Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 6 maart 2017 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8398035)
Wees voorzichtig met reptilians. Voor je het weet heeft ze je te pakken aan je onderste chacra's.

Wij zijn een featuring.

parcifal 6 maart 2017 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398032)
Waar haal je dat vandaan? Maar mijn lief is wel reptillian.

Juist, die bedoel ik. Altijd leuk bij tongkussen.

Peche 6 maart 2017 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398039)
Juist, die bedoel ik. Altijd leuk bij tongkussen.

Voor te baffen ook.

Elio di Supo 6 maart 2017 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398032)
Waar haal je dat vandaan? Maar mijn lief is wel reptillian.

Que???

Peche 6 maart 2017 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8398042)
Que???

Ik moet maar iets denken en ze weet waaraan ik denk.
Ik vind dat hoogst verdacht.

Laatst had ik een seksuele fantasie en vroeg ze doodleuk: zou jij dat nu echt doen?

Als ik met een liedje in mijn hoofd zit vult zij luidop aan en andersom.


Onze connectie is echt raar.

IJsboer 6 maart 2017 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398046)
Ik moet maar iets denken en ze weet waaraan ik denk.
Ik vind dat hoogst verdacht.

Laatst had ik een seksuele fantasie en vroeg ze doodleuk: zou jij dat nu echt doen?

Als ik met een liedje in mijn hoofd zit vult zij luidop aan en andersom.


Onze connectie is echt raar.

Misschien zeg jij het perongeluk hardop, en denkt zij het antwoord en ben JIJ het die haar gedachten leest!

Even serieus. Wij zijn individuen, omdat wij fysiek aan elkaar verbonden zijn, maar ons lichaam is ook spiritueel verbonden. Als je mekaar lang genoeg kent ben je naast 2 aparte individuen ook 1 entiteit. Noem het "een paar", "een stel", "een relatie", wat je ook wil, maar je geraakt op den duur wel op elkaar afgestemd, spiritueel. Zo is het mogelijk dat ze uit de context kan afleiden wat jij soms denkt, omdat jullie spiritueel met elkaar verbonden zijn. Dat kan soms gek zijn maar ook grappig en leuk want dat betekent dat jullie mekaar erg goed vertrouwen.

parcifal 6 maart 2017 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398041)
Voor te baffen ook.

Bij een reptilian is baffen trouwens gelijk aan beffen, dat is dan weer een minpunt.
Dat moet je toch eens op tafel leggen tijdens het volgende kerstfeest met je schoonfamilie.

Peche 6 maart 2017 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8398048)
Misschien zeg jij het perongeluk hardop, en denkt zij het antwoord en ben JIJ het die haar gedachten leest!

Even serieus. Wij zijn individuen, omdat wij fysiek aan elkaar verbonden zijn, maar ons lichaam is ook spiritueel verbonden. Als je mekaar lang genoeg kent ben je naast 2 aparte individuen ook 1 entiteit. Noem het "een paar", "een stel", "een relatie", wat je ook wil, maar je geraakt op den duur wel op elkaar afgestemd, spiritueel. Zo is het mogelijk dat ze uit de context kan afleiden wat jij soms denkt, omdat jullie spiritueel met elkaar verbonden zijn. Dat kan soms gek zijn maar ook grappig en leuk want dat betekent dat jullie mekaar erg goed vertrouwen.

:)
Ja leuk is het wel soms. Maar blijft vreemd hoe die verbondenheid zich soms kenbaar maakt.

Peche 6 maart 2017 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398049)
Bij een reptilian is baffen trouwens gelijk aan beffen, dat is dan weer een minpunt.
Dat moet je toch eens op tafel leggen tijdens het volgende kerstfeest met je schoonfamilie.

LOL Ik denk niet dat zij openstaan voor zulke gesprekken.
Ik zou nog meer appreciatie krijgen als ik over aliens begin.

Heb je die tekst nu gelezen? Dat wij in contact staan met een andere geest?
Een ufo zal hier misschien niet meteen geraken, maar ik vroeg het je al, hoe snel reist informatie?

