Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Cdude 18 april 2010 01:29

Unidentified Flying Object ! = Alien life
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698150)
ik koppel UFO wel aan extraterrestrial leven , ik blijf bij mijn verhaal ;-)

Je bent niet onduidelijk , je ziet ze alleen vliegen (both ways)

Als je er op een intelligente manier wil over discussieren, zoek dan maar eens de definitie van het woord UFO op.

tatooke 18 april 2010 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4698135)
Er zijn getuigschriften van een paar mensen genomen die beweerden dat grote vuurballen rechtstreeks naar die meteoriet vlogen.
Vanuit het aarde... :?

Hollow earth :-)

Cdude 18 april 2010 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698158)
[b]A
"And there COULD of course, BE forms of intelligence beyond human capacity, beyond as much as we are beyond a chimpanzee," he added.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8478033.stm

En dan zijn ze nog niet hier...
Maar het spreekt vanzelf dat u op de hoogte bent van de beperkingen opgelegd door de natuurwetten wat intergalactic travel betreft.

Cdude 18 april 2010 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698169)
Hollow earth :-)

Something's hollow ...and it ain't Earth

tatooke 18 april 2010 01:37

moet het niet opzoeken ,ik weet goed genoeg wat dit wil zeggen I KNOW WHAT I SAW
jij u theorie ik de mijne ;-)

tatooke 18 april 2010 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698170)
En dan zijn ze nog niet hier...
Maar het spreekt vanzelf dat u op de hoogte bent van de beperkingen opgelegd door de natuurwetten wat intergalactic travel betreft.

welke wet ? natuur heeft geen wetten enkel het menselijk brein,dus : open your mind

Cdude 18 april 2010 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698173)
moet het niet opzoeken ,ik weet goed genoeg wat dit wil zeggen I KNOW WHAT I SAW
jij u theorie ik de mijne ;-)

THEORIE GEBASEERD OP WAT???

JE ZAG IETS VLIEGEN, MEER NIET.

Je geest bedriegt je constant. Zo lijken 24 stilstaande beeldjes te bewegen.
Er zijn mensen die die omzetting NIET HEBBEN, zij zien alles in FRAMES.
Your mind is DECIEVING U, ALL THE TIME !!!!

Cdude 18 april 2010 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698177)
welke wet ? natuur heeft geen wetten enkel het menselijk brein,dus : open your mind

Tuurlijk datte.
Einsteins speciale relativiteit is onzin en klopt niet...:roll::roll::roll:

Maarschalk_Zjoekov 18 april 2010 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698169)
Hollow earth :-)

:-(:-(:-(

Kijk, wat ik bedoel is, er zijn zo van die metalen schachten in Jakoetië (Rusland)
Mensen die er wonnen noemen dat plaats "Долина смерти" (dolina smerti) (death valley)
Volgens sommigen zijn die metalen schachten honderden jaren oud en ze zijn over het hele gebied verspreid. Er is een zeker radiatie...
Er zijn mensen geweest die in die schachten zijn afgedwaald....
Het is er zelf in de winter warm...winter in Jakoetië (- 30 tot -50°C)
Jagers schuilden er vroeger vaak als ze verdwaald waren. Velen vertellen dat er rare objecten in die schachten lagen. Er zijn er zelfs bij geweest die zeer diep zijn afgedwaald en daar rare metalen pakken hebben aangetroffen.
gebeurtenissen tussen de jaren 20 en de jaren 60
Veel van die schachten zijn verloren gegaan omdat er veel moerassen in die regio zijn. Maar de mensen die kunnen nog ongeveer zeggen wat dat die schachten zich bevinden, er zijn al heel wat expedities geweest, ook buitenlandse experts kwamen kijken (onlangs nog)

Dus, toen die meteoriet of wat het ook moge zijn op onze aarde afkwam hebben die dorpelingen gezien dat er vanuit die plaatsen waar dat die schachten staan vuurballen naar die meteoriet vlogen...
Die mensen dat zijn jagers, dus ze kennen de regio zeer goed.

tatooke 18 april 2010 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698179)
THEORIE GEBASEERD OP WAT???

JE ZAG IETS VLIEGEN, MEER NIET.

