Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 8 januari 2014 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6965307)
En je denkt dus dat dit van jou op één of andere wijze een expert maakt in de beweegredenen van buitenaardsen?

Neen dat denk ik niet.
Maar ik heb wel ruim verstand van radars en luchtverkeersveiligheid.

En jij ? Wat denk jij waarom die UFO´s zich nooit willen bekend maken aan de burgerluchtverkeersleiding en aan de militaire luchtverkeersleiding ?

parcifal 8 januari 2014 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6965294)
:roll: uit welke grot kom jij ?
Je hebt toch geen schrik wat die Coen Vermeeren te zeggen heeft, hij noemt de vlieghavens waar het gebeurd (en die in zijn gedachten opkomen) zelfs met naam.
.

Dus de opinie van Coen Vermeer is voor jou boven elke twijfel verheven?

Ik heb althans nog nooit gehoord dat Zaventem, Charles de Gaule, Heathrow of Schiphol platgelegen hebben door een UFO-melding.
Of weet jij het beter? :-D

Misschien heeft Vermeer wel gelijk, maar dan wil ik daar toch wel een bron van zien. Dat jij direct naar conclusies springt dat is jouw particuliere probleem, niet het mijne.

Micele 8 januari 2014 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6965316)
Dus de opinie van Coen Vermeer is voor jou boven elke twijfel verheven?

opinie ? yep daar hebben we het weer... zoals ik al schreef.

Inhoudelijk heb je dus niets ?

JBM 8 januari 2014 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6965315)
Neen dat denk ik niet.
Maar ik heb wel ruim verstand van radars en luchtverkeersveiligheid.

En jij ? Wat denk jij waarom die UFO´s zich nooit willen bekend maken aan de burgerluchtverkeersleiding en aan de militaire luchtverkeersleiding ?

- omdat ze het niet kunnen
- omdat ze het niet willen

Micele 8 januari 2014 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6965310)
Dat maakt toch niet de minste reet uit man. Dat er UFO's zijn waargenomen bewijst nul, maar dan ook werkelijk, nul komma nul aangaande de aanwezigheid van buitenaardsen op onze planeet.

Een UFO is een UFO, niet meer en ook niet minder.

Is dat alles wat je te zeggen hebt, NUL ZERO ?

Dus die UFO´s worden door robotten gevlogen of met afstandsbediening ofzo ik gis maar... wie heeft die UFO´s dan gemaakt en wie bestuurt ze (vanop afstand) nog altijd ? Geraakt die aardse kerosine dan niet op van die aardse UFO´s ? :lol:

Waarom rukt de militaire luchtvaartspolitie (QRA wg. schending luchtsoevereiniteit en luchtvaartwetten) nog niet eens uit om die dingen te onderscheppen ? Juist omdat het tevergeefs is met onze -vergelijkswijze- paard-en-kar-vliegtuigen. :lol:

Kijk sé zo gaat dat met aardse vliegtuigen als ze de luchtsoevereiniteit van een ander land schenden:
Citaat:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/...it-Syrie.dhtml

Het Turkse gevechtsvliegtuig dat vrijdag door Syrië werd neergeschoten 'schond overduidelijk de Syrische soevereiniteit'. Dat zei een woordvoerder van het Syrische ministerie van Buitenlandse Zaken vandaag.

Volgens de zegsman moest de Syrische luchtverdediging onmiddellijk reageren toen het vliegtuig zeer snel en maar 100 meter boven de grond het Syrische luchtruim binnen vloog. 'Zelfs als het een Syrisch toestel was geweest, hadden we het moeten neerschieten', zei de woordvoerder. Volgens Syrië werd het vliegtuig met luchtafweergeschut uit de lucht gehaald en niet met radar-geleide raketten.

Another Jack 8 januari 2014 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6965336)
Is dat alles wat je te zeggen hebt, NUL ZERO ?

