Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Elio di Supo 1 augustus 2020 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9402196)
Ik vermoedde al dat u verkikkerd was op simplistische filmpjes.


Elio di Supo 1 augustus 2020 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9402208)

Eek!

patrickve 1 augustus 2020 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9402112)
Want er is een verschil tussen een persoon die zich interessant noemt maar het -misschien- niet echt is.

Ik heb mij dat vroeger ook afgevraagd: Is dat nu gewoon maar een verkeerde indruk van mij, dat ik veruit de interessantste persoon op deze wereld ben, of is dat echt zo ? Men mag zich immers niet zomaar op zijn indrukken baseren zonder enig feitelijk onderzoek ter zake, want zelfs al is intuitie vaak belangrijk, er zijn enorm veel historische voorbeelden waar intuitie tot factuele fouten leidt.

Het is nu ondertussen statistisch wel heel onwaarschijnlijk dat mijn indruk verkeerd is, ook al kan men dat nooit echt zeker weten. Maar ik zal het zo zeggen: ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zo interessant is als ik. Natuurlijk ben ik niet gans de wereld tegengekomen, en bestaat uiteraard de kans dat er zo iemand zou bestaan waar ik geen weet van heb. Ik kan dat inderdaad niet uitsluiten. Maar ik heb ondertussen toch al wel van vele duizenden mensen gehoord, en dat sample is niet willekeurig: uiteraard ga ik voornamelijk op zoek naar interessante contacten. En ik moet toch vaststellen: bijlange niemand is zo interessant als ik.
Dat begint dus statistisch representatief te zijn. Meer nog, ik zou zeggen dat het gelijk welke statistische test overleeft.

Zo. Ik hoop dat ik nu uw twijfel heb weggenomen. Ook al geef ik toe dat er altijd bijzonder uitzonderlijke situaties kunnen zijn, en er nooit absolute zekerheden zijn: misschien, heel misschien, loopt er ergens een onbekende rond op deze planeet die ook de moeite waard is, evenveel als ik.

Ziehier dus mijn objectieve wetenschappelijk ondersteunde argumentatie van mijn positie.

:lol:

Eyjafjallajökull 4 augustus 2020 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9402220)

Tenminste een duidelijke opname.

Het Oosten 7 augustus 2020 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9402220)

Deze is minstens even goed.

https://m.youtube.com/watch?v=WWMsB3VSq_I

stab 8 augustus 2020 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9402434)
Ik heb mij dat vroeger ook afgevraagd: Is dat nu gewoon maar een verkeerde indruk van mij, dat ik veruit de interessantste persoon op deze wereld ben, of is dat echt zo ? Men mag zich immers niet zomaar op zijn indrukken baseren zonder enig feitelijk onderzoek ter zake, want zelfs al is intuitie vaak belangrijk, er zijn enorm veel historische voorbeelden waar intuitie tot factuele fouten leidt.

Het is nu ondertussen statistisch wel heel onwaarschijnlijk dat mijn indruk verkeerd is, ook al kan men dat nooit echt zeker weten. Maar ik zal het zo zeggen: ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zo interessant is als ik. Natuurlijk ben ik niet gans de wereld tegengekomen, en bestaat uiteraard de kans dat er zo iemand zou bestaan waar ik geen weet van heb. Ik kan dat inderdaad niet uitsluiten. Maar ik heb ondertussen toch al wel van vele duizenden mensen gehoord, en dat sample is niet willekeurig: uiteraard ga ik voornamelijk op zoek naar interessante contacten. En ik moet toch vaststellen: bijlange niemand is zo interessant als ik.
Dat begint dus statistisch representatief te zijn. Meer nog, ik zou zeggen dat het gelijk welke statistische test overleeft.

Zo. Ik hoop dat ik nu uw twijfel heb weggenomen. Ook al geef ik toe dat er altijd bijzonder uitzonderlijke situaties kunnen zijn, en er nooit absolute zekerheden zijn: misschien, heel misschien, loopt er ergens een onbekende rond op deze planeet die ook de moeite waard is, evenveel als ik.

Ziehier dus mijn objectieve wetenschappelijk ondersteunde argumentatie van mijn positie.

