Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Diego Raga 20 februari 2010 00:30

Sferen rond de zon, update op 15 02 2010: http://www.youtube.com/watch#v=0qPHB...eature=related

straddle 20 februari 2010 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 4607973)
Sferen rond de zon, update op 15 02 2010: http://www.youtube.com/watch#v=0qPHB...eature=related

yup, het blijft intrigeren.

exodus 23 februari 2010 10:47

Citaat:

Britse Koninklijke Astronoom: 'Buitenaardsen zijn hier'

22-02-2010 om 18:47 uur | 6,781 bekeken | ET | WWW.NIBURU.NL | Print

Buitenaardsen? Mogelijk staat er nu één naast je


Buitenaardsen kunnen in ons midden zijn - maar we kunnen ze gewoonweg nog niet herkennen, volgens een Britse top astronoom.

Lord Martin Rees heeft gezegd dat buitenaardse bezoekers in een vorm aanwezig kunnen zijn die niet door het menselijk verstand begrepen wordt.

Lord Rees, president van de 'Royal Society Academy of Science', die alsmede de astronoom van de Koningin is, zei: "Ze kunnen oog in oog met ons staan en hen simpelweg niet herkennen".

De gerespecteerde professor vervolgde met: "Het probleem is dat we zoeken naar iets dat er voornamelijk uitziet zoals wij, en ervan uitgaan dat ze aan dezelfde natuurkundige wetten en technologie voldoen".

"Ik vermoed dat er leven en intelligentie daarbuiten is, in vormen die wij ons niet kunnen voorstellen."

"Net zoals een chimpansee de Kwantumfysica theorie niet kan begrijpen, kunnen er net zo goed realiteitsaspecten zijn die ver buiten ons bevattingsvermogen liggen."

Lord Rees's verklaring doet de mogelijkheid van de aanwezigheid van buitenaardsen op Aarde stijgen - in de vorm van iets of iemand.

Deze uitspraken deed hij kort na de eerste conferentie van de "350-jarige-geschiedenis van de Royal Society's" over de mogelijkheid van buitenaards leven.

Ook wees hij het elitaire blad 'Prospect Magazine' erop dat zij betere telescopen zullen moeten gaan gebruiken waarbij -een grotere kans dan ooit- bestaat op het vinden van leven op andere planeten.

Vertaling: Richard

Bron: Thesun.co.uk

exodus 23 februari 2010 14:04

Eindelijk een academicus uit de Benelux ( van de TU Delft) die zich uitlaat over UFO's, en zegt dat ze realiteit zijn.

Citaat:

Studium Generale TU Delft: Past and Presence of UFOs

23-02-2010 om 11:05 uur | 1,253 bekeken | UFO | WWW.NIBURU.NL | Print

We zijn zeer verheugd over het feit dat dr.ir. Coen Vermeeren het initiatief heeft genomen om presentaties te geven over het meest opzienbarende fenomeen dat vooral de laatste jaren steeds meer mensen bezighoudt. In de onderstaande mail, die wij ontvingen van dhr. Vermeeren, geeft hij aan hoe ontzettend enthousiast het publiek op zijn presentaties heeft gereageerd.

Beste Niburu,

de lezing op de TU over UFO's die ik voor studenten gaf in december vorig jaar is - mede en vooral door posting op jullie website - meer dan 15.000 maal bekeken - een all time high.

Ik heb erg veel positieve reacties mogen ontvangen van alle kanten - leken en professionals; jong en oud. Hoewel ik er aan dacht diezelfde lezing voor publiek te houden op 1 feb jl., besloot ik vanwege die reacties om een duidelijk vervolg te maken. Die staat inmiddels ook online.

Met alle plezier en nogmaals dank,

Coen Vermeeren

In het tweede deel van de presentatie over UFO's wordt er wat dieper ingegaan op de materie en op zeer begrijpelijke wijze worden de meest belangrijke aspecten over het fenomeen vanuit het verre verleden tot aan het heden uiteengezet.


Studium Generale TU Delft: Past and Presence of UFO's

UFO's worden in de volksmond nog gemakkelijk terzijde geschoven als onzinnige fantasieën, maar feit is dat er steeds meer betrouwbare bronnen zijn die 'iets' gezien hebben. Wat voor 'iets'? Tja, dat weten wij nou net niet!

Toch wil Coen Vermeeren, docent Lucht- en Ruimtevaarttechniek dit soort vragen stellen. Welke feiten hebben we precies? Hoe kunnen we feiten van fictie onderscheiden? Wie weet wat? Wat zijn de verwijzingen in het verre en recente verleden naar UFO's? Hebben we dan een beeld wat 'ze' hier komen doen? Wat zou jij doen als je door de ruimte en tijd kon vliegen? Kunnen we iets slims zeggen over de technologie die 'ze' gebruiken? En ja, heb jij al een UFO gezien? Of zijn er goede redenen waarom jij ze nog niet gezien hebt?

