Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 27 april 2010 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716110)
(diepe zucht ....)
Alvast de enige aangezien de rest geen raketten heeft.

dus we gaan ervan uit ,dat alles wat zij ons voorschotelen ook allemaal echt is ? geen foto shop geen airbrush van dingen etc ...
VB:
The color change of the 'sundial' is not necessarily a sign of a 'conspiracy', but it does suggest, well actually it's a given, that the photo was not quite correctly calibrated. As Keith Laney states:

So far the only image showing the calibration target in the same view as the surface and sky showed conclusively that the image was not calibrated properly. The blue is hot pink, the green is virtually nonexistent and the red is brown. This explains the ruddy caste to the ground and sky in this otherwise beautiful image.

kijk verder hier : http://www.goroadachi.com/etemenanki...ddencolors.htm

Cdude 27 april 2010 09:41

Volgens mij hebben "jullie" een blauwdruk.
Waar las ik dit eerder?
Citaat:

Alex Brighenti wrote:
First of all I want to thank you for taking the time to read my comments on the subject of possible intelligence in the universe. I don't agree with Steven Hawking's idea of isolating ourselves from ET. Actually I believe that ET may already be here. The UFO topic is one which I believe needs serious scientfic study. This is something that Steven Hawking did not touch upon. While I agree with science that UFO's might not come from some distant star because of distance, then the alternatives from where they come from are few. Maybe they are interdimensional vehicles or possibly something that has come through some sort of time warp or worm hole! Yes many UFO's are either natural phenomenon or just outright hoaxes or maybe experimental military aircraft. However there are enough unexplained incidents in which credible people have come forward and stated that what they saw could not have been manufactured here on earth. These sightings go back to before World War II. There is a book which I would like to suggest. It is entitled Above Top Secret The Worldwide UFO Cover-up. It's written by British author Timothy Good. It has a foreword written by the former British Chief of Defense Staff Lord Hill-Norton,G.C.B.

This book was quite enlightening to me. It doesn't talk about little green or gray men. It does go over the history of this subject which even today is still perplexing. In the end many experts agree that this is a very strange phenomenon. What they are, who they are and where do they come from is the big question. I don't think its science fiction. There are former NASA astronauts who have come forward claiming there is truth to this topic. We have former military personnel who have come forward saying these things knocked out power to a nuclear missile site. Then you have pilots, both commercial and airforce who have had encounters with UFO's. Bottom line is these things exist. They exhibit intelligent control. The media usually sweeps the stories under the carpet or files them into the nonsense section. I think maybe we should spend some of the funds we allocate to SETI to research this (UFO) phenomenon which is right here within our grasp. I am not talking about another project bluebook or condon report. A new research study conducted by civilian scientists from around the world. Some countries are looking into this already. Both the British and the French have released large amounts of declassified information concerning this subject. The French released an interesting document called the COMETA report in July 1999. It does suggest that there is an extraterrestrial hypothesis to this subject.
Aaaaaah, nu weet ik het weer. HIER natuurlijk:-D

Cdude 27 april 2010 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716122)
dus we gaan ervan uit ,dat alles wat zij ons voorschotelen ook allemaal echt is ? geen foto shop geen airbrush van dingen etc ...

And your point is? Mensen/machines OP EEN ANDERE FUCKING PLANET !!! zijn niet onfeilbaar?

Als je het beter kan ...:evil:

tatooke 27 april 2010 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716138)
And your point is? Mensen/machines OP EEN ANDERE FUCKING PLANET !!! zijn niet onfeilbaar?

Als je het beter kan ...:evil:

mijn point is deze hier
of deze ?
Mars, zoals we het door Nasa gepresenteerd krijgen.

Filter je die foto terug, dan blijkt ineens dat Mars een blauwe atmosfeer heeft.

http://www.anarchiel.com/stortplaats...e_mars-kolonie

BULL ?

Cdude 27 april 2010 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716144)
mijn point is deze hier
of deze ?
Mars, zoals we het door Nasa gepresenteerd krijgen.

Filter je die foto terug, dan blijkt ineens dat Mars een blauwe atmosfeer heeft.

http://www.anarchiel.com/stortplaats...e_mars-kolonie

BULL ?

En filter je op een andere manier heeft ze plotseling een APPELBLAUWE ZEEGROENE atmosfeer of heb je liever een purperen?

Raar toch , want ik zag Mars al door een grote telescoop(Urania) en ...rarara, ze was ROOD.

