Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 6 februari 2014 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinkhole (Bericht 7004083)

We zullen het nooit weten.
Ze praten dezelfde nietszeggende zweverige orakeltaal als Exodus.
Nooit lossen ze iets interessants of concreets...
Je zou bijna durven zweren dat Exodus het zelf allemaal verzint...

;-)

meneer 6 februari 2014 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7003205)
Als iemand hier komt schrijven dat de Acturianen van planeet Acturus een bericht hebben gestuurd, maar ondanks herhaalde vragen er geen bron van kan geven, laat staan hoe het bericht is ontvangen en door wie, ja, dan vraag je om 'debiele opmerkingen', hé?

Zeg maar zelf:

Dat is omdat het waarschijnlijk een telepatisch bericht was. Enkel mensen met aanleg daarvoor kunnen deze berichten ontvangen.
Ja, lach maar, iedereen is niet in staat tot telepathie. Veel mensen zijn geblokkeerd, door hun opvoeding, hun voortdurende hersenspoeling vanwege de overheid enz enz.
Enkel verder gevorderde individuen staan open genoeg om telepatische berichten te ontvangen. Exodus behoort waarschijnlijk tot deze categorie, en jij zeker en vast niet, gezien je ongelovige-thomas-reactie's, leer leven zonder je mentaal begrenzende vooroordelen, en word een échte mens.

Another Jack 6 februari 2014 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7004120)
Dat is omdat het waarschijnlijk een telepatisch bericht was. Enkel mensen met aanleg daarvoor kunnen deze berichten ontvangen.
Ja, lach maar, iedereen is niet in staat tot telepathie. Veel mensen zijn geblokkeerd, door hun opvoeding, hun voortdurende hersenspoeling vanwege de overheid enz enz.
Enkel verder gevorderde individuen staan open genoeg om telepatische berichten te ontvangen. Exodus behoort waarschijnlijk tot deze categorie, en jij zeker en vast niet, gezien je ongelovige-thomas-reactie's, leer leven zonder je mentaal begrenzende vooroordelen, en word een échte mens.

Als het dan toch mag:
:lol:

meneer 6 februari 2014 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 7003186)
Ik denk niet dat ik al onbeleefd ben geweest tegen jou ...
Denk trouwens ook niet dat ik een slechte leerling ben, hooguit een moeilijk te overtuigen leerling. Wat niet eens zo onredelijk is gezien het ontbreken van bewijzen. Hetgeen je constant herhaalt zijn geen harde bewijzen maar vermoedens, suggesties, veronderstellingen ... Dat besluit heb je trouwens zelf al eerder getrokken.

Waar in die FBI files staat dat er aliens in Roswell zaten/zitten ?

Je bent inderdaad geen onbeleefde hufter, in tegenstelling tot vele van je mede-fanatieke sceptici, maar je bent wél hardleers.
Trek de pellen van uw ogen en KIJK ! De waarheid, de realiteit , komt hard aan, maar het is de moeite om ze te zien.:-)

meneer 6 februari 2014 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7003992)
Wees maar niet te verbaasd, dat is Meneers manier van doen gewoon. Iedereen die vragen durft stellen of opmerkingen durft maken uitmaken voor al het vuil van de straat. Om vervolgens het schijnheilige lammetje uit te hangen.

Op iets dat zelfs maar in de buurt komt van een aanwijzing voor buitenaards leven op aarde, laat staan een bewijs, hoef je echter echt niet te rekenen. Maar wel hoog van de toren blazen.

Daarom dat die negeerknop toch wel een fijn middel is.

W�*�*r juist heb ik jou uitgemaakt voor " het vuil van de straat " beste JBM ?:-)
En w�*�*r hang ik het schijnheilig lammetje uit ?
Ik ben integendeel degene die jou en de rest van je bende fanatieke sceptici op dezelfde manier toespreekt als jullie mensen als exodus - die veel te braaf is - toespreken, en ook mij al 100-den malen beledigd hebben.
Respect moet je verdienen. Begin met respect te tonen, en je krijgt het terug. Spuw giftige beledigingen, en ze komen als een boomerang terug plat in je gezicht.:-)

meneer 6 februari 2014 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinkhole (Bericht 7004144)
Interessant maar ....hoe zie je het verschil met een psychose dan?

