Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

CUFI 1 november 2021 09:18

De holle aarde klinkt misschien absurd, maar wat als er wel een gigantisch gat op de pool is dat niet natuurlijk noch menselijk is?
Natuurlijk willen die aliens/demonen niet ontdekt worden, ze hebben een agenda dat de meesten op de wereld reeds bekend is.
Vandaag onder de noemer transhumanisme.

parcifal 1 november 2021 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9804563)
De holle aarde klinkt misschien absurd, maar wat als er wel een gigantisch gat op de pool is dat niet natuurlijk noch menselijk is?
Natuurlijk willen die aliens/demonen niet ontdekt worden, ze hebben een agenda dat de meesten op de wereld reeds bekend is.
Vandaag onder de noemer transhumanisme.

Als mijn tante wieletjes had, dan was ze een winkelkarretje.

CUFI 1 november 2021 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9804571)
Als mijn tante wieletjes had, dan was ze een winkelkarretje.

Is niet “als” he, er is hoogstwaarschijnlijk een gat. Admiral Byrd..
Ik zal er een filmpje van maken.
Geef me even tijd.

Het Oosten 1 november 2021 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9804573)
Is niet “als” he, er is hoogstwaarschijnlijk een gat. Admiral Byrd..
Ik zal er een filmpje van maken.
Geef me even tijd.


Indien het waar is, blijft het wel boeiend.

https://www.youtube.com/watch?v=PVYf4o69aPU

Knuts 1 november 2021 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9804563)
De holle aarde klinkt misschien absurd, maar wat als er wel een gigantisch gat op de pool is dat niet natuurlijk noch menselijk is?
Natuurlijk willen die aliens/demonen niet ontdekt worden, ze hebben een agenda dat de meesten op de wereld reeds bekend is.
Vandaag onder de noemer transhumanisme.

Die aliens/demonen, werken ze samen met de NWO, of betreft het concurrerende wereldoverheersingskabalen?

Hoe dan ook, beide hadden weldoordachte supergeheime plannen, maar blijkbaar is hun agenda bij de meesten al bekend. Daar hadden ze geen rekening mee gehouden, slimmeriken die wat gaan googelen!

jogo 1 november 2021 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9804585)
Indien het waar is, blijft het wel boeiend.

https://www.youtube.com/watch?v=PVYf4o69aPU

Dat is dan gelogen want voor is het oud nieuws

Citaat:

Een beetje ernstig blijven. Dat ufo's blijkbaar zijn tussengekomen in het blokkeren van kernraketten is al een oud verhaal. Dat zeer omstandig is gedocumenteerd. Dat dit nu weer openbaar wordt bevestigd door een toenmalige launch control officer in North Dakota, bewijst de gegrondheid van dit verhaal. Blijf maar uw kop in het zand steken
.
Hou toch eens op met dat ge pendel tussen enerzijds stellig zekerheid versus openmindsuggererende twijfel.

Het Oosten 1 november 2021 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9804620)
Dat is dan gelogen want voor is het oud nieuws

.
Hou toch eens op met dat ge pendel tussen enerzijds stellig zekerheid versus openmindsuggererende twijfel.


Ik zeg niets, want ik was er niet toen. Ik haal gewoon publieke verklaringen aan van mensen die er wel waren in die tijd.. En die toen een verantwoordelijke job hadden inzake bewaking en de al of niet lancering van kernkop dragende minute-man raketten.

Waarom zouden zulke militairen in hun oude dagen nog zulke verklaringen afleggen indien alles nep zou zijn?

CUFI 1 november 2021 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9804598)
Die aliens/demonen, werken ze samen met de NWO, of betreft het concurrerende wereldoverheersingskabalen?

Hoe dan ook, beide hadden weldoordachte supergeheime plannen, maar blijkbaar is hun agenda bij de meesten al bekend. Daar hadden ze geen rekening mee gehouden, slimmeriken die wat gaan googelen!

Ik google zelden. Ik studeer en luister aandachtig naar mensen met meer ervaring dan mij.

CUFI 1 november 2021 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9804620)
Dat is dan gelogen want voor is het oud nieuws

.
Hou toch eens op met dat ge pendel tussen enerzijds stellig zekerheid versus openmindsuggererende twijfel.

Het oude nieuws is net het beste omdat het nu ondersneeuwt wordt door deceptions.
Iets dat al millennia gaande is, struikelt niet over iets van tiental tot zelfs honderdtal jaar geleden.

kiko 1 november 2021 13:13

Ik ben eventjes de draad kwijt in het eindeloze oerwoud van complottheorieën.

Zijn de aliens nu voor of tegen de mensheid ? Willen ze de mensheid beperken, of net naar een hoger niveau optillen ?

Kwestie dat ik een beetje up to date ben, als ze morgen op mijn oprit zouden landen.

Het Oosten 1 november 2021 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9804687)
Ik ben eventjes de draad kwijt in het eindeloze oerwoud van complottheorieën.

Zijn de aliens nu voor of tegen de mensheid ? Willen ze de mensheid beperken, of net naar een hoger niveau optillen ?

Kwestie dat ik een beetje up to date ben, als ze morgen op mijn oprit zouden landen.

Zoek het zelf maar eens op.

kiko 1 november 2021 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9804693)
Zoek het zelf maar eens op.

Een mens is dan eens oprecht geïnteresseerd.