Yog Sothoth 6 maart 2017 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8397785)
Of het zijn onze toekomstige achterkleinkinderen die de teletijdmachine hebben uitgevonden en ons komen bezoeken.
Nog altijd heel veel waarschijnlijker dan Aliens. ;-)

Denk het niet, ik heb in mijn testament staan dat mijn nageslacht zodra tijdreizen uitgevonden wordt ze mij moeten bezoeken en een boek met sportuitslagen uit de 21ste eeuw moeten brengen. Er is hier nog altijd niemand in een Delorean verschenen met dat boekje, dus ofwel wordt het nooit uitgevonden, ofwel zijn mijn idioten van nakomelingen het vergeten. Ondankbare eikels!

parcifal 6 maart 2017 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8398136)
Denk het niet, ik heb in mijn testament staan dat mijn nageslacht zodra tijdreizen uitgevonden wordt ze mij moeten bezoeken en een boek met sportuitslagen uit de 21ste eeuw moeten brengen. Er is hier nog altijd niemand in een Delorean verschenen met dat boekje, dus ofwel wordt het nooit uitgevonden, ofwel zijn mijn idioten van nakomelingen het vergeten. Ondankbare eikels!

Maak meer kinderen. :-)

Peche 6 maart 2017 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398255)
Maak meer kinderen. :-)

Hoe snel reist informatie nu? En zou het niet kunnen dat zulke informatie reeds toegekomen is?

praha 6 maart 2017 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397603)
Dat die ufo's uit de link speciale kenmerken vertonen waarvan wij geen technologie hebben.

zéér straffe bewering als het enkel om ufo's gaat, niet ?

Citaat:

En al zeker niet in de jaren 40 bij dat één incident waar ze massaal vuur openden op die ufo.
Ik heb niet echt een idee welk incident je precies bedoelt

Ik vemoed dat je het over de zogenaamde foo fighters hebt ?
Indien wel... leg me dan eens uit in welke mate er sprake was van een 'incident' en wat er moet uit blijken

Citaat:

Wat is er van waar? Ik weet het niet. Maar als er maar enkele waarheidsgetrouw zijn dan moet het a. buitenaards zijn of b. de aardse technologie staat verder dan ons getoond wordt.
Wederom veel wishfull thinking veronderstellingen, Peche

nogmaals ufos en geen UFO's
Dit wil zeggen dat men het NIET WEET wat het phenomeen veroorzaakte.
En als men het NIET WEET dan WEET men het dus NIET
logisch toch !?

Dus dan kan je ook niks zeggen over bv het feit dat het om een (vlieg)tuig, laat staan dat je kunt uitmaken dat het er eentje moet zijn met een ver ontwikkelde technologie

Pandareus 6 maart 2017 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398049)
Bij een reptilian is baffen trouwens gelijk aan beffen, dat is dan weer een minpunt.
Dat moet je toch eens op tafel leggen tijdens het volgende kerstfeest met je schoonfamilie.

Djeezes... Zie je hem op zondag al toekomen bij zijn vrienden van de getuigen van Jehovah, om daar aan tafel te vertellen dat hij zijn reptilian vriendin heeft zitten baffen ? Als zo een oud besje dan verschrikt vraagt : "waarom doe je dat ?" dan kan onze baffer vertellen dat zijn vriendin nu eenmaal een cloaca heeft dus dat hij geen keuze heeft.


praha 6 maart 2017 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397606)
Volgens mij is het aantal sightings altijd evenveel geweest doorheen de menselijke geschiedenis.

ja ... volgens U
Misschien begint het probleem daar al ?

Maar in feite maakt dat allemaal geen bal uit hé
Stel dat je gelijk hebt en er zijn er (pak weg) 1000 per jaar

In de oudheid was de mogelijkheid er niet of nauwelijks om het vast te leggen, en kan je dus enkel afgaan op de verhaaltjes
Die aantal verhaaltjes zijn dus op één hand te tellen ( 't is te zeggen als ge daar de religie-bullshit aftrekt )
Vervolgens hadden we wel fotografie (en later film ) en daar is niet veel uitgekomen.
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

Nu hebben tal van mogelijkheden om te capteren
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

btw met 'bruikbaars' bedoel ik dus een observatie waaruit zou blijken dat het niet enkel een ufo was hé

Peche 6 maart 2017 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8398445)
zéér straffe bewering als het enkel om ufo's gaat, niet ?

De kenmerken die ze vertoonden waren niet toepasbaar voor die tijden. Net zoals de Belgian Triangle bewegingen maakte die dodelijke Gkrachten opwekten voor het menselijke lichaam.

Citaat:

Ik heb niet echt een idee welk incident je precies bedoelt

Ik vemoed dat je het over de zogenaamde foo fighters hebt ?
Indien wel... leg me dan eens uit in welke mate er sprake was van een 'incident' en wat er moet uit blijken
Neen nummer 10, The battle of Los Angeles.

