Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

jogo 19 mei 2021 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9678208)
Toemaatje

Wat meer uitleg over de omstandigheden waarin het filmpje werd opgenomen:

https://m.youtube.com/watch?v=aPZM3bgTQ7g




P.S.
Alhoewel het steeds moeilijker wordt, toch sluit ik aardse high tech van de Amerikanen of van andere landen niet uit natuurlijk.

Alonso sluit dat uit want dan zou hij het weten.
Uwe goeroe niet afvallen , he !
Schieten dan nog over : tech van andere landen België, Roemenië ...
- tech van buitenaardsen.
- verzinsels van de Amerikaanse legerleiding die de militaire tech waarvan ze momenteel de marktleider zijn , nog aan te zwengelen door deze super tech.

Het Oosten 19 mei 2021 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9680548)
Alonso sluit dat uit want dan zou hij het weten.
Uwe goeroe niet afvallen , he !
Schieten dan nog over : tech van andere landen België, Roemenië ...
- tech van buitenaardsen.
- verzinsels van de Amerikaanse legerleiding die de militaire tech waarvan ze momenteel de marktleider zijn , nog aan te zwengelen door deze super tech.

Niks te afvallen. Het valt me overigens op dat we de traditionele debunkers op dit forum nog maar weinig horen piepen. Hoe zou dat nu toch maar komen?

Volgens mij zijn ze nog bezig met het afspeuren van de hemel -de verrekijker in de de hand. Op zoek naar ufo's door 'bird watching': op zoek naar een zwerm wilde ganzen. Tjonge tsjonge toch.

jogo 19 mei 2021 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9680553)
Niks te afvallen. Het valt me overigens op dat we de traditionele debunkers op dit forum nog maar weinig horen piepen. Hoe zou dat nu toch maar komen?

1. Beu
2. Wachten op uw gestelde datum wanneer geen ontkennen meer mogelijk is.

Het Oosten 19 mei 2021 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9680556)
1. Beu
2. Wachten op uw gestelde datum wanneer geen ontkennen meer mogelijk is.


Niet beu. Wel het recente besef dat bij hen doordringt dat ze heel die tijd goed fout zaten. De mensen uitlachen, een specialiteit van debunkers, gedurende
vele decennia, is nu gedaan en afgelopen. Ze zouden zich beter aansluiten bij een club voor ornithologen.

Het Oosten 19 mei 2021 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9680548)
Alonso sluit dat uit want dan zou hij het weten.
Uwe goeroe niet afvallen , he !
Schieten dan nog over : tech van andere landen België, Roemenië ...
- tech van buitenaardsen.
- verzinsels van de Amerikaanse legerleiding die de militaire tech waarvan ze momenteel de marktleider zijn , nog aan te zwengelen door deze super tech.


Dat kan natuurlijk en dit heb ik ook nooit ontkend. Het kan inderdaad gewoon super tech zijn. Maar dat is wat anders dan de luchtballonnen van de debunkers.

jogo 19 mei 2021 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9680557)
Niet beu. Wel het recente besef dat bij hen doordringt dat ze heel die tijd goed fout zaten. De mensen uitlachen, een specialiteit van debunkers, gedurende
vele decennia, is nu gedaan en afgelopen. Ze zouden zich beter aansluiten bij een club voor ornithologen.

Neen, nu nog niet, volgens uw eigen schrijfsels moeten onthullingen nog gegeven worden die niemand meer kan ontkennen.
deadline 30 juni2021

Het Oosten 19 mei 2021 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9680897)
Neen, nu nog niet, volgens uw eigen schrijfsels moeten onthullingen nog gegeven worden die niemand meer kan ontkennen.
deadline 30 juni2021


Het is maar wat men ‘onthullingen’ noemt. Ze zullen gewoon een bevestiging zijn van hetgeen piloten al zolang waarnemen. Maar goed, we zullen zien.

