Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Jan van den Berghe 27 mei 2024 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10359319)
Dat heb je dan snel geoordeeld?
De dienst duurt 3 kwartier?

Of het nu KJV, HSV, SV, of gelijk welke versie is: als we over aliens praten is dat voor veel schriftonderzoekers een bekende zaak uit het verleden.

Lawson zijn diensten bevatten veel waarheid. En omdat ik hem al jaren opvolg, zijn wij regelmatig op voorhand gewaarschuwd wat later realiteit werd. Dan verwerf je als predikant wel credibiliteit he.

De KJV verschilt weinig van uw katholieke Bijbel hoor, alleen is de katholieke Bijbel wat groter. Protestanten 66 hoofdstukken en de katholieken 73.

Los van dat allemaal, geloof je dan zelf niet dat die aliens (de echte) dezelfde als voor de zondvloed zijn? En dus niet alien, maar al bij ons van in Eden.

"... bevatten veel waarheid... " Dan is de vraag tegen welk licht u zijn uitspraken dan wel houdt om te bepalen wat waarheid is en wat het niet is. Voor het overige vormen "aliens" geen element in Jezus' onderricht en bijgevolg ook geen onderwerp van het heil. Pure speculatie.

Het Oosten 27 mei 2024 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10360195)
"... bevatten veel waarheid... " Dan is de vraag tegen welk licht u zijn uitspraken dan wel houdt om te bepalen wat waarheid is en wat het niet is. Voor het overige vormen "aliens" geen element in Jezus' onderricht en bijgevolg ook geen onderwerp van het heil. Pure speculatie.

Men zou ook kunnen stellen: Jezus is op zijn minst een halve alien. Want hij werd verwekt (volgens het N.T.) door een buitenaards wezen.

CUFI 27 mei 2024 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10360195)
"... bevatten veel waarheid... " Dan is de vraag tegen welk licht u zijn uitspraken dan wel houdt om te bepalen wat waarheid is en wat het niet is. Voor het overige vormen "aliens" geen element in Jezus' onderricht en bijgevolg ook geen onderwerp van het heil. Pure speculatie.

Liegt hij dan over de telescoop LUCIFER in die dienst? Waar die gelokaliseerd is?
En je zou beter die mens een kans geven in plaats van hem af te schrijven wegens baptist.

Het wordt vergeleken met die de Nephilim schiepen. Dat is wel zeer Bijbels, en als je het dan nog in het daglicht met Henoch gaat bekijken, is dit onderwerp wel relevant met wat de profeten uit het verleden leerden.

Jezus zei: "En de grote draak werd neergeworpen, namelijk de oude slang, die genaamd wordt duivel en de satan, die de gehele wereld verleidt; hij werd neergeworpen op de aarde en zijn engelen werden met hem neergeworpen."

Wat mensen vandaag voor aliens zien, kennen wij als gevallen engelen, demonen, onreine geesten, ... En ze kunnen shapeshiften tot mensen. }-)

Jan van den Berghe 27 mei 2024 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10360216)
Liegt hij dan over de telescoop LUCIFER in die dienst? Waar die gelokaliseerd is?
En je zou beter die mens een kans geven in plaats van hem af te schrijven wegens baptist.

Ik schrijf hem niet af omdat hij baptist is, want er zijn wel een aantal eerbiedwaardige baptisten die niet meedoen met al die complotverhaaltjes. Wel is er een zekere tendens onder die richting om zichzelf te laten verdwalen in al die vreemde bedenksels. Ruckman is daar ook zo'n voorbeeld van. Wat wilt u nu trouwens vertellen over een of andere telescoop? Waarvoor moet dit dan als bewijs dienen?

CUFI 27 mei 2024 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10360243)
Ik schrijf hem niet af omdat hij baptist is, want er zijn wel een aantal eerbiedwaardige baptisten die niet meedoen met al die complotverhaaltjes. Wel is er een zekere tendens onder die richting om zichzelf te laten verdwalen in al die vreemde bedenksels. Ruckman is daar ook zo'n voorbeeld van. Wat wilt u nu trouwens vertellen over een of andere telescoop? Waarvoor moet dit dan als bewijs dienen?

Dat ze gevestigd is op een site waar veel sightings zijn, een portaal.