Aha, ik zie dat ik hier met een slimme te maken heb !:lol: Hij kent een moeilijk woord !:lol:
Iemand die met een psychose kampt heeft wel meerdere problemen, dat beperkt zich niet tot een telepatische boodschap af en toe.:-)
Als je er meer over wil weten kan je hier terecht :http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychose

Another Jack 6 februari 2014 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinkhole (Bericht 7004188)
U kent dus alle vormen en elke pathologie van een psychose?

Hij kent Wikipedia.

meneer 6 februari 2014 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinkhole (Bericht 7004188)
U kent dus alle vormen en elke pathologie van een psychose?

Waar zeg ik dat, en wat heeft dat met Aliens te maken ?
Die ouwen truuk van mensen zotverklaren omdat ze een andere mening hebben dan de jouwe, die kent iedereen al hoor. Dat pakt niet meer.
Trouwens, hardnekkig de waarheid ontkennen, ook al is ze overduidelijk, is dat ook niet een symptoom van één of andere mentale ziekte ? Het Fanatiek-Sceptici-Syndroom misschien ?:lol:

Another Jack 6 februari 2014 18:23

Stemmen van Arcturianen horen is geen mening, dat is een aandoening.

Sebastokrator 6 februari 2014 18:24

Is er ondertussen eigenlijk al één bewijs aangeleverd voor aliens die ons "reeds meermaals bezocht" hebben?

Yog Sothoth 6 februari 2014 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7004120)
Dat is omdat het waarschijnlijk een telepatisch bericht was. Enkel mensen met aanleg daarvoor kunnen deze berichten ontvangen.
Ja, lach maar, iedereen is niet in staat tot telepathie. Veel mensen zijn geblokkeerd, door hun opvoeding, hun voortdurende hersenspoeling vanwege de overheid enz enz.
Enkel verder gevorderde individuen staan open genoeg om telepatische berichten te ontvangen. Exodus behoort waarschijnlijk tot deze categorie, en jij zeker en vast niet, gezien je ongelovige-thomas-reactie's, leer leven zonder je mentaal begrenzende vooroordelen, en word een échte mens.

Juist, ja, telepathie, wat al ettelijke keren op de proef is gesteld en iedere keer weer door de mand valt. Altijd weer verdwijnen die wonderlijke gaven als ze aan kritische testen onderworpen worden.
En zelfs al bestond er zoiets als telepathie, dan nog zijn die berichten van die Arcturiërs onzin, aangezien er geen enkele manier is om na te gaan of het echt is of dat één of andere fantast dat uit zijn duim zuigt. Eigenlijk slim gezien van die channelers: hun beweringen zijn onweerlegbaar, ze kunnen zeggen wat ze willen, en sukkels genoeg die het geloven. Kassa kassa!

Yog Sothoth 6 februari 2014 20:49

Fuck off, Pindar, terug in uw hol!

parcifal 6 februari 2014 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7004145)
W�*�*r juist heb ik jou uitgemaakt voor " het vuil van de straat " beste JBM ?:-)
En w�*�*r hang ik het schijnheilig lammetje uit ?
Ik ben integendeel degene die jou en de rest van je bende fanatieke sceptici op dezelfde manier toespreekt als jullie mensen als exodus - die veel te braaf is - toespreken, en ook mij al 100-den malen beledigd hebben.
Respect moet je verdienen. Begin met respect te tonen, en je krijgt het terug. Spuw giftige beledigingen, en ze komen als een boomerang terug plat in je gezicht.:-)

Wat een leugens alweer van onze vuilspuiter eerste klas. :lol:
Als er 1 iemand is die elke respectvolle en eerlijke discussie naar de vaantjes helpt door extreme vuilbekkerij dan ben jij dat wel.