Je geest bedriegt je constant. Zo lijken 24 stilstaande beeldjes te bewegen.
Er zijn mensen die die omzetting NIET HEBBEN, zij zien alles in FRAMES.
Your mind is DECIEVING U, ALL THE TIME !!!!

de geest bedriegt constant - maar mijn hart heeft nog nooit gelogen ;-)

tatooke 18 april 2010 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4698183)
:-(:-(:-(

Kijk, wat ik bedoel is, er zijn zo van die metalen schachten in Jakoetië (Rusland)
Mensen die er wonnen noemen dat plaats "Долина смерти" (dolina smerti) (death valley)
Volgens sommigen zijn die metalen schachten honderden jaren oud en ze zijn over het hele gebied verspreid. Er is een zeker radiatie...
Er zijn mensen geweest die in die schachten zijn afgedwaald....
Het is er zelf in de winter warm...winter in Jakoetië (- 30 tot -50°C)
Jagers schuilden er vroeger vaak als ze verdwaald waren. Velen vertellen dat er rare objecten in die schachten lagen. Er zijn er zelfs bij geweest die zeer diep zijn afgedwaald en daar rare metalen pakken hebben aangetroffen.
gebeurtenissen tussen de jaren 20 en de jaren 60
Veel van die schachten zijn verloren gegaan omdat er veel moerassen in die regio zijn. Maar de mensen die kunnen nog ongeveer zeggen wat dat die schachten zich bevinden, er zijn al heel wat expedities geweest, ook buitenlandse experts kwamen kijken (onlangs nog)

Dus, toen die meteoriet of wat het ook moge zijn op onze aarde afkwam hebben die dorpelingen gezien dat er vanuit die plaatsen waar dat die schachten staan vuurballen naar die meteoriet vlogen...
Die mensen dat zijn jagers, dus ze kennen de regio zeer goed.

ik dacht aan hollow earth omdat ik iemand ken, die er zich in heeft verdiept ,dit verhaal ken ik niet daarom dat ik dacht dat je dat bedoelde sorry

tatooke 18 april 2010 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698180)
Tuurlijk datte.
Einsteins speciale relativiteit is onzin en klopt niet...:roll::roll::roll:

Russisch genie weigert 1 miljoen dollar
De echte 'slimste mens ter wereld', Grigori Perelman, heeft een beloning van één miljoen dollar geweigerd. De joods-Russische wiskundeprofessor vond in 2003 de oplossing van het 'vermoeden van Poincaré' en loste zo het grootste wiskundige mysterie van de twintigste eeuw op. Nu leeft hij als een kluizenaar tussen de kakkerlakken en heeft hij de wiskunde vaarwel gezegd.
De 44-jarige Perelman woont al jaren teruggetrokken in een armtierig appartementje in een buitenwijk van het Russische Sint-Petersburg. Het gebouw krioelt van de kakkerlakken en de mensen zijn er schuw. In zijn appartement staan alleen maar een stoel, een tafel en een bed met een vieze matras. 'Ik ben er één keer binnen geweest', vertelt buurvrouw Vera Petrova. 'Het was verschrikkelijk. Die matras heeft hij gekocht van de vorige bewoners, alcoholici.' Het groezelige gebouw wordt geteisterd door een kakkerlakkenplaag. 'We krijgen dat ongedierte maar niet weg', zegt Petrova. 'Het lijkt wel alsof ze zich allemaal bij hem verstoppen.'

Mysterieuze kluizenaar

Volgens velen is Perelman even mysterieus als het raadsel van Poincaré zelf. Het wiskundige genie valt op door zijn extreme schuwheid en zijn onverzorgde uiterlijk. Hij leeft als een kluizenaar en heeft nauwelijks nog contact met de buitenwereld. Lange tijd knipte hij zelfs zijn nagels of haren niet en leek hij op Catweazle of de vreemde Edward Scissorhands van Tim Burton. Toen maandag een man met een cheque van één miljoen dollar, of 740.000 euro, voor Perelman zijn deur stond, deed hij niet open. 'Ik heb alles wat ik wil', riep de Rus vanachter de gesloten deur. Waarom de wereldvreemde man zo'n grote som geld niet wil aannemen begrijpt niemand.

Vier jaar geleden verraste hij ook al toen hij niet opdaagde voor de uitreiking van de prestigieuze Fields Medal in Madrid. Dat is de hoogste wiskundige onderscheiding die er bestaat en wordt beschouwd als een soort Nobelprijs van de wiskunde. Toen verklaarde hij: 'Ik ben niet geïnteresseerd in geld of naambekendheid. Ik wil niet te kijk gesteld worden als een aap in de zoo.' Hij zou alleen maar erkenning willen van de juistheid van zijn werk. Nochtans geniet Perelman wereldwijd een goede reputatie en wordt zijn werk serieus genomen. In de jaren negentig verbleef hij enkele jaren in Amerika en bezocht er verschillende universiteiten als gastprofessor. Toen hij terugkeerde naar Rusland werd hij onderzoeker voor het Steklov Instituut voor Wiskunde in Sint-Petersburg. In alle stilte werkte hij er acht jaar lang aan de oplossing van het raadsel van Poincaré, zonder dat iemand daarvan op de hoogte was.

