Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Frank51 18 april 2015 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7619981)
pravda.ru :-D :-D :lol: :lol: :lol:
dat is een voddegazet die vol staat van berichten over aliens, ufo's, vliegende tapijten, dinosaurussen die de huisdieren van russische boeren opeten en vampierkonijnen.

eens kijken wat wikipedia zegt.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Aleshenka



begrijp je de woorden 'no evidence'?

bovendien is blijkbaar sindsdien het lichaam 'verdwenen' en zijn er enkel nog foto's en verhaaltjes.

Wikipedia? :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
dat is een voddegazet die vol staat met leugens om de domme mensen op de hoogte te houden.
Zo kan ik het ook hoor..

" A doctor from the local hospital who had allegedly seen the corpse claimed that it corresponded to a normal 20- to 25-week human foetus, born prematurely. It could have lived for several hours, but not several weeks, contrary to Prosvirina's claims"

Dit gaat de waanzin voorbij.
Die vrouw heeft die foetus horen lopen, kermen van de pijn (door radioactiviteit), heeft het gevoed en leefde nog enkele weken zeker?
Geloof jij dat nu echt?
Kunnen jouw hersenen het niet aan dat dit wel eens een alien kan zijn?

Frank51 18 april 2015 19:12

Kijk we gaan eens Wikipedia erbij halen voor het Atacama wezen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Atacama_skeleton

2 mogelijkheden stellen ze voor:
There are several hypotheses about what Ata is. Considering that the frontal suture of the skull is very open and because the hands and feet are not fully ossified, anatomist and paleoanthropologist William Jungers has suggested that it was a human fetus born prematurely and not surviving. An alternative hypothesis, by immunologist Garry Nolan is that Ata had a combination of genetic disorders and thus died prematurely. Nolan's more speculative suggestion is that Ata suffered from a very severe form of dwarfism, but no genes for dwarfism were found during his team's genetic analysis


Geen dwerg dna dus. Die 2 mogelijkheid kan al uitgesloten worden.
Dan schiet er nog een vroeggeboren foetus over.
Als je de bron checkt die ze gebruiken vind je dit:

Meanwhile, after examining x-rays, Lachman concluded that Aka's skeletal development, based on the density of the epiphyseal plates of the knees (growth plates at the end of long bones found only in children), surprisingly appears to be equivalent to that of a 6- to 8-year-old child. If that holds up, there are two possibilities, Nolan says. One, a long shot, is that Ata had a severe form of dwarfism, was actually born as a tiny human, and lived until that calendar age. To test that hypothesis, he will try to extract hemoglobin from the specimen's bone marrow and compare the relative amounts of fetal versus adult hemoglobin proteins. The second possibility is that Ata, the size of a 22-week-old fetus, suffered from a severe form of a rare rapid aging disease, progeria, and died in the womb or after premature birth.

Nolan hasn't yet turned up hits for genes known to be associated with progeria or dwarfism.

OEI, en nu?

Yog Sothoth 18 april 2015 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7620364)
Wikipedia? :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
dat is een voddegazet die vol staat met leugens om de domme mensen op de hoogte te houden.
Zo kan ik het ook hoor..

" A doctor from the local hospital who had allegedly seen the corpse claimed that it corresponded to a normal 20- to 25-week human foetus, born prematurely. It could have lived for several hours, but not several weeks, contrary to Prosvirina's claims"

Dit gaat de waanzin voorbij.
Die vrouw heeft die foetus horen lopen, kermen van de pijn (door radioactiviteit), heeft het gevoed en leefde nog enkele weken zeker?
Geloof jij dat nu echt?
Kunnen jouw hersenen het niet aan dat dit wel eens een alien kan zijn?

Iedere bron die niet zegt wat jij wil horen is blijkbaar een voddengazet, maar debielen als Rense en dergelijke beschouw je dan wel als de eerlijkheid en betrouwbaarheid zelve?


Frank51 19 april 2015 22:29

Noem mij gerust achterlijk, maar ik ben toch blij dat ik ontdekt heb dat de Aarde GROEIT én HOL is. 9/11 en aliens zijn slechts bijzaak. Iedereen weet dit namelijk.
Of toch bijna iedereen zie ik.