Fred uit Gent 27 april 2010 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716068)
Maar als ze niet boosaardig zijn (in onze ogen), waarom zouden ze de aarde dan bezoeken? Denk je echt dat aliens enorm veel tijd en energie zouden investeren alleen maar om ons plaatselijke aapjes over de kop te komen aaien? Ze hebben wel wat beters te doen, ons zonnestelsel afbreken om meer ruimteschepen te kunnen bouwen ofzo, eventueel nog een biologieprojectje, maar waarom interesse hebben in mensen?

Wel, ik heb daar zo een theorietje over.

Doordat het heelal zo immens groot is en wij ergens in een spiraal van onze melkweg zitten, ver weg van het centrum, is men geneigd om ons, mensen, totaal onbelangrijk te vinden ten opzichte van het geheel.

Maar wij bezitten bewustzijn. !!!!

Nu mogen die aleins nog 20.000 maal meer ontwikkeld zijn dan wij, het bewust-zijn is hetzelfde. Van zodra je kunt zeggen: "ik besta" ben je een wezen met bewustzijn. En dus sowiso belangrijk. Om het even waar je je bevindt in de kosmos.

Die alein zal natuurlijk veel beter weten hoe de kosmos in elkaar zit en zo, maar het besef dat je een levend, denkend wezen bent is volgens mij hetzelfde. Die alein zal dat net zo ervaren als wij dat doen. Als die alein echt zo hoog ontwikkeld is, dan zal hij dat beseffen en ons met het nodige respect benaderen. Hij zal ons helemaal niet benaderen als waren wij onontwikkelde apen hoor. Doet hij dat wel, dan is hij de barbaar, niet wij.

Fred.

Cdude 27 april 2010 09:59

En zo verlies je dus het kleine beetje geloofwaardigheid, mocht dit er ooit geweest zijn...
Citaat:

Filter je die foto terug, dan blijkt ineens dat Mars een blauwe atmosfeer heeft. Dat Mars geen vijandige atmosfeer heeft, maar wellicht bossen en een zuurstofrijke atmosfeer heeft.
Het is niet genoeg aan te tonen dat de kleuren in de foto's fout zijn en dit verder uit te spitten.
Neen, we maken er een bewoonbare planeet van met bomen en , why not, een paar slingerende apen.:roll:

tatooke 27 april 2010 10:01

ok misschien wel ,maar ze maken het wel exrta rood met filters hoe verklaar je anders deze hier?
wat op aarde blauw is ziet op mars rood duidelijk op foto niet

heb je de site bekeken?
http://www.goroadachi.com/etemenanki...ddencolors.htm

Cdude 27 april 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716167)
ok misschien wel ,maar ze maken het wel extra rood.

Ja , er staat toch ergens dat ze roodfilters gebruiken? Ik heb anders al genuanceerdere beelden gezien (BBC docu's uiteraard)

Geen idee waarom ze dat eventueel bewust zouden doen.
Gelukkig zijn er mensen met tijd teveel en aluhoedjes om dit allemaal uit te spitten.
Go for it ..(but keep it scientific please):-D

Bovenbuur 27 april 2010 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent (Bericht 4716162)
Wel, ik heb daar zo een theorietje over.

Doordat het heelal zo immens groot is en wij ergens in een spiraal van onze melkweg zitten, ver weg van het centrum, is men geneigd om ons, mensen, totaal onbelangrijk te vinden ten opzichte van het geheel.

Maar wij bezitten bewustzijn. !!!!

Nu mogen die aleins nog 20.000 maal meer ontwikkeld zijn dan wij, het bewust-zijn is hetzelfde. Van zodra je kunt zeggen: "ik besta" ben je een wezen met bewustzijn. En dus sowiso belangrijk. Om het even waar je je bevindt in de kosmos.

Die alein zal natuurlijk veel beter weten hoe de kosmos in elkaar zit en zo, maar het besef dat je een levend, denkend wezen bent is volgens mij hetzelfde. Die alein zal dat net zo ervaren als wij dat doen. Als die alein echt zo hoog ontwikkeld is, dan zal hij dat beseffen en ons met het nodige respect benaderen. Hij zal ons helemaal niet benaderen als waren wij onontwikkelde apen hoor. Doet hij dat wel, dan is hij de barbaar, niet wij.

Fred.