Bekijk de presentatie hier.


Zie ook: Collegerama TU Delft: Unidentified Flying Objects (video)
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22738

420yeahbaby 24 februari 2010 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4590648)
Ufo gesignaleerd boven Schaarbeek



Wel grappig eigenlijk.



.

Dien stiekemerd van Schaarbeek dat het gefilmd heeft zal er wel voor iet tussen zitten :lol:

DonQuiSjot 25 februari 2010 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4613426)
Eindelijk een academicus uit de Benelux ( van de TU Delft) die zich uitlaat over UFO's, en zegt dat ze realiteit zijn.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22738

Het zou mooi zijn (stille hoop) mocht onze 'beschaving' een nieuwe stap nemen.
Er komen meer en meer 'openbaringen', wetenschappers die de vraag durven stellen.
Disclosure projecten (militairen, astronauten en academici die getuigen) beginnen hier en daar op te duiken.
Dagelijks verschijnt het wel es in de krant dat ene of andere (nutty?) professor of astrofysicus claimt dat er hier op aarde meer gebeurd dan we mogen vrijgeven.

In elke generatie gebeurt er iets groots. Vorige generatie was de generatie van de computer. De volgende generatie ...?
;-)

Zeikstraal 25 februari 2010 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4617682)

In elke generatie gebeurt er iets groots. Vorige generatie was de generatie van de computer. De volgende generatie ...?
;-)

Virtual reality?

420yeahbaby 26 februari 2010 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4617712)
Virtual reality?

http://www.youtube.com/watch?v=PcmtDAVM-3A

Remofski 26 februari 2010 11:19

Mij lijkt het statistisch gezien uiterst plausibel dat er -al dan niet - intelligent buitenaards leven bestaat. Dit ondanks het énorme toeval dat er op aarde überhaupt leven ontstaan is door een unieke cocktail van factoren. Evenzeer kan men stellen dat het statistisch gezien quasi-onmogelijk is dat diezelfde levensvormen deze planeet al bezocht hebben. Lijkt me meer wishful thinking.

exodus 26 februari 2010 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remofski (Bericht 4618891)
Mij lijkt het statistisch gezien uiterst plausibel dat er -al dan niet - intelligent buitenaards leven bestaat. Dit ondanks het énorme toeval dat er op aarde überhaupt leven ontstaan is door een unieke cocktail van factoren. Evenzeer kan men stellen dat het statistisch gezien quasi-onmogelijk is dat diezelfde levensvormen deze planeet al bezocht hebben. Lijkt me meer wishful thinking.

Het universum zit vol van leven. Het universum IS leven. Het universum is bewust.

Het is omdat onze kijk op de realiteit zo beperkt is in ons wetenschappelijk materialistische wereldbeeld, dat we tot zo'n statistische conclusies komen. Het universum wordt gedragen door bewustzijn, heeft verschillende dimensies die vol zitten van leven.

Remofski 26 februari 2010 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4618929)
Het universum zit vol van leven. Het universum IS leven. Het universum is bewust.

Het is omdat onze kijk op de realiteit zo beperkt is in ons wetenschappelijk materialistische wereldbeeld, dat we tot zo'n statistische conclusies komen. Het universum wordt gedragen door bewustzijn, heeft verschillende dimensies die vol zitten van leven.

Laten we het niet te ver drijven. Blind geloof lijkt me niet meteen een raadzaam alternatief voor een koud-wetenschappelijke kijk.

parcifal 26 februari 2010 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4618929)
Het universum zit vol van leven. Het universum IS leven. Het universum is bewust.

Het is omdat onze kijk op de realiteit zo beperkt is in ons wetenschappelijk materialistische wereldbeeld, dat we tot zo'n statistische conclusies komen. Het universum wordt gedragen door bewustzijn, heeft verschillende dimensies die vol zitten van leven.

Uw visie en geloof verschilt enkel in naam van de oerkatholieke dogmatiek ivm hemel en hel vol met engeltjes en duiveltjes.

Hetgeen jij bewustzijn noemt, noemen zij : god.

Religie en geloof in spookbeesten en goden is slechts een evolutionaire fase.
Sommigen blijven er langer in hangen dan anderen. ;-)

Herr Flick 26 februari 2010 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4617712)
Virtual reality?

Dat stadium zijn we weer al uit, dat heeft in de jaren 90 effe gehypt, met brilletjes en handschoenen,...