Het Oosten 19 mei 2021 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9680897)
Neen, nu nog niet, volgens uw eigen schrijfsels moeten onthullingen nog gegeven worden die niemand meer kan ontkennen.
deadline 30 juni2021

(Obama is ons zonet voor.)


Obama : Yes, ufo’s exist.





https://m.youtube.com/watch?v=P6qCg-FVMiQ
(Fox News, vandaag )



Als dat nog geen disclosure is, dan weet ik het ook niet meer.

Vlad 20 mei 2021 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9681333)
(Obama is ons zonet voor.)


Obama : Yes, ufo’s exist.





https://m.youtube.com/watch?v=P6qCg-FVMiQ
(Fox News, vandaag )



Als dat nog geen disclosure is, dan weet ik het ook niet meer.

Er is wel een serieus verschil tussen het bestaan van ongedefinieerde vliegende objecten zoals een vlieg in mijn ooghoek die ook een mug kan zijn, of het bestaan van buitenaards leven zoals een purper zevenarmig wezen uit een ander zonnestelsel. Obama heeft het over het eerste maar goedgelovigen denken onmiddellijk aan het tweede.

Ik heb de indruk dat men probeert de goedgelovigen terug naar meer onschadelijke complottheorieën te leiden ipv naar de qanon, gates, 5G en anti-vaxtoestanden. Die laatsten hangen teveel met de werkelijkheid samen en kunnen problemen veroorzaken in de echte wereld. Dan liever de onschuldige buitenaardse wezens-toestanden van weleer. Maar het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn dat men opeens van alle kanten confirmaties over ufo's te horen krijgt ...

parcifal 20 mei 2021 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9680553)
Niks te afvallen. Het valt me overigens op dat we de traditionele debunkers op dit forum nog maar weinig horen piepen. Hoe zou dat nu toch maar komen? .

"It is no use (and no fun) kicking a dead horse" , ken je de uitdrukking?
Al je posts zijn kapot gedebunked of herleid tot hun ware proporties : scheet in fles, we wachten op nieuw speelgoed.
1 juni was het zeker?

Bring it on. :twisted:

parcifal 20 mei 2021 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9680946)
Het is maar wat men ‘onthullingen’ noemt. Ze zullen gewoon een bevestiging zijn van hetgeen piloten al zolang waarnemen. Maar goed, we zullen zien.

Gaan ze de type en/of serienummers van de waargenomen ballonnen en vliegtuigen geven denk je?
Zou goed kunnen. ;)

Het Oosten 20 mei 2021 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9681480)
Er is wel een serieus verschil tussen het bestaan van ongedefinieerde vliegende objecten zoals een vlieg in mijn ooghoek die ook een mug kan zijn, of het bestaan van buitenaards leven zoals een purper zevenarmig wezen uit een ander zonnestelsel. Obama heeft het over het eerste maar goedgelovigen denken onmiddellijk aan het tweede.

Ik heb de indruk dat men probeert de goedgelovigen terug naar meer onschadelijke complottheorieën te leiden ipv naar de qanon, gates, 5G en anti-vaxtoestanden. Die laatsten hangen teveel met de werkelijkheid samen en kunnen problemen veroorzaken in de echte wereld. Dan liever de onschuldige buitenaardse wezens-toestanden van weleer. Maar het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn dat men opeens van alle kanten confirmaties over ufo's te horen krijgt ...

U draait rond de pot. Ufo’s werden altijd en gedurende vele decennia door debunkers afgeschilderd als waarnemingen van fantasten, van weirdo’s die belachelijk werden gemaakt door debunkers, of als weerballonnen, moerasgas (sic), vogels, en wat weet nog allemaal. Niet dus in ons geval.

Nog een uitspraak van Obama, maar eentje dan die op zijn minst vragen oproept. Hij verklaarde letterlijk “Over aliens kan (lees: mag) ik niets zeggen. Tenminste niet ‘on air.” Wat is me dat nu voor een uitspraak. Indien er geen aliens zijn, waarom mag hij dat dan niet zeggen ‘on air’ ? Heeft hij zich misschien zijn mond wat voorbijgepraat? Of was het opzet?