En dat zal hem waarschijnlijk een worst wezen, dat wij hem een barbaar vinden. Besef wel dat ons idee van bewustzijn zo smal is dat we zelfs de meest intelligente en bewuste niet-menselijke dieren van ons clubje uitsluiten, sterker nog, we zijn het nog niet eens met zijn allen eens of negers en arabieren wel menselijk genoeg zijn om erbij te horen, een paar honderd jaar geleden was de consensus hier in Europa nog van niet. We hebben geen flauw idee wat voor aliens ons zouden kunnen bezoeken, maar ga er maar niet van uit dat ze dichter bij ons staan dan een chimpansee. Als ze dichterbij zitten dan een kraai zou dat al een wonder wezen. Kraaien laten behoorlijk intelligent gedrag zien, ze zijn zich bewust van hun omgeving, zo hebben ze laten zien hun spiegelbeeld te herkennen en de zwaartekracht te begrijpen, toch behandelen wij ze als plaagdieren. Waarom zou het ons anders vergaan? Denk erom: wij zijn in de ogen van een volk dat hierheen kan komen reizen geen hoogstaande beschaving, we doen ze hooruit vaag in de verte denken aan een fase lang lang geleden in hun geschiedenis, een beetje vergelijkbaar met de steentijd. Als de aliens van binnen op ons lijken is dat heel erg slecht nieuws, dan zijn we er namelijk geweest, de verenigde galactische companie praat niet met plaagdieren, die eet ze op. Natuurlijk kunnen we ook aliens tegenkomen die qua karakter niet op ons lijken, dat zou een behoorlijke meevaller zijn, maar in dat geval zal het nog lastig worden om hen ervan te overtuigen dat wij geen barbaren zijn, ik bedoel maar, wanneer was de laatste keer dat er niet ergens op de wereld een conflict bezig was waarin we ons zelf aan het uitmoorden waren? Stel, jij zou landen op een buitenaardse planeet, je treft daar een aantal vieze blobs aan die een vorm van technologie lijken te gebruiken maar die je niet verstaat. Je ziet wel dat ze het alleen al met elkaar niet eens kunnen worden over van alles en elkaar daar de blobs over in slaan, zou je deze wezens dan vertrouwen? Zou je er van uitgaan dat ze het beste met jou voor hebben? Kom dan maar eens aan met je bewustzijn, niks anders dan een verhaaltje om onszelf op te hemelen, wij arrogante aapjes.
Maar hé, tot zover nog geen aliens te zien, dus don't worry be happy, wij kunnen toch niet beïnvloeden wat voor soort/coalitie ons als eerste vind.

Cdude 27 april 2010 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent (Bericht 4716162)
Wel, ik heb daar zo een theorietje over.

Doordat het heelal zo immens groot is en wij ergens in een spiraal van onze melkweg zitten, ver weg van het centrum, is men geneigd om ons, mensen, totaal onbelangrijk te vinden ten opzichte van het geheel.

Maar wij bezitten bewustzijn. !!!!

Nu mogen die aleins nog 20.000 maal meer ontwikkeld zijn dan wij, het bewust-zijn is hetzelfde. Van zodra je kunt zeggen: "ik besta" ben je een wezen met bewustzijn. En dus sowiso belangrijk. Om het even waar je je bevindt in de kosmos.

Die alein zal natuurlijk veel beter weten hoe de kosmos in elkaar zit en zo, maar het besef dat je een levend, denkend wezen bent is volgens mij hetzelfde. Die alein zal dat net zo ervaren als wij dat doen. Als die alein echt zo hoog ontwikkeld is, dan zal hij dat beseffen en ons met het nodige respect benaderen. Hij zal ons helemaal niet benaderen als waren wij onontwikkelde apen hoor. Doet hij dat wel, dan is hij de barbaar, niet wij.

Fred.

En wat als ze ondertussen geëvolueerd zijn naar een "collectief " bewustzijn en dmv telepathie een groot superwezen vormen? Ook bewust zijn is er in vele vormen vrees ik...
Een aap heeft ook een bewustzijn, communiceert, gebruikt gereedschappen , ...

tatooke 27 april 2010 10:27

zouden zij liegen ? NL ondertitelt
http://www.youtube.com/watch?v=CaTgO...layer_embedded

Bovenbuur 27 april 2010 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4716079)
Mensen hebben toch ook interesse in andere minder ontwikkelde soorten?

