Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

eno2 4 maart 2013 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 3808237)
Waarom staat deze draad niet in K en K?

Volkomen gelijk. Ik heb klacht ingediend via RD

exodus 4 maart 2013 13:49

Hier nog een account van een abduction, vele mensen rapporteren dit. Niet alle abductions zijn schrikwekkend voor diegene die het beleefd, maar sommigen wel.

http://www.niburu.nl/et/ancient-alie...gen-video.html

exodus 4 maart 2013 16:22

Hier nog een detail account van de abduction van Travis Walton, met verklaringen van hemzelf en zijn vrienden die de UFO zagen. En die zagen hoe hij geraakt werd door een lichtstraal uit de UFO. Hij was 5 dagen vermist toen ze hem terugvonden (alhoewel hij zelf maar dacht dat het enkele uren was).

Deze case is zeer interessant omdat er wel getuigen zijn. Deze case staat er na 30 jaar nog steeds, en de getuigen en Travis Walton zelf leven nog, en zijn nog nooit ontmaskerd geweest als hoaxers.

In eerste instantie werden ze verdacht van moord op hun vriend, omdat ze zo'n fantastisch verhaal aan de politie vertelden.

http://www.youtube.com/watch?v=7wJf_Aef5k0

http://www.youtube.com/watch?v=XWaoEcIZzdI

kiko 4 maart 2013 18:32

Die geheime UFO-basissen zijn altijd gelegen in exotische, mysterieuze en ontoegankelijke plaatsen, die liggen nu nooit eens in Schellebelle of Bachten de Kupe of op 200 meter van een winkelcentrum, de eerste lichten rechts.

Die aliens toch.

exodus 5 maart 2013 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6556672)
Die geheime UFO-basissen zijn altijd gelegen in exotische, mysterieuze en ontoegankelijke plaatsen,

Tja, hoe zou dat komen toch? Area 51 ligt toch ook niet in het midden van Las Vegas.

exodus 5 maart 2013 14:37

Hier nog een interview met Travis Walton zelf, een één van de getuigen. Interessant is ook dat ze zeggen hoe het met hun vergaan is als mens, om het te verwerken.

http://www.youtube.com/watch?v=b5-gcVF9cng

http://www.youtube.com/watch?v=P4fSCzT0yzI

Dit is een abduction case die staat als een rots.

exodus 5 maart 2013 14:47

Ook wel interessant om te vermelden, is dat Philip Klass, een UFO debunker en lid van CISCOP, één van de getuigen 10.000 dollar aangeboden had om te bekennen dat het allemaal een hoax was. Kan je zo al inzien welke truukken deze "professionele" debunkers gebruiken.

Is te zien in bovenstaande interviews. Gelukkig heeft deze getuige dit nooit geaccepteerd.

Antoon 6 maart 2013 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6556672)
Die geheime UFO-basissen zijn altijd gelegen in exotische, mysterieuze en ontoegankelijke plaatsen, die liggen nu nooit eens in Schellebelle of Bachten de Kupe of op 200 meter van een winkelcentrum, de eerste lichten rechts.

Die aliens toch.

:lol::lol::lol:

DeProf_eet 6 maart 2013 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6556672)
Die geheime UFO-basissen zijn altijd gelegen in exotische, mysterieuze en ontoegankelijke plaatsen, die liggen nu nooit eens in Schellebelle of Bachten de Kupe of op 200 meter van een winkelcentrum, de eerste lichten rechts.
Die aliens toch.

Weer een zeer domme opmerking die kan tellen. Ja, wat dacht je ? Om iets te verbergen en geheim te houden is regel 1 toch er geen gerucht aan geven en zeker niet in druk bezochte en zeer toegankelijke gebieden geheime basissen opzetten.

kiko 6 maart 2013 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6557955)
Weer een zeer domme opmerking die kan tellen. Ja, wat dacht je ? Om iets te verbergen en geheim te houden is regel 1 toch er geen gerucht aan geven en zeker niet in druk bezochte en zeer toegankelijke gebieden geheime basissen opzetten.

