Citaat:
WAt zijn dan de andere opties volgens jou? Rekening houdend met alle feiten? Citaat:
Stel dat de Indianen het concept van boten niet kenden. Een indiaan komt met sterke bewijzen dat er blanke mannen met bizarre technologie zijn gekomen (oa een geweer etc etc). Moet die Indiaan dan een theorie uitvinden over hoe die mannen gekomen gekomen zijn om te bewijzen dat het echt zo is. Nee toch. |
Citaat:
Als je het verslag van de luchtmacht niet gelooft, dan zijn we uitgepraat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
et woordje "bekende" Stealth vliegtuigen van die tijd ontbreekt |
Citaat:
De slimste van de stam gaat dan zeker vragen : waar zijn ze aan land gekomen, heb je zo'n vuurstok, andere bewijzen, ... Wel , IK ben de slimste van de stam8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uitwijken? Ik ga in op wat je schrijft. Als het niet relevant is waarom vermeld je dan de manier van landen ???8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vanaf 1 tot 4 miljoen (enkel Melkweg) :lol: Carl Sagan schat rond de 15 in onze Melkweg Andere latere bronnen schatten tussen 10 en 2000 voor het 2e en 3e model respectievelijk. Citaat:
Wie vloog die UFO´s ? Waren ze onbemand ? OK Vanwaar werden ze dan gederigeerd binnen onze atmosfeer ? Hoe wijken ze de massa´s vliegverkeer uit ? Verschijnen ze daarom meestal ´s nachts - in minderbewoonde gebieden - of in eerder verlaten gebieden overdag ? |
Citaat:
"Gematigd = 1 " :roll::roll::roll: For the sake of ...geen idee eigenlijk nog. Het is een denkoefening. Al de rest is, zo mogelijk , nog minder wetenschappelijk. Waarom moeten ze "gedirigeerd " worden? Computers kunnen dit niet beter/sneller? Om even mee te gaan in het verhaal, lijkt een onbemand, autonoom (verkennings)ruimtetuig nog het "meest plausibele" Lost het probleem van G-forces en lange afstanden zo op. Raar dat ik die optie nog niet ben tegengekomen. De slimste van de stam dan toch? |
Citaat:
Wil je het verslag van de Belgische luchtmacht ontkennen ? |
Citaat:
|
Citaat:
De foto van UFO is authentiek vier "licht- of energie-bronnen" aan de onderkant. Stealths zijn uitgesloten, lees ik. |
Er zit een "je wijkt uit" papegaai op de lijn.:2gunfire:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be