Mensen die hun realiteit van de echte wereld verschuiven naar de virtuelen, ... (online multiplayer games bvb.... )

Deze week hebben ze een belangrijke stap gezet... een computer interface die werkt uw hersengolven,... nu nog in zijn ontwikkelingsfase, ... maar dit zou wel eens serieus kunnen worden,

Trouwens alle afstands bestuurbare toestellen die gemaakt worden nu voor het battlefield of de future, (en die dan weer deels uit virtual reality voortkomen... )

Wat het echte next big thing zal worden, ... mocht ik het weten, k zou mijn miljoenen al kunnen beginnen tellen he. ;-)

parcifal 26 februari 2010 12:49

http://www.deredactie.be/permalink/1.725351

Vanaf minuut 7 :

Ex-kolonel De Brouwer ivm de Belgische Ufo-golf van de jaren '80.

Citaat:

...
We hebben F16's in de lucht gestuurd, 3 maal.
Maar we hebben niet kunnen besluiten met onze F16 registraties dat er tuigen in de lucht waren.

exodus 26 februari 2010 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4619005)
http://www.deredactie.be/permalink/1.725351

Vanaf minuut 7 :

Ex-kolonel De Brouwer ivm de Belgische Ufo-golf van de jaren '80.

In plaats van één zin eruit te copy pasten zou ik de mensen aanraden om de gehele docu te bekijken van koppen. Daarin zegt de brouwer ook dat er tuigen waren die gezien zijn door betrouwbare getuigen. DE brouwer heeft gelijk dat als hij zegt dat de F16 radar data op zich geen uitsluitsel geeft. De combinatie met de getuigenissen is echter wat anders.

parcifal 26 februari 2010 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4619047)
In plaats van één zin eruit te copy pasten zou ik de mensen aanraden om de gehele docu te bekijken van koppen. Daarin zegt de brouwer ook dat er tuigen waren die gezien zijn door betrouwbare getuigen. DE brouwer heeft gelijk dat als hij zegt dat de F16 radar data op zich geen uitsluitsel geeft. De combinatie met de getuigenissen is echter wat anders.

Mja, de conclusie blijft toch zoals altijd :

Getuigen hebben een Ufo gezien die niet direct te verklaren valt.
Er is geen verdere informatie.

Micele 26 februari 2010 13:57

Het bewijs dat er buitenaards leven is, is dat er leven op aarde ontstaan is.

Planeten -~ identiek- zoals de aarde -qua chemische elementen- is daarvoor niet eens nodig, bepaalde eenvoudige levensvormen op de aarde zelf bewijzen dat al.

Dit sluit niet uit dat voor een intelligent buitenaardse levensvorm het leven op aarde quasi onmogelijk is zonder bepaalde hulpmiddelen, die dan nog eens enkel op zeer korte termijn leven mogelijk maakt.
Andersom zal het zeker ook zo zijn (in de verre toekomst)

exodus 26 februari 2010 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4619059)
Mja, de conclusie blijft toch zoals altijd :

Getuigen hebben een Ufo gezien die niet direct te verklaren valt.
Er is geen verdere informatie.

De feiten zijn: verschillende betrouwbare getuigenen hebben een geluidloos toestel gezien, op verschillende tijdstippen, dat zich traag door de lucht bewoog, dat getracked is op radar, dat de vorm van een driehoek had, dat drie koplampen had op de hoeken en één licht in het midden. Dat licht in het midden kon zich losmaken van de driehoek en appart vliegen. Het object is ook op verschillende momenten gefilmd en gefotografeerd:



Dat zijn de feiten. En niet de losstaande, informatie weglatende conlusie die jij erbij verzint.

stropke 26 februari 2010 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808176)
Volgens Doctor Edgar Mitchell, de 6 de astronaut die op de maan wandelde in 1971, bestaan er wel degelijk buitenaardse intelligente wezens , en zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio.
Tot nu toe zijn de bevolkingen continu gedesinformeerd geweest hierover, steeds volgens Edgar Mitchell .
Komende van een doorsnee forummer zou men over zulke uitspraken mischien smalend glimlachen, maar komende van een geleerde, en astronaut, wereldwijd gerespecteerd...? Wie gelooft erin, wie niet ? Waarom ?
Bron : News France

8-) Over de ware oorsprong van buitenaardsen.

UFO’s en het Occulte
een persoonlijke kijk
Door Marcia Montenegro
Gepubliceerd op http://www.watchman.org/na/ufomontg.htm
Alle Schriftaanhalingen komen uit de Statenvertaling (1977 of HSV). Vertaling en voetnoten door M.V.