't Is waar, dat ik daar niet aan gedacht heb !

Gelukkig dat we jou nog hebben om ons af en toe te corrigeren.

Antoon 6 maart 2013 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6558036)
't Is waar, dat ik daar niet aan gedacht heb !

Gelukkig dat we jou nog hebben om ons af en toe te corrigeren.

:lol::lol::lol:

Antoon 6 maart 2013 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6557955)
Weer een zeer domme opmerking die kan tellen. Ja, wat dacht je ? Om iets te verbergen en geheim te houden is regel 1 toch er geen gerucht aan geven en zeker niet in druk bezochte en zeer toegankelijke gebieden geheime basissen opzetten.

Dat hebben de 'aliens' dan toch goed bekeken... :lol:

exodus 6 maart 2013 10:22

Als astronaut en wetenschapper is hij een held. Maar als hij over aliens praat is het plots een charlatan. Edgar Mitchell zegt dat aliens bestaan en dat de regering dit verborgen houdt.

Citaat:

Astronaut Edgar Mitchell over buitenaards bezoek (video)
dinsdag, 05 maart 2013 18:04 geplaatst in:



Astronaut Edgar Mitchell over buitenaards bezoekAstronaut Edgar Mitchell, de zesde persoon die voet zette op de maan, spreekt zich in onderstaande video uit over buitenaards bezoek en hoe dit door het leger in de doofpot wordt gestopt.

Mitchell was piloot van de maanlander van Apollo 14, die de derde landing op de maan uitvoerde.

Hij was ook lid van de reservebemanning voor de Apollo 10 en werd in januari 1971 gelanceerd aan boord van de Apollo 14. Samen met gezagvoerder Alan Shepard heeft hij de langste maanwandeling op zijn naam staan.

De astronaut nam ook deel aan The Disclosure Project waarbij veel prominenten getuigen dat buitenaards leven bestaat, dat er ontmoetingen met buitenaardsen hebben plaatsgevonden en dat dit wordt verzwegen door overheden.

In zijn voordracht aldaar verwees Mitchell onder andere naar het Roswellincident. Hij is in Roswell opgegroeid en heeft met diverse direct betrokkenen gesproken. Mitchell pleit voor het opheffen van het ‘embargo op de waarheid over de aanwezigheid van buitenaardsen’.
http://www.niburu.nl/et/4520-astrona...s-bezoek-video

Antoon 6 maart 2013 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6558185)
Als astronaut en wetenschapper is hij een held. Maar als hij over aliens praat is het plots een charlatan. Edgar Mitchell zegt dat aliens bestaan en dat de regering dit verborgen houdt.



http://www.niburu.nl/et/4520-astrona...s-bezoek-video

Wat mij opvalt in uw beweringen (en die van uw geloofsgenoten), is dat u nergens nog hebt uitgelegd

1) Waarom het buitenaards leven zou moeten worden verzwegen. Ik zie niet echt in welk motief "de overheid" wel zou kunnen hebben.

2) Hoe het komt dat enkel en alleen het Amerikaans leger en de Amerikaanse overheid hierbij betrokken zou zijn. De aliens wandelen dus enkel rond in Amerika, nooit in een Arfikaans land, of in Zuid-Amerika, in China, Ergens anders in Azië of bijvoorbeeld in Australië.

Weinig geloofwaardig allemaal, voor de zoveelste keer.

exodus 6 maart 2013 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6558209)
Wat mij opvalt in uw beweringen (en die van uw geloofsgenoten), is dat u nergens nog hebt uitgelegd

1) Waarom het buitenaards leven zou moeten worden verzwegen. Ik zie niet echt in welk motief "de overheid" wel zou kunnen hebben.

Daar heb ik al meerdere malen op geantwoord. Een motief zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat ze ons nog niet "klaar" achtten. Er zouden schokgolven gaan door de grote religies. Denk aan de enorme impact die dit zou hebben. Sommige mensen zouden berserk gaan.

Een andere mogelijk motief is dat de aliens technologien hebben, die het energiemonopolie van de grote bedrijven volledig zou afschaven. We zouden geen olie meer nodig hebben. Die bedrijven zouden volledig in elkaar storten.