Het Oosten 1 november 2021 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9804698)
Een mens is dan eens oprecht geïnteresseerd.

Hetgeen ik weet, kunt u ook weten. Tenminste, als u zich de moeite getroost. En blijkbaar is dit niet het geval.

CUFI 1 november 2021 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9804687)
Ik ben eventjes de draad kwijt in het eindeloze oerwoud van complottheorieën.

Zijn de aliens nu voor of tegen de mensheid ? Willen ze de mensheid beperken, of net naar een hoger niveau optillen ?

Kwestie dat ik een beetje up to date ben, als ze morgen op mijn oprit zouden landen.

Volgens wat ik geleerd heb, is dit niet de eerste keer en loopt dat nooit goed af.
Het is een zelfconsumerend systeem dat altijd opnieuw begint maar telkens meer uit de hand loopt.
De aarde moet niet hol zijn om ondergronds een basis te hebben, dat ze (gevallen engelen/demonen dan de pool als ingang kozen is geen onlogische piste.
Maar weet dat ze de gehele mensheid onder de loepe hebben en al sedert ons begin zeer betrokken zijn.

CUFI 2 november 2021 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9804571)
Als mijn tante wieletjes had, dan was ze een winkelkarretje.

Ik kan ook knippen en plakken :D De meeste gelovige praat is eruit, misschien 1 tot 3 referenties op een tijdspannen van 14min.
Was eerst ruimer gegaan, maar kon ik niet uploaden omdat ik het vertik diensten te betalen.
Maar nu ga ik dat wellicht wel doen om meer materiaal te kunnen downloaden.

Luister: https://www.youtube.com/watch?v=hlyrvhBbAvQ

Het Oosten 2 november 2021 10:02

Chris Mellon en de ufo-problematiek.



Chris Mellon had een vrij hoge positie in de administratie van president Clinton en Bush.

Christopher Karl Mellon (born October 2, 1957),[1] is a private equity investor, former Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence in the Clinton and George W. Bush administrations and later for Security and Information Operations. He formerly served as the Staff Director of the United States Senate Select Committee on Intelligence.

Hoe hij betrokken werd bij het ufo-gebeuren en het ernstig ging nemen, legt hij hier uit:


https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=t8a_wKO-uVs

Svennies 2 november 2021 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9805121)
Chris Mellon en de ufo-problematiek.



Chris Mellon had een vrij hoge positie in de administratie van president Clinton en Bush.

Christopher Karl Mellon (born October 2, 1957),[1] is a private equity investor, former Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence in the Clinton and George W. Bush administrations and later for Security and Information Operations. He formerly served as the Staff Director of the United States Senate Select Committee on Intelligence.

Hoe hij betrokken werd bij het ufo-gebeuren en het ernstig ging nemen, legt hij hier uit:


https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=t8a_wKO-uVs

Begint het rondjes lopen nu weer van voor af aan ....

En keer op keer met hetzelfde zooitje fantasten komen aanzetten ...
:roll:
Een tibetiaans gebedsmolentje is er niet tegen...


Citaat:

Mellon worked with Leslie Kean in a UFO organization and is a shareholder and former advisor for the former Blink 182 punk rocker Tom DeLonge's To The Stars Academy of Arts & Sciences.[7][8] According to the company’s website, Mellon's title was "national security affairs advisor".[9] Mellon assisted in production and works with former Pentagon Director of AATIP, Luis Elizondo as a cast member for the cable television network History that distributes the shows series Unidentified: Inside America's UFO Investigation.[9]

Mellon was featured in the 2020 UFO documentary The Phenomenon, directed by longtime UFO enthusiast James Fox.[10] In the documentary Mellon stated that he was the source who provided the three Pentagon UFO videos which made the "lavish front-page Sunday spread"[9] of the New York Times on December 17, 2017: "Glowing Auras and ‘Black Money’: The Pentagon’s Mysterious UFO Program".[11] In the documentary, Mellon claims he met with an individual he does identify in the parking lot of the Pentagon and was handed a package containing three videos recorded by U. S. Navy pilots between 2004 and 2015.[12]

https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Mellon

kiko 2 november 2021 21:57

Ik herinner me vaag dat een klein jaar geleden of zo men hier triomfantelijk de zoveelste disclosure - maar nu echt ! - aankondigde.

Veel interviews met aliens heb ik evenwel nog niet zien passeren.

Misschien dat de aliens principieel tegen mondmaskers zijn, dat kan ook.

Svennies 2 november 2021 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9805676)
Ik herinner me vaag dat een klein jaar geleden of zo men hier triomfantelijk de zoveelste disclosure - maar nu echt ! - aankondigde.

Veel interviews met aliens heb ik evenwel nog niet zien passeren.

Misschien dat de aliens principieel tegen mondmaskers zijn, dat kan ook.

Nee hoor ,die hebben géén CST ,en daarom mogen die nergens binnen...;-)

CUFI 3 november 2021 09:52

Wat liep een hooggeplaatste admiraal daar eigenlijk te doen?
Waarom stuurde de VS zoveel militairen naar de noordpool vlak na WO2?
Wat wisten zij? Kan de getuigenis van Werner von Braun echt zijn? Dat hij betrokken was bij het Roswell incident en ET lijken zag?
Wat is de connectie tussen het contact en CERN?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be