Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Ursula volgt Jean Claude op (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249389)

Vrijheideerst 16 juli 2019 18:40

Ursula volgt Jean Claude op
 
383 parlementsleden stemden voor, dat is slechts 9 meer dan de absolute meerderheid.

Libro 16 juli 2019 19:15

Naar het schijnt heeft ze heel veel moeten toegeven om Orban gunstig te stemmen. Klopt dit (artikel zat achter betaalmuur)?

Universalia 16 juli 2019 19:25

Vriendinnetje van merkel dus we zijn nog niet van het 'wir schaffen das' af. :roll:

Skobelev 16 juli 2019 20:32

Tegen 2050 klimaatneutraal in Europa. Heeft ze daarom 7 keer geworpen? Dat zal toch ook niet goed zijn voor het milieu. :?

Blue Sky 16 juli 2019 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9069374)
Tegen 2050 klimaatneutraal in Europa. Heeft ze daarom 7 keer geworpen? Dat zal toch ook niet goed zijn voor het milieu. :?

Dat zegt eigenlijk al genoeg met welk wereldvreemd figuur we te maken hebben. Het is niet uitzonderlijk dat mensen met medische achtergrond, die steeds met menselijke problemen te maken hebben, totaal geen besef hebben van ecologie en aanverwanten. Zo zijn er ook die in Afrika vruchtbaarheidsbehandelingen gaan uitvoeren. Pure vakidiotie.

Tavek 16 juli 2019 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9069374)
Tegen 2050 klimaatneutraal in Europa. Heeft ze daarom 7 keer geworpen? Dat zal toch ook niet goed zijn voor het milieu. :?

Doet ze iets om de autochtone bevolking op peil te houden, is het nog niet goed.

Zeker dat u gewoon niet "anti-alles" bent.

Pandareus 16 juli 2019 21:12

Er is nog goed nieuws uit Europa : het europees parlement heeft de Vlaamse techniek van het cordon sanitaire toegepast op de extreem rechtse ID-fractie (met het Vlaams Blok, Marine Le Pen haar bruine horde, Afd, Salvini zijn club).
Die hadden gehoopt op enkele dikke mandaten, maar de andere fracties hebben onderling beslist om zo te stemmen dat ze met nul komma nul resultaat zijn blijven zitten. Normaal hadden zij een vice-president en 2 voorzitters van commissies moeten binnenhalen. Landbouw, en Legale Zaken. Dik tegen hunne rekker, alle fracties stemden bewust voor een andere kandidaat. De bruine fractie in het EP haalde niets binnen. :lol: Vorige week vielen ze via dezelfde techniek ook al naast een vice-voorzitter van het EP ook.

Bron : De Standaard 11 juli.

Libro 16 juli 2019 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9069385)
Dat zegt eigenlijk al genoeg met welk wereldvreemd figuur we te maken hebben. Het is niet uitzonderlijk dat mensen met medische achtergrond, die steeds met menselijke problemen te maken hebben, totaal geen besef hebben van ecologie en aanverwanten. Zo zijn er ook die in Afrika vruchtbaarheidsbehandelingen gaan uitvoeren. Pure vakidiotie.

Of ze is een NIMBY.

DucDEnghien 16 juli 2019 21:25

De nazionalisten (RN, AfD, Lega, VB, ...) hebben weer eens in het zand gebeten.

Pandareus 16 juli 2019 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9069424)
De nazionalisten (RN, AfD, Lega, VB, ...) hebben weer eens in het zand gebeten.

:lol::lol::lol:

Libro 16 juli 2019 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9069412)
Doet ze iets om de autochtone bevolking op peil te houden, is het nog niet goed.

Zeker dat u gewoon niet "anti-alles" bent.

Ursula doet dus een Anunake: zie naar mijn woorden, niet naar mijn daden. Het is trouwens het klootjesvolk dat meer kinderen moet krijgen, niet dat soort elite.

