Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Er was geen referendum over onafhankelijkheid in Catalonië! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240660)

Knuppel 2 oktober 2017 09:05

Er was geen referendum over onafhankelijkheid in Catalonië!
 


Er was geen referendum over onafhankelijkheid in Catalonië!



Er zijn geen Amerikanen in Irak!

Zoek de verschillen.

Henri1 2 oktober 2017 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8538912)


Er was geen referendum over onafhankelijkheid in Catalonië!



Er zijn geen Amerikanen in Irak!

Zoek de verschillen.

Flooden ?

Libro 2 oktober 2017 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8539338)
Flooden ?

Neen, eerder eens goed lachen met een hoop zever.

Zipper 2 oktober 2017 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8539338)
Flooden ?

nieuw woordje geleerd ??

Zucht 2 oktober 2017 16:59

Als er geen referendum was heeft Rajoy zijn garde dus meer dan 800 burgers naar het hospitaal geklopt zonder reden.
Die vent moet zich echt laten verzorgen.

Zipper 2 oktober 2017 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8539481)
Als er geen referendum was heeft Rajoy zijn garde dus meer dan 800 burgers naar het hospitaal geklopt zonder reden.
Die vent moet zich echt laten verzorgen.

waarvan nog altijd 2 in levensgevaar

Xenophon 2 oktober 2017 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8539481)
Als er geen referendum was heeft Rajoy zijn garde dus meer dan 800 burgers naar het hospitaal geklopt zonder reden.
Die vent moet zich echt laten verzorgen.

Hij is staatsnationalist, daar is niets meer aan te verzorgen, verstand is uitgeschakeld en de knop is daarbij afgebroken.

epicurist_dirk 2 oktober 2017 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8539481)
Als er geen referendum was heeft Rajoy zijn garde dus meer dan 800 burgers naar het hospitaal geklopt zonder reden.
Die vent moet zich echt laten verzorgen.

machtwellustige Terreur zonder rede, Waarvoor de opdrachtgeverschap gerechtelijk zouden moeten vervolgt worden. EU heeft kritiek op ASSAD dus ook Spanje, maar Wat??? was er nu op tegen dat de mensen hun mening gaven over wat zij zelf wilden! DE WET misschien honderd jaar oud??? Wie maakt verdorie de WET???

Steeds meer wil en volk zen eigen keuze verwezelijkt zien, het word hoogtijd dat de zelfbesturend deelstaten de norm worden in protokol land.

Men kon nadien toch op termijn en vreedzame wijze evolueren naar waar voor gekozen werd. Terwijl het nu alleen nog extremer zal worden!

Overal het zelfde, de politieke’s hebben het steeds over democratie en de stem van het volk als voor hen gekozen moet worden om hen de macht te geven.

Maar als de mensen op vreedzame wijze gaan kiezen voor zich zelf worden ze van kind tot 100 jarige de kliniek ingeslagen, afgeschoten met rubber kogels!!!!
Europa die overal wel iets op weet, die de deuren opengezet heeft voor …. en waar de plaatselijke bevolking het maar moeten slikken. Europa die er voor zorgt dat de intresten op de spaarboekjes van de mensen niets meer is, enz. enz. enz.

Maar als de mensen ook maar en poging doen om vredig en humaan via referendum kiezen en zo kenbaar willen maken wat ze werkelijk verkiezen, worden ze van kind tot 100 jarige de kliniek ingeslagen, afgeschoten met rubber kogels!!!!

Overal ter wereld blijven die middeleeuwse partij krachten machtswellusteling de mensen gijzelen met Uitzondering van Zwitserland waar de mensen zelf alles via referendum kiezen en zo via meerderheid bereiken wat ze zelf denken hoe het moet.

Knuppel 3 oktober 2017 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8539481)
Als er geen referendum was heeft Rajoy zijn garde dus meer dan 800 burgers naar het hospitaal geklopt zonder reden.
Die vent moet zich echt laten verzorgen.

