Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 6 maart 2014 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7045442)
Die inlichtingendiensten werken met resultaten, en de paranormale mensen halen resultaten, zo simpel is het. Het bestaat, en het werkt.

Geller is een fantast die een 'carriere' gebouwd heeft op mensen voorliegen en vervalste truukjes uithalen op tv.

En wat betreft de CIA die paranormale 'zieners' gebruikt, daar is een veel betere documentaire over:
The men who stare at goats.

De CIA zijn ook maar mensen, jij lijkt te denken dat ze feilloos zijn maar hun blunders en domme fouten vullen bibliotheken.
In de jaren 70 zijn ze inderdaad meegegaan in de hype van die tijd over 'paranormale' krachten, remote viewing etc. Al was het maar omdat de russen het blijkbaar ook deden. ;-)

Maar het resultaat was uiteindelijk : een hoop verspilde moeite, tijd en geld en niets dat werkte.
Dus is het geklasseerd na een vernietigend eindrapport.
Maar dat vertel jij er allemaal nooit bij natuurlijk. ;-)

Citaat:

In the early 1990s the Military Intelligence Board, chaired by DIA chief Soyster appointed Army Colonel William Johnson to manage the remote viewing unit and evaluate its objective usefulness. Funding dissipated in late 1994 and the program went into decline. The project was transferred out of DIA to the CIA in 1995.

In 1995 the CIA hired the American Institutes for Research (AIR) to perform a retrospective evaluation of the results generated by the Stargate Project. Reviewers included Ray Hyman and Jessica Utts. Utts maintained that there had been a statistically significant positive effect,[19] with some subjects scoring 5%–15% above chance.[5] Hyman argued that Utts' conclusion that ESP had been proven to exist, "is premature, to say the least."[20] Hyman said the findings had yet to be replicated independently, and that more investigation would be necessary to "legitimately claim the existence of paranormal functioning."[20]

Based upon both of their studies, which recommended a higher level of critical research and tighter controls, the CIA terminated the 20 million dollar project in 1995.[6] Time magazine stated in 1995 that three full-time psychics were still working on a $500,000-a-year budget out of Fort Meade, Maryland, which would soon be shut down.[6]
The AIR report concluded that no usable intelligence data was produced in the program.[5] David Goslin, of the American Institute for Research said, "There's no documented evidence it had any value to the intelligence community.

exodus 6 maart 2014 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7045551)
Geller is een fantast die een 'carriere' gebouwd heeft op mensen voorliegen en vervalste truukjes uithalen op tv.

En wat betreft de CIA die paranormale 'zieners' gebruikt, daar is een veel betere documentaire over:
The men who stare at goats.

De CIA zijn ook maar mensen, jij lijkt te denken dat ze feilloos zijn maar hun blunders en domme fouten vullen bibliotheken.
In de jaren 70 zijn ze inderdaad meegegaan in de hype van die tijd over 'paranormale' krachten, remote viewing etc. Al was het maar omdat de russen het blijkbaar ook deden. ;-)

Maar het resultaat was uiteindelijk : een hoop verspilde moeite, tijd en geld en niets dat werkte.
Dus is het geklasseerd na een vernietigend eindrapport.
Maar dat vertel jij er allemaal nooit bij natuurlijk. ;-)

Je komt altijd met hetzelfde af dat dat programma officieel gestopt is in 1995. Dat wist ik reeds, daarom dat ik ook in mijn vorige post zei dat men beweert van niet dat het nog gebruikt wordt. Officieel, daar zeg je het wel, in de tijd toen er boeken begonnen uit te komen over remote viewing en het meer in de aandacht begon te komen toen men men er zogezegd mee gestopt.

Nu, als je je informeert over deze zaken, dan zie je dat deze zaken werken, en ook gebruikt werden (en worden) omdat men resultaten haalt. Die BBC docu toont dat ook. Die wetenschappers zitten niet te zeveren, het werkte, zo simpel is het. Iedereen waarvan zijn geest niet gesloten is door materialistische dogmas ziet dit in.

parcifal 6 maart 2014 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7045588)
Nu, als je je informeert over deze zaken, dan zie je dat deze zaken werken, en ook gebruikt werden (en worden) omdat men resultaten haalt. Die BBC docu toont dat ook. Die wetenschappers zitten niet te zeveren, het werkte, zo simpel is het. Iedereen waarvan zijn geest niet gesloten is door materialistische dogmas ziet dit in.