Een artikel in The Washington Post (17 april 1994, pag. C1) ging over een Harvard psychiater die verkondigde dat hij geloof hecht aan hen die beweren ontvoerd geweest te zijn door UFO -buitenaardsen (Eng. aliens). Kort nadat het artikel was verschenen, bracht een belangrijk Tv-nieuwskanaal een verhaal over deze psychiater en sommige van de beweerde ontvoerden. Alhoewel de show ook enkele mensen liet zien die een andere verklaring hadden voor de herinneringen van de ontvoerden (velen herinnerden hun ervaringen onder hypnotische regressie), was het feit dat een UFO-verhaal gebracht werd in een van de belangrijkste kranten, en op prime time Tv-nieuws, een verdere indica-tie dat verslagen van UFO’s en buitenaardsen nu verschuiven van de boulevardpers naar de hoofd-stroommedia-organen.
Dit loopt parallel met vele New Age gerelateerde ideeën en praktijken, zoals meditatie, visualisatie en yoga, dingen die aanvankelijk beschouwd werden als extreem maar die geaccepteerd werden ondanks het feit dat deze praktijken gebaseerd zijn op geloofssystemen en weinig of geen objectieve data bezitten om hun gebruik te ondersteunen. Christenen zouden dit fenomeen moeten beschouwen vanuit een bijbels perspectief en de parallels moeten zien tussen UFO’s, buitenaardsen en het occul-te . Schrijver dezes was in het occulte verwikkeld vóór haar redding in Christus, en zat gevangen in de occulte sfeer die de verslagen van ontvoerden overkoepelt. De belangrijkste punten van conver-gentie tussen het occulte en UFO/ buitenaardse contacten kunnen als volgt samengevat worden:
1. De ervaringen gebeuren gewoonlijk ’s nachts. Dit is zowel waar voor bovennatuurlijke occulte ervaringen als voor visitaties door geestelijke gidsen, astraal reizen (buiten het lichaam reizen), en het zien van geesten. Alhoewel de nacht op zich niet boos is, lijkt het erop dat wij dan kwetsbaarder zijn voor het bovennatuurlijke, en wij daar dikwijls ontvankelijker voor zijn. In de Bijbel vertegen-woordigt de nacht en haar duisternis de zonde en de maskering van hen die boze intenties hebben: “En neem niet deel aan de onvruchtbare werken van de duisternis, maar ontmasker ze veeleer” (Efeziërs 5:11). De Heer Jezus zei: “Want ieder die kwaad doet, haat het licht en komt niet tot het licht, opdat zijn werken niet bestraft worden” (Johannes 3:20). De Heer Jezus werd ’s nachts verra-den: “Toen hij dan het stuk brood genomen had, ging hij meteen naar buiten. En het was nacht” (Joh. 13:30).
2. Astraal reizen. De ontvoerden voelen dikwijls een vibratie of ze horen een “zoemend of brom-mend geluid” voordat zij voelen dat zij naar de UFO getrokken worden. Schrijver dezes had uittre-dingservaringen (uit het lichaam treden), had dezelfde ervaring met een vibratie en soms een sterk zoemend geluid vlak vóór de sensatie van uit het lichaam gezogen te worden.
Of het lichaam verlaten te wijten is aan occulte kracht, of aan een schrandere illusie, is niet geweten door schrijver dezes. De weinigen in de christelijke gemeenschap die beweerd hebben de Heer Je-zus ontmoet te hebben of naar de hemel gebracht te zijn tijdens een astrale reis, hebben ter recht-vaardiging gewezen op Paulus’ verhaal in 2 Korinthiërs 12. Maar Paulus zegt dat hij niet weet of dit in het lichaam was dan wel erbuiten. Paulus zocht deze ervaring niet en sensationaliseerde ze niet. In feite gaf Paulus geen details omdat hij dingen hoorde “die het een mens niet is geoorloofd uit te spreken” (vers 4b). Dit staat in schril contrast met hen die hun ontmoeting met Christus in de hemel gedetailleerd hebben. Niets in de Schrift ondersteunt astraal reizen.
3. Geestverschijningen. De buitenaardse wezens werden dikwijls omschreven als “stralend” of “transparant”, en de voeten waren verhuld of niet zichtbaar. Dit komt overeen met de algemene be-schrijving van geesten. Waarom zouden buitenaardse wezens transparant zijn als zij echt zijn? Waarom zijn zij zo geestachtig? Net zoals geesten beslist demonische geesten zijn, zo zijn buiten-aardsen dat. De Bijbel verbiedt elk contact met de geesten. Het kan niet toevallig zijn dat beschrij-vingen van buitenaardsen zo overeenkomen met die van geesten.
4. Telepathie en bezetenheid. Ontvoerden vertellen dat de buitenaardsen onweerstaanbare ogen hebben en dat zij bang zijn dat wanneer zij in die ogen kijken zij hun wil verliezen of “zichzelf”. Ik herinner me een ontmoeting ’s nachts met een geestelijke entiteit (in de gedaante van een oudere vrouw) die op mijn bed zat en intens in mijn ogen staarde, zonder dat er woorden gesproken wer-den. Ik wist dat zij mijn lichaam wilde, en ik zei opnieuw en opnieuw in mijn geest: “Nee, u kan mij niet hebben!” Deze strijd ging, zo leek het, geruime tijd door totdat zij tenslotte geleidelijk ver-dween, mij mentaal uitgeput en verschrikt achterlatend. Er zijn er die dit een droom of een halluci-natie zouden noemen, maar ik was in die tijd diep verwikkeld in het occulte en heb toen nog andere bovennatuurlijke ervaringen gehad. De Bijbel is ook erg duidelijk dat er demonische bezetenheid bestaat bij niet-geredde personen.
Een groep New Age heksen die ik kende in Atlanta, in de late jaren (19)80, waren verwikkeld in het contacteren van wat zij noemden vriendelijke buitenaardsen. De leider van deze groep (genaamd John) vertelde mij persoonlijk dat de ruimteschepen niet gezien konden worden, maar dat zijn groep een telepathisch contact had met de buitenaardsen. De laatste keer dat ik hem sprak vertelde John dat de buitenaardsen onvriendelijk waren geworden en dat ze nu trachtten de lichamen te bezetten van de groepsleden. John was echt bang, zo bang dat hij en verscheidene mensen van zijn groep het gebied verlieten. Dit incident, mijn ervaring, en mijn kennis dat de Bijbel van bezetenheid spreekt, brachten mij ertoe te geloven dat de ontvoerden demonen ontmoeten.
5. Veranderde kijk op de wereld. Het meest kenmerkende stempel van het occulte is te vinden in het effect dat deze ontmoetingen hebben op de ontvoerden: (1) Zij voelen zich geïsoleerd en alleen van anderen, en (2) hun kijk op de wereld wordt meer pantheïstisch . De Harvard psychiater ont-dekte dat de ontvoerden een “verhoogde zin van de heiligheid van de natuurlijke wereld” ontwikke-len en zich hopeloos voelen over de vernielende kracht van de mens. Ook verlangen zij terug naar wat de psychiater het “goddelijke licht” noemt dat zij ontmoetten tijdens hun ontvoering, en willen niet op aarde blijven, alhoewel velen het als hun opdracht zien het menselijk bewustzijn te helpen bevorderen. Deze houding weerspiegelt de New Age/ paganistische kijk op de wereld: de prioriteit van natuur en aarde en haar heiligheid, en een vijandige kijk op de mens met als gevolg de roep op evolutie naar een hogere geestelijke staat.
Christenen moeten behoedzaam zijn met het geloof in UFO-ontmoetingen. Alhoewel sommige ver-slagen misschien niet zuiver zijn, blijft het effect op de ontvoerden reëel. Deze rapporten zijn geen indicatie van leven op andere planeten maar wel van demonische en occulte activiteit, of dat nu ge-beurt in de geesten òf in de fysische wereld van de ontvoerden.