740.000 euro beloning

Het 'vermoeden van Poincaré' hield een eeuw lang wiskundigen en andere wetenschappers in de ban. Het ging zelfs zo ver dat het Amerikaanse Clay-Institute een beloning van één miljoen dollar, of 740.000 euro, uitloofde voor degene die het raadsel kon ontcijferen. In 2003 slaagde Perelman daarin en publiceerde hij de oplossing op het internet. De wiskundewereld stond in rep en roer toen zijn artikels verschenen.

Maar van de beloofde beloning wil Perelman nu niets meer weten. Volgens vrienden heeft hij de wiskunde vaarwel gezegd en het wiskundig instituut in Sint-Petersburg verlaten. Aanbiedingen van Amerikaanse topuniversiteiten blijven onbeantwoord. Hij zou liever in de bossen rond Sint-Petersburg rondtrekken en broeden op een nieuw wiskundig raadsel.
http://www.standaard.be/artikel/deta...elid=GH12NUDKU

Inno 18 april 2010 02:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4698183)
:-(:-(:-(

Kijk, wat ik bedoel is, er zijn zo van die metalen schachten in Jakoetië (Rusland)
Mensen die er wonnen noemen dat plaats "Долина смерти" (dolina smerti) (death valley)
Volgens sommigen zijn die metalen schachten honderden jaren oud en ze zijn over het hele gebied verspreid. Er is een zeker radiatie...
Er zijn mensen geweest die in die schachten zijn afgedwaald....
Het is er zelf in de winter warm...winter in Jakoetië (- 30 tot -50°C)
Jagers schuilden er vroeger vaak als ze verdwaald waren. Velen vertellen dat er rare objecten in die schachten lagen. Er zijn er zelfs bij geweest die zeer diep zijn afgedwaald en daar rare metalen pakken hebben aangetroffen.
gebeurtenissen tussen de jaren 20 en de jaren 60
Veel van die schachten zijn verloren gegaan omdat er veel moerassen in die regio zijn. Maar de mensen die kunnen nog ongeveer zeggen wat dat die schachten zich bevinden, er zijn al heel wat expedities geweest, ook buitenlandse experts kwamen kijken (onlangs nog)

Dus, toen die meteoriet of wat het ook moge zijn op onze aarde afkwam hebben die dorpelingen gezien dat er vanuit die plaatsen waar dat die schachten staan vuurballen naar die meteoriet vlogen...
Die mensen dat zijn jagers, dus ze kennen de regio zeer goed.

Dat is heel simpel te bewijzen, laten we westerse wetenschappers sturen of journalisten met een camera. Het feit dat dit nog niet gedaan is zal wel een reden hebben.

kiko 18 april 2010 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698192)
Russisch genie weigert 1 miljoen dollar
De echte 'slimste mens ter wereld', Grigori Perelman, heeft een beloning van één miljoen dollar geweigerd. De joods-Russische wiskundeprofessor vond in 2003 de oplossing van het 'vermoeden van Poincaré' en loste zo het grootste wiskundige mysterie van de twintigste eeuw op. Nu leeft hij als een kluizenaar tussen de kakkerlakken en heeft hij de wiskunde vaarwel gezegd.
De 44-jarige Perelman woont al jaren teruggetrokken in een armtierig appartementje in een buitenwijk van het Russische Sint-Petersburg. Het gebouw krioelt van de kakkerlakken en de mensen zijn er schuw. In zijn appartement staan alleen maar een stoel, een tafel en een bed met een vieze matras. 'Ik ben er één keer binnen geweest', vertelt buurvrouw Vera Petrova. 'Het was verschrikkelijk. Die matras heeft hij gekocht van de vorige bewoners, alcoholici.' Het groezelige gebouw wordt geteisterd door een kakkerlakkenplaag. 'We krijgen dat ongedierte maar niet weg', zegt Petrova. 'Het lijkt wel alsof ze zich allemaal bij hem verstoppen.'

