Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 14 april 2010 15:04

zij tekenen zomaar schotels ,in hun fantasie ipv dat ze eigenlijk een vogel of bliksem of poollicht en de zon willen neerzetten komaan!!!
men ziet deze dingen nog steeds en toch zijn het dan vogels de zon bliksems....etc,

tatooke 14 april 2010 15:07

wij zijn slimmer nu? we zeggen U.F.O
wat zij schilderde of etste dat komt nu op video en foto dat is het enige verschil.

Tamam 14 april 2010 15:22

Men ziet die dingen nog steeds.. maar desondanks de digtale camera en de GSM met video functie is er nog steeds geen enkele duidelijke video van een UFO op klaarlichte dag en scherp, opgenomen.

Wat we wel zien met de oprukkende technologie zijn 3D montages van UFO's die dan op youtube verschijnen met daarbij als comment "..i was in my backyard and all of a sudden...". :)

Ik lees graag over paranormale toestanden enzo, maar neem de UFO waarnemingen toch telkens met een korreltje zout.

Johnny Blaze 14 april 2010 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 4692189)
Men ziet die dingen nog steeds.. maar desondanks de digtale camera en de GSM met video functie is er nog steeds geen enkele duidelijke video van een UFO op klaarlichte dag en scherp, opgenomen.

Je krijgt een bak bier van mij cadeau als je straks de eerste straaljager die overvliegt scherp met je GSM kunt filmen. Je hoeft de GSM zelfs niet in je zak te steken, je mag hem al klaar houden. Ik wil wel duidelijk zien wat voor vliegtuig het is.

Tamam 14 april 2010 15:27

Veel ufo's zijn nogal "stationair". Ze blijven wat hangen en flitsen dan oppeens weg. Ook daarvan zijn geen duidelijke, overtuigende beelden gemaakt.

Johnny Blaze 14 april 2010 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 4692202)
Veel ufo's zijn nogal "stationair". Ze blijven wat hangen en flitsen dan oppeens weg. Ook daarvan zijn geen duidelijke, overtuigende beelden gemaakt.

Ik zou het niet weten, ik heb er zelf nog nooit ene gezien. Maar, zoom eens met je gsm of één of andere handycam toestand in op een, laat zeggen, luchtballon of zo. Wederom een bak bier als ge het beeld steady kunt houden zonder statief. Tamam lan? ;)

tatooke 14 april 2010 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 4692189)
Men ziet die dingen nog steeds.. maar desondanks de digtale camera en de GSM met video functie is er nog steeds geen enkele duidelijke video van een UFO op klaarlichte dag en scherp, opgenomen.

Wat we wel zien met de oprukkende technologie zijn 3D montages van UFO's die dan op youtube verschijnen met daarbij als comment "..i was in my backyard and all of a sudden...". :)

Ik lees graag over paranormale toestanden enzo, maar neem de UFO waarnemingen toch telkens met een korreltje zout.

dat neemt niet weg dat je alles kan verklaren met vogels bliksem zon etc etc of toch ? en het is inderdaad een pest 3d montage,want dat doet die andere 10 % onverklaarbare dingen dood en worden ze mee in de molen gedraaid van deze ragé

tatooke 14 april 2010 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4692209)
Ik zou het niet weten, ik heb er zelf nog nooit ene gezien. Maar, zoom eens met je gsm of één of andere handycam toestand in op een, laat zeggen, luchtballon of zo. Wederom een bak bier als ge het beeld steady kunt houden zonder statief. Tamam lan? ;)

heb statief thuis met sterre kijker ,eenmaal u oog tegen de kijker is het beeld verschoven en kun je terug zoeken ook als hij goed vast staat, en kom je ergens aan dan bibbert het beeld niet simpel dus ;-)

Tamam 14 april 2010 15:40

Kijk... als we dan duidelijke beelden willen maken van objecten die dichtbij zijn; je hebt bv. die duizenden mensen die ontvoerd worden door UFO's, en niemand die hen wilt geloven. Sommigen beweren wekelijks ontvoerd te worden en ze zijn gefrustreerd dat niemand hen wilt geloven.. Simpele oplossing voor die mensen en de criticus? Plaats dan een camera in uw slaapkamer, of laat uw webcam gans de nacht aan staan. Desondanks dat die UFO's heel laag vliegen om die peroon "up te beamen" (al dan niet in een drukbewoond gebied) bestaat er nog steeds geen enkele foto of opname van iemand die ontvoert wordt van buitenaf.. ook bestaat er geen enkele foto ivm vee dat chirurgisch gesneden wordt door UFO's "voor experimenten", en het enige filmpje dat bestaat over een UFO die een graancirkel maakt blijkt fake te zijn.

Link me eens naar een filmpje van de voorbije 5 jaar bij daglicht dat semi-overtuigend kan zijn voor de scepticus ... :)

tatooke 14 april 2010 15:43


zo word het meestal getrokken,nog maar de vraag of je een degelijk toestel in handen hebt ? ze klikken iets en dan vergroten ze het uit en dan krijg je onduidelijk beeld jammer (of de foto echt is laat ik in het midden?)
foto is gemaakt door busreiziger
link : http://www.ufo-blogger.com/2010/04/u...e+UFO+Truth%29

Tamam 14 april 2010 15:48

Naas dat ie onscherp is trekt dit verdacht op een weerballon.

exodus 14 april 2010 15:54

Naast dat die onscherp is trekt hij verdacht veel op een UFO :roll:

tatooke 14 april 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4692265)
Naast dat die onscherp is trekt hij verdacht veel op een UFO :roll:

idd volgens mij geen ballon

fox 14 april 2010 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4692268)
idd volgens mij geen ballon

Lol, laat ons eens rap wat conclusies trekken uit een foto van een grijze stip.

tatooke 14 april 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4692283)
Lol, laat ons eens rap wat conclusies trekken uit een foto van een grijze stip.

grijze stip ??? zo onduidelijk is het nu ook weer niet hé stip? bol zeker! of is het een vogel of bliksem of aura ? zon ?

fox 14 april 2010 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4692288)
grijze stip ??? zo onduidelijk is het nu ook weer niet hé stip? bol zeker! of is het een vogel of bliksem of aura ? zon ?

Ah ok, een bol. Maar nu moet u me eens de volgende gedachtengang uitleggen

Bol =/= ballon --> Aliens

tatooke 14 april 2010 16:18

twijfelen staat niet in uwe woordenboek ?

tatooke 14 april 2010 16:19

bol=UFO wat erin zit ? maar zeker UFO,ballon? zoek alle afbeeldingen van weerballonnen eens op ! vergelijk ze dan maar eens

tatooke 14 april 2010 16:24

wij hebben ook satellieten rondzweven zonder dat er iemand inzit niet? waarom moet er bij deze altijd een vreemdeling inzitten,vreemdeling is en beter woord dan alien niet?

fox 14 april 2010 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4692293)
twijfelen staat niet in uwe woordenboek ?

Waar heb ik gezegd dat ik weet wat het is? Jij echter stelt dat je weet wat het niet is op basis van een wazige bol. Je moet echt eens beginnen logisch leren nadenken want wat jij soms uitkraamt slaat werkelijk alles.

Mensen zoals jij slagen er echt in om van het hele onderzoek naar het ufofenomeen een lachertje te maken door duidelijk te maken dat je helemaal geen enkele beetje moeite doet om het serieus te houden. Je zou beter eens een voorbeeld nemen aan Exodus.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be