Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 29 mei 2021 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9689458)
Het valt op dat je jezelf al aan het indekken bent. Het triomfantelijke van enkele maanden geleden heeft plaats gemaakt voor een "ah ja, we zullen wel zien."

Het is een goede zet. Er gaat sowieso toch niets concreets uit de bus komen, dat kan ik je nu al vertellen.

Vervolgens zal de datum van de zgn. disclosure weer ergens verlegd worden naar een verre toekomstige datum. En zo blijven we bezig.

Helemaal niet. U neemt uw dromen voor werkelijkheid. Ik heb altijd gezegd: we zullen zien wat er gaat verteld worden. Meer kunnen we ook niet doen.

Er valt niets te verleggen: disclosure is nu al volop bezig! Dat u dit nog niet doorhebt, verbaast me.

kiko 29 mei 2021 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9689556)
Helemaal niet. U neemt uw dromen voor werkelijkheid. Ik heb altijd gezegd: we zullen zien wat er gaat verteld worden. Meer kunnen we ook niet doen.

Yeah right.

jogo 29 mei 2021 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9689556)
Helemaal niet. U neemt uw dromen voor werkelijkheid. Ik heb altijd gezegd: we zullen zien wat er gaat verteld worden. Meer kunnen we ook niet doen.

Er valt niets te verleggen: disclosure is nu al volop bezig! Dat u dit nog niet doorhebt, verbaast me.

Als er gaat geopenbaard worden dat er iets in de lucht of weet ik waar is waargenomen dat vooralsnog niet opgeklaard is, is dat maar een mager beestje...
Dat behoeft zelfs geen openbaring, want een aller daags gegeven in de wereld.

Het Oosten 29 mei 2021 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9689703)
Als er gaat geopenbaard worden dat er iets in de lucht of weet ik waar is waargenomen dat vooralsnog niet opgeklaard is, is dat maar een mager beestje...
Dat behoeft zelfs geen openbaring, want een aller daags gegeven in de wereld.

Als zelfs een voormalig president van de VS, met name Obama, ons nu komt vertellen en daarmee erkent dat er inderdaad vliegende objecten zijn in de lucht waar men geen raad mee weet, dan is dit voor mij een disclosure. Ofte: ufo's als vliegende onbekende objecten bestaan! Vroeger werd dit obstinaat ontkend door de Amerikaanse overheid en belachelijk gemaakt door debunkers.

Het is dus maar te hopen dat we volgende maand wat meer details hierover krijgen.

Het Oosten 29 mei 2021 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9688772)
Is Jeremy Corbell de nieuwe "te quoten" man nu opeens?
En Fox is nu blijkbaar het medium van de waarheid geworden?

Ik steek met niks de draak, ik wacht op het rapport van het Pentagon om te zien wat ze te zeggen hebben over de UAP meldingen die er waren.

Die meldingen waren er wel degelijk en als de US Navy moeite heeft om dergelijke waarnemingen te interpreteren dan is dat het echte probleem : interpretatie van UAP Waarnemingen.
En dat is net wat ik al jaren zeg. ;)

Het is vooral straf dat jij je conclusie al lang lijkt gemaakt te hebben en dat je de mundane verklaringen bij voorbaat verwerpt, zelfs zonder ze te bekijken denk ik.

Ik wil ook graag in sprookjes geloven, maar ik weet dat sprookjes helaas niet echt realistisch zijn.

Mogelijk. Ik sluit dit niet helemaal uit. Ik sluit niets uit. Maar mijn geld zou ik er toch niet op willen verwedden. Het zijn volgens mij meer dan waarschijnlijk wel degelijk zeer snelle bestuurde vliegende voorwerpen van ongekende oorsprong en ongekende vorm. Ze hoeven per se niet buitenaards te zijn, maar qua technologie zijn ze in ieder geval hun tijd (ver) vooruit.

Ondertussen:

UFOs seen swarming US Navy ship.
https://video.foxnews.com/v/6256573359001#sp=show-clips

parcifal 30 mei 2021 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9689994)
Ondertussen:

UFOs seen swarming US Navy ship.
https://video.foxnews.com/v/6256573359001#sp=show-clips

Allez zeg, nu Trump uit de picture is en de corona-paniek ook al aan het wegdeemsteren is, is Fox News een nieuwe hype aan het aanzwengelen : de UFO-hype.

En die kunnen ze ongetwijfeld eindeloos uitmelken.
Goed gezien. :?