CUFI 28 mei 2024 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10360243)
Ik schrijf hem niet af omdat hij baptist is, want er zijn wel een aantal eerbiedwaardige baptisten die niet meedoen met al die complotverhaaltjes. Wel is er een zekere tendens onder die richting om zichzelf te laten verdwalen in al die vreemde bedenksels. Ruckman is daar ook zo'n voorbeeld van. Wat wilt u nu trouwens vertellen over een of andere telescoop? Waarvoor moet dit dan als bewijs dienen?

Die van sermonaudio gaat niet specifiek over die telescoop zie ik nu. Het begint wel over de katholieken naar het einde toe. Maar het gaat vooral door in de reeksen daarna.

Hier is al 14. Maar in de lijst daarnaast gaat het verder, ge kunt ook terug naar het begin: https://www.youtube.com/watch?v=s9jY...TUKi1&index=15

Het Oosten 31 mei 2024 10:40

Senior US military officer: ‘Zero doubt’ of alien life on earth.



Retired U.S. Army Colonel Karl Nell says not only do aliens exist, but they also interact with humans. Nell is the former director of the Pentagon's UAP task force.


https://www.youtube.com/watch?v=FFV4mSzFBcU





Mocht het dan toch waar zijn, is er hier weer eentje die uit de biecht klapt, zo te zien.

Het Oosten 1 juni 2024 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10362050)
Senior US military officer: ‘Zero doubt’ of alien life on earth.



Retired U.S. Army Colonel Karl Nell says not only do aliens exist, but they also interact with humans. Nell is the former director of the Pentagon's UAP task force.


https://www.youtube.com/watch?v=FFV4mSzFBcU





Mocht het dan toch waar zijn, is er hier weer eentje die uit de biecht klapt, zo te zien.


Colonel Nell verduidelijkt:

https://www.youtube.com/watch?v=Rpl0FrdJWfs

Het Oosten 3 juni 2024 11:28

Karl Nell en Haim Eshed.



Een meer uitgebreid portret van Karl Nell en analyse van wat hij vertelt, vindt men onderstaande video. Nell verwijst ook naar Haim Eshed, toch niet de eerste en de beste. Wat Eshed beweert, is minstens even buitengewoon.

https://www.youtube.com/watch?v=WP5jxSvck0E

Het Oosten 4 juni 2024 09:59

interessante voordracht van Jaques Vallée over UAP‘s en disclosure.



https://www.youtube.com/watch?v=vWsWpa1Lfl4

BigF 7 juni 2024 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10362983)

Is dit echt de kerel die het allemaal eens zal komen vertellen?

Serieus??

Ze vragen hem naar bewijzen en hij komt niet verder dan: "A zegt het ook, B zegt hetzelfde, C zegt het, D beaamt dit,..."

En verder; niks, nada, noppes.

Als zo iemand echt bewijzen heeft had hij die al lang op tafel gegooid.
Doet hij dat niet betekent dat dat hij geen bewijzen heeft.
En heeft hij geen bewijzen zie ik niet in waarom ik hem zou geloven.

Het Oosten 7 juni 2024 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10366583)
Is dit echt de kerel die het allemaal eens zal komen vertellen?

Serieus??

Ze vragen hem naar bewijzen en hij komt niet verder dan: "A zegt het ook, B zegt hetzelfde, C zegt het, D beaamt dit,..."

En verder; niks, nada, noppes.

Als zo iemand echt bewijzen heeft had hij die al lang op tafel gegooid.
Doet hij dat niet betekent dat dat hij geen bewijzen heeft.
En heeft hij geen bewijzen zie ik niet in waarom ik hem zou geloven.

Ik ben van hetzelfde standpunt als journalist David Coulthard, te weten:
"Ik zal het pas geloven als ik een alien craft zie en het vehikel kan aanraken".

Neemt niet weg dat we goed in die richting evolueren.

Vroeger opperden de debunkers dat al dat gebrabbel over ufo's het werk was van fantasierijke mensen, liefst met aluhoedjes op. Nu echter in een tijd dat het taboe aan het sneuvelen is, spreken steeds meer hoge ambtenaren uit de biecht en zelf hoge militairen.

Het is zelfs zo dat het Amerikaans Congress (!) zich ermee is gaan bemoeien en dat er wetgeving op komst die straffen voorziet voor wie informatie achterhoudt m.b.t. 'alien biologics' and 'alien crafts'.