E-mail: [email protected]
Homepage: http://users.skynet.be/fa390968/index.htm of http://www.verhoevenmarc.be/index.htm
Ga hier naar de Nieuwste Artikelen of http://www.verhoevenmarc.be/NieuwsteArtikelen.htm


http://www.verhoevenmarc.be/#Duivel

:roll: Ze bestaan wel degelijk en dat wist ik reeds vanuit de bijbel. Die legt hun ware aard open. We moeten er vanaf blijven want ze zijn uit op vernieteging van de mens. Dat zogezegde helpen is lulkoek en boerebedrog, oplichterij van de ergste soort.

exodus 15 maart 2010 12:34

Citaat:

'We are Not Alone', says NASA Veteran



13-03-2010 om 19:16 uur | 8,893 bekeken | ET | WWW.NIBURU.NL | Print

"In 1991, while monitoring a space shuttle mission, in the secret Mission Control Center at the Kennedy Space Center, I was flabbergasted to observe an entity that was eight to nine feet in height in the open Space Shuttle Pay Load Bay while it was in earth orbit."

by Clark McClelland
March 12, 2010

Clark_C_McClellandSince age 12, I have studied the extraterrestrial star races that are visiting earth. How can I say that with conviction?? Read on.

My career has been dedicated to the study of astronomy and space exploration at Cape Canaveral and the Kennedy Space Center, Florida, from 1958 to 1992.

I graduated from a small technical college, Western Pennsylvania Institute of Technology. It does not exist any longer. Students now attend, Carnegie-Mellon University. My major was structural design engineering. I graduated with a 4.0 Grade Point Average.

When I initially arrived at Cape Canaveral, I was in demand. It was during the early space race with the USSR and the Cape seriously needed structural designers.

My career grew with greater responsibilities. I assisted in launching the ABMA (Army Ballistic Missile Agency) Jupiter C, Juno ll, and went on to the USAF Atlas, Titan, Minuteman, Thor, US Navy Polaris, Poseidon, Vanguard, NASA Saturn l, Saturn V, etc. I helped to design the rocket launchers and service towers working periodically with Dr. Wernher von Braun and his group of scientists during his many visits.

I have witnessed or assisted in launching 668 missions.

My final assignment was as a Space Shuttle Fleet, Space craft Operator (ScO). Mission astronauts said that ScO's knew the space shuttles better than the flight crews. We spent 12 or more hours a day inside them 6 to 7 days a week. Some called us GTA's, Ground Test Astronauts. It was a fitting title.

