Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bart De Pauw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241138)

Noorman 23 november 2017 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8580354)
De zaak Clottemans is bij uitstek de illustratie hoe het denken over recht is vervuild door domme flikkenseries.

Nee hoor, dit is bij uitstek de illustratie van hoe het recht is vervuild door sommigen die menen te moeten afdwingen wat het recht hen niet automatisch geeft.

Er is nog nooit een flikkenserie zo dom geweest als Vermassen zelf in deze zaak, zij heeft de parachute zien hangen dus zij heeft het gedaan :)

En heel de meute werd platgeslagen door zoveel intelligentie, de jury incluis, ah ja, dat dom Clottemanske tegen die deftige Els Van Doren-clan, dat die laatste ook een gediplomeerde wildpoepster was, werd voor het gemak, even vergeten :)

Noorman

Jay-P. 24 november 2017 04:18

Noorman aka Witse?

IJsboer 24 november 2017 12:16

Stuurde Bart De Pauw niet enkel die berichten op poeperkesdag?

Jay-P. 24 november 2017 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8580676)
Stuurde Bart De Pauw niet enkel die berichten op poeperkesdag?

SO?
Een beetje intolerant doen, niettegenstaande uw avataart?

IJsboer 24 november 2017 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8580680)
SO?
Een beetje intolerant doen, niettegenstaande uw avataart?

Hooo zeg! Aan 't einde van uw pilstrip ofzo?

Libro 24 november 2017 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 8578939)
Ik krijg door u terug beelden van mijn lagere school in het hoofd.
De meester schreef toen ook FOUT als je niet LETTERLIJK uit het boekje citeerde of als je niet WOORDELIJK de catechismus kon opratelen.
Voor argumenteren en redeneren was er toen geen plaats.
De meester had ALTIJD gelijk, daar werd niet aan getwijfeld en hij hoefde dat niet aan te tonen.

Ik weet hoe oud u bent en of u dat ook meegemaakt hebt, maar u bent blijkbaar nog in die periode en in de rol van de toenmalige schoolmeester blijven hangen.

Om goed te kunnen argumenteren moet je je taal heel goed beheersen.

Libro 24 november 2017 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 8578939)
Ik krijg door u terug beelden van mijn lagere school in het hoofd.
De meester schreef toen ook FOUT als je niet LETTERLIJK uit het boekje citeerde of als je niet WOORDELIJK de catechismus kon opratelen.
Voor argumenteren en redeneren was er toen geen plaats.
De meester had ALTIJD gelijk, daar werd niet aan getwijfeld en hij hoefde dat niet aan te tonen.

Ik weet hoe oud u bent en of u dat ook meegemaakt hebt, maar u bent blijkbaar nog in die periode en in de rol van de toenmalige schoolmeester blijven hangen.

Om goed te kunnen argumenteren moet je je taal heel goed beheersen.

daiwa 24 november 2017 15:15

Allemaal klein bier vergeleken met de smeerlapperij van de Clintons.

Citaat:

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wer...cid=spartandhp

Adviseur Clinton en Obama: "We wisten het en keken de andere kant op"

Jan van den Berghe 24 november 2017 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 8580356)
As rechters zeggen dat je mag aannemen dat het waar is, dan neem ik aan dat het waar is, of zouden die ook een loopje met de waarheid durven nemen?

Soms wel. In een aantal zaken spreekt een rechter in beroep een ander vonnis uit dan zijn collega in eerste aanleg.

1207 24 november 2017 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8580777)
Soms wel. In een aantal zaken spreekt een rechter in beroep een ander vonnis uit dan zijn collega in eerste aanleg.

maar een rechterlijke uitspraak od diens mening doet niet terzake als iemand een zakenrelatie wil stopzetten, in casu de VRT met Bart de Pauw

heeft Bart eigenlijk ondertussen al klacht ingediend tegen de VRT? hoe langer hij wtacht hoe duidelijker het is dat de Vrt recht in z'n schoenen staat

kelt 29 mei 2020 10:45

wel...

Na TWEE JAAR grondig onderzoek heeft het gerecht een dossier waardig voor vervolging opgesteld en zal dus een rechtsgang beginnen op grond van:

"belaging en overlast door het gebruikmaken van elektronische communicatiemiddelen"

De reactie van Mr De Pauw en zijn raadslieden lijkt te zijn van "Finally! Bring it on!"

Eindelijk zullen al die "bronnen" nu eens boven water komen.
Dit kan vierkant in hun gezicht komen want er is letterlijk aan broodroof gedaan op grond van......
......wel,we zullen eens horen van wat.........

Xenophon 29 mei 2020 11:32

Een paar jaar gevangenisstraf zal Bartje de stalker eens goed doen.

Wie weet steekt hoe nog iets op over hoe de vrouwen te behandelen van zijn islamitische vrienden, die zoals eenieder weet de meerderheid uitmaken in de gevangenis.