Mysterieuze kluizenaar

Volgens velen is Perelman even mysterieus als het raadsel van Poincaré zelf. Het wiskundige genie valt op door zijn extreme schuwheid en zijn onverzorgde uiterlijk. Hij leeft als een kluizenaar en heeft nauwelijks nog contact met de buitenwereld. Lange tijd knipte hij zelfs zijn nagels of haren niet en leek hij op Catweazle of de vreemde Edward Scissorhands van Tim Burton. Toen maandag een man met een cheque van één miljoen dollar, of 740.000 euro, voor Perelman zijn deur stond, deed hij niet open. 'Ik heb alles wat ik wil', riep de Rus vanachter de gesloten deur. Waarom de wereldvreemde man zo'n grote som geld niet wil aannemen begrijpt niemand.

Vier jaar geleden verraste hij ook al toen hij niet opdaagde voor de uitreiking van de prestigieuze Fields Medal in Madrid. Dat is de hoogste wiskundige onderscheiding die er bestaat en wordt beschouwd als een soort Nobelprijs van de wiskunde. Toen verklaarde hij: 'Ik ben niet geïnteresseerd in geld of naambekendheid. Ik wil niet te kijk gesteld worden als een aap in de zoo.' Hij zou alleen maar erkenning willen van de juistheid van zijn werk. Nochtans geniet Perelman wereldwijd een goede reputatie en wordt zijn werk serieus genomen. In de jaren negentig verbleef hij enkele jaren in Amerika en bezocht er verschillende universiteiten als gastprofessor. Toen hij terugkeerde naar Rusland werd hij onderzoeker voor het Steklov Instituut voor Wiskunde in Sint-Petersburg. In alle stilte werkte hij er acht jaar lang aan de oplossing van het raadsel van Poincaré, zonder dat iemand daarvan op de hoogte was.

740.000 euro beloning

Het 'vermoeden van Poincaré' hield een eeuw lang wiskundigen en andere wetenschappers in de ban. Het ging zelfs zo ver dat het Amerikaanse Clay-Institute een beloning van één miljoen dollar, of 740.000 euro, uitloofde voor degene die het raadsel kon ontcijferen. In 2003 slaagde Perelman daarin en publiceerde hij de oplossing op het internet. De wiskundewereld stond in rep en roer toen zijn artikels verschenen.

Maar van de beloofde beloning wil Perelman nu niets meer weten. Volgens vrienden heeft hij de wiskunde vaarwel gezegd en het wiskundig instituut in Sint-Petersburg verlaten. Aanbiedingen van Amerikaanse topuniversiteiten blijven onbeantwoord. Hij zou liever in de bossen rond Sint-Petersburg rondtrekken en broeden op een nieuw wiskundig raadsel.
http://www.standaard.be/artikel/deta...elid=GH12NUDKU

Géén idee wat dit artikel hier staat te doen.

parcifal 18 april 2010 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4698183)
:-(:-(:-(

Kijk, wat ik bedoel is, er zijn zo van die metalen schachten in Jakoetië (Rusland)
Mensen die er wonnen noemen dat plaats "Долина смерти" (dolina smerti) (death valley)
Volgens sommigen zijn die metalen schachten honderden jaren oud en ze zijn over het hele gebied verspreid. Er is een zeker radiatie...
Er zijn mensen geweest die in die schachten zijn afgedwaald....
Het is er zelf in de winter warm...winter in Jakoetië (- 30 tot -50°C)

Klinkt als een urban legend, vind je zelf niet?
(ok, misschien niet 'urban' maar dan toch ' countryside legend') :?

Micele 18 april 2010 09:06

;-)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4698089)
Inderdaad dat probeer ik hun ook al te vertellen dat een UFO niet automatisch gelinkt moet zijn aan buitenaards leven.

Dus, dan zijn er enkele mogelijkheden wat/wie die UFO´s "intelligent" vliegt.

Want om meerdere professionele F16-piloten - die met alle, toen moderne, electronische middelen (Nato-standaard) - af te schudden moet "het" wel intelligent zijn.

Geheime (toch Nato-) vliegtuigen zijn uitgesloten, de bunker in Glons is tenslotte ook Nato HK betreft NATO-programma´s (NPC).
En die hebben meegewerkt aan het onderzoek, de UFO´s waren ook op hun radars te volgen.
;-)

Citaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_Programming_Centre

NPC is the NATO Programming Centre. It is responsible for system support and maintenance of NATO's Air Command and Control Systems. Amongst these systems is also the NATO Air Command and Control System ACCS.

