Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 17 juli 2013 15:18

Vlaamsch Onderwijs - een Meester van den ouwe stempel
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6720240)
De enige die aan die omschrijving voldoet ben je zelf. Dus dag trol. Daag.

Kleuterklas niveau : " alles wa ge zegt zijde zelf ":lol:
Gij zit in de Jack zijn klas zeker ?

Den Jack : " kinderen, vandaag gaan we onze les opzeggen over de Aliens : de Aliens bestaan niet, want...?"
De kinderen : " want DA KAN NI (oorverdovend gebrul )"
Den Jack : " goed zo kinderen, iedereen krijgt ne lekstok "
Slim Kind : " Meester, maar waarom bestaan die niet ? Is dat wel zeker ? "
Den Jack ( rood van koleire ) : " WAAROM ? DAAROM !!! ( geeft hem een mossel rond zijn oren ) En nu in den hoek, met de ezelsoren op, en ge hebt geluk dat ik u niet afransel met de houten regel !!"

meneer 17 juli 2013 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6720410)
Deze is ook bijzonder interessant. En echt on-topic : cartman gets an anal probe. http://www.southparkstudios.com/full...-an-anal-probe

Dat spreekt wel tot jouw verbeelding hé. Deugniet.

JBM 17 juli 2013 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6721168)
Kleuterklas niveau : " alles wa ge zegt zijde zelf ":lol:
Gij zit in de Jack zijn klas zeker ?

Den Jack : " kinderen, vandaag gaan we onze les opzeggen over de Aliens : de Aliens bestaan niet, want...?"
De kinderen : " want DA KAN NI (oorverdovend gebrul )"
Den Jack : " goed zo kinderen, iedereen krijgt ne lekstok "
Slim Kind : " Meester, maar waarom bestaan die niet ? Is dat wel zeker ? "
Den Jack ( rood van koleire ) : " WAAROM ? DAAROM !!! ( geeft hem een mossel rond zijn oren ) En nu in den hoek, met de ezelsoren op, en ge hebt geluk dat ik u niet afransel met de houten regel !!"

Ergens is het bewonderenswaardig dat je zoveel moeite doet om uiteindelijk zulke rommel te posten :-D

Maar vooral is het intriest.

meneer 17 juli 2013 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6721393)
Ergens is het bewonderenswaardig dat je zoveel moeite doet om uiteindelijk zulke rommel te posten :-D

Maar vooral is het intriest.

Zeg dat tegen uw dogmatische en fanatieke vriendjes, die hier een streng sceptische positie verdedigen.:-)
Die doen van in het begin dat ik hier post énorm veel moeite om de draad naar de vaantjes te helpen.
Deels zijn ze erin gelukt, maar zoals ik reeds uitlegde heeft dit het voordeel gehad hen als kwaadaardige trollen te ontmaskeren. Jou reken ik tot de onbelangrijke en banale meelopers, eenvoudig voetvolk van deze fanatici, die enkel en alleen in de officiële en door de grote massa aanvaarde theoriën geloven, die hun door de overheid binnengelepeld worden.:-)

Another Jack 17 juli 2013 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6720091)
Integendeel. Ik ben perfect in mijn opzet gelukt.:-) Mijn bedoeling was een aantal hier " werkzame " trollen - die zich als serieuze mensen proberen voordoen op dit forum - te ontmaskeren. De kerels in kwestie hebben zich bloot gegeven, en aan iedereen hun ware gelaat laten zien : dat van dogmatische en onverdraagzame fanatiekelingen, die er enkel op uit zijn mensen met een andere mening in bende de grond in te boren. Laf, dom gedrag, échte trollen waardig.:lol:
Jullie bent in de put gevallen die jullie voor een ander gegraven hebt.:lol:

Wat is het nieuwe opzet, meneer?
Het werkwoord "zijn" correct vervoegen?

meneer 17 juli 2013 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6721692)
Wat is het nieuwe opzet, meneer?
Het werkwoord "zijn" correct vervoegen?

Praat niet over werken man ! Eerst boeffer en daarna onderwijzer, en dan nog over werken praten !:lol:

JBM 18 juli 2013 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6721687)
Jou reken ik tot de onbelangrijke en banale meelopers, eenvoudig voetvolk van deze fanatici, die enkel en alleen in de officiële en door de grote massa aanvaarde theoriën geloven, die hun door de overheid binnengelepeld worden.:-)

Oh, ik ben zeker niet zo onderlegd als pakweg een Parcifal. Dat pretendeer ik ook nergens te zijn. Ik besef echter wel het belang van kritische vragen. Iets wat een meneer in al zijn arrogante betweterigheid graag aan de kant schuift om toch maar het laatste woord te hebben.

meneer 18 juli 2013 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6721753)
Oh, ik ben zeker niet zo onderlegd als pakweg een Parcifal. Dat pretendeer ik ook nergens te zijn. Ik besef echter wel het belang van kritische vragen. Iets wat een meneer in al zijn arrogante betweterigheid graag aan de kant schuift om toch maar het laatste woord te hebben.