Vreemd genoeg werkt het niet als men maar nauwgezet genoeg alle manieren van cold reading, fraude en vervalsingen afblokt.

Dat is waar James Randi jarenlang op hamerde en wat hij telkens weer bij ALLE personen die paranormale gaven claimden bewees : dat het truukjes zijn en in het beste geval zelfbegoocheling.
De believers moeten daardoor de lat alweer verleggen en zeggen dat het enkel werkt als er geen druk is (lees : echte controle) of als de aardstralen goed zitten of weetikveel.

Het is gewoon een failliet gedachtengoed, wat nog wel enig commercieel succes heeft bij mensen die goedgelovig zijn.

exodus 6 maart 2014 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7045614)
Vreemd genoeg werkt het niet als men maar nauwgezet genoeg alle manieren van cold reading, fraude en vervalsingen afblokt.

Dat heeft de dan ook gedaan, bekijk de BBC uncut versie. Daarin gaat men in op de experimenten en de resultaten, en hoever men niet ging om fraude uit te sluiten. Ze hebben niets aan het toeval overgelaten. Dit ook omdat men dacht dat de Isrealli's hun aan het bedriegen en beetnemen waren met claims van een "psychic supermens", om Amerika te bespieden en te intimideren. De testen bevestigen dat deze fenomen echt zijn, en dat was ook de conclusie van de wetenscappers.


Wat Randi erover schijft zoals hier zijn een collectie van halve waarheden en speculaties. Randi was er niet bij, dus enkele valse opwerpingen dat is al wat hij kan doen. Ziehier wat Puthoff zegt, die er ZELF bij was:

Citaat:

Puthoff:
“Not true at all. They just quote Randi and his pronouncements, e.g., in his book Flim Flam. In Flim Flam, he gives something like 28 debunking points, if my memory serves me correctly. I had the opportunity to confront Randi at a Parapsychology Association conference with proof in hand, and in tape-recorded interaction he admitted he was wrong on all the points. He even said he would correct them for the upcoming paperback being published by the CSICOP group. (He did not.)

In case one thinks that it was just a case of our opinions vs. his opinions, we chose for the list of incorrect points only those that could be independently verified. Examples: He said that in our Nature paper we verified Geller's metal-bending. Go to the paper, and you see that we said we were not able to obtain evidence for this. He said that a film of the Geller experiment made at SRI by famed photographer Zev Pressman was not made by him, but by us and we just put his name on it. We showed up with an affidavit by Pressman saying that indeed he did make the film. Etc., etc.”

“Geller did the same kind of remote viewing in our lab, that more than fifty others from the government and army have done as part of the 25 year remote viewing program. If the whole world has remote viewing abilities, why shouldn't Geller have some?”

“Again, these claims of inadequate controls are generally just repeats of what Randi says. The truth of the matter is that none of Randi's claimed suspected inadequate controls actually had anything to do with the experiments, which of course Randi was not there to know of. This has been independently reported by Scott Rogo somewhere in the literature, who came out specifically to check each of Randi's guesses about inadequate controls and found them inapplicable under the conditions in which the tests were conducted. In fact, all of Randi's suggestions were amateurish compared to the sophisticated steps we took, suspecting as we did everything from magician's tricks to an Israeli intelligence scam.”
Bekijk de docu, daar tonen ze meer info over de experimenten.

Dixie 6 maart 2014 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7045161)
Wat een geraaskal man

ha mijnheer is van de 2de categorie:lol:

meneer 7 maart 2014 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7045426)
Het leuke is dat je met het predikaat "classified" de meest fantastische zaken kan beweren.
Niemand kan bevestigen noch ontkennen.

Zoals je zelf toegeeft kan je niet ontkennen. Awel, ontken dan niet.:-)

meneer 7 maart 2014 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7045442)
De documentaire van Telefacts was gewoon een overdubbing van een BBC documebtaire, zoals VTM voor telefacts en de VRT voor koppen veel doen. Ze doen weinig zelf origneel. Hier de originele:

http://www.youtube.com/watch?v=o_liEi6VQa8

En inderdaad paranormale gaven werken. Geller kan evengoed paranormale gaven hebben. De vraag is niet of paranormale gaven bestaan, de vraag is of Geller ze heeft. En ik acht dat zeer goed mogelijk.

