Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Khwajagan 26 april 2010 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4713951)
Standpunt Hawking is het standpunt van de meeste mensen die iets of wat wetenschappelijk denken. Meer nog, ik schreef dit hier verleden week nog. :-D

"Channeling " != feiten. Jullie zien ze letterlijk vliegen

Citaat:

More On Hawking
Posted: April, 25, 2010I thought this article deserved some attention (some very good attention):

THE aliens are out there and Earth had better watch out, at least according to Stephen Hawking. Hawking believes that contact with such a species could be devastating for humanity. He suggests that aliens might simply raid Earth for its resources and then move on: “I imagine they might exist in massive ships, having used up all the resources from their home planet. Such advanced aliens would perhaps become nomads, looking to conquer and colonise whatever planets they can reach.”

Really makes my mind spin....

This question has a corresponding link.Click here Stewart's Reply: He is right about their intentions. He was told to say these things--but by whom?--------------------------------------------------------------------------------
Hawking
Posted: April, 25, 2010It seems Stephen Hawking is even getting the public ready for the staged alien invasions

"Hawking claims in a new documentary that intelligent alien lifeforms almost certainly exist, but warns that communicating with them could be "too risky."

This question has a corresponding link.Click here Stewart's Reply: Yes, it was interesting what he said. He knows a lot that he is not saying.
http://www.expansions.com/QA_Comments.cfm

Khwajagan 26 april 2010 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4713967)
Goed dat het taboe verdwijnt, maw da je niet als gek bestempeld word als je denkt dat er wel eens leven elders in het universum zal zijn. Voor de rest blijft het bij veronderstellingen.

Bij Icke zou ik zeker men info niet gaan zoeken.


"Condemnation without investigation is the height of ignorance." —Albert Einstein

Cdude 26 april 2010 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4714152)
"Condemnation without investigation is the height of ignorance." —Albert Einstein

Buy my book op 20 verschillende manieren en dan heb ik het niet eens over de kaft. Een huilen kind.
Zielige kwakzalver die pedofilie prostitueert om geld te verdienen.

Cdude 26 april 2010 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4714148)
Yes, it was interesting what he said. He knows a lot that he is not saying.

If I know what u are NOT saying, I know already therefor u don't HAVE to say it anymore.

So what is the problem?

fox 26 april 2010 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4714152)
"Condemnation without investigation is the height of ignorance." —Albert Einstein


Daarom dat ik eerst eens heb onderzocht wat die Icke allemaal heeft uitgekraamd. Veel "feiten" zijn daar niet bij. Daarom wordt hij door het zinnig denkend deel van de wereldbevolking beoordeeld als kwakzalver van de bovenste plank.

Cdude 26 april 2010 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4714152)
"Condemnation without investigation is the height of ignorance." —Albert Einstein

Altijd leuk hoe die "masters of wisdom " steeds hun eigen bestaan valideren
Citaat:

"Allah Almighty has created three hundred people, whose hearts are like that of Adam, and He created forty people whose hearts are like Moses. He also created seven people whose hearts are like that of Abraham, and he created five people with a heart like that of Gabriel, and three people with a heart like that of Mika'il and only one person with a heart like that of Rafa'il (Raphael). Such a person will live among the people, and through his prayers, by Allah Almighty's permission, life and death, rain and prosperity will come and calamity will be averted."
:roll::evil:

http://www.khwajagan.org/MastersofWisdom.htm

Khwajagan 26 april 2010 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4714159)
Buy my book op 20 verschillende manieren en dan heb ik het niet eens over de kaft. Een huilen kind.
Zielige kwakzalver die pedofilie prostitueert om geld te verdienen.

excuse me???????????????????????????????????????????????? ???????????????????????

Cdude 26 april 2010 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4714893)
excuse me???????????????????????????????????????????????? ???????????????????????

Alstu

http://www.davidicke.com/component/c...ric-of-the-web

Khwajagan 26 april 2010 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4714914)

begrijp je de boodschap mischien niet?


Nee, laat eigenlijk maar...........

als ik Uw reacties zie weet ik eigenlijk genoeg

Cdude 26 april 2010 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4715234)
begrijp je de boodschap mischien niet?

Citaat:

Ordering direct from David Icke Books is a great contribution to this work of communicating suppressed information fundamental to human freedom.

It is a constant financial challenge to keep going. Buying from other sources or pirated versions threatens our ability to continue publishing books.

Anyone selling my books as e-books is doing so illegally and keeping all your money for themselves, the same with pirated books or tapes.

They are making no contribution to the work or to those who have committed their lives to helping people find true freedom.:roll::roll::roll::roll:
I think I understand it very well, thank u for asking. :twisted:

Khwajagan 26 april 2010 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4715242)
I think I understand it very well, thank u for asking. :twisted:

dus niet!


en je legt ook helemaal niks uit, kan je dat niet of wil je dat niet?

Cdude 26 april 2010 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4715450)
dus niet!
en je legt ook helemaal niks uit, kan je dat niet of wil je dat niet?