In ieder geval, het is nu duidelijk. Ufo’s bestaan en ze maken het luchtruim onveilig. Debunkers moeten zich nu zeer oncomfortabel voelen. En Coen Vermeeren kreeg gelijk toen hij de titel aan zijn boek gaf: ”Ufo’ s bestaan gewoon.”

Het Oosten 20 mei 2021 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9681485)
"It is no use (and no fun) kicking a dead horse" , ken je de uitdrukking?
Al je posts zijn kapot gedebunked of herleid tot hun ware proporties : scheet in fles, we wachten op nieuw speelgoed.
1 juni was het zeker?

Bring it on. :twisted:

Dat is niet meer nodig. De datum 1 juni dient tot niet veel meer sinds de zeer recente verklaring van een Obama die toch president was van de VS. Tenzij voor enkele details die zeker interessant kunnen zijn . Waarom? Wel, heel eenvoudig: the truth is out. En die waarheid is: er zijn constant vliegende objecten in de lucht en niemand weet goed wat ze zijn en wat ze willen.

Er is evenwel één persoon die zo zijn twijfels heeft over de verdere juni-disclosure. Niet zozeer over het bestaan van de ufo's zelf, maar wel waarom de overheid nu zo snel en plots informatie en gaat geven: Steven Greer. Greer, die eigenlijk in zovele woorden hetzelfde zegt als Wernher Von Braun, zovele decennia geleden stelde: a false disclosure, een hoax dus, verpakt als een bedreiging. Dit om nodige fondsen voor de MIC los te peuteren om de ruimte te kunnen bewapenen -dixit Greer wel te verstaan. Nochtans is Greer iemand die gelooft in het bestaan van aliens hier op aarde. Meer nog, hij is er van overtuigd dat de VS (militairen) wel degelijk alien crafts bezitten in één van hun loodsen.

https://www.youtube.com/watch?v=en0GsxgwMmA

parcifal 20 mei 2021 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9681605)
Dat is niet meer nodig. De datum 1 juni dient tot niet veel meer sinds de zeer recente verklaring van een Obama die toch president was van de VS. Tenzij voor enkele details die zeker interessant kunnen zijn . Waarom? Wel, heel eenvoudig: the truth is out. En die waarheid is: er zijn constant vliegende objecten in de lucht en niemand weet goed wat ze zijn en wat ze willen.

De hoeveelheid informatie is niet significant gestegen na die (vage) verklaring van Obama die enkel zegt : er zijn waarnemingen en we weten niet wat het precies is.

Dat er waarnemingen zijn, weten we al tientallen jaren.

Je tempert blijkbaar vooral de verwachtingen al voor het Pentagon Rapport.
Dat is waarschijnlijk wel de meest verstandige aanpak. ;-)

Micele 20 mei 2021 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9681333)
(Obama is ons zonet voor.)

Obama : Yes, ufo’s exist.

Alweer een oorveeg op de luchtballonhoofden van de debunkers. :lol:

Het Oosten 20 mei 2021 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9681667)
Alweer een oorveeg op de luchtballonhoofden van de debunkers. :lol:

Een klets om hun oren inderdaad. Overigens, zeer terecht.

Het Oosten 20 mei 2021 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9681658)
De hoeveelheid informatie is niet significant gestegen na die (vage) verklaring van Obama die enkel zegt : er zijn waarnemingen en we weten niet wat het precies is.

Dat er waarnemingen zijn, weten we al tientallen jaren.

Je tempert blijkbaar vooral de verwachtingen al voor het Pentagon Rapport.
Dat is waarschijnlijk wel de meest verstandige aanpak. ;-)

Ik temper niets. Wat er in juni als informatie uit de bus zal komen inzake ufo’s zal in de lijn liggen van wat Obama stelt, zo vermoed ik. Vliegende objecten in de lucht die we niet kunnen thuisbrengen. Precies dus de betekenis van de term ‘ufo’. Met vermoedelijk meer details. Alleen, deze tuigen werken de Navy-piloten op hun zenuwen. En dat is niet goed.

