Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

420yeahbaby 28 februari 2009 22:51

Thx, had hem al op usb stick :D
Tblijft me ontroeren man :'-)

Experiment 28 februari 2009 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4002030)
Thx, had hem al op usb stick :D
Tblijft me ontroeren man :'-)

http://www.youtube.com/watch?v=VLqhl...eature=related

met die muziek op de achtergrond nu op MNM hehehe :lol:

De_Laatste_Belg 1 maart 2009 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4002015)
Die foto gaan wij ingekaderd in onze living hangen, maar de grootte dat wij willen kost ons 500 euro. Dat is dan maar voor als vakantiegeld erop komt.

Mss zet ik er nog een tekst bij: We are not alone

http://homokaasu.org/rasterbator/

Hoeft geen 500 euro te zijn.

420yeahbaby 1 maart 2009 10:21

Owww dat is een handig linkje laatste belg :D Staat in mijn bladwijzers!
Muchas gracias señor!

FF topicje opfleuren







Allemaal volgens mij the real shit.
Die laatste is die ufo vloot boven Mexico, en neeeeeeeeeen geen ballonnen ofzo. Honderden getuigen, honderden beelden.

kiko 1 maart 2009 10:48

Tiens, ik dacht dat die fameuze Phoenix Lights al lang debunked waren ?

Experiment 1 maart 2009 10:55

De eerste van in Mexico, Guadalajara als ik me niet vergis, is ontegensprekelijk authentiek.
1) De duizenden lichtjes die met elkaar interageren op klaarlichte dag, in formaties vliegen, hoveren etc...
2) duizenden mexicanen die met hun smoelwerk in de hemel stonden te gapen die dag en er de bijhorende beelden van maakten.
3) de parolen van de man die dit filmke maakte:
"Mira, mira! ¿Qué maravilla, no? Ya viste?"

Experiment 1 maart 2009 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4002640)
Tiens, ik dacht dat die fameuze Phoenix Lights al lang debunked waren ?

http://www.youtube.com/watch?v=GLUAhVkGmj0

Citaat:

Former Arizona Governor Fife Symington comes out publicly for the first time saying he witnessed the Phoenix Lights UFO and believes the UFO was probably an alien spacecraft. Thursday, March 22, 2007 - Courtesy CNN

420yeahbaby 1 maart 2009 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4002640)
Tiens, ik dacht dat die fameuze Phoenix Lights al lang debunked waren ?

Alles kan gedunked worden! Daarom is het niet waar of wel waar he.

420yeahbaby 1 maart 2009 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4002651)
De eerste van in Mexico, Guadalajara als ik me niet vergis, is ontegensprekelijk authentiek.
1) De duizenden lichtjes die met elkaar interageren op klaarlichte dag, in formaties vliegen, hoveren etc...
2) duizenden mexicanen die met hun smoelwerk in de hemel stonden te gapen die dag en er de bijhorende beelden van maakten.
3) de parolen van de man die dit filmke maakte:
"Mira, mira! ¿Qué maravilla, no? Ya viste?"

De eerste foto was onze Belgian Triangle :)

Ja, maar dat is zo he in Mexico he, die mannen zijn dat zo gewoon, dat het voor hun de doodnormaalste zaak is. Maar bij die 1500+ ufo's was het wel ff slikken :D Total disclosure voor geheel Mexico.

En jongens, ik heb spijt dat ik geen contact meer heb met een Ex collega; Wij hebben tijdens onze shift ooit een GIGANTISCHE ufo gezien. Maar die was niet rond, dat was een uiterst rare constructie. Echt, het was alsof er een kraan in een vervormde constructie in de lucht zwoof, kilometers hoog!
Jaren later heb ik, mijn familie en de buren wel een schijf mogen waarnemen, maar of dat een alien ufo was weet ik niet. Wat ik wel weet, het hing letterlijk stil voor een lange tijd.