Wat Randi doet, tja, daar kan je niet op afgaan. Ik vertrouw liever op de staat van dienst van mensen met paranormale gaven die jaren voor de CIA gewerkt hebben, dan one-trick-phony randy. Ik acht Randy trouwens zeer goed mogelijk om vals te spelen. En paranormale gaven werken ook niet altijd, zeker onder druk. Als iemand jaren voor de CIA gewerkt heeft in die hoedanigheid dan is dan 100 maal veelzeggend dat een showtje van Randi.

Die inlichtingendiensten werken met resultaten, en de paranormale mensen halen resultaten, zo simpel is het. Het bestaat, en het werkt.

Inderdaad, als de inlichtingendiensten zulke mensen gebruiken, dan is het omdat het werkt. Zij zijn namelijk uiterst pragmatisch, ze zouden er anders geen tijd mee verliezen. Langs de andere kant laten ze zich niet tegenhouden door vooroordelen om iets te gebruiken, zoals Fanatieke Sceptici dit zouden doen.

meneer 7 maart 2014 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7045463)
Zoals ik al zei, Exodus...

Gij zegt zoveel, maar je weet van toeten noch blazen.

meneer 7 maart 2014 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7045551)
Geller is een fantast die een 'carriere' gebouwd heeft op mensen voorliegen en vervalste truukjes uithalen op tv.

En wat betreft de CIA die paranormale 'zieners' gebruikt, daar is een veel betere documentaire over:
The men who stare at goats.

De CIA zijn ook maar mensen, jij lijkt te denken dat ze feilloos zijn maar hun blunders en domme fouten vullen bibliotheken.
In de jaren 70 zijn ze inderdaad meegegaan in de hype van die tijd over 'paranormale' krachten, remote viewing etc. Al was het maar omdat de russen het blijkbaar ook deden. ;-)

Maar het resultaat was uiteindelijk : een hoop verspilde moeite, tijd en geld en niets dat werkte.
Dus is het geklasseerd na een vernietigend eindrapport.
Maar dat vertel jij er allemaal nooit bij natuurlijk. ;-)

Jij bent ook maar een mens ( geloof ik toch, alhoewel, men weet nooit...), dus niet feilloos en wat blunders betreft ben je zelfs wereldkampioen.
Waarom zou ik jouw flauwe & vulgaire zever moeten geloven ?
Je hebt geen enkel bewijs voor je beweringen, die louter gebaseerd zijn op je buikgevoel.
Je abnormale afkeer van alles wat niet tastbaar is, niet 100 % " bewezen " door door jou goedgekeurde wetenschappers, doet mij denken dat je een fobie hebt voor alles wat vragen oproept.
Parcifallus zijn wereldje moet zonder verrassingen zijn, genormaliseerd, geformateerd, vierkant , in beton...

Another Jack 7 maart 2014 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7041797)
Adjudant,
Heb je ooit je S2 ingelicht over de aanwezigheid van aliens?
Wat was zijn reactie?

Wel, Micele??

meneer 7 maart 2014 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7048195)
Wel, Micele??

Terug tijd dat iedereen jou volledig negeert. Dan kun je tegen de muren staan trollen.

Max van Dietschland 8 maart 2014 23:38

Ik heb nu nog steeds geen alien gezien. Zouden we toch alleen zijn in het universum ?

meneer 9 maart 2014 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7049447)
Ik heb nu nog steeds geen alien gezien. Zouden we toch alleen zijn in het universum ?

Ik heb nog nooit uw pietje gezien. Moet ik nu aannemen dat je er geen hebt ?:lol:
Denkt gij nu écht dat alles wat ge nog nooit gezien hebt, niet bestaat ?:lol:

Demper 9 maart 2014 00:09

Ik ben eens verkracht geweest door een alien.

meneer 9 maart 2014 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7049476)
Ik ben eens verkracht geweest door een alien.

