Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

DeProf_eet 28 maart 2015 13:33

Pandareus, ge zijt dan ook maar een moslim en islamgeobsedeerde en die zijn al vanaf de geboorte niet erg snugger naar het schijnt. Geloven in de pedofeet Mohamed ligt U beter zeker ?? Mensen zoals gij die eerder in een ingebeelde Allah en zijn pedofeet Mohamed geloven, pedofeet die zelf beweerde in contact met Allah te zijn, wel met zo'n mensen is toch serieus iets mis mee, als die daarin eerder geloven dan in wat in de link uit mijn vorige post word beweerd.

Moest ge nu niet zo'n islamfreak zijn die alles gelooft wat in de islamboekjes staat, iemand wiens beste vriendjes dus moslims zijn, tussen de moslims slaapt, mij verwijt dat ik in een sociaal app't blok woon omdat ik gezegd heb dat er een Soedanees koppel op mijn glvl. is komen wonen, iemand die hier op het forum geen seconde overslaat om de islam figuurlijk in de hemel te prijzen, iemand die dus die islam door dik en dun verdedigt en dat hier op dit politiek forum meer dan overduidelijk laat blijken, wel dan zou ik nog zeggen ..

Maar nu maakt ge uzelf toch echt zó onsterfelijk en zó duidelijk belachelijk, dat er gewoon geen woorden meer voor zijn, vind ge dat ook niet ? Verhuis dus naar een zandbakland en aub blijf daar. Een clown doet het niet beter dan U.

https://www.youtube.com/watch?v=oVCd50LXPGY

parcifal 28 maart 2015 13:43

Hoe ben je eigenlijk ooit complot-crackpotter geworden, dat is wel een interessant gegeven?

Een medische situatie? Indoctrinatie? Slechte educatie? Van de trap gevallen en op je hoofd beland?

En last but not least, wie is die dame in het bad naast jou in je avatar?

DeProf_eet 28 maart 2015 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7592768)
Hoe ben je eigenlijk ooit complot-crackpotter geworden, dat is wel een interessant gegeven?
Een medische situatie? Indoctrinatie? Slechte educatie? Van de trap gevallen en op je hoofd beland?
En last but not least, wie is die dame in het bad naast jou in je avatar?

Sluit gij U maar aan bij de Pandareus, maar bekeert U eerder tot de islam. Ge zijt er altijd wel onmiddellijk bij om vanalles te ontkennen en iedereen in het belachelijke te trekken. Voor wanneer de bekering ? Cognitieve dissonantie daar hebt ge blijkbaar wel een serieze dosis van opgedaan.

geertvdb 28 maart 2015 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7592788)
Sluit gij U maar aan bij de Pandareus, maar bekeert U eerder tot de islam. Ge zijt er altijd wel onmiddellijk bij om vanalles te ontkennen en iedereen in het belachelijke te trekken. Voor wanneer de bekering ? Cognitieve dissonantie daar hebt ge blijkbaar wel een serieze dosis van opgedaan.

Allez, dat verwondert mij nu echt niet dat gij hier zit:-D ik vraag mij ook af of gij wel begrijpt wat cognitieve dissonantie is. Als ge zou weten hoe dat begrip is ontstaan, ik denk niet dat ge het zou gebruiken ..:-)

Yog Sothoth 28 maart 2015 14:49

Nog een term die ons profeetje eens mag opzoeken: Dunning-Kruger effect. Hij is er het beste voorbeeld van dat ik ooit gezien heb :-P

DeProf_eet 28 maart 2015 15:01

Dat zal dan wel op U toepasbaar zijn. Denkt ge nu werkelijk dat gij zo slim zijt ? Ge loopt gewoon naast uw schoen dat is het dan ook maar. Ge hebt wel een hoge zelfdunk vind ik. Maak u zelf belachelijk. Ge hebt hier amper 300+ posts maar vind ws dat die van u goud waard zijn. Zielig, vind ge niet ?

Johnny Blaze 28 maart 2015 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7350485)
Sommigen, sommigen, ... Hoeveel procent van degenen die hij beschuldigde bleken nu echt pedofiel te zijn?