Wat denk jij?
Ik zie van jou hier toch ook geen uitleg?

tatooke 26 april 2010 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4714148)

Media speelt Hawkings-troef (lezersbrief)
Het staat in elke krant te lezen en overal springt de vervaarlijke titel in het oog: "Mensen, maak géén contact met aliens!"
Yahoo.com
Hln.be
Gva.be

Met veel aandacht heb ik het artikel gelezen waarin Stephen Hawking – uiteraard wetenschappelijk gestaafd - uitlegt dat de kansen groot zijn dat buitenaardse bezoekers boosaardig en gemeen zijn. Mijn eerste reactie was één van frustratie. Hoe kan zo'n man zo een negatief en eentonig beeld portretteren van buitenaardsen? Maar al snel werd dit eerder een vorm van medelijden voor de man. Hij mag dan wel zeer hoog begaafd zijn, het vermogen om ruim te denken is hij in ieder geval verleerd.
Bovendien spreekt hij volgens mij uit angst, en laat dat nu net de troef zijn die de Illuminati graag gebruiken. Plaats daar zijn hoge titel en wetenschappelijke reputatie bij en je hebt dé perfecte cocktail voor sensationele krantenkoppen. Wat moeten de Illuminati blij geweest zijn met deze zet!
Toch, mijn hoop voor de (nieuwe?) mensheid is hersteld toen ik de berichten van lezers ging doornemen die je telkens onderaan het artikel kan terugvinden. Er zijn best veel mensen die vinden dat we niet noodzakelijk onze camouflagepakken en oorlogstuig moeten bovenhalen als er een UFO zou landen. Stiekem vraag ik me af of mensen even redelijk zouden reageren op dit artikel moest dit 15 jaar geleden verschenen zijn.
En dan kijk ik even verder dan dit 'alien' artikel:
VS sturen geheim tuig de ruimte in, niemand kent de lading.
Superwapen VS kan elk doel wereldwijd raken binnen het uur
Nieuwe wapenwedloop onder ontwikkelingslanden
Iraanse 'war games' in Perzische Golf
Zouden 'ze' ons weeral proberen te brainwashen? Proberen ze ons weeral af te leiden van de echte zin van het leven door te berichten over oorlogen en wapens, door te berichten over gevaarlijke mensverslindende aliens? Proberen ze zo hun wapenontwikkeling te rechtvaardigen? Nou, ik kan u zeggen, bij mij werkt het niet meer. En ik hoop (ik ben er eigenlijk van overtuigd) bij u ook niet meer.
Hoog tijd om al weer eens naar buiten te komen opdat we die mensen gerust kunnen stellen die de grote luchtbel van bedrog nog niet kunnen doorprikken. En veel liefde aan hen die angst nog steeds als hun grote bondgenoot zien en het tot de laatste druppel uitbuiten.
Stefanie
Video:
In het onderstaande filmpje spreekt Carol Rosin van het Disclosure Project zich uit over de bewapening van de ruimte die op basis van leugens zal moeten worden ingezet. De laatste en grootste leugen in het rijtje is dat buitenaardsen de Aarde aan zullen gaan vallen...
http://www.youtube.com/watch?v=CaTgO...layer_embedded
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23125
Response to Stephen Hawking Comments - April 26, 2010
It is unfortunate that Stephen Hawking has added his voice to a growing chorus of xenophobia and fear regarding what he terms "Aliens."

Secondly, as a scientist, he should know better: Any interstellar civilization would possess such technologies that the meager resources of Earth would be unneeded. If you can travel faster than the speed of light, you can manifest what is needed. Period. Moreover, IF they were hostile- since ETs are already visiting Earth (see www.DisclosureProject.org)- this would have been made crystal clear when we detonated the first atomic weapon in 1945. To date, no place on Earth has been invaded or attacked or colonized.

Hawking should refrain from stirring the war-mongering fear pot that attends all things "alien." And one might ask: Why would he make such statements, unless he is carrying water for the military-industrial-financial complex which profiteers off of the wars that fear breeds?

Steven M. Greer MD
April 26, 2010
http://www.disclosureproject.org/res...to-hawking.htm

Khwajagan 27 april 2010 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4715459)
Wat denk jij?
Ik zie van jou hier toch ook geen uitleg?

nee da's wel zo, dus grappig dat je mij als voorbeeld neemt! :)

Cdude 27 april 2010 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4715862)
Media speelt Hawkings-troef (lezersbrief)
Het staat in elke krant te lezen en overal springt de vervaarlijke titel in het oog: "Mensen, maak géén contact met aliens!"

As usual, verklaar het originele atikel weer alles : Reclame voor een nieuwe docureeks en "Slightly" out of context as usual. NEXT ==> :roll:

http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle7107207.ece

Bovenbuur 27 april 2010 09:03

Maar als ze niet boosaardig zijn (in onze ogen), waarom zouden ze de aarde dan bezoeken? Denk je echt dat aliens enorm veel tijd en energie zouden investeren alleen maar om ons plaatselijke aapjes over de kop te komen aaien? Ze hebben wel wat beters te doen, ons zonnestelsel afbreken om meer ruimteschepen te kunnen bouwen ofzo, eventueel nog een biologieprojectje, maar waarom interesse hebben in mensen?

exodus 27 april 2010 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716068)
Maar als ze niet boosaardig zijn (in onze ogen), waarom zouden ze de aarde dan bezoeken? Denk je echt dat aliens enorm veel tijd en energie zouden investeren alleen maar om ons plaatselijke aapjes over de kop te komen aaien? Ze hebben wel wat beters te doen, ons zonnestelsel afbreken om meer ruimteschepen te kunnen bouwen ofzo, eventueel nog een biologieprojectje, maar waarom interesse hebben in mensen?

Mensen hebben toch ook interesse in andere minder ontwikkelde soorten?

tatooke 27 april 2010 09:21

vraagje : is NASA een betrouwbare bron van info?

Cdude 27 april 2010 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716087)
vraagje : is NASA een betrouwbare bron van info?

(diepe zucht ....)
Alvast de enige aangezien de rest geen raketten heeft.

Cdude 27 april 2010 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4716079)
Mensen hebben toch ook interesse in andere minder ontwikkelde soorten?

Als we geluk hebben komt er een alienanthropoloog, hebben we pech komt er een afgevaardigde van een miningcompany en komt er een verkenner van hun "leger" of "ondekkingsreiziger" (Spaanse of US variant)....:-(


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be