Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Wilders kondigt massademonstraties aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241056)

Universalia 4 november 2017 08:10

Wilders kondigt massademonstraties aan
 
Wilders kondigt massademonstraties aan

Citaat:

Geert Wilders (PVV) kondigt aan dat er in België en Nederland massademonstraties georganiseerd zullen worden tegen de islamisering.
Dat lijkt mij 'wishful thinking' want dat krijg je in 'ons' land de EU in het algemeen niet gedaan.

Op nieuwsuitzendingen zie je soms beelden van andere landen waar de mensen met duizenden de straat op trekken om voor hun mening uit te komen.

In 'ons' land kijken we rustig verder naar familie & thuis. 8O

Kan je u de vraag nog stellen of het probleem kan opgelost worden met 'massademonstraties' te gaan organiseren?

Zij die er veel geld met verdienen om 'ons' land de EU te blijven laten overspoelen zullen dat anders zien denk ik. :roll:

p.s.

Citaat:

Dewinter noemde het niet mogen bezoeken van Molenbeek 'fatwa's tegen verkozenen van het volk'.
Men weigerde het bezoek, dat lijkt mij een duidelijk bewijs van dat daar in Molenbeek, niet nader te omschrijven bestanddelen aan de knikker zijn. :oops:

dpg 4 november 2017 08:26

In die andere landen komen ze op straat voor iets wat ze ZELF belangrijk vinden, niet voor iets wat 10 man en een paardenkop belangrijk vinden.

Universalia 4 november 2017 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8563759)
In die andere landen komen ze op straat voor iets wat ze ZELF belangrijk vinden, niet voor iets wat 10 man en een paardenkop belangrijk vinden.

Zo kan je het natuurlijk ook bekijken inderdaad. :-D

Die 10 man en een 'paardenkop' willen niet dat we overspoeld worden de anderen blijkbaar wel dus?

Of zie ik dat weer verkeerd?

dpg 4 november 2017 08:39

Dingen zien die er niet zijn, daar bestaat medicatie voor.

dpg 4 november 2017 08:42

1 Bijlage(n)
:lol:

Elio di Supo 4 november 2017 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8563764)
Dingen zien die er niet zijn, daar bestaat medicatie voor.

Alles gaat goed?

dalibor 4 november 2017 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8563763)
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken inderdaad. :-D

Die 10 man en een 'paardenkop' willen niet dat we overspoeld worden de anderen blijkbaar wel dus?

Of zie ik dat weer verkeerd?

Remember de pogingen van pegida om hier veel volk op de been te brengen.

mvd 4 november 2017 10:48

‘Dit is de druppel die de emmer doet overlopen’, zei Wilders. Hij keert meteen terug naar Nederland

En wel meteen eh, daar zullen ze niet van terughebben!

:rofl:

Thuleander 4 november 2017 10:48

De jongste generatie boze blanken heeft al lang begrepen dat 'vreedzaam demonstreren' exact geen hol oplevert (behalve hun naam in een databank van het systeem).

Dus verwacht vooral niet teveel volk op jullie burgerlijk-rechtse demonstratietjes.

mvd 4 november 2017 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8563755)



Dat lijkt mij 'wishful thinking' want dat krijg je in 'ons' land de EU in het algemeen niet gedaan.

Wilders leeft in een grot en heeft quasi geen contact met de buitenwereld. Je zou van minder waanideeën krijgen.

dalibor 4 november 2017 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8563821)
De jongste generatie boze blanken heeft al lang begrepen dat 'vreedzaam demonstreren' exact geen hol oplevert (behalve hun naam in een databank van het systeem).

Dus verwacht vooral niet teveel volk op jullie burgerlijk-rechtse demonstratietjes.

De kentering zal komen van kluizenaars met een meerderwaardigheidscomplex.

Thuleander 4 november 2017 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8563826)
De kentering zal komen van kluizenaars met een meerderwaardigheidscomplex.

Kentering?
Laat het systeem maar verder verrotten, het vernietigt zichzelf wel.

Uw systeem gaat deze opwaartse spiraal van multicultureel geweld niet lang meer onder controle kunnen houden.
Niet organisatorisch, niet financieel.

Zipper 4 november 2017 11:16

Zorgen dat extreme islamieten hier aan geen werk of huurwoning geraken, lijkt mij veel efficiënter.

Thuleander 4 november 2017 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8563830)
Zorgen dat extreme islamieten hier aan geen werk of huurwoning geraken, lijkt mij veel efficiënter.

Betaal geen of zo weinig mogelijk belastingen.
Leef van een uitkering als je kan.
Werk deeltijds als je kan.
Werk bij de overheid als je kan (en werk daar zeker niet te hard).
Leer primitieve overlevingstechnieken.

Dat zijn de beste dingen om te doen.

dalibor 4 november 2017 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8563835)
Betaal geen of zo weinig mogelijk belastingen.
Leef van een uitkering als je kan.
Werk deeltijds als je kan.
Werk bij de overheid als je kan (en werk daar zeker niet te hard).
Leer primitieve overlevingstechnieken.

Dat zijn de beste dingen om te doen.

Ga in de bossen leven, liefst ergens waar er wifi is. :lol:

Thuleander 4 november 2017 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8563837)
Ga in de bossen leven, liefst ergens waar er wifi is.

Goed idee, inderdaad.

Universalia 4 november 2017 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8563837)
Ga in de bossen leven, liefst ergens waar er wifi is. :lol:

In mijn geval zou het nog gemakkelijker zijn om terug in de bossen te gaan wonen daar ik géén fan ben van Wi-Fi & hotspots en draadloze rommel.

Was de regel daar niet voor:

Elk signaal dat 'vrij' in de lucht hangt mag men 'onderscheppen' je mag er wel géén misbruik van maken?

:cheer:

alice 4 november 2017 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8563755)
Wilders kondigt massademonstraties aan



Dat lijkt mij 'wishful thinking' want dat krijg je in 'ons' land de EU in het algemeen niet gedaan.

Op nieuwsuitzendingen zie je soms beelden van andere landen waar de mensen met duizenden de straat op trekken om voor hun mening uit te komen.

In 'ons' land kijken we rustig verder naar familie & thuis. 8O

Kan je u de vraag nog stellen of het probleem kan opgelost worden met 'massademonstraties' te gaan organiseren?

Zij die er veel geld met verdienen om 'ons' land de EU te blijven laten overspoelen zullen dat anders zien denk ik. :roll:

p.s.



Men weigerde het bezoek, dat lijkt mij een duidelijk bewijs van dat daar in Molenbeek, niet nader te omschrijven bestanddelen aan de knikker zijn. :oops:

Ik denk dat de heren heel goed weten waarmee ze bezig zijn. Want natuurlijk weten ze dat een in de media aangekondigde islamsafari een veiligheidsrisico in houdt en dit gebruikt zal worden om het bezoek niet te laten door gaan.

Maar hij heeft wel een punt, hij is verkozen politicus, hem de toegang tot een wijk ontzeggen kan niet.
Dat dit tot rel zou leiden weten de heren ook, dus politieke winst brengt die safari hoe dan ook op. Maar het punt blijft, hij zou veilig die wijk moeten kunnen bezoeken, ongeacht zijn gezelschap. Die veiligheid kan de politie echter niet garanderen in die wijk vol straatburgemeesters, en daar zit het probleem. Waar de Winter dan ook op wijst.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be