Dat kan al tellen.

Het Oosten 8 juni 2024 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10359976)
Komop Cufi, dat kan je niet menen.
Linken naar History Channel als die het hebben over skinwalkers, enkel en alleen om het compleet fake 'Curse of Skinwalker Ranch' te promoten??

Daar zijn ze nu al seizoenen lang 'zogezegd' aan't zoeken naar paranormale zaken en guess what, ze hebben er nog niks, nada, nul, noppes,... gevonden. En dat gaan ze ook nooit doen.
Het enige wat daar de bedoeling is is geld verdienen. Eerst aan de tv-serie en nadien aan de ranch als 'toeristische attractie'.

Kijk eens een paar afleveringen van die serie. Ik zag zelden iets dat nog meer fake was dan dat (of het moeten de Browns of de Kilchers geweest zijn).

Niks vinden die gasten. Een hele afleveringen paniekeren omdat er een insect voorbij de camera vloog en zij daar natuurlijk een skinwalker of een geest in zien.
Nen oude vent optrommelen die nog niet meer weet van welke parochie hij is om hem te laten vertellen over portals en dan hun kinnebak bijna op de grond te laten vallen van ontzag en zijn verhaal te brengen als 'onweerlegbaar bewijs'.

Trap er toch niet in Cufi.

Net als die Bigfoots. Iedereen ziet ze, maar er is er nog nooit eentje gevangen of zelfs nog maar dood gevonden. Zelfs geen skelet, geen beentje, niks. En overal ter wereld lopen die beesten blijkbaar rond. Van de heetste woestijnen in Amerika tot de koudste bergen in Tibet.

Of heb je dat ook van de HIstory-programma's? Want daar ben ik ook wel eens een stelletje idioten tegengekomen die (weer) 'zogezegd' op zoek zijn naar een Bigfoot. Ze sluipen 's nachts door de bossen om dan in volle paniek weg te rennen als ze ergens een takje horen breken.
Nooit komen die gasten met beelden, nooit zien ze er eentje, vinden ze er bewijs voor... Maar ze weten wel hoe ze leven, wat ze eten, hoe groot ze zijn, welke kleur ze hebben...

Als er in Amerika (of elders) echt drie meter hoge bigfoots rondliepen had er vast hier of daar al een jager er eentje afgeknald.
Het zijn ook steevast wandelaar, kampeerders, spelende kinderen,... die er eentje op camera weten 'vast te leggen'. Beelden die, de modernste smartphones ten spijt, altijd weer zo onduidelijk zijn als wat. Maar een jager die er eentje neerlegde... nee, om één of andere reden gebeurt dat nooit...

Ieder gelooft natuurlijk wat hij zelf wil en ik wil jou niet gaan vertellen wat je wel en niet moet geloven maar sommige dingen zijn zo voor de hand liggend fake dat ik je er toch voor wil 'waarschuwen'.
Je verliest al je geloofwaardigheid als je over Bigfoots en Skinwalkers begint hoor...

En ik vind dat wanneer men de verhalen over Skinwalker Ranch negeert, dat men dan niet goed bezig is. En vooralsnog maar pover geïnformeerd is.

Het is te vergelijken met het negeren en het wegwuiven van de 'animal mutilations'. Een wereldwijd akelig fenomeen dat proefondervindelijk kan worden gestaafd, nog steeds aan de gang is, en waarvoor geen enkele overheid van eender welk land een degelijke of zinnige verklaring heeft.

Het Oosten 18 juni 2024 19:34

De academische wereld verandert nu haar houding t.a.v. van UFO ‘s.





De academische wereld hield zich altijd ver van alles wat met ufo’s te maken had. Dat is nu goed aan het veranderen.

https://www.youtube.com/watch?v=ilou4EU9XgE

Het Oosten 20 juni 2024 09:57

Toekomstig presidentieel debat Biden-Trump ook over ufo's?




Het is goed mogelijk dat UFO's of UAP's een discussiepunt worden in dit debat.
https://www.youtube.com/watch?v=nHPwXSrXMU0




We zijn dus vandaag zeer ver weg van de aluhoedjes...

Het Oosten 16 juli 2024 19:12

Robert Bigelow over Skinwalker Ranch.



https://www.youtube.com/watch?v=lIrYJNevdVo


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be