo´n aapjesbaby met een hoofdvolume zoals zijn lichaam.

Je ziet geen lichaam, alleen maar skelet en dan is het effect heviger. Zo'n plaatje ter vergelijking kan ik niet snel genoeg opsporen.

Evengoed, zowel bij mensenbabies als bij apenbabies groeit het hoofd weinig tot volwassenheid en het lichaam veel meer.


Johnny Blaze 25 augustus 2009 15:16

wow, de eerste waardevolle bijdrage van Willem. Proficiat man!

Micele 25 augustus 2009 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4295910)
Je ziet geen lichaam, alleen maar skelet en dan is het effect heviger. Zo'n plaatje ter vergelijking kan ik niet snel genoeg opsporen.

Evengoed, zowel bij mensenbabies als bij apenbabies groeit het hoofd weinig tot volwassenheid en het lichaam veel meer.


Naja, ik heb mijn twijfels, zeker als de wetenschappers die het onderzocht hebben zeggen dat ze na "voorlopig onderzoek" nog geen vergelijkbaar dier op aarde gevonden hebben.

Citaat:

Die Tests ergaben nun: Es handelt sich um keine Art, die auf der Erde bekannt ist. Der Körperbau wies angeblich Merkmale von Echsen (z. B. Zähne ohne Wurzeln, kann längere Zeit unter Wasser überleben) auf, aber auch von Menschen (z. B. Aufbau bestimmter Gelenke).
Ik denk toch wel dat die wetenschappers toch ook eerst aan een vergelijking met aapjes gedacht hebben, denk je niet.

In elk geval gaan ze nu het DNA uitpluizen.

Citaat:

Das mexikanische Fernsehen berichtet von einem unglaublichen Fall: Ein lebendes Alien-Baby soll im Mai 2007 auf einer Farm in eine Tierfalle getappt sein! Erst jetzt konnten Wissenschaftler es untersuchen, Ergebnisse vorstellen.

Durch Zufall hatte er von dem spektakulären Fund in dem abgelegenen Gebiet erfahren. Doch erst Ende letzten Jahres gaben die Besitzer der Farm das Wesen frei für wissenschaftliche Tests an Universitäten, unter anderem für DNA-Vergleiche und Analysen per Kernspintomograph.

http://www.bild.de/BILD/news/mystery...-gefangen.html
Na 1,5 jaar pas vrijgegeven voor onderzoek aan Universiteiten.

Die Jaime Maussan is eigenlijk irrelevant. ;-)

willem1940NLD 25 augustus 2009 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4295968)
Naja, ik heb mijn twijfels, zeker als de wetenschappers die het onderzocht hebben zeggen dat ze na "voorlopig onderzoek" nog geen vergelijkbaar dier op aarde gevonden hebben.



Ik denk toch wel dat die wetenschappers toch ook eerst aan een vergelijking met aapjes gedacht hebben, denk je niet.

In elk geval gaan ze nu het DNA uitpluizen.


Na 1,5 jaar pas vrijgegeven voor onderzoek aan Universiteiten.

Die Jaime Maussan is eigenlijk irrelevant. ;-)

Ik kan uit dat filmpje niet opmaken wie die "wetenschappers" zijn. Trouwens, als er maar iets zit in dat verhaal was het allang wereldnieuws en was Ometepec/Mexico inmiddels overstroomd door (goed geïdentificeerde) Wetenschappers.

Je hoeft niet eens zo ver van huis eigenlijk want volgens "getuigenissen" stikt het in Schotland inmiddels van de aliens.

http://www.marvunapp.com/Appendix/alienloch.htm

doubled 25 augustus 2009 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4295978)
Ik kan uit dat filmpje niet opmaken wie die "wetenschappers" zijn. Trouwens, als er maar iets zit in dat verhaal was het allang wereldnieuws en was Ometepec/Mexico inmiddels overstroomd door (goed geïdentificeerde) Wetenschappers.

Ik denk het ook, dan was het kot te klein.

doubled 25 augustus 2009 15:57

[quote=Immanence³;4295714]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 4295069)

Religie en wetenschap waren eeuwen onlosmakelijk verbonden. Nu, in de wetenschap van vandaag zit ook nog steeds een vleugje religie verborgen

Inderdaad maar ik denk dat we niet mogen spreken over "religie" zelf.
Meer de uitwassen er van,hiermee bedoel ik begrippen zoals fantasie en transcendentie.
De mens zal niet verlost geraken daar van, en ergens maar goed ook.
Dus er zullen altijd mensen zijn die geloven in aliens die naar de aarde komen, of zo iets.

Zeikstraal 25 augustus 2009 16:12

Al sinds oude beschavingen is er sprake van aliens en ruimtetuigen. Ook hadden deze veel weet over de planeten etc, waar ze geen middelen voor hadden zoals wij nu hebben en slechts recent nieuwe planeten ontdekten.

Wij kunnen evengoed "aliens" zijn in de ogen van buitenaards levende wezens, als dat er zou zijn. Het volledig ontkennen is compleet ignorant.

willem1940NLD 25 augustus 2009 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4296061)
Al sinds oude beschavingen is er sprake van aliens en ruimtetuigen. Ook hadden deze veel weet over de planeten etc, waar ze geen middelen voor hadden zoals wij nu hebben en slechts recent nieuwe planeten ontdekten.

Wij kunnen evengoed "aliens" zijn in de ogen van buitenaards levende wezens, als dat er zou zijn. Het volledig ontkennen is compleet ignorant.

Trollen en overige kabouter-achtigen vinden ons ongetwijfeld ook buitenaards.

Zeikstraal 25 augustus 2009 16:27

Oh, wat zijn we toch speciaal. Met onze 5 beperkte waarnemingen van realiteit. We know it all!

kiko 25 augustus 2009 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4296061)
Al sinds oude beschavingen is er sprake van aliens en ruimtetuigen.

Bijlange niet.
Citaat:

Ook hadden deze veel weet over de planeten etc, waar ze geen middelen voor hadden zoals wij nu hebben en slechts recent nieuwe planeten ontdekten.
Bijlange niet.

Zeikstraal 25 augustus 2009 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4296123)
Bijlange niet.

Bijlange niet.

:lol: :lol: :lol:

Micele 25 augustus 2009 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4295978)
Ik kan uit dat filmpje niet opmaken wie die "wetenschappers" zijn. Trouwens, als er maar iets zit in dat verhaal was het allang wereldnieuws en was Ometepec/Mexico inmiddels overstroomd door (goed geïdentificeerde) Wetenschappers.

Ik heb ook geen verdere refertes gevonden, ook nergens een naam welke Mexicaanse TV-zender of welke Mexicaanse Universiteit. Triestige boel. ;-)

willem1940NLD 25 augustus 2009 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4296159)
Ik heb ook geen verdere refertes gevonden, ook nergens een naam welke Mexicaanse TV-zender of welke Mexicaanse Universiteit. Triestige boel. ;-)

Dat zal ook niet de bedoeling zijn, want zou het Mysterie verkleinen.

8-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be