Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Hoe maakt men een debatclub aan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233605)

zonbron 21 juli 2016 10:15

Hoe maakt men een debatclub aan?
 
Moet men dat aanvragen?

Mvg,

zb

Vrijheideerst 21 juli 2016 10:52

Men stel enkele moeilijke vragen aan de BUB en men kan beginnen met een zeer eenzijdig debat.

zonbron 21 juli 2016 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8174031)
Men stel enkele moeilijke vragen aan de BUB en men kan beginnen met een zeer eenzijdig debat.

Dit gaat over het aanmaken van nieuwe debatclubs. Bekijk de huidige onderdelen eens... Toch een erg beperkt aanbod niet?

Vrijheideerst 21 juli 2016 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8174193)
Dit gaat over het aanmaken van nieuwe debatclubs. Bekijk de huidige onderdelen eens... Toch een erg beperkt aanbod niet?

Ja, misschien heb je gelijk.

bembem 21 juli 2016 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8174193)
Dit gaat over het aanmaken van nieuwe debatclubs. Bekijk de huidige onderdelen eens... Toch een erg beperkt aanbod niet?

een debatclub?

Wapper 21 juli 2016 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8174193)
Dit gaat over het aanmaken van nieuwe debatclubs. Bekijk de huidige onderdelen eens... Toch een erg beperkt aanbod niet?

Mits een gemotiveerde vraag aan de forumleiding kan dat misschien lukken.
Uw grootste probleem zal zijn van debatonderwerpen te vinden die uniek zijn, i.e. die niet vallen onder - of overlappen met - reeds bestaande categorien.

zonbron 21 juli 2016 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8174435)
Mits een gemotiveerde vraag aan de forumleiding kan dat misschien lukken.
Uw grootste probleem zal zijn van debatonderwerpen te vinden die uniek zijn, i.e. die niet vallen onder - of overlappen met - reeds bestaande categorien.

Wat is er dan fout met de in de OP gestelde vraag?

zonbron 21 juli 2016 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8174435)
Mits een gemotiveerde vraag aan de forumleiding kan dat misschien lukken.
Uw grootste probleem zal zijn van debatonderwerpen te vinden die uniek zijn, i.e. die niet vallen onder - of overlappen met - reeds bestaande categorien.

Ik had trouwens een meer gemotiveerde vraag neergepend, maar opnieuw uitgewist. De vraagstelling in de OP volstaat.

zonbron 21 juli 2016 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8174435)
Mits een gemotiveerde vraag aan de forumleiding kan dat misschien lukken.
Uw grootste probleem zal zijn van debatonderwerpen te vinden die uniek zijn, i.e. die niet vallen onder - of overlappen met - reeds bestaande categorien.

Ik had trouwens een meer gemotiveerde vraag neergepend, maar opnieuw uitgewist. De vraagstelling in de OP volstaat.

Overlappen links, rechts, democratie.nu en geschiedenis elkaar dan niet? Denk AUB na alvorens de handdoek in de ring te wapperen. Is met links, rechts, democratie en geschiedenis dan alles gezegd @Wapper? Wat dan met de toekomst bvb? Blijkbaar ziet U ook daar (liever) geen verandering in.

Om toch alle mogelijke misverstanden te vermijden zal ik de vraagstelling herformuleren. Hoe zijn de debatclubs ontstaan? Toch een simpele vraag. Mss kan U daar op antwoorden beste @Wapper, dan kan de moderatie zich met wat anders bezigen.

Wapper 21 juli 2016 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8174543)
Overlappen links, rechts, democratie.nu en geschiedenis elkaar dan niet? Denk AUB na alvorens de handdoek in de ring te wapperen. Is met links, rechts, democratie en geschiedenis dan alles gezegd @Wapper? Wat dan met de toekomst bvb? Blijkbaar ziet U ook daar (liever) geen verandering in.

Wie ben ik om tegen verandering gekant te zijn?
Maar potentieel enge thema's voor debat zijn wel eindeloos, daar moet -denk ik - best over nagedacht worden zoniet wordt het een diarree van hoogstpersoonlijke dada's.

Citaat:

Om toch alle mogelijke misverstanden te vermijden zal ik de vraagstelling herformuleren. Hoe zijn de debatclubs ontstaan? Toch een simpele vraag. Mss kan U daar op antwoorden beste @Wapper, dan kan de moderatie zich met wat anders bezigen.
Ik vermoed dat ze ontstaan zijn door gemotiveerde vragen van forummers.

zonbron 22 juli 2016 04:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8174597)
Wie ben ik om tegen verandering gekant te zijn?
Maar potentieel enge thema's voor debat zijn wel eindeloos, daar moet -denk ik - best over nagedacht worden zoniet wordt het een diarree van hoogstpersoonlijke dada's.



Ik vermoed dat ze ontstaan zijn door gemotiveerde vragen van forummers.

Dom bent U niet. Maar nuchter meer zeveren als een dronkaard kan U wel.

Alvast genoteerd in de lijst, en van harte welkom.

zonbron 27 juli 2016 05:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8174435)
Mits een gemotiveerde vraag aan de forumleiding kan dat misschien lukken.
Uw grootste probleem zal zijn van debatonderwerpen te vinden die uniek zijn, i.e. die niet vallen onder - of overlappen met - reeds bestaande categorien.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8179155)
Verband met Syrie = zero, ondanks verwoede pogingen.
De bronzon blogmode gaat voort...

Gaat U gerust Uw welbekende forummode in beste flapper.

zonbron 27 juli 2016 05:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8178153)
De informatieve waarde van deze draad is waarlijk onschatbaar.



Juist mijn waarde.

zonbron 27 juli 2016 05:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8174597)
Wie ben ik om tegen verandering gekant te zijn?
Maar potentieel enge thema's voor debat zijn wel eindeloos, daar moet -denk ik - best over nagedacht worden zoniet wordt het een diarree van hoogstpersoonlijke dada's.



Ik vermoed dat ze ontstaan zijn door gemotiveerde vragen van forummers.

Een uiterst autistisch antwoord, misschien wel psychopatisch van aard.

Wapper 27 juli 2016 15:59

Bijlage 103319
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8179282)
Een uiterst autistisch antwoord, misschien wel psychopatisch van aard.


zonbron 28 juli 2016 02:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8179928)

Goeike. Dat ziet er heel wat gezonder uit.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be