CUFI 30 mei 2021 08:48

Eentje uit het verleden, hoort wat hij hier op 2min uitlegt en rijm dat op vandaag.

https://m.youtube.com/watch?v=-6-VMYnd71s&t=603s

Het Oosten 30 mei 2021 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9690214)
Allez zeg, nu Trump uit de picture is en de corona-paniek ook al aan het wegdeemsteren is, is Fox News een nieuwe hype aan het aanzwengelen : de UFO-hype.

En die kunnen ze ongetwijfeld eindeloos uitmelken.
Goed gezien. :?

Volgens ex-senator en ex-voorzitter van de Amerikaanse senaat, Harry Reid, de man die heel het zaakje aan het rollen bracht door een budget van 22 miljoen dollar ter beschikking te stellen voor het bekende geheime Ufo-onderzoek, is het heel eenvoudig. Hij formuleerde de oplossing van het verschijnen van deze raadselachtige vliegende objecten rond Amerikaanse slagschepen en nucleaire installaties vrij kernachtig: "It's Putin!!"

jogo 30 mei 2021 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9690315)
Volgens ex-senator en ex-voorzitter van de Amerikaanse senaat, Harry Reid, de man die heel het zaakje aan het rollen bracht door een budget van 22 miljoen dollar ter beschikking te stellen voor het bekende geheime Ufo-onderzoek, is het heel eenvoudig. Hij formuleerde de oplossing van het verschijnen van deze raadselachtige vliegende objecten rond Amerikaanse slagschepen en nucleaire installaties vrij kernachtig: "It's Putin!!"

Voila, Als ge aan de top staat met de militaire technologie, en ge wilt daar blijven, moet ge dat aanzwengelen met verhalen van super tech van put in en desnoods (als dat van putin niet geloofwaardig genoeg is) van aliens.

Het Oosten 30 mei 2021 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9690384)
Voila, Als ge aan de top staat met de militaire technologie, en ge wilt daar blijven, moet ge dat aanzwengelen met verhalen van super tech van put in en desnoods (als dat van putin niet geloofwaardig genoeg is) van aliens.

Feit blijft dat de Amerikaanse piloten geconfronteerd worden met bestuurde vliegende tuigen die ze nog niet in de verste verte de baas kunnen. Dat kunnen we nu eenmaal niet negeren.

Tenzij... dat noch al deze piloten, noch de satellieten in deze tuigen de luchtballonnen hebben kunnen herkennen , of dat deze tuigen een speciale soort zwaluwen zijn die qua versnelling in een wip mach 3 kunnen bereiken.

jogo 30 mei 2021 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9690496)
Feit blijft dat de Amerikaanse piloten geconfronteerd worden met bestuurde vliegende tuigen die ze nog niet in de verste verte de baas kunnen. Dat kunnen we nu eenmaal niet negeren.

Tenzij... dat noch al deze piloten, noch de satellieten in deze tuigen de luchtballonnen hebben kunnen herkennen , of dat deze tuigen een speciale soort zwaluwen zijn die qua versnelling in een wip mach 3 kunnen bereiken.

Bij u moet er niks gediscloserd worden ge weet het zogezegd al.

Het Oosten 30 mei 2021 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9690512)
Bij u moet er niks gediscloserd worden ge weet het zogezegd al.

De niet verwachte en verrassende hoofddiscloser is in feite Obama, die het bestaan bevestigde van onbekende vliegende objecten die maneuvers uitvoeren die onbegrijpelijk zijn (én volgens onze natuurwetten onmogelijk). De langverwachte discloser in se is er dus. Maar misschien niet zo spectaculair als sommigen het zich hadden gewenst. Edoch, het is evident dat verdere details hieromtrent meer dan welkom zijn.

CUFI 30 mei 2021 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9690217)
Eentje uit het verleden, hoort wat hij hier op 2min uitlegt en rijm dat op vandaag.

https://m.youtube.com/watch?v=-6-VMYnd71s&t=603s

Heeft iemand wel gekeken en geluisterd naar de verklaring van deze heren die beide “verdacht overleden” ?
Het zijn de nazi op de zuidpool volgens hen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Zwabenland

jogo 30 mei 2021 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9690537)
De niet verwachte en verrassende hoofddiscloser is in feite Obama, die het bestaan bevestigde van onbekende vliegende objecten die maneuvers uitvoeren die onbegrijpelijk zijn (én volgens onze natuurwetten onmogelijk). De langverwachte discloser in se is er dus. Maar misschien niet zo spectaculair als sommigen het zich hadden gewenst. Edoch, het is evident dat verdere details hieromtrent meer dan welkom zijn.