Dus die UFO´s worden door robotten gevlogen of met afstandsbediening ofzo ik gis maar... wie heeft die UFO´s dan gemaakt en wie bestuurt ze (vanop afstand) nog altijd ? Geraakt die aardse kerosine dan niet op van die aardse UFO´s ? :lol:

Waarom rukt de militaire luchtvaartspolitie (QRA wg. schending luchtsoevereiniteit en luchtvaartwetten) nog niet eens uit om die dingen te onderscheppen ? Juist omdat het tevergeefs is met onze -vergelijkswijze- paard-en-kar-vliegtuigen. :lol:

Micele,
Heb je zulke dingen ook tijdens je actieve dienst tegen collega's verteld?

JBM 8 januari 2014 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6965336)
Is dat alles wat je te zeggen hebt, NUL ZERO

Waarom zou ik meer zeggen? Het is aan u om te bewijzen dat er aliens op aarde zijn, want daar gaat dit toch over? Zolang je daar niet in slaagt zijn al je posts inhoudsloos gelul.

parcifal 8 januari 2014 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6965323)
Inhoudelijk heb je dus niets ?

Meer dan jij ooit zal hebben, dat staat vast. :-D

Micele 8 januari 2014 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6965345)
Waarom zou ik meer zeggen? Het is aan u om te bewijzen dat er aliens op aarde zijn, want daar gaat dit toch over? Zolang je daar niet in slaagt zijn al je posts inhoudsloos gelul.

Oei waren de vragen te moeilijk ? Leef je nog ?

Micele 8 januari 2014 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6965347)
Meer dan jij ooit zal hebben, dat staat vast. :-D

Nog zo ene, lange staart tussen de benen tot ze jouw kin kietelen.

En daarmee zit de negeerpauze erweer op. Wat wil je, te vertellen hebben ze toch nooit iets, daarbij hun staart belet hun dat weer. :-D

GandalftheGrey 8 januari 2014 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6965277)
Ik ben toevallig ex-beroepsmilitair. :-)

Vertel uw theorie dan maar eens aan mij waarom de burgerluchtvaart quasi overal op de wereld in extra kosten gestort wordt door UFO´s.



Denk je dat "terroristen" over zulke UFO´s beschikken ?

Citaat:

Ik ben toevallig ex-beroepsmilitair.
Oei, daar gaat uw laatste spikkeltje geloofwaardigheid.;)

Neen echt, dat UFO's of de fenomenen die worden waargenomen niet ernstig moeten worden genomen, daar twijfel ik niet aan.
Maar ernstig nemen betekent meteen ook dat ze wetenschappelijk moeten worden benaderd en verklaard.
En vooralsnog is er geen enkel feit dat onomstotelijk aantoont dat we de eer hebben niet-aardsen op deze planeet te mogen verwelkomen.
Ik geef toe, ik zou het fantastisch vinden dit nog in mijn leven te mogen meemaken. Dat zou nogal es nieuws zijn. Het neemt niet weg dat m'n verwachtingen dienaangaande bijzonder klein zijn. En anderzijds vind ik de aardse fenomenen in die mate buitengewoon verwonderenswaardig dat een dosis buitenaardse verwondering niet nodig is.
De realiteit van buitenaardse intelligentie is dat het tot nader order bij wishfull thinking, speculaties, veronderstellingen en heel veel mist & hoaxes blijft.
Dus, wat schieten we daar überhaupt mee op?
Terug naar de orde van de dag !

Micele 8 januari 2014 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6965408)
Dus, wat schieten we daar überhaupt mee op? Terug naar de orde van de dag !

Idd, maar het is wel ambetant als je zelf 2 uur langer op je vliegtuig moet wachten wegens UFO´s.

Idd we schieten er niks mee op, we ondergaan het gewoon.

Citaat:

Ik geef toe, ik zou het fantastisch vinden dit nog in mijn leven te mogen meemaken.
Het zal wel ooit midden op tafel liggen. Als die Aliens maar niet te ambetant gaan doen omdat we ze niet serieus nemen, zolang leven we ermee.