Libro 16 juli 2019 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9069424)
De nazionalisten (RN, AfD, Lega, VB, ...) hebben weer eens in het zand gebeten.

De nazionaaltjes hebben 21 miljoen kiezers die nu weer eens in de kou blijven staan. Tel daar dan nog de vertoning rond de topbenoemingen bij en de veenbrand smeult hoe langer hoe harder. Kom niet janken als de boel plotseling in de fik vliegt.

DucDEnghien 16 juli 2019 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9069446)
De nazionaaltjes hebben 21 miljoen kiezers die nu weer eens in de kou blijven staan. Tel daar dan nog de vertoning rond de topbenoemingen bij en de veenbrand smeult hoe langer hoe harder. Kom niet janken als de boel plotseling in de fik vliegt.

Als de boel in de fik vliegt is het license to kill. Go for it.

Tavek 16 juli 2019 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9069426)
Ursula doet dus een Anunake: zie naar mijn woorden, niet naar mijn daden. Het is trouwens het klootjesvolk dat meer kinderen moet krijgen, niet dat soort elite.

Klaagt gij vaak tegen uw ma dat ze het klimaat om zeep heeft geholpen door u te maken ?

Tavek 16 juli 2019 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9069446)
De nazionaaltjes hebben 21 miljoen kiezers die nu weer eens in de kou blijven staan. Tel daar dan nog de vertoning rond de topbenoemingen bij en de veenbrand smeult hoe langer hoe harder. Kom niet janken als de boel plotseling in de fik vliegt.

Op 200 miljoen kiezers is dat een marginaal fenomeen.

Jay-P. 17 juli 2019 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9069463)
Klaagt gij vaak tegen uw ma dat ze het klimaat om zeep heeft geholpen door u te maken ?

Een flits uit je Hotel Mama periode zie ik. Ge kunt het niet laten he!
"Waar het hart vol van is..." :roll:

Jay-P. 17 juli 2019 01:06

On Topic: De anti-meute heeft het in ieder geval NIET gewonnen voor ene keer. :thumbsup:
Nu is't aan Ursula om zich te bewijzen. Ze moet het in ieder geval beter kunnen brengen dan 'Jay-Cie du Luxembourg'.
Dat zou niet al te moeilijk moeten zijn, toch?

SDX 17 juli 2019 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9069525)
On Topic: De anti-meute heeft het in ieder geval NIET gewonnen voor ene keer. :thumbsup:
Nu is't aan Ursula om zich te bewijzen. Ze moet het in ieder geval beter kunnen brengen dan 'Jay-Cie du Luxembourg'.
Dat zou niet al te moeilijk moeten zijn, toch?

Zolang ze van de drank afblijft & niet met 2 verschillende schoenen komt opdagen in dat mafiaclubje is al 'n verbetering.

De grootspraak tijdens haar propagandaspeechke zal nog niet voor vandaag zijn met de nipte meerderheid.

Jay-P. 17 juli 2019 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9069532)
Zolang ze van de drank afblijft & niet met 2 verschillende schoenen komt opdagen in dat mafiaclubje is al 'n verbetering.

De grootspraak tijdens haar propagandaspeechke zal nog niet voor vandaag zijn met de nipte meerderheid.

Ik had in feite gedacht dat ze het niet zou halen!
Nu nog Christineke: daarvan denk ik dat die het WEL moet halen. -> Gezien mijn onfeilbaar doorzicht terzake verwacht ik in feite dus dikke troubles voor haar. :-(

Skobelev 17 juli 2019 05:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9069412)
Doet ze iets om de autochtone bevolking op peil te houden, is het nog niet goed.

Zeker dat u gewoon niet "anti-alles" bent.

Iemand die Rammstein wil verbieden mogen ze van mij lynchen. ;-)

En neen ik ben niet tegen alles, ik ben bv voor een keiharde aanpak van criminaliteit en criminelen. Of VOOR een gedwongen terugkeer van dobbernegerers en islamieten. Kijk eens aan hoe ik ook "voor" iets kan zijn, verbaasd?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be