Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Dubbele Discussies (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256724)

Pontifex 28 december 2020 09:45

Dubbele Discussies
 
Beste forumgebruikers,

Om het forum overzichtelijk te houden proberen we o.a. het plaatsen van meerdere discussies over hetzelfde feit te vermijden.
Bedankt dus aan iedereen die dergelijke dubbele draadjes onder mijn aandacht brengt.
Mag ik diegene die zo behulpzaam zijn om dubbels te melden, tevens verzoeken om in hun melding ook de link van de bewuste dubbels te plaatsen?
Dat spaart een hoop speurwerk en vergemakkelijkt het samenvoegen.

Dank bij voorbaat voor de gewaardeerde hulp.
Pontifex

Rudy 29 december 2020 00:02

Mag ik aannemen dat dit enkel buiten K&K geldt ?

Pontifex 29 december 2020 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9558688)
Mag ik aannemen dat dit enkel buiten K&K geldt ?

Beste,
Dubbele draden zijn in principe nergens gewenst.

Rudy 5 februari 2021 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9597011)
Kunnen we i.p.v. gebruikers threads in een negeerlijst zetten? Misschien een idee voor de ontwikkelaars van het forum.

Als twee discussies over hetzelfde onderwerp worden samengevoegd moet er ook niet worden genegeerd.

Rudy 13 februari 2021 16:22

Sleutelwoorden in de titel
 
Een suggestie om dubbele discussies te vermijden

Als een onderwerp handelt over een bepaald land zou het handig zijn moest de naam van het land vermeld worden in de titel van het onderwerp.
Dit maakt het gemakkelijker om via de zoekfunctie te achterhalen of een bepaalde discussie reeds bestaat, en belet dus dubbele discussies die nadien worden samengevoegd.

Idem voor andere onderwerpen. Een sleutelwoord in de titel dat iets specifiek zegt over het onderwerp vergemakkelijkt het zoeken naar een onderwerp.

Bijvoorbeeld: https://forum.politics.be/showthread.php?t=257652
De kans dat iemand terug een discussie over de toestand in Ijsland begint is niet onwaarschijnlijk.

Rudy 10 december 2021 11:01

Het aantal dubbele discussies in het corona katern loopt de spuigaten uit.
Is het nu zo moeilijk om eerst eens te checken of het onderwerp van discussie reeds bestaat. Dit kan via de zoekfunctie.

Rudy 18 mei 2022 21:20

Als ieder krantenartikel onderwerp wordt van een discussie dan krijgen we veel dubbele discussies.
Het is erg tegenwoordig.
Is het nu zo moeilijk om eens te verifiëren of de discussie al bestaat ?

Rudy 6 juni 2023 21:25

Er zijn nogal veel dubbele discussies de laatste tijd.
Gelukkig worden die ook verplaatst.
Is het nu echt zo moeilijk om eens uit te kijken, zeker als het over recente actuele onderwerpen gaat.

reservespeler 25 augustus 2023 11:52

Banpunten voor het openen van dubbele draden
 
Blijkbaar zijn er de laatste tijd nogal wat dubbele draden geopend. De moderator heeft veel werk gehad om dat allemaal netjes te rangschikken.

Zo kreeg ik een banpunt voor het openen van de draad "Hot news: Raad van State geeft IJzerwake gelijk: Kameraadschapsavond mag doorgaan"

De moderator vindt / vond dat er genoeg draden geopend zijn van de ijzerwake.

Volgens mijn bescheiden mening gaat de moderator hier z'n boekje ferm te buiten, omdat dit eigenlijk niet gaat over de ijzerwake maar over de raad van state die een stadsbestuur ter orde roept.

Ik heb even op het forum rondgekeken, blijkbaar hebben nogal veel mensen een dubbele draad geopend.

Op deze manier wordt het forum naar de kloten geholpen, als het echt een dubbele draad is, dan begrijp ik het, maar in mijn geval was het dat zeker niet.

reservespeler 25 augustus 2023 11:54

Als we zo blijven doorgaan krijgt iedereen schrik om nog een draad te openen. Of moeten we misschien eerst toestemming vragen aan de moderatie?

Wat heeft dit (Hot news: Raad van State geeft IJzerwake gelijk: Kameraadschapsavond mag doorgaan) te maken met (Protest in Ieper tegen extreemrechtse gastspreker Dries Van Langenhove op IJzerwake)?

ViveLaBelgique 25 augustus 2023 15:38

Dubbeldraad. Hier was reeds een topic over:

https://forum.politics.be/showthread.php?t=256724
Dubbele Discussies

Pontifex 11 september 2023 23:21

Nieuwe richtlijnen Suggesties en Mededelingen.

Pontifex 13 september 2023 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10224079)
Als we zo blijven doorgaan krijgt iedereen schrik om nog een draad te openen.

Terecht.
Citaat:

Of moeten we misschien eerst toestemming vragen aan de moderatie?
Even nadenken alvorens klakkeloos elk topic in 'Binnenland' te kwakken volstaat.
Ik geloof in het gezonde verstand en het beoordelingsvermogen van de forumgebruikers.
Neem me dat geloof a.u.b. niet af.

Citaat:

Wat heeft dit (Hot news: Raad van State geeft IJzerwake gelijk: Kameraadschapsavond mag doorgaan) te maken met (Protest in Ieper tegen extreemrechtse gastspreker Dries Van Langenhove op IJzerwake)?
Een topic over perikelen op de IJzerwake 2023 heeft niks te maken met een topic over perikelen op de IJzerwake 2023?
De moderatie denkt van wél.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be