In February of 1942, the United States was still recovering from the Japanese attack on Pearl Harbor in December of 1941. So, when an unidentified flying object was discovered hovering over the city of Los Angeles, the city went into near panic, as there were hundreds of witnesses. The military got involved, fighter planes were shooting at the UFO, and a spotlight shining on the object as the government was trying to figure out what it was. So why didn’t something like this make headlines around the world? Well, World War II basically took over the media at the time.


Citaat:

nogmaals ufos en geen UFO's
Dit wil zeggen dat men het NIET WEET wat het phenomeen veroorzaakte.
En als men het NIET WEET dan WEET men het dus NIET
logisch toch !?

Dus dan kan je ook niks zeggen over bv het feit dat het om een (vlieg)tuig, laat staan dat je kunt uitmaken dat het er eentje moet zijn met een ver ontwikkelde technologie
Je weet toch perfect dat in de jaren 40 er nog geen Harrier bestond? Dus wat hing daar stil in de lucht dat beschoten werd? Het schieten deerde het object niet.

Peche 6 maart 2017 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8398452)
ja ... volgens U
Misschien begint het probleem daar al ?

Maar in feite maakt dat allemaal geen bal uit hé
Stel dat je gelijk hebt en er zijn er (pak weg) 1000 per jaar

In de oudheid was de mogelijkheid er niet of nauwelijks om het vast te leggen, en kan je dus enkel afgaan op de verhaaltjes
Die aantal verhaaltjes zijn dus op één hand te tellen ( 't is te zeggen als ge daar de religie-bullshit aftrekt )
Vervolgens hadden we wel fotografie (en later film ) en daar is niet veel uitgekomen.
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

Nu hebben tal van mogelijkheden om te capteren
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

btw met 'bruikbaars' bedoel ik dus een observatie waaruit zou blijken dat het niet enkel een ufo was hé

Er zijn ook schilderijen met ufo's op ver voor de fotografie, vanuit de middeleeuwen.

Er is iets Praha.

praha 6 maart 2017 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8397837)
Er zijn van alle soorten .... heb je al eens gehoord van Wereldleraar Maitreya en hemellichamen die ons komen de weg wijzen...

neen... al goed denk ik dan :lol:
Twee seconden zoekwerk levert me alvast op dat het mumbo jumbo gezever is.

Tjah ... zo kan je het altijd wel een draai geven hé
Waarom niet elke verschijning van de heilige maagd, god, odin, de smurfen, etc als ufo classificeren ?

praha 6 maart 2017 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398010)
Nee hoor, er zijn dus geen aliens op bezoek in dit zonnestelsel, daar komt het op neer.
De tijdreis-hypothese lost de problemen op van afstand, localisatie en motivatie van het bezoek.
Bovendien gaat het in die hypothese vrijwel zeker om een vorm van drones zonder biologische bestuurder.
Dat lost dan ook de problemen op waarom er geen contact is en waarom bewegingen mogelijk zijn die menselijke hedendaagse tuigen niet kunnen uitvoeren.

Blijft nog 1 klein probleempje over : tijdreizen. ;-)

oepsie nu heb je koren op de molen gegooid hoor

praha 6 maart 2017 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8398035)
Wees voorzichtig met reptilians. Voor je het weet heeft ze je te pakken aan je onderste chacra's.

héhé

praha 6 maart 2017 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398046)
Ik moet maar iets denken en ze weet waaraan ik denk.
Ik vind dat hoogst verdacht.

Laatst had ik een seksuele fantasie en vroeg ze doodleuk: zou jij dat nu echt doen?

Als ik met een liedje in mijn hoofd zit vult zij luidop aan en andersom.


Onze connectie is echt raar.

:lol:
zoietske is dus wel perfect normaal

Kwestie van wat geduld te hebben.
Probeer die evaluatie nog eens een 5-tal jaar later en ge komt waarschijnlijk tot precies de omgekeerde conclusies

kiko 6 maart 2017 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8398048)
Misschien zeg jij het perongeluk hardop, en denkt zij het antwoord en ben JIJ het die haar gedachten leest!

