Citaat:
|
Ik vraag mij af of Diego rekening houdt met de omwenteling van de aarde, de baan rond de zon, de beweging van de zon rondom de galaktische kern, de beweging van het sterrenstelsel in de locale cluster, ... wanneer hij naar de bakker gaat.
|
Citaat:
Ik had het tegen iemand anders. Maar goed, ik herhaal mijn vraag : Citaat:
|
Citaat:
De eerste van de familie die ooit zijn diploma secundair onderwijs behaalt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet één van de duizenden historici en archeologen die wereldwijd serieus werk en onderzoek afleveren deelt zijn bevindingen.
Dan zou er normaal gezien ergens een lichtje moeten beginnen branden... |
Citaat:
Je bewijst daar absoluut niks mee hoor.:lol: |
Citaat:
Lekker minderwaardig gedrag, een in het nauw gedreven rat waardig.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ongelooflijk! Straks zijn het nog de anderen die hier pseudo-wetenschap rondstrooien! :lol: |
Citaat:
In tegendeel, ik moedig u aan. |
Citaat:
Fail! -> Als je 2 liter jenever achterover kapt op minder dan 24u dan ben je dood.. |
Citaat:
Nog een goede reden om alsnog dat middelbaar onderwijs af te maken. Dat wordt behandeld in de vakken PAV en levensbeschouwelijke vakken. |
Citaat:
Ik denk dat je zelfs van 1 liter op 1 dag niet goed bent, want van 1kg suiker ga je dood en daar zit wel een pak suiker in......... |
Citaat:
Hoe ? Jij niet soms ? Alhoewel.., op weg naar den beenhouwer vraag me ik me ook wel eens af, of jouw vorm van intellectueel sarcasme evenredig in relatie zou kunnen staan, tot je biologisch/spirituele wereldvreemdheid. Want laat ons wel wezen, zolang Diego aka ‘het plebs’ geen wetenschappelijk diploma (what’s in a name?) kan voorleggen en welke bewijzen en argumenten er ook op tafel gegooid worden, steeds zullen ongelooflijk geleerde slimmeriken als u die blijven weghonen op basis van het zgn ‘autoriteitsbeginsel’, in de hoop zo ongemerkt langs de lacunes te kunnen fietsen van uw eigen onvolkomen en nagepapegaaide schoolcursussen, ten bewijze de tal van idiote omleidingsmaneuvers in de einstein-replys over het (Nassim-) onderwerp, net omd�*t de aangedragen elementen niét uit de rangen van jullie eigen wetenschappelijke geloofskerk komen. Als ze dan eens tot dezelfde (zwarte gaten) bevindingen komen als een ‘niet-gediplomeerde’, die dat al jaren daarvoor heeft ontdekt, dan wordt dat door onze forumslimsten genegeerd en verzwegen. Het tragi-komische element van dit debiele randgetrol en intellectueel (zelf-)verraad is, dat dit niet (meer) zo ervaren wordt door de einsteins van dienst zélf, overtuigd als ze zijn van hun eigen gefragmenteerde gelijk en al evenzo onwetend, over hun eigen oorspronkelijke natuur. Het zegt alvast een hoop, over de tweespaltige state of the mind van de dragers ervan. Soit, never mind the bollocks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik belicht enkel het alternatief. Als je nog een paar jaar naar school gaat zou je het zelfs kunnen begrijpen. ;-) |
Citaat:
Zulke teksten blijkbaar niet: "These exciting observations have led to theoretical and experimental advancement in order to better describe the state of a black hole, which extends to the vacuum state virtual interactions. Further, we demonstrate that a polarized vacuum structure may be intimately involved in the dynamics of formation of black holes from the atomic resolution to universal size defining similar mechanics at all scales. These polarization structures seem to be consistent as well with the Haramein-Rauscher metric producing dual torus U4 concentric white hole/black hole dynamic and its harboring cuboctahedral singularity and is consistently observed in various astrophysical data. We briefly discuss an energetic structured vacuum at Planck distance, utilizing a cuboctahedral fractal Koch curve at singularity. The basic condition of the relationship between black holes and the vacuum is at the atomic scale level, where we relate the strong nuclear force to the gravitational force within the Planck black hole. The form of the cosmological and mini black holes coupling to vacuum state polarization is hypothesized to give rise to the recent observations of the scale size and the form of black holes and other astrophysical features. In the later sections we are able to scale the dispersion of the bulge velocity derived from galactic structures and apply them to our Sun with remarkable accuracy considering the scale magnitudes. This again points to the dynamics of similar mechanics involving black hole structures at all scales. The development of the scaling law will allow for a better understanding of organized matter in the universe and give us a uniform and unified picture of the dynamics of physical laws acting on various scale systems, and thus, a unified model." Go figure... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be