THE INCIDENT

In 1991, while monitoring a space shuttle mission, in the secret Mission Control Center, at the Kennedy Space Center, I was flabbergasted to observe an entity that was eight to nine feet in height in the open Space Shuttle Pay Load Bay while it was in earth orbit.

The entity was very tall, much taller than the two NASA astronauts floating near it. I could estimate the height due to being familiar with the sizes of the interior of the Pay Load Bay of the shuttle. I was not able to view all facial features, other than thinking I recognized two eyes, a nose and since it had a large helmet on, nothing else was evident.

It was in a body tight type uniform space suit. I saw it at a distance on a 27 inch TV monitor. It appeared that the NASA astronauts were familiar with the entity. The entity appeared to be communicating with the two NASA astronauts. There was some NASA commentary, from the Houston Space Center, but there was no mention of the entity. Following a few statements, the audio discontinued, and I cannot recall if I heard any other comments.

I was in a secret monitoring office, and it may have been their mistake in Houston Mission Control to allow my monitor to view that incident. I cannot say anything else other than that.

It suddenly was on one of my several monitors. I had several to observe various shuttle operations while in progress.
Lees verder op:

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22863

Bottenskrapet 15 maart 2010 12:44

[sarcasm]Aliens kunnen niet bestaan want de 0,000000000...001% van de planeten van het gehele universum die we al onderzocht hebben voldoen niet aan dezelfde voorwaarden die hier op aarde prioritair zijn om leven te kunnen hebben (aangezien de aardse maatstaf als enige toepasbaar is op het gehele, doch voor ons onbekende universum).[/sarcasm]

Het universum is een quantumveld dus bestaat buitenaards leven sowieso.
Dus lang leve Vlaanderen, het grootste... whatever op aarde.

Khwajagan 15 maart 2010 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet (Bericht 4642399)
[sarcasm]Aliens kunnen niet bestaan want de 0,000000000...001% van de planeten van het gehele universum die we al onderzocht hebben voldoen niet aan dezelfde voorwaarden die hier op aarde prioritair zijn om leven te kunnen hebben (aangezien de aardse maatstaf als enige toepasbaar is op het gehele, doch voor ons onbekende universum).[/sarcasm]

Het universum is een quantumveld dus bestaat buitenaards leven sowieso.
Dus lang leve Vlaanderen, het grootste... whatever op aarde.

Zeg je hier nu dat ze wel of dat ze niet bestaan?????

vaag stukje hoor.



Mijns insziens zit het hele universum er vol mee!

DonQuiSjot 15 maart 2010 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642488)
Zeg je hier nu dat ze wel of dat ze niet bestaan?????
vaag stukje hoor.
Mijns insziens zit het hele universum er vol mee!

Bomvol, op verschillende dimensies !
Zonder twijfel.

Ik moet altijd lachen als ik die grote ruimteschepen in SF films zie :-D
Als we zullen lange afstanden overbruggen, dan zal het niet via een fysisch ruimteschip zijn, zoveel is zeker.
Stel je voor, je vliegt aan bijna lichtsnelheid en je botst tegen een steenkorreltje. Dat gaat als een kogel dwars door je schip heen.
Zelfs korreltjes zand zouden je ruimteschip grondig kapot maken aan die snelheden.


Mensen, begin anders te denken!
Zoek astronaut Wubbo Ockels zijn conferentie in Amsterdam op YouTube...

DonQuiSjot 15 maart 2010 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4618929)
Het universum zit vol van leven. Het universum IS leven. Het universum is bewust.

Het is omdat onze kijk op de realiteit zo beperkt is in ons wetenschappelijk materialistische wereldbeeld, dat we tot zo'n statistische conclusies komen. Het universum wordt gedragen door bewustzijn, heeft verschillende dimensies die vol zitten van leven.

Exactly ! Het is niet omdat er hier een paar aanhangers zitten van de platteschijf aarde, dat we die moeten blijven geloven ;-) Op naar de volgende stap !

Nee, nee, de wetenschap weet alles en morgen moeten ze voor de 20000ste keer vaststellen dat het toch allemaal anders is. ;-)
DAT lijkt me sterk op een godsdienst.

Khwajagan 15 maart 2010 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4642623)
Bomvol, op verschillende dimensies !
Zonder twijfel.

Ik moet altijd lachen als ik die grote ruimteschepen in SF films zie :-D
Als we zullen lange afstanden overbruggen, dan zal het niet via een fysisch ruimteschip zijn, zoveel is zeker.
Stel je voor, je vliegt aan bijna lichtsnelheid en je botst tegen een steenkorreltje. Dat gaat als een kogel dwars door je schip heen.
Zelfs korreltjes zand zouden je ruimteschip grondig kapot maken aan die snelheden.