Goed opgemerkt!

Knuppel 3 oktober 2017 01:04

epicurist_dirk. Iedereen wil vorstelijk betaald worden, maar staatsnationalisten kunnen niet verkroppen dat de burgers die zij onder de knoet willen houden vrijheid van meningsuiting en rechtstreekse democratie gegund wordt. Staatsnationalisten hebben meer vertrouwen in de particraten waarvan ze uit ervaring weten dat ze al decennialang bedonderd en bestolen worden. Geen prijs is hen te hoog voor het in stand houden van hun corrupte koningdom.

Ik heb op dit forum meermaals laten horen dat er weinig woorden bestaan die zo erg misbruikt en gruwelijk verkracht werden/worden als het woord "democratie", maar het valt steevast in staatsnationalistische dovemansoren.

Knuppel 3 oktober 2017 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8539495)
waarvan nog altijd 2 in levensgevaar

Dat is voor de staatsnationalisten het vernoemen niet waard.

Anna List 3 oktober 2017 07:24

er was geen referendum in Catalonië en de EU is een politiek project voor vrede en democratie!

:cheer:

Vlad 3 oktober 2017 07:58

Ik denk dat we Spanje uit de EU moeten kegelen en bij regimes als Turkije in het verdomhoekje moeten duwen. Catalonië mag blijven.

Elio di Supo 3 oktober 2017 08:36

Nog nooit iemand zo kwaad weten worden van een non-referendum.

Knuppel 7 oktober 2017 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8540090)
er was geen referendum in Catalonië en de EU is een politiek project voor vrede en democratie!

:cheer:

Men zegge het voort!

The Paulus Experience 7 oktober 2017 13:17

LOL er was inderdaad geen referendum, of toch niets wat die naam waardig is.

Wat hier gebeurd is, is de natte droom van nationalisten zoals jij knuppel.
Een BINDEND referendum organiseren, zonder opkomstplicht om op die manier een zognaamde "democratische overwinning" te halen met amper 37,8 percent van de stemgerechtigden PRO.
O ja, iedereen die PRO was is wellicht gaan stemmen.
Bijkomende voorwaarde is vooral het referendum organiseren enkel in de regio die wil afscheiden uiteraard.
Omdat echte democraten de rest van het land waartoe ze behoren niet willen consulteren.
Dat zou de nationalistische democratie niet ten goede komen nietwaar?

In Zwitserland, de bakermat van de natte BROV dromers, worden dergelijke referenda nationaal gehouden hoor. Respect daarvoor.

Knuppel 7 oktober 2017 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8543914)
LOL er was inderdaad geen referendum, of toch niets wat die naam waardig is.

Wat hier gebeurd is, is de natte droom van nationalisten zoals jij knuppel.

Ik weet dat ik een uitzondering ben, kabouterke. Er zijn te weinig Vlaams-nationalisten zoals ik referendum minded. En zo te zien geen énkele staatsnationalist zoals jij.

The Paulus Experience 7 oktober 2017 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8543930)
Ik weet dat ik een uitzondering ben, kabouterke. Er zijn te weinig Vlaams-nationalisten zoals ik referendum minded. En zo te zien geen énkele staatsnationalist zoals jij.

Je vergist je, knuppel. Ik ben helemaal pro referenda.
Maar dan op een correcte manier.
Lees: zoals in Zwitserland.

marie daenen 7 oktober 2017 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8543931)
Je vergist je, knuppel. Ik ben helemaal pro referenda.
Maar dan op een correcte manier.
Lees: zoals in Zwitserland.

Ja maar Spanje stond in de weg; het kon niet zoals in Zwitserland...

The Paulus Experience 7 oktober 2017 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8543945)
Ja maar Spanje stond in de weg; het kon niet zoals in Zwitserland...

Dan is dat de eerste stap.
Het bindend referendum trachten in te voeren, in Spanje.

Zo werkt democratie.
Dacht ik toch?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be