Ja zeker, we ontleden ze. O, en we eten ze op, en we gebruiken ze voor laboratoriumproefjes, en we stoppen ze in dierentuinen. Het is nou niet bepaald alsof we al soorten hebben uitgenodigd om lid te worden van de bond van aardse soorten en volkeren om gezellig samen een grootse toekomst tegemoet te gaan. En dat zijn onze eigen verwanten. Er zijn zat interessante amnioten, maar verder dan huisdier hebben ze het nog niet geschopt. Wat maakt ons zo bijzonder dat een compleet niet verwante buitenaardse soort ons beter zou moeten behandelen?

exodus 27 april 2010 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716221)
Ja zeker, we ontleden ze. O, en we eten ze op, en we gebruiken ze voor laboratoriumproefjes, en we stoppen ze in dierentuinen. Het is nou niet bepaald alsof we al soorten hebben uitgenodigd om lid te worden van de bond van aardse soorten en volkeren om gezellig samen een grootse toekomst tegemoet te gaan. En dat zijn onze eigen verwanten. Er zijn zat interessante amnioten, maar verder dan huisdier hebben ze het nog niet geschopt. Wat maakt ons zo bijzonder dat een compleet niet verwante buitenaardse soort ons beter zou moeten behandelen?

Hawking heeft iets gezegd en ze gaan hem weer napraten.

Wel , bekijk de abduction cases eens.

Cdude 27 april 2010 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716220)

nope , onmogelijk.
Ze zegt nl niets ...

tatooke 27 april 2010 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716238)
nope , onmogelijk.
Ze zegt nl niets ...

voor mij wel hoor , er is namelijk niets dat ons bedreigt ,en toch gaat er veel geld naar bewapenen van ..

Fred uit Gent 27 april 2010 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716221)
Ja zeker, we ontleden ze. O, en we eten ze op, en we gebruiken ze voor laboratoriumproefjes, en we stoppen ze in dierentuinen.

Correctie: sommigen onder ons doen dit. Er zijn er wereldwijd al heel veel die dit graag anders zouden zien, ikzelf inbegrepen.

Citaat:

Wat maakt ons zo bijzonder dat een compleet niet verwante buitenaardse soort ons beter zou moeten behandelen?
Niet wij maar de eventuele buitenaardsen zouden eventueel moreel wat hoogstaander kunnen zijn, misschien? En ook: het bewustzijn creëert een verwantschap. Ik beweer zelfs dat alles wat leeft in de gehele kosmos verwant is met elkaar. De bindende factor is het leven zelf.

PS: het feit dat jij vaststelt hoe de mens momenteel met de dieren en met zijn soortgenoten omgaat wil eigenlijk zeggen dat je vind dat wij niet zo goed bezig zijn, niet? Veel mensen stellen dit vast tegenwoordig en zouden dit willen veranderen. Als aleins werkelijk bestaan, en zoveel verder staan dan wij, dan hebben ze dit lang geleden reeds opgelost. (anders hadden ze zichzelf vernietigd).

Fred.

Cdude 27 april 2010 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716246)
voor mij wel hoor , er is namelijk niets dat ons bedreigt ,en toch gaat er veel geld naar bewapenen van ..

en dat verbaast je omdat ...:?

Wapenindustrie = kassa kassa.

Bovenbuur 27 april 2010 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4716237)
Hawking heeft iets gezegd en ze gaan hem weer napraten.

Wel , bekijk de abduction cases eens.

Dat Hawkins die uitspraken deed vormt de aanleiding voor de discussie, niet de basis voor mijn aandeel daarin (hij zegt dit trouwens al langer en is daar zeker niet de eerste in, maar trek je daar maar niks van aan hoor, ik zal hem wel aan het napraten zijn). De "abduction cases" lijken vooral te bestaan uit verzinselen , er is geen enkel bewijs dat er ooit iets gebeurd is, net zoals dat er geen enkel bewijs is dat er constant allerlei aliens neerstorten op de aarde. Bovendien, al zou het wel waar zijn, is het absoluut geen bewijs voor de stelling dat aliens ons als iets bijzonders zouden zien en ons graag als bewuste wezens willen behandelen, anal probes vallen tenslotte best wel onder de noemer biologisch onderzoek.

Bovenbuur 27 april 2010 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716246)
voor mij wel hoor , er is namelijk niets dat ons bedreigt ,en toch gaat er veel geld naar bewapenen van ..

O ja, bewapening die wat uit haalt tegen ruimtevaarders die ons vanaf een baan in de Oortwolk tot pulp kunnen schieten zeker? En Macs waarmee je alien schepen kan hacken?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be