Mensen, begin anders te denken!
Zoek astronaut Wubbo Ockels zijn conferentie in Amsterdam op YouTube...

nee mee eens met die ruimteschepen. Meestal gaat het via een stargate, zoals een in iraq, een van de redenen waarom de amerikanen daar nooit weg gaan. Een van de anders stargates is op ground zero! ja van 9-11

Khwajagan 15 maart 2010 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4642630)
Exactly ! Het is niet omdat er hier een paar aanhangers zitten van de platteschijf aarde, dat we die moeten blijven geloven ;-) Op naar de volgende stap !

Nee, nee, de wetenschap weet alles en morgen moeten ze voor de 20000ste keer vaststellen dat het toch allemaal anders is. ;-)
DAT lijkt me sterk op een godsdienst.


zo waar! nu ja lijkt ??

exodus 15 maart 2010 15:48

Inderdaad, het universum zit vol van het leven. Niet alleen het zichtbare universum maar ook de hogere/andere dimensies. Ik ben er zeker van dat er fysisch leven bestaat op andere planeten in ons fysisch universum, maar er bestaat ook leven in andere dimensies. Ons mainstream concept van onze realiteit is gewoonweg niet adequaat genoeg om dat allemaal te bevatten.

In de hogere realiteit wordt ons fysisch universum met zijn causaliteit, veroorzaakt door de dimensie tijd, als een illusie aanzien, en bestaat alle tijd tegelijkertijd. Wezens uit hogere dimensies hebben zelfs helemaal geen toestellen nodig om tussen realiteiten te reizen, zij kunnen gewoon een projectie van hun bewustzijn doen. Zij kunnen ervoor kiezen om onzichtbaar te blijven of te materialiseren in welke vorm zij dan ook verkiezen. In gelijk welke realiteit/probabiliteit of welke tijd zij dan ook verkiezen. Wezens die minder ontwikkeld zijn hebben misschien UFO's nodig, of toestellen die in meer of mindere mate fysisch zijn en verbonden met het bewustzijn van de waarnemer.

Retribution 15 maart 2010 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4642638)
Inderdaad, het universum zit vol van het leven. Niet alleen het zichtbare universum maar ook de hogere/andere dimensies. Ik ben er zeker van dat er fysisch leven bestaat op andere planeten in ons fysisch universum, maar er bestaat ook leven in andere dimensies. Ons mainstream concept van onze realiteit is gewoonweg niet adequaat genoeg om dat allemaal te bevatten.

In de hogere realiteit wordt ons fysisch universum met zijn causaliteit, veroorzaakt door de dimensie tijd, als een illusie aanzien, en bestaat alle tijd tegelijkertijd. Wezens uit hogere dimensies hebben zelfs helemaal geen toestellen nodig om tussen realiteiten te reizen, zij kunnen gewoon een projectie van hun bewustzijn doen. Zij kunnen ervoor kiezen om onzichtbaar te blijven of te materialiseren in welke vorm zij dan ook verkiezen. In gelijk welke realiteit/probabiliteit of welke tijd zij dan ook verkiezen. Wezens die minder ontwikkeld zijn hebben misschien UFO's nodig, of toestellen die in meer of mindere mate fysisch zijn en verbonden met het bewustzijn van de waarnemer.

Dat klinkt als een religie. Kan u iets staven?

Retribution 15 maart 2010 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642633)
nee mee eens met die ruimteschepen. Meestal gaat het via een stargate, zoals een in iraq, een van de redenen waarom de amerikanen daar nooit weg gaan. Een van de anders stargates is op ground zero! ja van 9-11

En kunt ge dat staven aan de hand van iets?

fox 15 maart 2010 15:56

We zijn nu al aangekomen bij 1 of andere stargate theorie om de 9-11 en de oorlog in Irak te verklaren. Dit uiteraard zonder ook maar enige ondersteuning die deze theorie ook maar enigszins plausibel zou kunnen maken. Je moet het toch maar doen.

Welcome back Pindar. Je hebt het nog steeds. Ik zou zelfs durven zeggen dat je fantasie nog levendiger is geworden.

Khwajagan 15 maart 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4642641)
En kunt ge dat staven aan de hand van iets?

wat dan?

Khwajagan 15 maart 2010 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4642644)
We zijn nu al aangekomen bij 1 of andere stargate theorie om de 9-11 en de oorlog in Irak te verklaren. Dit uiteraard zonder ook maar enige ondersteuning die deze theorie ook maar enigszins plausibel zou kunnen maken. Je moet het toch maar doen.

Welcome back Pindar. Je hebt het nog steeds. Ik zou zelfs durven zeggen dat je fantasie nog levendiger is geworden.

ik weet niet wat jij en parcifal met pindar of zo te maken hebben!

Retribution 15 maart 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642647)
wat dan?

Bewijs van stargates natturlijk.