Kijk, als dat niet waar zou zijn, ik zou dat zeker niet posten op een forum vel met skeptici. Ik begrijp de skeptici, maar ik herhaal ook: mensen dat niet naar boven kijken kunnen ook niets buitengewoons zien.
Als ik buiten in de tuin mijn sigaretje rook, kijk ik altijd naar boven. Ik word aangetrokken tot de sterrenhemel, alles in mij zegt dat het daar te doen is.

kiko 1 maart 2009 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4002669)
Alles kan gedunked worden! Daarom is het niet waar of wel waar he.

Ehm okay... :roll:

Experiment 1 maart 2009 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4002678)
De eerste foto was onze Belgian Triangle :)

Ja, maar dat is zo he in Mexico he, die mannen zijn dat zo gewoon, dat het voor hun de doodnormaalste zaak is. Maar bij die 1500+ ufo's was het wel ff slikken :D Total disclosure voor geheel Mexico.

En jongens, ik heb spijt dat ik geen contact meer heb met een Ex collega; Wij hebben tijdens onze shift ooit een GIGANTISCHE ufo gezien. Maar die was niet rond, dat was een uiterst rare constructie. Echt, het was alsof er een kraan in een vervormde constructie in de lucht zwoof, kilometers hoog!
Jaren later heb ik, mijn familie en de buren wel een schijf mogen waarnemen, maar of dat een alien ufo was weet ik niet. Wat ik wel weet, het hing letterlijk stil voor een lange tijd.

Kijk, als dat niet waar zou zijn, ik zou dat zeker niet posten op een forum vel met skeptici. Ik begrijp de skeptici, maar ik herhaal ook: mensen dat niet naar boven kijken kunnen ook niets buitengewoons zien.
Als ik buiten in de tuin mijn sigaretje rook, kijk ik altijd naar boven. Ik word aangetrokken tot de sterrenhemel, alles in mij zegt dat het daar te doen is.

Ja ik bedoelde dus de laatste foto :oops::lol:

Ik sta ook uren per week in de lucht te turen in den hof, ook wegens mijn nicotineverslaving :lol: Ik woon dicht tegen Brussel, Zaventem en de NATO, zie hier vanalles cool van Black Hawks soms tot de MD-500 Explorers van de Flikken en de Robinson van Filipke :-D Maar nog niks mogen waarnemen. Ik denk dat mensen in de Limburg nog regelmatig iets te zien krijgen, de kanten van Sint Truiden enzo is't nog lekker donker 's nachts.

420yeahbaby 1 maart 2009 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4002693)
Ehm okay... :roll:

9/11 wordt gedebunked lans beide kanten, om maar ff een vb te geven

willem1940NLD 1 maart 2009 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4002699)
Ja ik bedoelde dus de laatste foto :oops::lol:

Ik sta ook uren per week in de lucht te turen in den hof, ook wegens mijn nicotineverslaving :lol: Ik woon dicht tegen Brussel, Zaventem en de NATO, zie hier vanalles cool van Black Hawks soms tot de MD-500 Explorers van de Flikken en de Robinson van Filipke :-D Maar nog niks mogen waarnemen. Ik denk dat mensen in de Limburg nog regelmatig iets te zien krijgen, de kanten van Sint Truiden enzo is't nog lekker donker 's nachts.

Wij moeten leren aanvaarden dat in sommige gebieden meer wonderen plaatsvinden dan elders.
;-)

420yeahbaby 1 maart 2009 12:54

Terrence Mckenna over aliens :)
http://www.youtube.com/watch?v=Nh7Uv...eature=channel

kiko 1 maart 2009 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4002786)

Ah ja, junkies staan bekend voor hun Wijze Woorden.

Experiment 1 maart 2009 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4003056)
Ah ja, junkies staan bekend voor hun Wijze Woorden.