Alleszins, ik las ergens dat hij klaar is voor zijn proces.

ik geef hem op een briefje, voor de gevangenis in Belgie is hij niet klaar, die kan hij zich zelfs niet voorstellen.

Twee weken en hij weent.

Hypochonder 29 mei 2020 11:35

Bartje is vooral opgetogen omdat hij denkt dat hij nu zal weten wie hem erbij heeft gelapt.

Of hem dat zal helpen om een veroordeling te voorkomen is natuurlijk koffiedik kijken.

Xenophon 29 mei 2020 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9345014)
Bartje is vooral opgetogen omdat hij denkt dat hij nu zal weten wie hem erbij heeft gelapt.

Of hem dat zal helpen om een veroordeling te voorkomen is natuurlijk koffiedik kijken.

Dat wist hij al vroeger, zijn advocaat had al lang inzage in het dossier.

Als hij verwezen is heeft hij trouwens een kopie van het volledige strafonderzoek-dossier in zijn bezit.

Jan van den Berghe 29 mei 2020 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9344987)
wel...

Na TWEE JAAR grondig onderzoek heeft het gerecht een dossier waardig voor vervolging opgesteld en zal dus een rechtsgang beginnen op grond van:

"belaging en overlast door het gebruikmaken van elektronische communicatiemiddelen"

De reactie van Mr De Pauw en zijn raadslieden lijkt te zijn van "Finally! Bring it on!"

Eindelijk zullen al die "bronnen" nu eens boven water komen.
Dit kan vierkant in hun gezicht komen want er is letterlijk aan broodroof gedaan op grond van......
......wel,we zullen eens horen van wat.........

Nu moeten de bewijzen eindelijk op tafel gelegd worden en zullen bepaalden die zich steeds in de schaduw van de anonimiteit hebben weggestoken, eindelijk in het volle daglicht moeten treden. Niet dat ik BdP verdedig als hij zich daadwerkelijk schuldig zou gemaakt hebben aan stalking, maar de wijze waarop het gebeurde, riep bij mij toch de nodige vraagtekens op. Het was een publieke lynchpartij waarbij de aanstichters er alles aan deden om anoniem te blijven.

koe de poing 30 mei 2020 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9345074)
Nu moeten de bewijzen eindelijk op tafel gelegd worden en zullen bepaalden die zich steeds in de schaduw van de anonimiteit hebben weggestoken, eindelijk in het volle daglicht moeten treden. Niet dat ik BdP verdedig als hij zich daadwerkelijk schuldig zou gemaakt hebben aan stalking, maar de wijze waarop het gebeurde, riep bij mij toch de nodige vraagtekens op. Het was een publieke lynchpartij waarbij de aanstichters er alles aan deden om anoniem te blijven.

"ik werd gestalkt door BDP" staat nu eenmaal niet zo goed op een cv.

dat hij van de set van De Loft werd getrapt zegt voldoende.

Jay-P. 30 mei 2020 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9345074)
Nu moeten de bewijzen eindelijk op tafel gelegd worden en zullen bepaalden die zich steeds in de schaduw van de anonimiteit hebben weggestoken, eindelijk in het volle daglicht moeten treden. Niet dat ik BdP verdedig als hij zich daadwerkelijk schuldig zou gemaakt hebben aan stalking, maar de wijze waarop het gebeurde, riep bij mij toch de nodige vraagtekens op. Het was een publieke lynchpartij waarbij de aanstichters er alles aan deden om anoniem te blijven.

De vragen, heden opgeroepen omtrent alles wat met "niet toelaatbare praktijken" te maken kan hebben. Amaai, een verontrustende, praktisch onbegrijpelijke situatie voor vrijgevochtenen uit de zeventiger jaren.
Gewoon terugdenken aan normaal gedrag toen wij +17 waren. Heerlijke tijden waren het, speels, vrij, vrijer, vrijend...

Vandaag heeft diezelfde leeftijdsgroep al een depressie of twee achter de rug, twijfelend of ze mietje, vrouwtje of manneke willen worden.
Oh! Al die te nemen beslissingen toch !?
't Is echt teveel. :-(

kiko 30 mei 2020 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9345014)
Bartje is vooral opgetogen omdat hij denkt dat hij nu zal weten wie hem erbij heeft gelapt.

Dat weet hij al lang.

kiko 30 mei 2020 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9345658)
De vragen, heden opgeroepen omtrent alles wat met "niet toelaatbare praktijken" te maken kan hebben. Amaai, een verontrustende, praktisch onbegrijpelijke situatie voor vrijgevochtenen uit de zeventiger jaren.
Gewoon terugdenken aan normaal gedrag toen wij +17 waren. Heerlijke tijden waren het, speels, vrij, vrijer, vrijend...

En het gras was groener en de koeien waren vetter, niet ?

kiko 30 mei 2020 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9345074)
Het was een publieke lynchpartij waarbij de aanstichters er alles aan deden om anoniem te blijven.

Anoniem t.o.v. wie ? Van de media en het publiek ? Groot gelijk hebben ze.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be