DonQuiSjot 15 maart 2010 16:14

De manier waarop men in 1900 aankeek tegen het jaar 2000, op die manier kijken wij ook naar toekomstige ruimtevluchten.

borgerhout 15 maart 2010 17:00

UFO Disclosure 2010 - het is begonnen

http://www.youtube.com/watch?v=peiVo...ayer_embedded#

Bottenskrapet 15 maart 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642488)
Zeg je hier nu dat ze wel of dat ze niet bestaan?????

vaag stukje hoor.

Mijns insziens zit het hele universum er vol mee!

Notice the sarcasm on/off.
Mijns insziens dus ook.

borgerhout 15 maart 2010 17:08

Mexicaanse UFO-congres 2010.

http://www.youtube.com/watch?v=2uZAJ...ayer_embedded#

DonQuiSjot 15 maart 2010 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgerhout (Bericht 4642718)
UFO Disclosure 2010 - het is begonnen

http://www.youtube.com/watch?v=peiVo...ayer_embedded#

Sorry, met de beste wil, maar ik geloof niet in een disclosure van de regering uit. Zij zullen dit ten alle tijden ontkennen, want dan verliezen ze hun macht.

Ofwel:
Zal de regering een false flag disclosure orchestreren, die de mensen op aarde zal als gelovigen doen vallen voor de nieuwe wezens die het goed voor hebben met ons en onze planeet. Dus geef uw lot in hun handen. 10x straffer dan Obama zijn show van change. Niet een charismatisch leidersfiguur, maar een hogere beschaving die de ultieme waarheid predikt.

Er zijn theoriën over Project Blue beam, en die lijken me heel aannemelijk.
Mogelijks was de spiraal in Noorwegen zoiets.
Zie ook de vele orbs die er te zien zijn tegenwoordig.
Zie de golf van UFO en aliens nieuwsberichten tegenwoordig...
Misschien probeert men via een goed georchestreerd plan zo de bevolking klaar te maken voor de komende valse disclosure.

Anderszijds ga je me zeker niet horen ontkennen dat er mogelijkheid is dat er echte disclosure komt (Steven Greer?) Er zijn vele straffe aanwijzingen heden ten dage. Als zelfs maar een deel van de vele verhalen, boeken, dossiers waar zijn, dan zijn er idd vele beschavingen hier op aarde aanwezig. Wat is hun agenda?

Maar er zijn te veel belangen te verdedigen om hun macht en slavernij in stand te houden, dus waarom zou er ineens een oprechte disclosure komen van de regeringen uit?

Toch maar op je hoede zijn...

Retribution 15 maart 2010 17:28

Lijkt me nogal een contradictie...

Zou niet weten waarom, "de anderen" niets zouden laten weten mochten ze kunnen? Of zitten ze mee in het complot? Of hebben ze bang van de gevestigde dictatuur?

Het lijkt er op of je er zelf weinig van gelooft.

tatooke 15 maart 2010 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4642736)
Sorry, met de beste wil, maar ik geloof niet in een disclosure van de regering uit. Zij zullen dit ten alle tijden ontkennen, want dan verliezen ze hun macht.

Ofwel:
Zal de regering een false flag disclosure orchestreren, die de mensen op aarde zal als gelovigen doen vallen voor de nieuwe wezens die het goed voor hebben met ons en onze planeet. Dus geef uw lot in hun handen. 10x straffer dan Obama zijn show van change. Niet een charismatisch leidersfiguur, maar een hogere beschaving die de ultieme waarheid predikt.

Er zijn theoriën over Project Blue beam, en die lijken me heel aannemelijk.
Mogelijks was de spiraal in Noorwegen zoiets.
Zie ook de vele orbs die er te zien zijn tegenwoordig.
Zie de golf van UFO en aliens nieuwsberichten tegenwoordig...
Misschien probeert men via een goed georchestreerd plan zo de bevolking klaar te maken voor de komende valse disclosure.

Anderszijds ga je me zeker niet horen ontkennen dat er mogelijkheid is dat er echte disclosure komt (Steven Greer?) Er zijn vele straffe aanwijzingen heden ten dage. Als zelfs maar een deel van de vele verhalen, boeken, dossiers waar zijn, dan zijn er idd vele beschavingen hier op aarde aanwezig. Wat is hun agenda?

Maar er zijn te veel belangen te verdedigen om hun macht en slavernij in stand te houden, dus waarom zou er ineens een oprechte disclosure komen van de regeringen uit?

Toch maar op je hoede zijn...

beste het is juist ; dat het duistere kost wat kost alles doet om bepaalde dingen tegen te houden ,maar weet dat het duistere zijn macht aan het kwijtspelen is , als je goed rondom je heen kijkt zie je alle tekenen dat het uiteenvalt , dus hoe meer mensen dit gaan inzien en wakker worden van hun plannen , hoe zwakker zij zullen worden,


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be