:roll:

420yeahbaby 1 maart 2009 14:56

Onderzoek die man toch maar eens... zijn info echt heel up to date en niet drugs predikend, maar vooral omtrent het universum
Jammer dat ie zo vroeg moest gaan.
Maar ik vind dat die mens echt wel wat verzet heeft, en zijn werk wordt alom gewaardeerd. Ook door mensen dat nooit gebruikte, weet jij wel hoeveel prijzen hij de wacht in sleepte? ;)
Wat hij verzet heeft? Die man weet duidelijk hoe laat het was

Experiment 1 maart 2009 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4003064)
Onderzoek die man toch maar eens... zijn info echt heel up to date en niet drugs predikend, maar vooral omtrent het universum
Jammer dat ie zo vroeg moest gaan.
Maar ik vind dat die mens echt wel wat verzet heeft, en zijn werk wordt alom gewaardeerd. Ook door mensen dat nooit gebruikte, weet jij wel hoeveel prijzen hij de wacht in sleepte? ;)
Wat hij verzet heeft? Die man weet duidelijk hoe laat het was

Idd. Die drugs zijn hier echt niet zo van tel, wel hetgeen hij zegt. Hij zegt zelf dat LSD of DMT gebruiken als ongevraagd op een feestje van 'god' binnenvallen is zonder de nodige bagage om die ervaring te bestemmen.

Vorenus 1 maart 2009 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4003056)
Ah ja, junkies staan bekend voor hun Wijze Woorden.

En roze olifanten.

Experiment 1 maart 2009 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4003078)
En roze olifanten.

Zit gij ook aan de drugs, Vorenus? Want alleen van de paddo's kunt ge geloven in het naziverhaal dat gij ons tracht te verkopen ;-):twisted::-P

kiko 1 maart 2009 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4003064)
Onderzoek die man toch maar eens... zijn info echt heel up to date en niet drugs predikend, maar vooral omtrent het universum
Jammer dat ie zo vroeg moest gaan.
Maar ik vind dat die mens echt wel wat verzet heeft, en zijn werk wordt alom gewaardeerd. Ook door mensen dat nooit gebruikte, weet jij wel hoeveel prijzen hij de wacht in sleepte? ;)
Wat hij verzet heeft? Die man weet duidelijk hoe laat het was

Ik ken hem. En ik las enkel woorden en wilde theorieën.

Experiment 1 maart 2009 15:13

Maar er is zoveel beter! Méjico: Ships of Light (The Carlos Diaz Experience)

Citaat:

EBE Award Winner! Best UFO Feature Film - International UFO Congress Film Festival. The most spectacular UFO contact case of the 21st century with 23 original UFO films, most of which have never been published. In 1981 on a lonely road in the mountains of Mexico, Carlos Diaz had an encounter with UFOs that changed his life forever. 20 years later, the contacts continue. 12,000 eyewitnesses including journalists, scientists and the Mayor of Mexico City have now encountered this phenomenon. Learn about messages received by Carlos Diaz from his UFO encounters and what we may learn from them. Get all of the facts in what is considered the most comprehensive investigation of a UFO case ever. Experts who participated in this investigation include:

- Pulitzer Prize Winning Author and Harvard Prof. Dr. John Mack - University of Mexico Prof. Victor Quesada - University of Pisa Prof. Corrado Malanga - University of Mannheim Prof. Manfred Kage - University of Louvain Prof. Auguste Meessen - Academy for Future Science Prof. James J. Hurtak - Dr. Robert Nathan, NASA, JPL - Enrique Kolbeck: Senior Air Traffic Controller - Photo Techn. Jim Dilettoso, Village Labs - Journalist Jaime Maussan, Televisa Mexico - Colin Andrews, CPR International - Col. Phillip J. Corso, author of The Day After Roswell
http://www.sigh7ings.com/documentary...fo-experience/

420yeahbaby 1 maart 2009 15:17

Ge kent hem niet. Ge hebt van hem gehoord, dat is iets anders.
Als je echt zou weten waar die man voor staat, zou je zo niet over hem praten als "junkie". So what als hij zijn bewustzijn uitbreidde met hallucinogenen?
Het was zijn brein, en kijk wat hij bereikt heeft, hoeveel volgelingen.
Welke studies hij verzet heeft, onderzoeken...