Even serieus. Wij zijn individuen, omdat wij fysiek aan elkaar verbonden zijn, maar ons lichaam is ook spiritueel verbonden. Als je mekaar lang genoeg kent ben je naast 2 aparte individuen ook 1 entiteit. Noem het "een paar", "een stel", "een relatie", wat je ook wil, maar je geraakt op den duur wel op elkaar afgestemd, spiritueel. Zo is het mogelijk dat ze uit de context kan afleiden wat jij soms denkt, omdat jullie spiritueel met elkaar verbonden zijn. Dat kan soms gek zijn maar ook grappig en leuk want dat betekent dat jullie mekaar erg goed vertrouwen.

Als je elkaar al lange tijd goed kent, is het heus niet zo moeilijk om te weten wat een ander denkt.

Gewoon een kwestie van ervaring en mensenkennis. Daar komen geen hogere krachten bij te pas.

praha 6 maart 2017 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398454)
De kenmerken die ze vertoonden waren niet toepasbaar voor die tijden.

Wat is het 'kenmerk' en in hoezeer past dat niet in de tijd van iets dat er bv gewoon niet was of slechts een lichtverschijnsel was ?

Citaat:

Net zoals de Belgian Triangle bewegingen maakte die dodelijke Gkrachten opwekten voor het menselijke lichaam.
ufo Peche
Dus zever niet over Gkrachten en wat dat zou teweeg brengen voor het menselijk lichaam etc... dat impliceert immers dat gij uitgaat van het feit dat het om een tuig moet gaan


Citaat:

Neen nummer 10, The battle of Los Angeles.

In February of 1942, the United States was still recovering from the Japanese attack on Pearl Harbor in December of 1941. So, when an unidentified flying object was discovered hovering over the city of Los Angeles, the city went into near panic, as there were hundreds of witnesses. The military got involved, fighter planes were shooting at the UFO, and a spotlight shining on the object as the government was trying to figure out what it was. So why didn’t something like this make headlines around the world? Well, World War II basically took over the media at the time.
... the battle of Los Angeles dus
Wel daaruit blijkt ook wederom niks-nada-noppens buiten een 'hysterisch' vrij normaal gedrag in oorlogstijd ( ná het bombardement van Ellwood niet te vergten !)
Dus men dacht wel gelijk aan een aanval maar later bleek het false alarm

En ik weet niet of gij dat weet maar daar is een verklaring voor gegeven.

Dus nummer 10 valt al meteen van je lijstje 8-)

Citaat:

Je weet toch perfect dat in de jaren 40 er nog geen Harrier bestond? Dus wat hing daar stil in de lucht dat beschoten werd? Het schieten deerde het object niet.
allez daar gaan we weer !
ufo dus geen UFO
Dus je kan er niks over zeggen terwijl
1) jij onmiddellijk uitgaat dat er daar iets van tuig hing.
2) je vervolgens de giant leap neemt dat het iets héél speciaals ( alien of onbekende geheime aardse technologie) moet zijn in context van een vliegtuig of iets dergelijks omdat het perfect stil zou hangen

twee gigantische veronderstellingen dus met je wishfull thinking UFO pet op

btw dit antwoord is het antwoord op het stukje waar gij op reageerde en niet de stroman van je door het te verweven met dat specifiek incident uit 1940

praha 6 maart 2017 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398456)
Er zijn ook schilderijen met ufo's op ver voor de fotografie, vanuit de middeleeuwen.

neen die zijn er niet, Peche
(op eentje na dacht ik, vrij recent)
Die zijn hier al eens de revue gepasseerd

En goed... laten we er dan vanuit gaan dat in het allerbeste geval er een schilderij is
WAUW !
Wat heb je er aan ?
Er zijn ook (enkel zeldzame) foto's genomen waar tot op heden geen vervalsing of geen verklaring voor ontdekt is.

Wat heb je eraan ?
Zegt dat iets over wat het is ?
Of zegt dat gewoon dat het een ufo is ?

Citaat:

Er is iets Praha.
Er is vooral veel gezever, misleiding en blijkbaar pakken vol lichtzinnig geloof erin.
En jij bent daar een heel goed voorbeeld van.

praha 6 maart 2017 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8398476)
Als je elkaar al lange tijd goed kent, is het heus niet zo moeilijk om te weten wat een ander denkt.