Een ex president mag al eens wat zeveren.
Al verwoord ge hem niet letterlijk,en doet ge er een schepje bij.

Svennies 30 mei 2021 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9690315)
Volgens ex-senator en ex-voorzitter van de Amerikaanse senaat, Harry Reid, de man die heel het zaakje aan het rollen bracht door een budget van 22 miljoen dollar ter beschikking te stellen voor het bekende geheime Ufo-onderzoek, is het heel eenvoudig. Hij formuleerde de oplossing van het verschijnen van deze raadselachtige vliegende objecten rond Amerikaanse slagschepen en nucleaire installaties vrij kernachtig: "It's Putin!!"

Begint het rondjes draaien weer van voor af aan....:roll::roll:

Waarom denkt ge dat Reid na 5 jaar en 22 miljoen dollar er de stekker heeft uitgetrokken...

Citaat:

When interviewed in the aftermath of publicity surrounding the AATIP, Reid expressed pride in his accomplishment, and was quoted as saying "I think it's one of the good things I did in my congressional service. I've done something that no one has done before."[3][5] Reid explained the reasoning behind his sponsorship of the program by saying "I’m interested in science, and in helping the American public understand what the hell is going on" and stated that "hundreds and hundreds of papers" have been available since the program was completed and that "Most all of it, 80 percent at least, is public" adding "I wanted it public, it was made public, and you guys have not even looked at it."[5]
En wat was later de conclusie nadat Elizondo er gepasseerd was...

Citaat:

In the Politico story Pentagon spokeswoman Dana White confirmed that Elizondo had been the director of AATIP.[4] Politico published a statement by an anonymous former congressional staff member that, "After a while[,] the consensus was [that] we really couldn't find anything of substance," ... "They produced reams of paperwork. After all of that there was really nothing there that we could find. It all pretty much dissolved from that reason alone—and the interest level was losing steam. We only did it for a couple of years."[4]

parcifal 30 mei 2021 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9690563)
Heeft iemand wel gekeken en geluisterd naar de verklaring van deze heren die beide “verdacht overleden” ?
Het zijn de nazi op de zuidpool volgens hen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Zwabenland

Zolang foxnews het niet brengt is het niet interessant, sorry. ;)

Het Oosten 30 mei 2021 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9690563)
Heeft iemand wel gekeken en geluisterd naar de verklaring van deze heren die beide “verdacht overleden” ?
Het zijn de nazi op de zuidpool volgens hen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Zwabenland

Ik heb daar inderdaad indertijd over gelezen. Ook de hele sage van Admiral Byrd als ontdekkingsreiziger en bevelhebber van operatie Highjump.

https://www.youtube.com/watch?v=MwUpPwyyvLw




Is het allemaal waar voor wat Highjump betreft? Gingen er nazi's zich vestigen in Antartica? In ieder geval, een hoogst merkwaardig verhaal. Maar goed, dat moet ieder maar voor zichzelf uitmaken of uitzoeken.

Het Oosten 30 mei 2021 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9690576)
Begint het rondjes draaien weer van voor af aan....:roll::roll:

Waarom denkt ge dat Reid na 5 jaar en 22 miljoen dollar er de stekker heeft uitgetrokken...



En wat was later de conclusie nadat Elizondo er gepasseerd was...

Indien we geen mensen gehad hadden zoals Harry Reid en nog 2 andere senatoren, of geen Luis Elizondo, dan was het fenomeen ufo beperkt gebleven tot een troep wilde ganzen of een losgeslagen weerballon. Quod non.

CUFI 30 mei 2021 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9690596)
Ik heb daar inderdaad indertijd over gelezen. Ook de hele sage van Admiral Byrd als ontdekkingsreiziger en bevelhebber van operatie Highjump.

https://www.youtube.com/watch?v=MwUpPwyyvLw




Is het allemaal waar voor wat Highjump betreft? Gingen er nazi's zich vestigen in Antartica? In ieder geval, een hoogst merkwaardig verhaal. Maar goed, dat moet ieder maar voor zichzelf uitmaken of uitzoeken.

Wel er is echt iets van aan hoor. Die nazi waren top engineers, wat was hun basis op de zuidpool? Welk doel?

CUFI 30 mei 2021 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9690583)
Zolang foxnews het niet brengt is het niet interessant, sorry. ;)

Aliens of tech afkomstig van de nazi van weleer. Which sounds more plausible?
Ik ben alleszins vrij overtuigd. Maar mijn hoed is al fameus gestretched over de jaren heen. ^^


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be