Van filosofie tot journalistiek en ga maar effe door. Die man heeft zijn leven toegewijd aan het leven, bewustzijn en dat zomaar met ons gedeeld. Een beetje respect mag wel vind ik. En er zo bekrompen over praten als een "junkie" Dat is gewoon uiterst verkeerd!!!!

http://www.imdb.com/name/nm0571436/
http://www.washingtonpost.com/wp-srv...line102601.htm

kiko 1 maart 2009 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4003110)
Ge kent hem niet. Ge hebt van hem gehoord, dat is iets anders.
Als je echt zou weten waar die man voor staat, zou je zo niet over hem praten als "junkie". So what als hij zijn bewustzijn uitbreidde met hallucinogenen?

Ok geen enkel probleem om toe te geven dat jij hem een stuk beter kent dan ik. Daarom vraag ik je in alle ernst: wat heeft hij dan effectief bereikt ? Wat kunnen ze hem niet meer afpakken, waar zijn zelfs zijn critici het over eens ?

420yeahbaby 1 maart 2009 15:24

Klikt es op de eerste link in mijn vorige post...

Hij was een leider wie veel dorsten naar kennis heeft geblust. DAarop zijn duizenden anderen verder op gaan bouwen, en zij zijn nu onderdeel van het ontwaken.
Voor jou misschien koude soep, voor een ander zeer heet.

kiko 1 maart 2009 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4003126)
Klikt es op de eerste link in mijn vorige post...

Hij was een leider wie veel dorsten naar kennis heeft geblust. DAarop zijn duizenden anderen verder op gaan bouwen, en zij zijn nu onderdeel van het ontwaken.
Voor jou misschien koude soep, voor een ander zeer heet.

Ik wil niet sarcastisch doen - of toch niet te veel - maar hoeveel jaren zijn we nu al aan het ontwaken ? Kijk eens buiten, in de echte wereld, en vergeet even al de zweverige en pretentieuze boeken of websites: in hoeverre is er iets veranderd ?

Niets. Nada.

Akufen 1 maart 2009 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4002640)
Tiens, ik dacht dat die fameuze Phoenix Lights al lang debunked waren ?

Als je flares een degelijke verklaring vind voor die waarneming dan wel ja. :roll:

En u hebt dan het lef neerbuigend over McKenna te spreken. Oh the irony.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4003139)
Ik wil niet sarcastisch doen - of toch niet te veel - maar hoeveel jaren zijn we nu al aan het ontwaken ? Kijk eens buiten, in de echte wereld, en vergeet even al de zweverige en pretentieuze boeken of websites: in hoeverre is er iets veranderd ?

Niets. Nada.

En McKenna was de laatste om dat te beweren, maar als u hem echt "kende" zoals u zelf zei, dan had u dat wel geweten. Maar het feit dat u hem als "zweverig" omschrijft maakt dat ook al meer dan duidelijk.

420yeahbaby 1 maart 2009 15:54

Ah? We ontwaken niet? We beginnen geleidelijk aan alternatieve bronnen te benutten.
Je moet het ontwaken niet vergelijken met wereldleiders die uit zijn op macht en gedreven worden door hebzucht.
Bekijk de andere kant van de mensheid eens, de burger. Ik merk toch een groot verschil met vroeger ja.

Mensen worden zich bewust van hun plaats in het universum, hell, quantum mechanica enzovoort heeft een helse doorbraak meegemaakt.
Misschien ligt het probleem in jouw perceptie van het leven, en wil je jezelf niet openstellen voor nieuwe zaken.
Misschien hang jij je liever vast aan het negatieve dan aan het positieve.
Ik merk in ieder geval een groot verschil ja. Maar dat kan aan mij liggen omdat ik me openstel, en niet afsluit.

edit "hell is ni het beste woord haha"

420yeahbaby 1 maart 2009 16:05

3 Bijlage(n)
Nog wa schone kiekjes waar velen ufologen hebben over gespeculeerd.

Zijn nog grondschileringen gemaakt van een aap, een papegaai, hommel, ...
Toch weird shit zekers? :)

Akufen 1 maart 2009 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4003225)
Nog wa schone kiekjes waar velen ufologen hebben over gespeculeerd.