Gewoon een kwestie van ervaring en mensenkennis. Daar komen geen hogere krachten bij te pas.

neen hoor... duidelijk een bewijs van de telepathische gave van Peches reptilian vriendinnetje
Ik wed dat zij ( ? is dit wel gepast ) tijdens het baffen stiekem even de telepathische telefoonlijn met Peche verbreekt om de supreme master reptilian te rapporteren

Peche 6 maart 2017 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8398490)
neen hoor... duidelijk een bewijs van de telepathische gave van Peches reptilian vriendinnetje
Ik wed dat zij ( ? is dit wel gepast ) tijdens het baffen stiekem even de telepathische telefoonlijn met Peche verbreekt om de supreme master reptilian te rapporteren

:rofl:

Peche 6 maart 2017 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8398483)
Wat is het 'kenmerk' en in hoezeer past dat niet in de tijd van iets dat er bv gewoon niet was of slechts een lichtverschijnsel was ?

Hoveren. Er werd ook op geschoten. Ik weet wel niet hoe het verhaal afloopt. Verdween het licht opeens of vloog het weg?

Citaat:

ufo Peche
Dus zever niet over Gkrachten en wat dat zou teweeg brengen voor het menselijk lichaam etc... dat impliceert immers dat gij uitgaat van het feit dat het om een tuig moet gaan
Ja vaneigenst. Die Belgian Triangle is door rijkswachters gemeld en door duizenden Belgen waargenomen. Bevestigd door ons ABL die er 2 F16's achter stuurde.


Citaat:

... the battle of Los Angeles dus
Wel daaruit blijkt ook wederom niks-nada-noppens buiten een 'hysterisch' vrij normaal gedrag in oorlogstijd ( ná het bombardement van Ellwood niet te vergten !)
Dus men dacht wel gelijk aan een aanval maar later bleek het false alarm

En ik weet niet of gij dat weet maar daar is een verklaring voor gegeven.

Dus nummer 10 valt al meteen van je lijstje 8-)
Neen het blijft een raar verschijnsel.


Citaat:

allez daar gaan we weer !
ufo dus geen UFO
Dus je kan er niks over zeggen terwijl
1) jij onmiddellijk uitgaat dat er daar iets van tuig hing.
2) je vervolgens de giant leap neemt dat het iets héél speciaals ( alien of onbekende geheime aardse technologie) moet zijn in context van een vliegtuig of iets dergelijks omdat het perfect stil zou hangen
Perfect stil hangen in de jaren 40 he.

Citaat:

btw dit antwoord is het antwoord op het stukje waar gij op reageerde en niet de stroman van je door het te verweven met dat specifiek incident uit 1940
? Ik leef niet op planeet Praha.

praha 7 maart 2017 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398545)
Hoveren. Er werd ook op geschoten. Ik weet wel niet hoe het verhaal afloopt. Verdween het licht opeens of vloog het weg?

mijn vraag ging niet over dat specifieke geval, Peche

'hoveren' ?
Dat is een term die specifiek wordt gebruikt bij een tuig.
Je gaat dus wederom uit van een veronderstelling.

ufo : ongeïdentificeerd vliegend voorwerp, waarmee elk in de lucht waargenomen fenomeen wordt bedoeld waarvan de aard niet kan worden vastgesteld.

Citaat:

Ja vaneigenst. Die Belgian Triangle is door rijkswachters gemeld en door duizenden Belgen waargenomen. Bevestigd door ons ABL die er 2 F16's achter stuurde.
ja en ?
ook daar gaat het nog steeds om een ufo dus ge maakt een veronderstelling door te zeggen dat de waarneming van die gekke sprongen die van een werkelijk tuig waren

Citaat:

Neen het blijft een raar verschijnsel.
één van de minste, net gelijk Roswell en daarom één van de interessante voor nutcases en obscure sites om er een net van geheimzinnigheid rond te bouwen

Citaat:

Perfect stil hangen in de jaren 40 he.
Is het perfect (of ogenschijnlijk perfect ) stil hangen van een verschijnsel soms pas uitgevonden ná de jaren 40
Straffe kerel gij

Citaat:

? Ik leef niet op planeet Praha.
ah vaneigenst want gij leeft in la la land zéér ver weg planeet aarde

Peche 7 maart 2017 21:20

:)
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8399396)
ufo : ongeïdentificeerd vliegend voorwerp, waarmee elk in de lucht waargenomen fenomeen wordt bedoeld waarvan de aard niet kan worden vastgesteld.

Ik denk het wel.

Citaat:

ja en ?
ook daar gaat het nog steeds om een ufo dus ge maakt een veronderstelling door te zeggen dat de waarneming van die gekke sprongen die van een werkelijk tuig waren
Maar er is dus wel degelijk iets buiten het gewone waargenomen.