Maar ik vraag me toch luid af wanneer die "kerosine" van die UFO´s nu eindelijk gaat opgeraken.
Want volgens sommigen op dit forum vliegen die aardse UFO´s met kerosine, en tanken die regelmatig in´t geniep aan de luchthavens en militaire depots
. ;-)

Micele 8 januari 2014 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6965408)
Oei, daar gaat uw laatste spikkeltje geloofwaardigheid.;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey
Vraag maar aan onze militaire vrienden van de verschillende grootmachten.

Tiens.

meneer 8 januari 2014 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6964852)
Wtf denk jij nu dat ik Pindar ben????? Da's een goeie!

Het cosmisch Lovecraft-monster is een fanatieke scepticus die niet in buitenaardse wezens gelooft ! Eigenlijk wel grappig...

Another Jack 8 januari 2014 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6965341)
Micele,
Heb je zulke dingen ook tijdens je actieve dienst tegen collega's verteld?

Serieus, Micele.

meneer 8 januari 2014 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6965174)
Dat woord 'militaire' voegt niets toe behalve als je 'gebrainwashte' wetenschappers mocht bedoelen.




Majestic-12 is bijna zeker alweer een hoax. De hoaxen in ufo-land overtreffen de werkelijk oprechte informatie honderdvoudig als het niet meer is.

http://en.wikipedia.org/wiki/Majestic_12

Voor ons parcifalluske is alles klaar en duidelijk : DA KAN NI !:lol:
Dat moet toch geruststellend zijn, over alles zo zeker zijn hé...Lijkt wel een bijbel of koranfreak, die hardstochtig in zijn boekske gelooft. Alles is in detail uitgelegd, en staat voor eeuwig en altijd rotsvast in zijn gefossiliseerde hersens gebeiteld.
Ook al zou er een Alien voor zijn neus staan, zou hij nog zeggen " Tiens, is ' t al weer carnaval, of Halloween ? ":lol:

Another Jack 8 januari 2014 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6965491)
Voor ons parcifalluske is alles klaar en duidelijk : DA KAN NI !:lol:
Dat moet toch geruststellend zijn, over alles zo zeker zijn hé...Lijkt wel een bijbel of koranfreak, die hardstochtig in zijn boekske gelooft. Alles is in detail uitgelegd, en staat voor eeuwig en altijd rotsvast in zijn gefossiliseerde hersens gebeiteld.
Ook al zou er een Alien voor zijn neus staan, zou hij nog zeggen " Tiens, is ' t al weer carnaval, of Halloween ? ":lol:

Zou, zou...
Dat is nu net het hele probleem he...

meneer 8 januari 2014 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6965218)
Vreemd, ik dacht dat NASA, ESA en andere internationale ruimtevaartorganisaties wel degelijke overheids & privé budgetten kregen.

Het valt me toch op dat, al decennialang, diegene die er dagelijks met hun neus op zitten, geen tastbaar, meetbaar , onomstotelijk bewijs kunnen vinden dat op iets van buitenaardse intelligentie wijst.

Er zijn wel des te meer pseudo-wetenschappers, complot-theoretici en andere randgevallen die met de vermeende bewijzen komen aandraven.

Enige scepsis is aangewezen.

OF...ze vonden wel degelijk bewijs, en kregen opdracht " van hogerhand " om hun mond te houden, op straffe van ergens in een Guantanamo-achtige kerker opgesloten te worden, of een kogel door hun hersens te krijgen bvb.
TOP SECRET, ooit over gehoord ?

GandalftheGrey 8 januari 2014 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6965450)
Tiens.

Humor.
:|

meneer 8 januari 2014 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6965310)
Dat maakt toch niet de minste reet uit man. Dat er UFO's zijn waargenomen bewijst nul, maar dan ook werkelijk, nul komma nul aangaande de aanwezigheid van buitenaardsen op onze planeet.

Een UFO is een UFO, niet meer en ook niet minder.

En een fanatieke oliedomme scepticus is een fanatieke oliedomme scepticus, niet meer en niet minder...
Aan zulke gasten moet je niet te veel vragen, die zitten mentaal al rap aan hun limiet.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be