The centre is located close to the city of Liège, Belgium. It employs nearly 200 people. It works closely with the NATO ACCS Management Agency NACMA for the ACCS Programme and with NATO Maintenance and Support Agency NAMSA for the maintenance of various Air C2 buffer systems.

http://www.npc.nato.int/
NATO Programming Centre
Thier Mathias 1b
B - 4690 Bassenge (Glons)
Belgium

[email protected]
NIRIS System Admin Course
26-30 April 2010
NISP System Admin Course
17-20 May 2010
NPC, Glons

Wat of wie bestuurde die UFO´s ?

Of willen jullie verder rond de pot draaien ? :?

Micele 18 april 2010 09:55

vervolg, nuance: Nato CRC Glons had de leiding over de vervolging van de UFO´s.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698325)
;-)
Geheime (toch Nato-) vliegtuigen zijn uitgesloten, de bunker in Glons is tenslotte ook Nato HK betreft NATO-programma´s (NPC).
En die hebben meegewerkt aan het onderzoek, de UFO´s waren ook op hun radars te volgen.

Aja, voor diegenen die niet gevolgd hebben het NATO militair rapport van de hele operatie (NATO-CRC-Glons hoofdverantwoordelijk) vinden jullie hier
Citaat:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2951

Het CRC (Control Reporting Center) van Glons is onderdeel van NADGE (NATO Air Defense Ground Environment).

Er bestaan ongeveer 80 NADGE CRC’s in Europa (inclusief Turkije). De missies zijn:
1. Het detecteren en volgen van elke vlucht in het Belgische luchtruim.
2. Het vaststellen of het vriend of vijand betreft.
3. Indien het een vijand betreft, dan moet het onderschept/vernietigd worden volgens de waarschuwingsstatus.


De radar van Glons is een multifunctionele impulsradar. Glons ligt ongeveer 6 mijl ten noorden van Luik. De afstand Brussel - Luik is ongeveer 60 mijl.

Conclusie: “niet in staat zowel de herkomst als de aard van het fenomeen vast te stellen.” Ballonnen, ultralights, op afstand bestuurde voertuigen, conventionele vliegtuigen, stealth vliegtuigen, laserprojecties en luchtspiegelingen kunnen allemaal worden uitgesloten.
CRC- Glons is één vd belangrijkste CRC´s aangezien de 2 belangrijkste HK Nato in Be bevinden.

- Kat en muis spel met alle opgetrommelde topmiddelen van de NATO.
UFO´s konden naar believen breaklocks en communicatieuitvallen veroorzaken, verdwijnen op de primary radar ging véél moeilijker, en dan enkel kortstondig (mijn Nato-job ;-) stilstaan in de lucht op zeer lage hoogte (achter vaste hindernissen), ttz of landing)

- 9 interceptiepogingen van 2 F-16 draaide op niets uit (alles in rapport te lezen).

- de F16-s zijn de wendbaarste fighters en met de modernste vervolgingsmiddelen van de Nato uitgerust. Uiteraard topgetrainde Nato-piloten.

Cdude 18 april 2010 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698192)
Russisch genie weigert 1 miljoen dollar
De echte 'slimste mens ter wereld', Grigori Perelman, heeft een beloning van één miljoen dollar geweigerd. De joods-Russische wiskundeprofessor vond in 2003 de oplossing van het 'vermoeden van Poincaré'

Alles wat Tatooke NIET begrijpt, is ALIEN volgens hem.
Hij doet me denken aan de prehistorische menschen die naar de maan en de sterren keken.

Cdude 18 april 2010 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698383)
Conclusie: “niet in staat zowel de herkomst als de aard van het fenomeen vast te stellen.” Ballonnen, ultralights, op afstand bestuurde voertuigen, conventionele vliegtuigen, stealth vliegtuigen, laserprojecties en luchtspiegelingen kunnen allemaal worden uitgesloten.

Zéér correcte conclusie.
In simpele termen : we weten niet wat het is, we konden het niet pakken.

Foute conclusie : It's an alien. Daarvan is nl GEEN ENKEL BEWIJS

Micele 18 april 2010 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698390)
Alles wat Tatooke NIET begrijpt, is ALIEN volgens hem.
Hij doet me denken aan de prehistorische menschen die naar de maan en de sterren keken.

Wie/wat vloog die UFO´s over Be dan ? (posts hierboven)

Enig idee ? Of blijf je negeren ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be