Citaat:

één van de minste, net gelijk Roswell en daarom één van de interessante voor nutcases en obscure sites om er een net van geheimzinnigheid rond te bouwen
Roswell tjah... daar ga ik geen uitspraken over doen. Maar de Belgian triangle vind ik nu wel één sighting waarvan ge kunt zeggen dat er iets uitgekomen is. Het leger ontkende die niet he.

Citaat:

Is het perfect (of ogenschijnlijk perfect ) stil hangen van een verschijnsel soms pas uitgevonden ná de jaren 40
Straffe kerel gij
Die ufo hing stil. Het leger opende er vuur op maar het had geen effect.

praha 7 maart 2017 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8399403)
Ik denk het wel.

?
Ik begrijp je antwoord niet goed

Citaat:

Maar er is dus wel degelijk iets buiten het gewone waargenomen.
uiteraard !
Vandaar ook de term ufo hé
Men neemt iets waar buiten het gewone ( anders wist men het wel te verklaren ) dat blijkbaar genoeg impact heeft om er gewag van te maken.

Citaat:

Roswell tjah... daar ga ik geen uitspraken over doen. Maar de Belgian triangle vind ik nu wel één sighting waarvan ge kunt zeggen dat er iets uitgekomen is. Het leger ontkende die niet he.
ja en neen
Die Belgian triangle hype ( want dat was ze wel ) is één van de meest merkwaardige en best gedocumenteerde verschijnselen.
Het heeft
1) ons geleerd hoe iets geweldig kan opgeblazen worden door massa hysterie
2) dat er wel degelijk iets was dat niet kon verklaard worden
En het is precies dat laatste dat in een officiële verklaring uit 1990 door de Belgische luchtmacht tot uiting kwam : "dat ze geen idee had wat de aard van deze verschijnselen was."
conclusie : ufo ( geen UFO dus )

Citaat:

Die ufo hing stil. Het leger opende er vuur op maar het had geen effect.
:lol:
Jij blinkt echt uit om steeds volledig naast de kwestie wat op te merken hé

Begin eens bij het begin : de waarneming dat iets (schijnbaar) perfect stil in de lucht is dat een uitvinding van ná de jaren 40 ?

Ga dan naar het volgende :
In de veronderstelling ( ik zeg niet dat het zo was want we weten het niet bij een ufo ) dat een verschijnsel helemaal niks te doen geeft met een echt fysisch vliegend tuig maar bv slechts een lichtverschijnsel is, is het dan niet méér dan wiedes dat het niet reageert op kogels, dat het ook de meest gekke bokkensprongen maakt die ons kinematisch totaal onmogelijk lijken ?

Maar neen... zoals gewoonlijk gaat Peche voor de minst aannemelijke uitleg

Peche 7 maart 2017 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8399421)
?
Ik begrijp je antwoord niet goed

We kunnen daar de ware aard wel van uitdokteren. Wij zijn mensen. We connect dots.


Citaat:

uiteraard !
Vandaar ook de term ufo hé
Men neemt iets waar buiten het gewone ( anders wist men het wel te verklaren ) dat blijkbaar genoeg impact heeft om er gewag van te maken.
Ja, maar we sluiten de groepen die er meer over weten dan ook uit he.

Citaat:

ja en neen
Die Belgian triangle hype ( want dat was ze wel ) is één van de meest merkwaardige en best gedocumenteerde verschijnselen.
Het heeft
1) ons geleerd hoe iets geweldig kan opgeblazen worden door massa hysterie
2) dat er wel degelijk iets was dat niet kon verklaard worden
En het is precies dat laatste dat in een officiële verklaring uit 1990 door de Belgische luchtmacht tot uiting kwam : "dat ze geen idee had wat de aard van deze verschijnselen was."
conclusie : ufo ( geen UFO dus )
En het versprong van richting zodra de F16's er achter gingen aan een snelheid die ongezien is.
1. Rijkswachters zien een ufo, een driehoekachtige. Ze melden dat.
2. Burgers melden dat.
3. Het leger gaat erachter.
4. De ufo vliegt weg van het leger aan ongeziene snelheden.

Nu als dat geen tuig was, wat was het dan? Een collectieve hallucinatie die ook op de radars waar te nemen is?