Dat zal mogelijk zijn om ooit aan te tonen, daar deze pedo's zeer goed beschermd zijn van boven af, zoals dit hier bijvoorbeeld:
http://news.sky.com/story/1440761/th...paedophile-mps

Zelfs hier in België hebben ze eind jaren 90 moeten stoppen met zoeken (kwamen ze te dicht bij Laken? Wie weet)

Frank51 31 maart 2015 23:10

Leuke topic, maar zulke zever bijeen heb ik nog nooit gezien.
Iedereen weet toch dat aliens bestaan. Deze die dit nog ontkennen, zijn nog dommer dan een mier (en dat is nog braaf). De vraag zou beter zijn: zijn ze hier al geweest of zijn ze hier nu? Het antwoord is ja - ja. Daarvoor moet je wel eerst 10-15 jaar onderzoek doen om dit te beseffen. Graven in het diepste van onze geschiedenis, archeologie, ufo documenten, getuigenissen, manuscripten, kleitabletten, beeldmateriaal, boeken, enz enz.. Iets wat de ontkenners hier nog geen seconde gedaan hebben.

Zolang iemand geen onderzoek gedaan heeft, zou die eigenlijk moeten zwijgen en luisteren naar diegene die dat wél gedaan heeft..

Frank51 31 maart 2015 23:10

Kent er iemand de Frederick Valentich case?

Frank51 31 maart 2015 23:11

Al iemand van de Dogon stam gehoord, of de Flower of Life in Abydos? Iemand van de aanwezige vrijmetselaars misschien? (Als ik gebanned wordt, weet je dat dit laatste de waarheid is)

parcifal 31 maart 2015 23:19

dus je hebt een ufo die je ons kan tonen om je gelijk te bewijzen?
prima, daar vragen we al jaren naar, zonder resultaat vreemd genoeg.
eindelijk breng jij nu de verlossing, hoera!

Waar en wanneer kunnnenwe komen kijken naar die ufo?

Frank51 31 maart 2015 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7596811)
dus je hebt een ufo die je ons kan tonen om je gelijk te bewijzen?
prima, daar vragen we al jaren naar, zonder resultaat vreemd genoeg.
eindelijk breng jij nu de verlossing, hoera!

Waar en wanneer kunnnenwe komen kijken naar die ufo?

Ik heb er nog geen gezien in elk geval. Maar miljoenen andere wel. Zelfs hoge officieren en astronauten. Ga eens naar Area 51 kijken. Of Dulce base. Grote kans op slagen

Frank51 31 maart 2015 23:32

Dat ufo's bestaan is een zekerheid, maar wie ze bestuurt, das iets anders.

Er bestaan ufo's die dematerialiseren, van buitenaardse afkomst denk ik.
Dan heb je nog de ufo's van de nazi's (die nog altijd binnen de Aarde leven). Dan heb je nog de ufo's die de kernkoppen onschadelijk maken (binnenaardse buitenaardsen) en dan heb je misschien nog de reversed-engineered ufo's gemaakt door de Amerikanen (of Russen ofzo)

Aan de manier waarop ze bewegen kun je al veel zeggen.
In die ufo vb die gezien is in de O'Hare luchthaven in 2006 zal waarschijnlijk geen mens gezeten hebben aangezien de snelheid waarmee het wegvloog. Tenzij er manier bestaat om G krachten te verminderen die niet dodelijk is voor mensen?

DeProf_eet 1 april 2015 02:42

Wat er in Area 51 gebeurd is vrijwel zeker reverse egineering dankzij de neergestorte UFO in Roswell. Dus volgens mij zijn UFO's beide: ttz van buitenaardse oorsprong en reverse engineering. Wat betreft het plots verdwijnen van UFO's geloof ik niet in dematerialiseren maar eerder gewoon in het overgaan van de ene dimensie in de anderen. Over dat laatste heb ik hier op het forum al iets gepost onder de titel Omniverse. Hoedat sommigen het durven om bvb een filmpje en getuigenis van een ex-astronaut in het belachelijke te trekken, overstijgt mijn verbazing. Maar niet aleen dat, als ze mensen in twijfel trekken die zo'n 10x intelligenter zijn dan henzelf getuigt dat van onwetendheid zonder weerga en/of koppigheid..