Jij beseft het belang van kritische vragen ?!!!?
Dit terwijl je braaf de leugen-soep oplepelt die de overheid je voorschotelt zonder de minste kritiek, de minste vraag ?
En wat uw idool parcifal betreft, die is minder geleerd dan je schijnt te denken. Op veel gebieden weet de man niet van toeten noch blazen, en ook hij slikt mak, tam en kritiekloos hetgeen de overheid hem wijsmaakt.
Je hebt ongelijk gedwee achter die kerel aan te huppelen.
Probeer eens met je Eigen Hersens na te denken.;-)

Another Jack 18 juli 2013 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6721723)
Praat niet over werken man ! Eerst boeffer en daarna onderwijzer, en dan nog over werken praten !:lol:

Niet over werken, over een werkwoord.
Het eerste werkwoord dat men anderstaligen in de les Nederlands aanleert: zijn.
De meeste snappen het in de eerste week al.

Klein Licht 18 juli 2013 16:31

Dat hebben ze waarschijnlijk niet geleerd op de aliën-school!

Weer nen ET die zichzelf ontmaskert. Hoeveel bewijs moeten we nog hebben?

Tamam 18 juli 2013 18:30

yo, 't is hier wat saai weeral.

iemand links naar interessante (recente) videos of foto's?

om eerlijk te zijn, al die getuigenissen zeggen me niks.

merkwaardig trouwens, geen enkel van die hooggeplaatste pieten die toegang hadden tot gecrashte ufo's of zelfs lichamen hebben de moeite niet gedaan een foto te nemen.

Another Jack 18 juli 2013 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6722517)
yo, 't is hier wat saai weeral.

iemand links naar interessante (recente) videos of foto's?

om eerlijk te zijn, al die getuigenissen zeggen me niks.

merkwaardig trouwens, geen enkel van die hooggeplaatste pieten die toegang hadden tot gecrashte ufo's of zelfs lichamen hebben de moeite niet gedaan een foto te nemen.

Je kan altijd eens naar Zimbabwe op vakentie, er zou ginder een hele basis te bezichtigen zijn.
ik weet het, het zou veel praktischer zijn moesten ze die basis langs de E17 gebouwd hebben....

Micele 18 juli 2013 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6722517)
merkwaardig trouwens, geen enkel van die hooggeplaatste pieten die toegang hadden tot gecrashte ufo's of zelfs lichamen hebben de moeite niet gedaan een foto te nemen.

Heb je dan een bewijs van je bewering ? ;-)

In elk geval bestaan er foto´s van een gecrashte ufo´s in de USSR, zelfs op het www.

http://www.ufoevidence.org/cases/case1138.htm

Another Jack 18 juli 2013 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6722604)
Heb je dan een bewijs van je bewering ? ;-)

In elk geval bestaan er foto´s van gecrashte ufo´s van de USSR, zelfs op het www.

Heb jij geen zin om eens naar Zimbabwe te gaan?

parcifal 18 juli 2013 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6722604)
Heb je dan een bewijs van je beweirng ? ;-)

Wel, het is natuurlijk wel zo dat fakers met foto's veel gemakkelijker door de mand vallen, zoals een chinese meneer onlangs mocht ondevinden :
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...ber-alien.html

Om nog niet te spreken over de 'autopsie'-film van de greys uit Roswell. :-D :-D :-D:-D. Dat is een schoolvoorbeeld natuurlijk en algemeen bekend.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alien_autopsy

Ik geloof niet dat er een foto van een alien bestaat die niet overduidelijk fake is. Heb jij een voorbeeld waar dat niet zo is?

Micele 18 juli 2013 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6722612)
Ik geloof niet dat er een foto van een alien bestaat die niet overduidelijk fake is.

Heb je daar een bewijs van ? :lol:

parcifal 18 juli 2013 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6722633)
Heb je daar een bewijs van ? :lol:

Waarvan?

peter1962 18 juli 2013 20:56

Om de eerste contacten met die aliens ietwat vlotjes te laten verlopen heeft BING ondertussen al een module om vanuit de belangrijkste talen rechtstreeks te kunnen vertalen naar de KLINGON taal en omgekeerd. Bijzonder interessant



http://www.businessesgrow.com/wp-con.../klingon11.jpg

Ga naar www.bing.com, dan kies je de taal die je wenst te vertalen en dan naar Klingon. Zo kun je al wat interessante openingszinnen en wat social talk instuderen voor de spiegel voor als het grote moment van de ontmoeting zal plaatsvinden.

Another Jack 18 juli 2013 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6722633)
Heb je daar een bewijs van ? :lol:

Niet rond de pot draaien, Micele.
We weten nu waar een alienbasis zich exact bevindt.
Wat houdt je tegen om naar daar te gaan??

De eeuwige roem wacht op jou!

Wat houdt je tegen?

peter1962 18 juli 2013 21:21

jammer dat de échte kenners geen groepsreis organiseren... :-(

Gezellig naar zimbabwe, basis bezoeken, aperitief met de UFO's. Wie weet zelfs een gala diner met de aliens en leuke hebbedingetjes kopen in de lokale souvenirshop. Afbeeldingen van een Grey of een telegeleide vliegende schotel voor de kleine thuis. Kookboek voor beginnende Illuminati, een abonnement op niburu.
Wie weet zelfs een afspraakje in het geniep met een mooie buitenaardse.
Wat een gemiste kans ...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be