Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   waarom Vlaamse vrouwen moslim worden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228315)

orfeus5412 27 januari 2016 12:20

waarom Vlaamse vrouwen moslim worden
 
"Volgens moslimverenigingen bekeren zich jaarlijks 400 tot 500 Vlamingen tot de islam, en dat aantal neemt toe. Niemand houdt bij hoeveel moslimbekeerlingen er precies in ons land rondlopen. Schattingen gaan van 6000 tot 30.000. De meerderheid van de bekeerlingen zijn vrouwen. Niet alleen jonge meisjes, maar ook rijpere, hoogopgeleide vrouwen. Meestal wordt hun interesse gewekt als ze met moslims in contact komen. Dat kan een liefje zijn, maar veel vaker zijn het buren, collega's of schoolvrienden."

Lees hele artikel in
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...50859.html#P7j

Islam moet hier in Europa verboden worden; op termijn zal dat de enige uitweg blijken.

Het Verzet 27 januari 2016 12:29

Idioten vind je overal.

Klein Licht 27 januari 2016 16:58

Zo lang het er minder zijn dan degenen die de Islam de rug toekeren, zou ik me daar nog niet te druk in maken

quercus 27 januari 2016 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7976830)
Zo lang het er minder zijn dan degenen die de Islam de rug toekeren, zou ik me daar nog niet te druk in maken

Het probleem is dat wie de Islam de rug toekeert daar best in alle talen over zwijgt . Want afvalligen moeten volgens de Sharia gedood worden. Voor migranten bij ons zal het misschien ietsje gemakkelijker gaan om uit de Islam te stappen. Maar wanneer je in het Midden-Oosten die intentie publiek bekend maakt komt dat neer op het tarten van het noodlot.

Libro 27 januari 2016 17:17

In één woord: onbegrijpelijk.

Hoomer 27 januari 2016 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7976562)
"Volgens moslimverenigingen bekeren zich jaarlijks 400 tot 500 Vlamingen tot de islam, en dat aantal neemt toe. Niemand houdt bij hoeveel moslimbekeerlingen er precies in ons land rondlopen. Schattingen gaan van 6000 tot 30.000. De meerderheid van de bekeerlingen zijn vrouwen. Niet alleen jonge meisjes, maar ook rijpere, hoogopgeleide vrouwen. Meestal wordt hun interesse gewekt als ze met moslims in contact komen. Dat kan een liefje zijn, maar veel vaker zijn het buren, collega's of schoolvrienden."

Lees hele artikel in
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...50859.html#P7j

Islam moet hier in Europa verboden worden; op termijn zal dat de enige uitweg blijken.


geertvdb 27 januari 2016 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7976847)
In één woord: onbegrijpelijk.

Nope: zeer begrijpelijk: Darwin.

Aton 27 januari 2016 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7976851)
Nope: zeer begrijpelijk: Darwin.

:lol: super !

Wautd 27 januari 2016 18:02

Tja, sommige mensen verkiezen nu eenmaal uit gemakzucht en intellectuele luiheid in een leugen te geloven. Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom iemand vrijwillig een non zou willen worden.

En man man... ik moest toch eens serieus met mijn ogen rollen bij die link naar getuigenissen. Zo'n omhooggevallen "heiliger dan u"-trien met haar niet-halal kip. Awel, niet verwonderlijk dat er mensen tegen haar praten alsof ze een kleuter is :roll:

Bobke 27 januari 2016 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7976562)
"Volgens moslimverenigingen bekeren zich jaarlijks 400 tot 500 Vlamingen tot de islam, en dat aantal neemt toe. Niemand houdt bij hoeveel moslimbekeerlingen er precies in ons land rondlopen. Schattingen gaan van 6000 tot 30.000. De meerderheid van de bekeerlingen zijn vrouwen. Niet alleen jonge meisjes, maar ook rijpere, hoogopgeleide vrouwen. Meestal wordt hun interesse gewekt als ze met moslims in contact komen. Dat kan een liefje zijn, maar veel vaker zijn het buren, collega's of schoolvrienden."

Lees hele artikel in
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...50859.html#P7j

Islam moet hier in Europa verboden worden; op termijn zal dat de enige uitweg blijken.