Yog Sothoth 1 april 2015 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7596804)
Al iemand van de Dogon stam gehoord,

Ja, en ik vermoed al wat je nu gaat beweren, dus sta me toe het al bij voorbaat onderuit te halen:

http://rationalwiki.org/wiki/Dogon_people

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7596804)
of de Flower of Life in Abydos? Iemand van de aanwezige vrijmetselaars misschien? (Als ik gebanned wordt, weet je dat dit laatste de waarheid is)

Wat is daar nu weer mee? Een figuur op een muur?

Yog Sothoth 1 april 2015 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7596818)
Er bestaan ufo's die dematerialiseren, van buitenaardse afkomst denk ik. Dan heb je nog de ufo's van de nazi's (die nog altijd binnen de Aarde leven). Dan heb je nog de ufo's die de kernkoppen onschadelijk maken (binnenaardse buitenaardsen) en dan heb je misschien nog de reversed-engineered ufo's gemaakt door de Amerikanen (of Russen ofzo)

Nazi's binnen in de Aarde? Wat meer uitleg graag, ik ga al vast een zak chips erbij halen, dit wordt lachen...

Yog Sothoth 1 april 2015 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7596853)
Wat er in Area 51 gebeurd is vrijwel zeker reverse egineering dankzij de neergestorte UFO in Roswell. Dus volgens mij zijn UFO's beide: ttz van buitenaardse oorsprong en reverse engineering. Wat betreft het plots verdwijnen van UFO's geloof ik niet in dematerialiseren maar eerder gewoon in het overgaan van de ene dimensie in de anderen. Over dat laatste heb ik hier op het forum al iets gepost onder de titel Omniverse. Hoedat sommigen het durven om bvb een filmpje en getuigenis van een ex-astronaut in het belachelijke te trekken, overstijgt mijn verbazing. Maar niet aleen dat, als ze mensen in twijfel trekken die zo'n 10x intelligenter zijn dan henzelf getuigt dat van onwetendheid zonder weerga en/of koppigheid..

Dat iemand ex-astronaut is doet er niet toe, dat is puur 'argument from authority'. Zo lang die zijn bewering met iets kan onderbouwen is die waardeloos, dan kan dat zijn wie het wil. Dit toont ineens ook aan hoe hypocriet jullie wel niet zijn. Als een ex-astronaut beweert dat aliens op Aarde zijn kan die onmogelijk liegen, maar tegelijkertijd beschuldigen plottertjes andere astronauten ervan mee in allerlei complotten te zitten (maanlanding om te beginnen). Zo lang iemand maar zegt wat jullie willen horen slikken jullie alles blindelings, zonder enig bewijs.

Yog Sothoth 1 april 2015 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7596816)
Ik heb er nog geen gezien in elk geval. Maar miljoenen andere wel. Zelfs hoge officieren en astronauten. Ga eens naar Area 51 kijken. Of Dulce base. Grote kans op slagen

Veel succes, Area 51 daar raak je van je leven niet binnen. En Dulce Base, die bestaat niet eens:

http://skeptoid.com/blog/2013/06/10/...e-new-area-51/

parcifal 1 april 2015 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7596979)
Nazi's binnen in de Aarde? Wat meer uitleg graag, ik ga al vast een zak chips erbij halen, dit wordt lachen...

Hmmm, lijkt een beetje op Pindar die heeft leren schrijven. Ofwel hebben de aliens hem een upgrade gegeven...

Wel leuk die opdeling buitenaardse en binnenaardse aliens. En nazi's, onontkoombaar uiteraard voor een goed horrorverhaaltje.
Met monocle's en fout gekamd haar natuurlijk. :lol:

Pandareus 1 april 2015 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7597009)
Hmmm, lijkt een beetje op Pindar die heeft leren schrijven. Ofwel hebben de aliens hem een upgrade gegeven...

Wel leuk die opdeling buitenaardse en binnenaardse aliens. En nazi's, onontkoombaar uiteraard voor een goed horrorverhaaltje.
Met monocle's en fout gekamd haar natuurlijk. :lol:

In duitsland is er ook eentje gesignaleerd. Hij begint aan zijn verovering door woordvoerder van Pegida te zijn.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be