En dat was een openbaring voor u nietwaar ?:-)
Daarna ben je bevallen van een straatkatachtig wezen, is dat niet zo ?

Demper 9 maart 2014 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7049483)
En dat was een openbaring voor u nietwaar ?:-)
Daarna ben je bevallen van een straatkatachtig wezen, is dat niet zo ?

Mijn penis was langer na die verkrachting.

meneer 9 maart 2014 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7049485)
Mijn penis was langer na die verkrachting.

ah, nu is hij dus zo lang als een apenootje ?

Demper 9 maart 2014 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7049568)
ah, nu is hij dus zo lang als een apenootje ?

Bwa, een goeie 36,2cm.

meneer 9 maart 2014 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7049570)
Bwa, een goeie 36,2cm.

36.2 mm bedoel je ? Want in centimeters is dat een ezelslul ! Maar misschien ben je een ezel ?:-)

Demper 9 maart 2014 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7049603)
36.2 mm bedoel je ? Want in centimeters is dat een ezelslul ! Maar misschien ben je een ezel ?:-)

Hou jij je bezig met ezelslullen?

meneer 9 maart 2014 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7049615)
Hou jij je bezig met ezelslullen?

Als ze mij antwoorden op het forum soms wel ja. Anders niet, danku, dat laat ik aan u over. Ik weet dat ge daar dol op bent.

Another Jack 9 maart 2014 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7050178)
Als ze mij antwoorden op het forum soms wel ja. Anders niet, danku, dat laat ik aan u over. Ik weet dat ge daar dol op bent.

Hoe zouden aliens hun stoofvlees maken, meneer?

Demper 9 maart 2014 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7050180)
Hoe zouden aliens hun stoofvlees maken, meneer?

Van zwerfkatten.

Another Jack 9 maart 2014 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7050220)
Van zwerfkatten.

Zouden ze ook hun eigen streekproducten meenemen?

meneer 9 maart 2014 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7050180)
Hoe zouden aliens hun stoofvlees maken, meneer?

D�*t, jong, gaat u niet bevallen...Zij verkiezen zatlappenvlees, en vooral die hun lever. Dat is voor hen een lekkernij, zoals vette ganzelevers voor ons. Zij eten dat op Alien-feestdagen.
Menselijk zatlappenvlees gestoofd in Alien -bier, ze smullen ervan !:-D
Dus pas maar op want het Alien-jachtseizoen op menselijk wild is pas opengegaan. Blijf maar goed opgesloten in uw hondekot !

Another Jack 9 maart 2014 19:23

Blij dat je ook mee kan lachen!

Another Jack 9 maart 2014 19:23

2x

meneer 10 maart 2014 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7050359)
Blij dat je ook mee kan lachen!

Moesten die Aliens jou vangen, in stukken kappen en opvreten zou ik zeker en vast heel hard moeten lachen !:twisted:

exodus 10 maart 2014 09:41

UFO's zijn er al lang, zelfs van voor de jaren 40 en van voordat de mens toestellen in de lucht had.

Citaat:

"Driehoekige UFO's niet door mensen gemaakt"
zaterdag, 08 maart 2014 19:00 geplaatst in:


Driehoekige UFO's niet door mensen gemaakt

Tien jaar voor de eerste vlucht van de gebroeders Wright in 1903 werden in het Nederlandse VOC-gebied al driehoekige UFO’s waargenomen. Deze UFO’s werden in 1895 ook gemeld in Schotland en Engeland. Door wie werden deze geruisloze zwarte objecten bestuurd?

De objecten kunnen zich in sommige gevallen splitsen in twee driehoeken en vervolgens weer samensmelten tot één. Verschillende mensen hebben gezien dat deze dingen voor hun ogen van vorm veranderden, aldus David Marler. Hij doet al meer dan 20 jaar onderzoek naar driehoekige UFO’s. Marler, schrijver van het boek ‘Triangular UFOs: An Estimate of the Situation’, is deze week te zien tijdens de serie ‘Are We Alone?’ op Science Channel.
http://www.niburu.nl/ufo/5839-qdrieh...ensen-gemaaktq

exodus 10 maart 2014 09:44

Er zijn veel zulke plaatsen op aarde. Verschillende groepen aliens hebben basissen op de aarde. Sommige onder bergen of rotsformaties, sommige onder de oceaan.


