I was more awake and alive then ever.
|
Citaat:
|
Of kom eens dichtbij kijken en oordeel dan? Ik open de deur.
|
Citaat:
|
Ik was over gegeven aan de ervaring. Ik kon niet kiezen he. Ik zag wat ik moest zien. Ik zou graag de achtergrond achter de SS zien, maar zag ze nooit.
|
Citaat:
|
We kunnen het tijdperk niet kiezen. Toch niet vanuit mijn ervaring. Een ieser ziet wat gezien dient te worden.
|
Ik had de discussie over Nassim Haramein niet echt gevolgd, maar hier een bericht ivm zijn theorie:
Citaat:
|
Citaat:
Op welke afdeling juist zit je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn de laatste tijd veel meer ufo waarnemingen geweest, ik denk niet dat alles wat wij niet kennen iets van de overheid is, of een natuurverschijnsel in zijn totaliteit.
Tegelijkertijd denk ik dat we ons niet zo moeten focussen op onze 'brother from outer space' die love light and happiness verkondigen. Kijk toch eens om ons heen, en zie waar de wereld heen aan het gaan is. zonder al te veel moeite kunnen ze onze diepste geheimen te weten komen... in ieder geval denk ik wel dat aliens bestaan, maar ze zijn zeker niet benevolent. Als ze dat wel zouden zijn, dan zouden ze geen contact met ons maken, ontvoeringen tegen onze wil in, dit is namelijk tegen vrije wil! Laten we eerst maar eens die sores hier doen verdwijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
I don't care.
|
Citaat:
Want gewoon wat aan de zijkant staan, en met alles lachen wat de mensen zeggen, dat is wel een beetje gemakkelijk, hé ...Je lijkt wel een poltieker die in de oppositie zit. |
Citaat:
|
Citaat:
Awel,... 't schijnt dat ze dat nu ufo's noemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be