Svennies 20 mei 2021 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9680553)
Niks te afvallen. Het valt me overigens op dat we de traditionele debunkers op dit forum nog maar weinig horen piepen. Hoe zou dat nu toch maar komen?

Tja , als jij dag in dag uit , week in week uit , maand in maand uit steeds weer datzelfde terugkerende riedeltje dat al talloze keren gebunked is steeds weer ten tonele komt brengen....

Tja ,man ,een Tibetiaans gebedsmolentje is er niets tegen....

Denk jij nu écht dat wij op zulke onzin steeds weer blijven antwoorden....

Wij nemen daarvoor ontslag ,net zoals uw oppergod Elizondo ontslag nam bij AATIP destijds....

En weet je nog waarom....


Citaat:

AATIP was headed by Luis Elizondo.[16] Elizondo resigned from the Pentagon in October 2017 to protest government secrecy and opposition to the investigation, stating in a resignation letter to US Defense Secretary James Mattis that the program was not being taken seriously.Elizondo said on December 19, 2017, that he believed there was "very compelling evidence we may not be alone."


https://en.wikipedia.org/wiki/Advanc...cation_Program

Vlad 21 mei 2021 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9681497)
U draait rond de pot. Ufo’s werden altijd en gedurende vele decennia door debunkers afgeschilderd als waarnemingen van fantasten, van weirdo’s die belachelijk werden gemaakt door debunkers, of als weerballonnen, moerasgas (sic), vogels, en wat weet nog allemaal. Niet dus in ons geval.

Nog een uitspraak van Obama, maar eentje dan die op zijn minst vragen oproept. Hij verklaarde letterlijk “Over aliens kan (lees: mag) ik niets zeggen. Tenminste niet ‘on air.” Wat is me dat nu voor een uitspraak. Indien er geen aliens zijn, waarom mag hij dat dan niet zeggen ‘on air’ ? Heeft hij zich misschien zijn mond wat voorbijgepraat? Of was het opzet?

In ieder geval, het is nu duidelijk. Ufo’s bestaan en ze maken het luchtruim onveilig. Debunkers moeten zich nu zeer oncomfortabel voelen. En Coen Vermeeren kreeg gelijk toen hij de titel aan zijn boek gaf: ”Ufo’ s bestaan gewoon.”

Ik draai helemaal niet om de pot ik ben zo duidelijk als wat. Natuurlijk bestaan ongedefinieerde vliegende objecten. Maar een ongedefinieerd vliegend object is geen bewijs van buitenaards leven. Hoeveel duidelijker kan ik zijn ? Obama doet zoals Tinne Verstraeten. A zeggen en B bedoelen ook al is er geen relatie tussen de twee. Daar bestaat een woord voor: liegen.

Het Oosten 21 mei 2021 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9682107)
Tja , als jij dag in dag uit , week in week uit , maand in maand uit steeds weer datzelfde terugkerende riedeltje dat al talloze keren gebunked is steeds weer ten tonele komt brengen....

Tja ,man ,een Tibetiaans gebedsmolentje is er niets tegen....

Denk jij nu écht dat wij op zulke onzin steeds weer blijven antwoorden....

Wij nemen daarvoor ontslag ,net zoals uw oppergod Elizondo ontslag nam bij AATIP destijds....

En weet je nog waarom....






https://en.wikipedia.org/wiki/Advanc...cation_Program

Elizondo is niet mijn oppergod. Maar hij bracht wel het zaakje aan het rollen. En hij toonde aan door beelden te laten uitlekken dat ufo's niet zoals debunkers steeds maar bleven beweren, zo maar ballonnetjes zijn, noch kraanvogels, of moerasgas, of vervormde beelden uit cameralenzen en noem maar op. U en al de debunkers staan mooi voor schut. En dat verschaft me een zekere voldoening. Zeker weten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be