Citaat:

"Gebergte in Taiwan mogelijk bewoond door buitenaardsen"
vrijdag, 07 maart 2014 19:00 geplaatst in:

Volgens een UFO-enthousiasteling wordt een berg in het zuiden van Taiwan mogelijk bewoond door buitenaardsen. In het gebied zijn een aantal waarnemingen van ongeïdentificeerde vliegende objecten gedaan en aan één kant van het gebergte kan een gigantisch gezicht worden gezien.

Op zijn blog UFO Sightings Daily schreef Scott C. Waring dat hij het gezicht met eigen ogen heeft gezien toen hij samen met zijn vrouw en zoon door het arrondissement Pingtung in het zuiden van Taiwan reed. Zijn vrouw, Jennifer Chen, had hem eerder over de ongewone rotsformatie verteld en het drietal besloot het gebied te onderzoeken. Waring maakte foto’s met de smartphone van zijn vrouw en plaatste later beelden van vermeende buitenaardse wezens in het gebied op zijn blog.

Waring schreef dat het gebergte op slechts 11 kilometer van een militaire basis is gelegen, waar weken geleden een buitenaards wezen zou zijn gezien. De berg ligt ook op 30 tot 40 kilometer van de plek waar een politieagent in 2012 een doorzichtig wezen met de kop van een bidsprinkhaan heeft gezien. Waring concludeerde dat buitenaardsen op een diepte van 4 tot 6 kilometer mogelijk een basis hebben aangelegd. Verschillende televisiezenders in Taiwan hebben inmiddels aandacht besteed aan de vondst.
http://www.niburu.nl/et/5837-qgeberg...buitenaardsenq

parcifal 10 maart 2014 09:48


Another Jack 10 maart 2014 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7050808)
Moesten die Aliens jou vangen, in stukken kappen en opvreten zou ik zeker en vast heel hard moeten lachen !:twisted:

Helaas, pindakaas.

Another Jack 10 maart 2014 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7050808)
Moesten die Aliens jou vangen, in stukken kappen en opvreten zou ik zeker en vast heel hard moeten lachen !:twisted:

edit

exodus 10 maart 2014 13:12

Zie ook dit filmpje ivm bovenstaand artikel:

http://www.sciencechannel.com/tv-sho...ying-house.htm

meneer 10 maart 2014 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7051010)
UFO's zijn er al lang, zelfs van voor de jaren 40 en van voordat de mens toestellen in de lucht had.



http://www.niburu.nl/ufo/5839-qdrieh...ensen-gemaaktq

Bewijs dat het wel degelijk over Aliens gaat. Fanatieke Sceptici vergeten dit uiteraard met opzet. Ze willen het niet weten.

meneer 10 maart 2014 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7051170)
Helaas, pindakaas.

Natuurlijk. De Aliens eten immers geen bedorven vlees. Je riskeert niks .

parcifal 10 maart 2014 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7051352)
Natuurlijk. De Aliens eten immers geen bedorven vlees. Je riskeert niks .

En ook geen hersenen, je bent zo safe als maar kan, meneer!

meneer 10 maart 2014 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7051358)
En ook geen hersenen, je bent zo safe als maar kan, meneer!

Van jou komende doet zo een opmerking mij vreemd aan ?...
Hoe kun juist JIJ het aandurven om andere mensen van hersenloosheid te beschuldigen ?
Maar dat is dikwijls zo. Ventjes die zowel naïef als pretentieus zijn, en dan ook nog eens te lomp om te helpen donderen, die normale mensen beledigen.
Koop jezelf een brein, en word u bewust van al de onzin die je hier uitbraakt, beklagenswaardige sukkelaar.

Antoon 10 maart 2014 16:00

@ exodus, kan je misschien zo'n reptilian aliën vragen wat de lottocijfers zijn van aanstaande trekking? Je weet maar nooit ...

meneer 10 maart 2014 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7051385)
@ exodus, kan je misschien zo'n reptilian aliën vragen wat de lottocijfers zijn van aanstaande trekking? Je weet maar nooit ...

Waarom zouden Aliens in de toekomst kunnen kijken, slim bazekke ?:roll:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be