Zijn nog grondschileringen gemaakt van een aap, een papegaai, hommel, ...
Toch weird shit zekers? :)

Ehh, wat meer info hierover? Zijn blijkbaar niet de nasca lines of vergis ik mij?

edit: ah blijkbaar wel

420yeahbaby 1 maart 2009 16:53

Aaaaaaaaaaah over dat kan ik uren lullen, maar het is allemaal speculatie... daar zijn ze niet zo voor hier. En ook, enorm buiten de doos gedacht.

Het is een fascinerend iets dat mensen(?) zulke dingen bouwde op een zo grote schaal dat het vanuit de ruimte zichtbaar is.
Gek he

kiko 1 maart 2009 18:24

De Nazca lijnen zijn tot op heden niet opgehelderd, en dat maakt hen net zo fascinerend, en zorgt ervoor dat de fantasie van mensen op hol slaat.

Fascinerend en intrigerend ? Absoluut.

Wat aliens er mee te maken hebben evenwel, is voor mij een absoluut raadsel.

kiko 1 maart 2009 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4003225)
Nog wa schone kiekjes waar velen ufologen hebben over gespeculeerd.

En niets hebben gevonden.

Er is niet de allerminste aanwijzing dat de Nazca-lijnen ook maar een flintertje te maken hebben met UFO's of aanverwanten.

420yeahbaby 1 maart 2009 18:28

Duidelijk toch dat men den aandacht op het daarboven richtte he?
Als het voor de ogen beneden was, had men het toch ietsje kleiner gemaakt, niet?
Het is niet alleen die grote "banen" dat verbluffend zijn, maar ook...















En more

kiko 1 maart 2009 18:33

Wat me altijd weer opvalt, is het verschil in kwaliteit. Sommigen zijn werkelijk knap gemaakt, anderen zijn bijna slordig.

En ik wil probleemloos aannemen dat de toenmalige makers de bedoeling hadden dat hun Goden - de zon, de maan ? - welwillend op hun werken zouden neerkijken.

Verder ga ik evenwel niet. Ik heb er immers geen reden voor.

420yeahbaby 1 maart 2009 19:12

JA sommige worden bijgewerkt om het te verduidelijk he, maar dat neemt niet weg dat ze er wel degelijk zijn.
Op google earth ook te bekijken, maar helaas lage kwaliteit

Experiment 1 maart 2009 19:28

http://www.elsevier.nl/web/10224383/...h.htm?rss=true

kiko 1 maart 2009 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4003563)

Waar jij nu nog mee afkomt. Dat Atlantis-verhaal is reeds vakkundig gedebunked (daarbij Atlantis zou cirkelvormig geweest zijn, en niet vierkant).

Experiment 1 maart 2009 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4003571)
Waar jij nu nog mee afkomt. Dat Atlantis-verhaal is reeds vakkundig gedebunked (daarbij Atlantis zou cirkelvormig geweest zijn, en niet vierkant).

Ist das so, dass ein Herz einen Tag in Studen schlägt?

Die "BBC Learning Documentaire BBC Atlantis Reborn Again" denkt daar blijkbaar anders over.

http://www.youtube.com/watch?v=sqD32...h.htm?rss=true

kiko 1 maart 2009 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4003836)
Ist das so, dass ein Herz einen Tag in Studen schlägt?

Die "BBC Learning Documentaire BBC Atlantis Reborn Again" denkt daar blijkbaar anders over.

http://www.youtube.com/watch?v=sqD32...h.htm?rss=true

Heb je eigenlijk wel enig idee op hoeveel plaatsen ondertussen Atlantis gelegen zou hebben ? Ik kan niet eens meer een benadering doen.

Hancock zijn theorie kan mooi op de stapel "wilde maar compleet ongefundeerde theorieën"-liggen. Waar het hoort.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be