:lol:

Men gaat mij niet geloven, maar reeds geruime tijd geleden heb ik exact dezelfde argumentatie ontwikkeld als de honorabele forummer hierboven. Indien aliens onze planeet zouden bezocht hebben , zouden zij
Citaat:

mij
zeker gecontacteerd hebben - voor een koffietje of vieruurtje.
Dat is nog niet gebeurd en vermits ik al een respectabele leeftijd heb, hebben die aliens meer dan kans genoeg gehad om zich aan
Citaat:

mij
voor te stellen.
Helaas, maar dat van die aliens, is meer dan waarschijnlijk een hoax!:-(

patrickve 8 augustus 2020 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9411197)
Men gaat mij niet geloven, maar reeds geruime tijd geleden heb ik exact dezelfde argumentatie ontwikkeld als de honorabele forummer hierboven. Indien aliens onze planeet zouden bezocht hebben , zouden zij
zeker gecontacteerd hebben - voor een koffietje of vieruurtje.
Dat is nog niet gebeurd en vermits ik al een respectabele leeftijd heb, hebben die aliens meer dan kans genoeg gehad om zich aan voor te stellen.
Helaas, maar dat van die aliens, is meer dan waarschijnlijk een hoax!:-(

Ik denk dat we inderdaad tot de conclusie kunnen komen dat indien ze al bestaan, die aliens, het dommekloten zijn waar het totaal oninteressant is om verder enige aandacht aan te besteden.

Het Oosten 8 augustus 2020 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9411212)
Ik denk dat we inderdaad tot de conclusie kunnen komen dat indien ze al bestaan, die aliens, het dommekloten zijn waar het totaal oninteressant is om verder enige aandacht aan te besteden.

Ik denk eerder dat, als ze bestaan en als ze hier zijn, zij ons de geïncarneerde domheid vinden in exponentieel.

patrickve 8 augustus 2020 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9411414)
Ik denk eerder dat, als ze bestaan, zij ons de geïncarneerde domheid vinden in exponentieel.

Omdat die kiekens mij niet gecontacteerd hebben natuurlijk.

stab 8 augustus 2020 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9411416)
Omdat die kiekens mij niet gecontacteerd hebben natuurlijk.

Of , GVD , ze hebben diene , Het Oosten , gecontacteerd.8O

Pandareus 8 augustus 2020 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9411421)
Of , GVD , ze hebben diene , Het Oosten , gecontacteerd.8O

Dat is onwaarschijnlijk. Moest Het Oosten contact hebben met een Aliën dan zou hij weten wat te doen : zorgen voor materieel bewijs om het bestaan van dat contact achteraf te kunnen bewijzen. We zijn namelijk zo vriendelijk geweest hier op het forum om hem op dit minimum minimorum te wijzen. :mrgreen:

Het Oosten 8 augustus 2020 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9411436)
Dat is onwaarschijnlijk. Moest Het Oosten contact hebben met een Aliën dan zou hij weten wat te doen : zorgen voor materieel bewijs om het bestaan van dat contact achteraf te kunnen bewijzen. We zijn namelijk zo vriendelijk geweest hier op het forum om hem op dit minimum minimorum te wijzen. :mrgreen:

Neen, ik zou hun de eer overlaten van de bekendmaking van hun bestaan.

patrickve 8 augustus 2020 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9411421)
Of , GVD , ze hebben diene , Het Oosten , gecontacteerd.8O

Oeioei ja. Verwacht U maar aan een aanstaande vernietiging van de aarde, nadat zij hun ontdekking aan hun oversten gaan melden :-)

Het Oosten 8 augustus 2020 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9411474)
Oeioei ja. Verwacht U maar aan een aanstaande vernietiging van de aarde, nadat zij hun ontdekking aan hun oversten gaan melden :-)



Hoe komt u daar nu bij. U projecteert de menselijke vernielingszucht en veroveringsdrang op aliens. Typisch. Een reactie van een wezen van een beschaving dat type 1 nog niet heeft bereikt.

Pandareus 8 augustus 2020 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9411474)
Oeioei ja. Verwacht U maar aan een aanstaande vernietiging van de aarde, nadat zij hun ontdekking aan hun oversten gaan melden :-)

Ik ga mijn agenda voor de komende maanden toch eens goed moeten nakijken... tussen die nakende revolutie van Kaproen in het Vlaams Parlement, de verkiezingen waar het Blok de meerderheid gaat halen, Trumpie die in de VS herkozen gaat worden, de Aliëns die hun bestaan (eindelijk...) gaan aantonen en de catalanen die een staatsgreep gaan doorvoeren was het Aliëns verhaal inderdaad wat op de achtergrond geraakt.

Maar als ze morgen met hun vliegende schotel landen, en hier een high-five komen doen, dan is dat een belangrijk feit.