Yog Sothoth 20 april 2015 07:19

Bijna iedereen weet dit? Jij bent echt achterlijk, of gewoon een trol.

griezel 20 april 2015 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7622115)
Noem mij gerust achterlijk, maar ik ben toch blij dat ik ontdekt heb dat de Aarde GROEIT én HOL is. 9/11 en aliens zijn slechts bijzaak. Iedereen weet dit namelijk.
Of toch bijna iedereen zie ik.

Ik weet er niet veel van , maar onlangs stootte ik op dit artikel :

http://www.ninefornews.nl/reusachtig...ting-aardkern/

Dat roept toch vragen op. Op school vroeger heb ik er nooit over gehoord in elk geval.

Peche 20 april 2015 08:02

Maar het is niet omdat iets groeit het daarom significant hol wordt he.
Magma wordt aarde. Aarde groeit.
Tektonische platen bewegen dus continenten bewegen.
Waarom dat alien is blijft mij de vraag.

griezel 20 april 2015 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7622282)
Maar het is niet omdat iets groeit het daarom significant hol wordt he.
Magma wordt aarde. Aarde groeit.
Tektonische platen bewegen dus continenten bewegen.
Waarom dat alien is blijft mij de vraag.

Ik weet niks over aliens. Niks waar ik zeker van kan zijn. Maar feit is dat hetgeen ik destijds op school leerde ( de algemeen aanvaarde wetenschappellijke theoriën ) al gedeeltelijk achterhaald is.
Wetenschap is een steeds groeiend iets, altijd komen we dingen te weten die we voorheen niet wisten.
Wat aliens betreft kan dat hetzelfde zijn volgens mij. Ik wil mijn geest in elk geval niet sluiten voor nieuwe informatie. Of mensen die zich vragen stellen weg lachen of belachelijk maken.

Peche 20 april 2015 13:25

weglachen of belachelijk maken is zeker ook niet aan mij weg gelegd...
Enfin, toch niet aan vrijdenkers...

kiko 20 april 2015 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7622294)
Ik weet niks over aliens. Niks waar ik zeker van kan zijn. Maar feit is dat hetgeen ik destijds op school leerde ( de algemeen aanvaarde wetenschappellijke theoriën ) al gedeeltelijk achterhaald is.
Wetenschap is een steeds groeiend iets, altijd komen we dingen te weten die we voorheen niet wisten.

Kun je wat voorbeelden geven ? Want op wat fijntuning na is m.i. er op wetenschappelijk vlak weinig achterhaald.

Citaat:

Wat aliens betreft kan dat hetzelfde zijn volgens mij. Ik wil mijn geest in elk geval niet sluiten voor nieuwe informatie. Of mensen die zich vragen stellen weg lachen of belachelijk maken.
Vragen stellen is één zaak, maar zonder grondige reden er zomaar van uit gaan dat het vage lichtje dat je gezien hebt in de verte een buitendimensioneel buitenaards wezen is afkomstig van de planeet Zurnargl IV gaat echt wel véél verder.

kiko 20 april 2015 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7622660)
weglachen of belachelijk maken is zeker ook niet aan mij weg gelegd...
Enfin, toch niet aan vrijdenkers...

De grens tussen vrijdenkers en goedgelovigen blijkt heel dunnetjes te zijn.

Frank51 20 april 2015 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7622278)
Ik weet er niet veel van , maar onlangs stootte ik op dit artikel :

http://www.ninefornews.nl/reusachtig...ting-aardkern/

Dat roept toch vragen op. Op school vroeger heb ik er nooit over gehoord in elk geval.

Het grappige is dat ik de schildikte berekend heb en ik kwam uit op 480km. Dat scheelt niet zo heel veel met die 700km..

Peche 20 april 2015 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7622987)
De grens tussen vrijdenkers en goedgelovigen blijkt heel dunnetjes te zijn.