Zoals je al hebt gemerkt heeft dat zijn gevolgen, doe vooral zo voort.

Gisteren hebben we gezien waartoe jouw soort gedrag kan toe leiden overigens : je geestesgenoot peter vereecke, believer eerste klas en zotte complotliefhebber extraordinaire werd veroordeeld omdat hij zijn zotte waanbeelden maar bleef verspreiden.:lol:

Yes! Hij komt er nog licht vanaf, een paar maand voorwaardelijke celstraf mocht er nog wel bij.
Alweer een overwinning voor de rationalisten en weldenkende mensen. ;-)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...exburgemeester

parcifal 6 februari 2014 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7004550)
Fuck off, Pindar, terug in uw hol!

Het sukkeltje, pindar, heeft nieuwe vriendjes gevonden op partyflock.nl.
Misschien moeten we ze daar eens inlichten dat hij totaal malende is en verslaafd aan trollen. ;-)

http://partyflock.nl/forum/56:Wetenschap

Antoon 7 februari 2014 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7004336)
Stemmen van Arcturianen horen is geen mening, dat is een aandoening.

😄

exodus 7 februari 2014 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7004145)
W�*�*r juist heb ik jou uitgemaakt voor " het vuil van de straat " beste JBM ?:-)
En w�*�*r hang ik het schijnheilig lammetje uit ?
Ik ben integendeel degene die jou en de rest van je bende fanatieke sceptici op dezelfde manier toespreekt als jullie mensen als exodus - die veel te braaf is - toespreken, en ook mij al 100-den malen beledigd hebben.
Respect moet je verdienen. Begin met respect te tonen, en je krijgt het terug. Spuw giftige beledigingen, en ze komen als een boomerang terug plat in je gezicht.:-)

Goh, ik maak er mij niet druk in. Als ik mij daaraan zou storen zou ik niet meer op dit forum moeten zitten. Ik weet waar het vandaag komt. In mijn opinie, als je ingaat op hun uitlatingen trek je het niveau maar omlaag. Je speelt in hun kaart. Ze willen de informatie bedekken met hun verbale diaree. Voor velen is dit een reflex. Ik heb geleerd om meestal niet meer in te gaan op hun uitlatingen. Integendeel als ik reageer gebruik ik hun post om nog wat meer informatie te posten :).

Een anoniem forum is natuurlijk anders of face to face. Moest men in het echte leven mij zo aanspreken zou ik uiteraard wel reageren. Maar ik denk ook wel dat al die stoere internethelden hier in het echt ook wel een aantal toontjes lager zouden zingen. Diegene die op forums de grote mond uithangen zingen meestal een aantal toontjes lager elders.

Maar zelfs dan nog is de energie waarmee je reageert belangrijker. Als mensen je aanvallen en je reageert terug met vergif, dan versterk je de situatie. Er is een niveau dat hoger staat en dat is reageren vanuit het hart. Dat is nog veel krachtiger. Dat wil niet zeggen dat je je laat doen, maar door de energie die je in de situatie brengt zal de ander geen brandstof meer hebben. Je moet dit natuurlijk kunnen, want dat wil zeggen dat je het niet persoonlijk neemt, en ziet dat de ander reageert uit zijn tekortkomingen. Dit is natuurlijk niet altijd even gemakkelijk want het ego voelt zich snel onrecht aangedaan.

Nu, ze zijn alleszinds wel geprikkeld door de informatie. Mijn berichten van de Arcturianen worden zelfs nog gelezen :). Ik geniet ervan hun brains te blasten met een beetje waarheid van beyond the matrix. Integendeel, hun reacties zijn een bevestiging dat de boodschap is aangekomen.

Ik channel trouwens niet, iedereen met een beetje google skills kan opzoeken waar het vandaag komt.