Citaat:

2) Hoe het komt dat enkel en alleen het Amerikaans leger en de Amerikaanse overheid hierbij betrokken zou zijn. De aliens wandelen dus enkel rond in Amerika, nooit in een Arfikaans land, of in Zuid-Amerika, in China, Ergens anders in Azië of bijvoorbeeld in Australië.
Dit klopt niet. De russen zijn er ook mee bezig, evanals australie. In equador en Braziele zijn er ook meldingen. Dus het klopt niet wat je zegt.

Het land moet natuurlijk ook voldoende groot zijn om meer afgelegen gebieden te hebben. In Amerika en Rusland heb je dat. Belgie lijkt mij daar iets te klein voor.

Antoon 6 maart 2013 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maanmannetje (Bericht 6558231)

Dit is gewoon wat algemene 'afgezaagde' informatie over wat de complottheorieën zowat inhouden en wat ze allemaal beweren.

Maar het is op geen enkele manier een concreet antwoord op mijn twee vragen.

Blijkbaar moeilijk om mijn eenvoudige vragen rechtstreeks te beantwoorden.

Antoon 6 maart 2013 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6558214)
Daar heb ik al meerdere malen op geantwoord. Een motief zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat ze ons nog niet "klaar" achtten. Er zouden schokgolven gaan door de grote religies. Denk aan de enorme impact die dit zou hebben. Sommige mensen zouden berserk gaan.

Een andere mogelijk motief is dat de aliens technologien hebben, die het energiemonopolie van de grote bedrijven volledig zou afschaven. We zouden geen olie meer nodig hebben. Die bedrijven zouden volledig in elkaar storten.

Uw uitleg is, met alle respect, vrij zwak.

Het eerste waarover u schrijft 'bijvoorbeeld een motief zou kunnen zijn' (:-?) is te belachelijk voor woorden. De religies ondergaan zowiezo al schokgolven, niet in het minst in het Westen, en wat de 'enorme impact' wel zou kunnen zijn waardoor een aantal mensen in de overheid zouden beslissen dat ze niet kan doorgaan is mij ook niet geheel duidelijk. Sommige mensen 'beserk gaan'? Kom, kom...

Uw tweede 'mogelijk motief' (weerom speculatie) is nog minder interessant. Mocht er een economische reden als motief zijn, ze zouden al lang een manier hebben gevonden om ook hiermee geld te verdienen en controle uit te oefenen, zeker na zoveel decenia.

Nope, geen geloofwaardig motief om het buitenaards leven te moeten verzwijgen.




Citaat:

Dit klopt niet. De russen zijn er ook mee bezig, evanals australie. In equador en Braziele zijn er ook meldingen. Dus het klopt niet wat je zegt.

Het land moet natuurlijk ook voldoende groot zijn om meer afgelegen gebieden te hebben. In Amerika en Rusland heb je dat. Belgie lijkt mij daar iets te klein voor.
Mja, vrij zeldzaam dan. En Europa? Ten eerste heeft zelfs een klein land als België genoeg plaats om ongemerkt te landen, ten tweede zijn er in de rest van Europa ook uitgestrekte natuurgebieden, bijvoorbeeld in Duitsland of Frankrijk.
En in heel Afrika, met de meest uitgestrekte woestijnen, is nooit een alien geland? Want ik kan mij niet voorstellen dat alle Afrikaanse overheden op dezelfde manier als de Amerikanen het zo zouden kunnen verzwijgen.

Nope, ook hier geen antwoord op mijn vraag.

parcifal 6 maart 2013 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6558320)
?...wat de 'enorme impact' wel zou kunnen zijn waardoor een aantal mensen in de overheid zouden beslissen dat ze niet kan doorgaan is mij ook niet geheel duidelijk. Sommige mensen 'beserk gaan'? Kom, kom...

Pas op, er zouden complottheorien allerhande de ronde kunnen beginnen doen, welke impact zou dat wel niet hebben?