Het is een evoluerend proces .... Hij die in vraagt stelt kan het dikwijls beter uitleggen dan degene die U naar het antwoord verwijst.
De vrager ontleedt het antwoord, gaat in details...
De goedgelovige aanvaard blindelings vanuit geprogrammeerd logisch verstand. Als iets constant op uw achtergrond afspeelt, is het maar vanzelfsprekend dat je het als "normaal" (ergo logisch) opneemt.

Frank51 20 april 2015 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7622282)
Maar het is niet omdat iets groeit het daarom significant hol wordt he.
Magma wordt aarde. Aarde groeit.
Tektonische platen bewegen dus continenten bewegen.
Waarom dat alien is blijft mij de vraag.

Aliens hebben daar niks mee te maken..
[offtopic]
Platentektoniek is een fabeltje. Kijk op mn pril forum voor meer uitleg:
users.pandora.be/wetenschapsforum
Als je mij de creatie van magma in de kern van de Aarde kunt uitleggen, graag! Vergeet niet dat de Aarde ongeveer 5x in volume groter is nu. Volume he, daarom niet in massa
[/offtopic]

Aliens zouden zich wel schuilhouden in de Aarde. Ken je Agartha - the city of Shamballah? De legende?
https://www.youtube.com/watch?v=ttrzs8XdS1Y
Je moet eens luisteren naar de tekst ;)

Peche 20 april 2015 22:04

Welk jaar vergelijkt U dan met welk jaar om er op uit te komen dat de aarde tot 5x toe nam in massa? Heeft U een telescoop die kan terugkijken in tijd? Of is er een wetenschappelijke techniek die ik over het oog schiet?

kiko 20 april 2015 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623284)
De goedgelovige aanvaard blindelings vanuit geprogrammeerd logisch verstand. Als iets constant op uw achtergrond afspeelt, is het maar vanzelfsprekend dat je het als "normaal" (ergo logisch) opneemt.

Degene die blindelings gelooft in spoken zal vroeg of laat spoken zien, niet omdat ze bestaan, maar enkel omdat hij ze wil zien.

Peche 20 april 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7623309)
Degene die blindelings gelooft in spoken zal vroeg of laat spoken zien, niet omdat ze bestaan, maar enkel omdat hij ze wil zien.

Een spook is toch niet gelijk aan Ufo's...
Ufo's zijn tig keer waargenomen en geregistreerd waarvan bevestigd door overheden.
Spoken echter niet.

parcifal 20 april 2015 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7622278)
Ik weet er niet veel van , maar onlangs stootte ik op dit artikel :

http://www.ninefornews.nl/reusachtig...ting-aardkern/

Dat roept toch vragen op. Op school vroeger heb ik er nooit over gehoord in elk geval.

laat u niet ringeloren door de verkopers van de conspiracy industrie. :-)

ninefornews.nl is het oude niburu.nl in een nieuw kleedje, een totaal waardeloze hoax-website uiteraard.

het is altijd nuttig naar de originele bron te gaan kijken : http://www.sciencemag.org/content/344/6189/1265

en dan ga je zien dat dit intraporeus h2o is, in moleculaire vorm dus, ingebed in gesteentelagen onder hoge druk.
geen sprake van een oceaan uiteraard, dat is kolder en een dikke leugen van de niburu-idioten, die verwachten dan hun lezers niet kunnen lezen en zeker niet nadenken. voor de meerderheid van hun publiek, nuttige idioten, klopt dat zeker en vast. ;-)

kiko 20 april 2015 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623317)
Een spook is toch niet gelijk aan Ufo's...
Ufo's zijn tig keer waargenomen en geregistreerd waarvan bevestigd door overheden.
Spoken echter niet.

Er is nog geen enkele UFO waargenomen waarvan ondubbelzinnig aangetoond werd dat het van buitenaardse oorsprong was.

Ik herhaal: geen enkele.

Wie geobsedeerd is door UFO's roept al snel dat elk verdacht lichtje dat hij ziet een buitenaards ruimtetuig is, maar kan daar nooit bewijs voor leveren.

Peche 20 april 2015 22:28

Zei ik buitenaardse oorsprong? Ik zie Ufo's he.
Ik herhaal: tig keren.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be