Citaat:

:lol:
Jij blinkt echt uit om steeds volledig naast de kwestie wat op te merken hé
Dank u dank u

Citaat:

Begin eens bij het begin : de waarneming dat iets (schijnbaar) perfect stil in de lucht is dat een uitvinding van ná de jaren 40 ?
Neen, maar het reageerde niet op de kogels dus het is best mogelijk dat het een soort schild had.

Citaat:

Ga dan naar het volgende :
In de veronderstelling ( ik zeg niet dat het zo was want we weten het niet bij een ufo ) dat een verschijnsel helemaal niks te doen geeft met een echt fysisch vliegend tuig maar bv slechts een lichtverschijnsel is, is het dan niet méér dan wiedes dat het niet reageert op kogels, dat het ook de meest gekke bokkensprongen maakt die ons kinematisch totaal onmogelijk lijken ?
Dat van in de jaren veertig waarop het leger het vuur opende? Ja het is misschien maar een verschijnsel van licht waar niet al teveel achter te zoeken moet vallen.
Maar de Belgian triangle lijkt mij toch effectief een tuig te zijn.

Citaat:

Maar neen... zoals gewoonlijk gaat Peche voor de minst aannemelijke uitleg
Minstens 1 op 100 van de sightings moeten toch om tuigen gaan? Nu waar komen die tuigen vandaan?

praha 7 maart 2017 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8399437)
We kunnen daar de ware aard wel van uitdokteren. Wij zijn mensen. We connect dots.

wie weet
Maar geen dots zonder puzzel hé... dat schijn je nog wel eens te vergeten

Citaat:

Ja, maar we sluiten de groepen die er meer over weten dan ook uit he.
welke groepen weten daar iets meer van ?
Er is niemand die daar iets zinning over kan vertellen, Peche zonder dat ge op het terrein van de pseudowetenschap of erger de pure mumbo jumbo komt

Citaat:

En het versprong van richting zodra de F16's er achter gingen aan een snelheid die ongezien is.
1. Rijkswachters zien een ufo, een driehoekachtige. Ze melden dat.
2. Burgers melden dat.
3. Het leger gaat erachter.
4. De ufo vliegt weg van het leger aan ongeziene snelheden.

Nu als dat geen tuig was, wat was het dan? Een collectieve hallucinatie die ook op de radars waar te nemen is?
... en weer een hoop nodeloos gezever
Ik kom je net te zeggen dat de conclusie is dat men het totaal niet weet wat het phenomeen was.

Om op je vragen te antwoorden
1) lees er misschien eens wat deftigs over
2) de som telt hier totaal niet dus gebruik ze niet als extra 'argument'

Citaat:

Dank u dank u
geen dank

Citaat:

Neen, maar het reageerde niet op de kogels dus het is best mogelijk dat het een soort schild had.
er zijn veel meer zaken die niet reageren op kogels... vooral zaken die er niet zijn hebben nogal eens die neiging

Citaat:

Dat van in de jaren veertig waarop het leger het vuur opende? Ja het is misschien maar een verschijnsel van licht waar niet al teveel achter te zoeken moet vallen.
Maar de Belgian triangle lijkt mij toch effectief een tuig te zijn.
het eerste is waarschijnlijk een weerbalon geweest ( gedocumenteerde tijden komen overeen ) in combinatie met een zéér angstige en zenuwachtige maatschappij ( denk aan die aanval op Ellwood ... het was één dag erna ) voor een mogelijke aanval

Het tweede ( dat van België) kan je terecht schrijven als meer bijzondere ufo-waarneming
Dat het over een effectief tuig gaat is helemaal niet gezegd
Integendeel daar er wel wat grondig mis was met die radar waarnemingen.

Citaat:

Minstens 1 op 100 van de sightings moeten toch om tuigen gaan? Nu waar komen die tuigen vandaan?
kan je me eens verklappen waar die wijsheid vandaan komt ?
Er zijn er nog niet eens 100 die vermeldenswaard zijn laat staan dat ge daar wat statistisch over kunt gaan stellen.

Maar zelfs al zijn het tuigen... waarom dan geen waarnemingen van 'gewone' tuigen waar men het niet van weet ?
Er is bv zo'n ufo-melding ( ex ufo melding om precies te zijn ) waar het ging over de weerspiegeling van een vliegtuig op het wateroppervlak.
rare sprongen dat dat ding deed !

de vuile muilekoek 8 maart 2017 08:14

Gisteravond weer een gezien....