Oh, de vakbond van de scenario-schrijvers in Hollywood is uiteraard ook zwaar tegenstander van openheid op dat vlak. Zo veel mooie scenario's die anders de vuilbak inkunnen. Zucht.

Citaat:

Uw tweede 'mogelijk motief' (weerom speculatie) is nog minder interessant. Mocht er een economische reden als motief zijn, ze zouden al lang een manier hebben gevonden om ook hiermee geld te verdienen en controle uit te oefenen, zeker na zoveel decenia.
En het is totaal onrealistisch. Stel dat de aliens op elk continent een installatie opzetten om ongelimiteerd energie te produceren, dan verschuiven de grote ondernemingen hun diensten gewoon naar exploitatie, en distributie.
Of gaat iedereen met batterijtjes komen aanschuiven aan het hek van de grote alienfabriek, in -ik zeg maar wat- Berlijn of Lyon?

:)

exodus 6 maart 2013 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6558320)
Uw uitleg is, met alle respect, vrij zwak.

Het eerste waarover u schrijft 'bijvoorbeeld een motief zou kunnen zijn' (:-?) is te belachelijk voor woorden. De religies ondergaan zowiezo al schokgolven, niet in het minst in het Westen, en wat de 'enorme impact' wel zou kunnen zijn waardoor een aantal mensen in de overheid zouden beslissen dat ze niet kan doorgaan is mij ook niet geheel duidelijk. Sommige mensen 'beserk gaan'? Kom, kom...

Uw tweede 'mogelijk motief' (weerom speculatie) is nog minder interessant. Mocht er een economische reden als motief zijn, ze zouden al lang een manier hebben gevonden om ook hiermee geld te verdienen en controle uit te oefenen, zeker na zoveel decenia.

Nope, geen geloofwaardig motief om het buitenaards leven te moeten verzwijgen.

Tja, dat jij deze motieven niet geloofwaardig genoeg vind, je goed recht hoor. Het verbaast mij uiteraard niet.

Jij vroeg echter zelf naar mogelijke moteiven. Je moet dan niet zagen dat ik met mogelijke motieven afkom, ik antwoord immers rechtstreeks op je vraag.

Citaat:

Mja, vrij zeldzaam dan. En Europa? Ten eerste heeft zelfs een klein land als België genoeg plaats om ongemerkt te landen, ten tweede zijn er in de rest van Europa ook uitgestrekte natuurgebieden, bijvoorbeeld in Duitsland of Frankrijk.
En in heel Afrika, met de meest uitgestrekte woestijnen, is nooit een alien geland? Want ik kan mij niet voorstellen dat alle Afrikaanse overheden op dezelfde manier als de Amerikanen het zo zouden kunnen verzwijgen.
In Afrika zijn er ook basissen van aliens. In Europa ook (in de Pyreneëen).

Antoon 6 maart 2013 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6558404)
Tja, dat jij deze motieven niet geloofwaardig genoeg vind, je goed recht hoor. Het verbaast mij uiteraard niet.

Jij vroeg echter zelf naar mogelijke moteiven. Je moet dan niet zagen dat ik met mogelijke motieven afkom, ik antwoord immers rechtstreeks op je vraag.

Fair enough, u hoeft mij niet af te blaffen, gewoon netjes uitleggen is genoeg.

Toch lijkt het mij zwakjes qua motief voor zo'n wereldwijde omvangrijke doofpotoperatie die reeds tientallen jaren moet plaatshebben. Omdat er anders mensen beserk zouden gaan of omdat de energie anders zou worden geregeld...

Citaat:

In Afrika zijn er ook basissen van aliens. In Europa ook (in de Pyreneëen).
Die van de Pyreneeën dat hebt u van die halve garen die zich daar naar een berg haastten toen het einde van de wereld werd aangekondigd op 12/12/2012.

Van Afrika, dat zet u er nu ook voor het eerst.

U gaat mij toch niet wijsmaken dat alle Afrikaanse leiders (u weet wel, inclusief de folkloristische gevallen) samen met de Amerikaanse overheid alles stil houden.

Man toch!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be