@Patrick : waarom ga je ervan uit dat die Marsianen na overleg met hun hiërarchie direct voor vernietiging van de aarde gaan ? Géén grondstoffendiefstal, géén soylent Green, géén werkslaven, geen verplichte inlijving in het Marsiaanse leger, dan is er toch geen reden meer waarom ze hun bestaan zouden bekend maken ? Als er geen dikke bonus mee te verdienen is, waarom zouden zij dan tijd in ons steken ?

patrickve 8 augustus 2020 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9411526)
@Patrick : waarom ga je ervan uit dat die Marsianen na overleg met hun hiërarchie direct voor vernietiging van de aarde gaan ?

Als zij Het Oosten als representatief voor aardbewoners nemen, dan is dat toch de enige logische actie tot dewelke men kan komen, nee ?
Zelfs uit medeleven met andere aardschepselen... hen uit hun lijden verlossen en zo...

Het Oosten 9 augustus 2020 19:10


Tom DeLonge...




In October 2019, (TTSA) announced a Cooperative Research and Development Agreement (CRADA) with the U.S. Army Combat Capabilities Development Command “to advance TTSA’s material and technology innovations in order to develop enhanced capabilities for Army ground vehicles.” TTSA will share its discoveries with Ground Vehicle System Center (GVSC) and Ground Vehicle Survivability and Protection (GVSP). In turn, the Army is committed to providing laboratories, expertise, support, and resources to help characterize the technologies and its applications.

In July of 2019 DeLonge’s UFO organization, according to its September SEC filings, paid $35,000 for exotic metamaterials from longtime UFO researcher Linda Moulton Howe. The purchase is part of TTSA’s ongoing Acquisition and Data Analysis of Materials program. The expressed purpose, according to TTSA, is to “conduct rigorous scientific evaluations to determine its function and possible applications.”



Metamaterials.



Current CCO of TTSA, Steve Justice, reported, “The structure and composition of these materials are not from any known existing military or commercial application,” Justice, who was the former head of Advanced Systems at Lockheed Martin’s Skunk Works, said the materials have been “collected from sources with varying levels of chain-of-custody documentation, so we are focusing on verifiable facts and working to develop independent scientific proof of the materials’ properties and attributes. In some cases, the manufacturing technologies required to fabricate the material is only now becoming available, but the material has been in documented possession since the mid-1990s. We currently have multiple material samples being analyzed by contracted laboratories and have plans to extend the scope of this study.”



Fake?? Ik zou er toch maar niet zo zeker van zijn.

Het Oosten 9 augustus 2020 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9413027)

Tom DeLonge...




In October 2019, (TTSA) announced a Cooperative Research and Development Agreement (CRADA) with the U.S. Army Combat Capabilities Development Command “to advance TTSA’s material and technology innovations in order to develop enhanced capabilities for Army ground vehicles.” TTSA will share its discoveries with Ground Vehicle System Center (GVSC) and Ground Vehicle Survivability and Protection (GVSP). In turn, the Army is committed to providing laboratories, expertise, support, and resources to help characterize the technologies and its applications.

In July of 2019 DeLonge’s UFO organization, according to its September SEC filings, paid $35,000 for exotic metamaterials from longtime UFO researcher Linda Moulton Howe. The purchase is part of TTSA’s ongoing Acquisition and Data Analysis of Materials program. The expressed purpose, according to TTSA, is to “conduct rigorous scientific evaluations to determine its function and possible applications.”



Metamaterials.



Current CCO of TTSA, Steve Justice, reported, “The structure and composition of these materials are not from any known existing military or commercial application,” Justice, who was the former head of Advanced Systems at Lockheed Martin’s Skunk Works, said the materials have been “collected from sources with varying levels of chain-of-custody documentation, so we are focusing on verifiable facts and working to develop independent scientific proof of the materials’ properties and attributes. In some cases, the manufacturing technologies required to fabricate the material is only now becoming available, but the material has been in documented possession since the mid-1990s. We currently have multiple material samples being analyzed by contracted laboratories and have plans to extend the scope of this study.”



Fake?? Ik zou er toch maar niet zo zeker van zijn.


Toemaatje.

Waarom zo'n belangstelling voor metamaterials? O.a. daarvoor:
"Een metamateriaal kan gebruikt worden om voorwerpen onzichtbaar te maken. Bij een enkele golflengte is dit aangetoond voor een cilindervormige disk. Elektromagnetische golven worden door het metamateriaal zodanig afgebogen dat ze er na het materiaal hetzelfde uitzien als vóór het materiaal. Aangezien er geen verschil in de golf is, is het object niet te detecteren."