Eyjafjallajökull 8 maart 2017 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8399557)
Gisteravond weer een gezien....

Toen je in de spiegel keek ? :-P

parcifal 8 maart 2017 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8399557)
Gisteravond weer een gezien....

Boven het hoofd wellicht maar niet geschoten is altijd mis. :-D


de vuile muilekoek 8 maart 2017 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8400080)
Boven het hoofd wellicht maar niet geschoten is altijd mis. :-D


jaja ik heb iets gezien , natuurlijk de meeste zien het nooit...:roll: ze hebben geen ogen in hun kop en ze zijn teveel bezig met anderen uit te lachen...

Eyjafjallajökull 8 maart 2017 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8400170)
jaja ik heb iets gezien , natuurlijk de meeste zien het nooit...:roll: ze hebben geen ogen in hun kop en ze zijn teveel bezig met anderen uit te lachen...

Muyle heeft iets gezien ? :lol:

Kan je het definiëren ?

Peche 9 maart 2017 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8399492)
wie weet
Maar geen dots zonder puzzel hé... dat schijn je nog wel eens te vergeten

Praha, ik ben getuige geweest van mensen die dingen deden die Plato's filosofie overstegen.


Citaat:

welke groepen weten daar iets meer van ?
Er is niemand die daar iets zinning over kan vertellen, Peche zonder dat ge op het terrein van de pseudowetenschap of erger de pure mumbo jumbo komt
Een simpele youtube film kijken van iemand die daar iets over te zeggen had is U al teveel. Als ik het hier dan samenvat en de essentie in bold zet is het mumbo jumbo.

Citaat:

Om op je vragen te antwoorden
1) lees er misschien eens wat deftigs over
2) de som telt hier totaal niet dus gebruik ze niet als extra 'argument'
Je geeft zelf al toe dat er rare dingen zijn. En de getuigenissen spreken voor zichzelf, lees er zelf eens iets over? Op het internet staat veel bullshit, maar jij hebt zo'n goede bullshit detector die dat er wel uit filtert. Stel de geest eens open Praha.

Citaat:

het eerste is waarschijnlijk een weerbalon geweest ( gedocumenteerde tijden komen overeen ) in combinatie met een zéér angstige en zenuwachtige maatschappij ( denk aan die aanval op Ellwood ... het was één dag erna ) voor een mogelijke aanval
Wellicht dan maar.
Citaat:

Het tweede ( dat van België) kan je terecht schrijven als meer bijzondere ufo-waarneming
Dat het over een effectief tuig gaat is helemaal niet gezegd
Integendeel daar er wel wat grondig mis was met die radar waarnemingen.
Maar de getuigenissen op de grond spreken allemaal van een tuig dat driehoekig gevormd was. Het vloog stil en geluidloos.

Citaat:

kan je me eens verklappen waar die wijsheid vandaan komt ?
Er zijn er nog niet eens 100 die vermeldenswaard zijn laat staan dat ge daar wat statistisch over kunt gaan stellen.
Lezen en erkenning.

Citaat:

Maar zelfs al zijn het tuigen... waarom dan geen waarnemingen van 'gewone' tuigen waar men het niet van weet ?
Er is bv zo'n ufo-melding ( ex ufo melding om precies te zijn ) waar het ging over de weerspiegeling van een vliegtuig op het wateroppervlak.
rare sprongen dat dat ding deed !
En er zijn er die evengoed nog niet verklaard zijn.

Another Jack 9 maart 2017 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8400559)
Praha, ik ben getuige geweest van mensen die dingen deden die Plato's filosofie overstegen.




Een simpele youtube film kijken van iemand die daar iets over te zeggen had is U al teveel. Als ik het hier dan samenvat en de essentie in bold zet is het mumbo jumbo.



Je geeft zelf al toe dat er rare dingen zijn. En de getuigenissen spreken voor zichzelf, lees er zelf eens iets over? Op het internet staat veel bullshit, maar jij hebt zo'n goede bullshit detector die dat er wel uit filtert. Stel de geest eens open Praha.



Wellicht dan maar.


Maar de getuigenissen op de grond spreken allemaal van een tuig dat driehoekig gevormd was. Het vloog stil en geluidloos.



Lezen en erkenning.



En er zijn er die evengoed nog niet verklaard zijn.

Je hebt andere filosofen gelezen?

Peche 9 maart 2017 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8400595)
Je hebt andere filosofen gelezen?

Jij niet dan?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be