Hebben ze er ook bij vertelt hoeveel de religie verlaten?
En waarom?.
Zelfs Dutroux kreeg brieven van vrouwen in de gevangenis.
Ge kunt niet voor alles een normale uitleg verzinnen.

Jan van den Berghe 27 januari 2016 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7976830)
Zo lang het er minder zijn dan degenen die de Islam de rug toekeren, zou ik me daar nog niet te druk in maken

Welke cijfers vond u dan over het aantal mensen die de islam de rug hebben toegekeerd?

Jan van den Berghe 27 januari 2016 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7976576)
Idioten vind je overal.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7976847)
In één woord: onbegrijpelijk.

Met zulke opmerkingen analyseer je dit verschijnsel niet.

DewareJakob 27 januari 2016 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7976945)
Welke cijfers vond u dan over het aantal mensen die de islam de rug hebben toegekeerd?

Heb je dit gelezen? Maakt je vraag overbodig.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7976838)
Het probleem is dat wie de Islam de rug toekeert daar best in alle talen over zwijgt . Want afvalligen moeten volgens de Sharia gedood worden. Voor migranten bij ons zal het misschien ietsje gemakkelijker gaan om uit de Islam te stappen. Maar wanneer je in het Midden-Oosten die intentie publiek bekend maakt komt dat neer op het tarten van het noodlot.


Wautd 27 januari 2016 18:47

Ik ben eigenlijk meer in de getuigenissen van ex-moslims

Zipper 27 januari 2016 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7976562)
"Volgens moslimverenigingen bekeren zich jaarlijks 400 tot 500 Vlamingen tot de islam, en dat aantal neemt toe. Niemand houdt bij hoeveel moslimbekeerlingen er precies in ons land rondlopen. Schattingen gaan van 6000 tot 30.000. De meerderheid van de bekeerlingen zijn vrouwen. Niet alleen jonge meisjes, maar ook rijpere, hoogopgeleide vrouwen. Meestal wordt hun interesse gewekt als ze met moslims in contact komen. Dat kan een liefje zijn, maar veel vaker zijn het buren, collega's of schoolvrienden."

Lees hele artikel in
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...50859.html#P7j

Islam moet hier in Europa verboden worden; op termijn zal dat de enige uitweg blijken.

Heb ik altijd al gevonden, maar als je dat hardop durft zeggen, wordt ge uitgescholden voor racist.

orfeus5412 27 januari 2016 19:37

Citaat:

Islam moet hier in Europa verboden worden; op termijn zal dat de enige uitweg blijken.
Lijkt me de logica zelve :
moslims hebben in Be (of EU) mogen moskeeën inrichten en hun godsdienst beleiden.
Hun godsdienst leert echter dat niet-moslims zich moeten bekeren of anders gedood mogen/moeten worden.
Is het dan niet logisch dat men zo een leer verbiedt ?

Bobke 27 januari 2016 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7977039)
Lijkt me de logica zelve :
moslims hebben in Be (of EU) mogen moskeeën inrichten en hun godsdienst beleiden.
Hun godsdienst leert echter dat niet-moslims zich moeten bekeren of anders gedood mogen/moeten worden.
Is het dan niet logisch dat men zo een leer verbiedt ?

Toch dat de koran moet opgekuist worden.
Alle oproepen tot geweld en discriminatie moeten geschrapt worden.

SDX 27 januari 2016 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7976562)
...

Islam moet hier in Europa verboden worden; op termijn zal dat de enige uitweg blijken.

Islam zal in Europa niet verboden worden, eerder zal alles wat niet strookt met islam verboden worden.

Wakker worden, jullie hebben je allemaal overslapen.

Jan van den Berghe 27 januari 2016 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7976952)
Heb je dit gelezen? Maakt je vraag overbodig.

Leven we dan in een islamitisch land of onder de sjaria?

Odol 27 januari 2016 20:10

Waarom die vrouwen .... omdat Islam DE vredesreligie is, omdat Allah barmhartig is...dat wordt allemaal nog is door alle pocos bevestigd en mensen met authoritheit....zoals onze eerste minister... die eigenlijk geen klote verstand heeft van die religie, maar wiens eerste bekommernis is om alles onder de mat te vegen.

Allah is kakka


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be