Het Oosten 10 augustus 2020 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9411436)
Dat is onwaarschijnlijk. Moest Het Oosten contact hebben met een Aliën dan zou hij weten wat te doen : zorgen voor materieel bewijs om het bestaan van dat contact achteraf te kunnen bewijzen. We zijn namelijk zo vriendelijk geweest hier op het forum om hem op dit minimum minimorum te wijzen. :mrgreen:

De Fransman Jacques Vallée (1), jarenlang notoir ufo-onderzoeker maar ook wetenschapsman, heeft zo zijn opvattingen over het ufo-fenomeen

Five Arguments Against the Extraterrestrial Origin of Unidentified Flying Objects
Jacques F. Vallee, 2882 Sand Hill Road, Suite 220, Menlo Park, CA 94025

Scientific opinion has generally followed public opinion in the belief that unidentified flying objects either do not exist (the “natural phenomena hypothesis”) or, if they do, must represent evidence of a visitation by some advanced race of space travelers (the extraterrestrial hypothesis or “ETH”). It is the view of the author that research on UFOs need not be restricted to these two alternatives. On the contrary, the accumulated data base exhibits several patterns tending to indicate that UFOs are real, represent a previously unrecognized phenomenon and that the facts do not support the common concept of “space visitors.”

Five specific arguments articulated here contradict the ETH:

(1) unexplained close encounters are far more numerous than required for any physical survey of the earth;

(2) the humanoid body structure of the alleged “aliens” is not likely to have originated on another planet and is not biologically adapted to space travel;

(3) the reported behavior in thousands of abduction reports contradicts the hypothesis of genetic or scientific experimentation on humans by an advanced race;

(4) the extension of the phenomenon throughout recorded human history demonstrates that UFOs are not a contemporary phenomenon; and

(5) the apparent ability of UFOs to manipulate space and time suggests radically different and richer alternatives, three of which are proposed in outline form as a conclusion to this paper.


https://www.youtube.com/watch?v=i75BDeaEG5g
Jacques Vallée



_____________________

(1) Jacques Vallée (Pontoise, 24 september 1939) is een Franse computerwetenschapper, astronoom en ufo-deskundige. Vallée is bekend geworden door zijn baanbrekende onderzoekingen aangaande het ufo-fenomeen. Hij neemt, naast John A. Keel, een geheel eigen plaats in in de ufologie, doordat hij zowel een aardse - als buitenaardse hypothese als verklaring voor het ufo-verschijnsel afwijst.

Het Oosten 10 augustus 2020 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9413324)
De Fransman Jacques Vallée (1), jarenlang notoir ufo-onderzoeker maar ook wetenschapsman, heeft zo zijn opvattingen over het ufo-fenomeen

Five Arguments Against the Extraterrestrial Origin of Unidentified Flying Objects
Jacques F. Vallee, 2882 Sand Hill Road, Suite 220, Menlo Park, CA 94025

Scientific opinion has generally followed public opinion in the belief that unidentified flying objects either do not exist (the “natural phenomena hypothesis”) or, if they do, must represent evidence of a visitation by some advanced race of space travelers (the extraterrestrial hypothesis or “ETH”). It is the view of the author that research on UFOs need not be restricted to these two alternatives. On the contrary, the accumulated data base exhibits several patterns tending to indicate that UFOs are real, represent a previously unrecognized phenomenon and that the facts do not support the common concept of “space visitors.”

Five specific arguments articulated here contradict the ETH:

(1) unexplained close encounters are far more numerous than required for any physical survey of the earth;

(2) the humanoid body structure of the alleged “aliens” is not likely to have originated on another planet and is not biologically adapted to space travel;

(3) the reported behavior in thousands of abduction reports contradicts the hypothesis of genetic or scientific experimentation on humans by an advanced race;

(4) the extension of the phenomenon throughout recorded human history demonstrates that UFOs are not a contemporary phenomenon; and

(5) the apparent ability of UFOs to manipulate space and time suggests radically different and richer alternatives, three of which are proposed in outline form as a conclusion to this paper.


https://www.youtube.com/watch?v=i75BDeaEG5g
Jacques Vallée



_____________________

(1) Jacques Vallée (Pontoise, 24 september 1939) is een Franse computerwetenschapper, astronoom en ufo-deskundige. Vallée is bekend geworden door zijn baanbrekende onderzoekingen aangaande het ufo-fenomeen. Hij neemt, naast John A. Keel, een geheel eigen plaats in in de ufologie, doordat hij zowel een aardse - als buitenaardse hypothese als verklaring voor het ufo-verschijnsel afwijst.


Toemaatje.
De figuur van Jacques Vallée stond model in de film van Steven Spielberg 'Close encounters of the Third Kind'.

https://www.youtube.com/watch?v=sP10HPJkJ4Q


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be