Als afsluiter hier nog een relevant stuk van de Arcturianen :-D ivm dit onderwerp:

Citaat:

Empowerment means learning to speak your truth...lovingly but firmly. Words spoken with an energy of anger and judgement do not clear a situation but simply continue it. However, those same words when spoken with a recognition of the other's real identity (even if they are very far from knowing it themselves) and with the intention to serve the greater good for all involved, they will carry a different and higher energy. Speaking truth on this higher level, will have different results. Even when the other does not accept words spoken in the light they were given or becomes angry, the speaker will feel no response. This is because an energy field filled with light has nothing in it to which the heavier dense energy can attach. If or when you need firmly say to another something that he/she may not want to hear, try do it when you are centered and not in an emotional reactive state. Even taking a second to say to yourself; "Clear" will help. If you can, practice taking time to meditate, ponder, and ask for guidance before speaking and most importantly be VERY HONEST with yourselves with regard to any concepts you yourself may be holding about the situation.

Another Jack 7 februari 2014 10:08

Exodus, serieus nu.
Zoek medische hulp.

parcifal 7 februari 2014 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7005115)
Nu, ze zijn alleszinds wel geprikkeld door de informatie. Mijn berichten van de Arcturianen worden zelfs nog gelezen :). Ik geniet ervan hun brains te blasten met een beetje waarheid van beyond the matrix. Integendeel, hun reacties zijn een bevestiging dat de boodschap is aangekomen.

Niet meer of minder dan dat de informatie bij het bekijken van Bumba mij prikkelt (ik bekijk dat samen met mijn 2-jarig zoontje voor u rare ideen krijgt).

Bumba is overigens wel stukken beter en prikkelender dan de gechannelde informatie die u presenteent. Wellicht is een doelpubliek van 2-jarigen te hoog gegrepen voor die channelaars. 8-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7005115)
Ik channel trouwens niet, iedereen met een beetje google skills kan opzoeken waar het vandaag komt.

Jij zit aan het kritiekloze ontvangende eind, we weten het.
Uw probleem. Verwacht geen applaus.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7005115)
Als afsluiter hier nog een relevant stuk van de Arcturianen :-D ivm dit onderwerp:

Let in the clowns!

meneer 8 februari 2014 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7004466)
Juist, ja, telepathie, wat al ettelijke keren op de proef is gesteld en iedere keer weer door de mand valt. Altijd weer verdwijnen die wonderlijke gaven als ze aan kritische testen onderworpen worden.
En zelfs al bestond er zoiets als telepathie, dan nog zijn die berichten van die Arcturiërs onzin, aangezien er geen enkele manier is om na te gaan of het echt is of dat één of andere fantast dat uit zijn duim zuigt. Eigenlijk slim gezien van die channelers: hun beweringen zijn onweerlegbaar, ze kunnen zeggen wat ze willen, en sukkels genoeg die het geloven. Kassa kassa!

Je geeft het zélf toe : " hun beweringen zijn onweerlegbaar ".
Hetgeen vann jouw gezever niet kan gezegd worden.:lol:

meneer 8 februari 2014 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7004564)
Wat een leugens alweer van onze vuilspuiter eerste klas. :lol:
Als er 1 iemand is die elke respectvolle en eerlijke discussie naar de vaantjes helpt door extreme vuilbekkerij dan ben jij dat wel.

Zoals je al hebt gemerkt heeft dat zijn gevolgen, doe vooral zo voort.

Gisteren hebben we gezien waartoe jouw soort gedrag kan toe leiden overigens : je geestesgenoot peter vereecke, believer eerste klas en zotte complotliefhebber extraordinaire werd veroordeeld omdat hij zijn zotte waanbeelden maar bleef verspreiden.:lol:

Yes! Hij komt er nog licht vanaf, een paar maand voorwaardelijke celstraf mocht er nog wel bij.
Alweer een overwinning voor de rationalisten en weldenkende mensen. ;-)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...exburgemeester

Of hoe een verwarde geest zoals parcifalluske van vaccinatie's naar Aliens sukkelt...:lol:
Hebde een spuitje tevéél gekregen, parcifalluske ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be