Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 9 juni 2021 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698667)
Dat is een niet bijster slimme vraag. Het gaat hier om een noodlanding van die Italiaanse heli natuurlijk. Noodlanding als gevolg van het ingrijpen van deze ufo. Ingrijpen dat letterlijk te zien is op het filmpje.

Maar dat filmpje hebben we dus niet.
En Elizondo is niet geloofwaardig.

Wat is dat verhaal dan waard?

Het Oosten 9 juni 2021 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9698699)
Maar dat filmpje hebben we dus niet.
En Elizondo is niet geloofwaardig.

Wat is dat verhaal dan waard?

Het filmpje was te zien tijdens een uitzending op History Channel of Scientific Discovery. Ik heb deze uitzending gezien en inderdaad, men ziet hoe een ufo de heli ‘aanvalt’. Er was materiële schade aan het tuig maar er vielen geen slachtoffers. Misschien is het filmpje nog ergens te bekijken op internet.

jogo 9 juni 2021 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698706)
Het filmpje was te zien tijdens een uitzending op History Channel of Scientific Discovery. Ik heb deze uitzending gezien en inderdaad, men ziet hoe een ufo de heli ‘aanvalt’. Er was materiële schade aan het tuig maar er vielen geen slachtoffers. Misschien is het filmpje nog ergens te bekijken op internet.

Niks te filmkes

Zonder ICAO-rapport >>> It didn't happen.

Het Oosten 9 juni 2021 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9698720)
Niks te filmkes

Zonder ICAO-rapport >>> It didn't happen.

Zelfs mét rapport zou u moeilijk te overtuigen zijn, heb ik zo de indruk.

jogo 9 juni 2021 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698723)
Zelfs mét rapport zou u moeilijk te overtuigen zijn, heb ik zo de indruk.

Als dat voor u niet nodig is, en de internationale pers maakt geen gewag van een heli die beschoten is en averij opgelopen. Dan moet ge toch met een complot theorie afkomen, daar zit niks anders op.

parcifal 9 juni 2021 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698706)
Het filmpje was te zien tijdens een uitzending op History Channel of Scientific Discovery. Ik heb deze uitzending gezien en inderdaad, men ziet hoe een ufo de heli ‘aanvalt’. Er was materiële schade aan het tuig maar er vielen geen slachtoffers. Misschien is het filmpje nog ergens te bekijken op internet.

Qua bewijsvoering is dit mager.

En dan bedoel ik zo mager dat het op de cover van het maandblad voor Anorexia-patienten kan staan en waar uitgemergelde kindjes uit Biafra in afschuw zouden naar kijken.

Mager dus.

patrickve 9 juni 2021 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698667)
Dat is een niet bijster slimme vraag. Het gaat hier om een noodlanding van die Italiaanse heli natuurlijk. Noodlanding als gevolg van het ingrijpen van deze ufo. Ingrijpen dat letterlijk te zien is op het filmpje.

Zoals ik de vorige keer al opmerkte, voegden de Italianen er aan toe: “we hebben opgemerkt dat een ufo alleen maar ‘vuren’ kan wanneer hij uit stealth-modus is.”

Maw, filmpje toont neergevlamde helicopter door aanvallende vliegende schotel. De aanval is zo zwak dat de anderen eraf komen met een noodlanding. Zouden de Sirianen nu hun Jurgen Coninksen opsturen, die met oefen-vliegende schotels op helicopters proberen te schieten ?

Svennies 9 juni 2021 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698706)
Het filmpje was te zien tijdens een uitzending op History Channel of Scientific Discovery. Ik heb deze uitzending gezien en inderdaad, men ziet hoe een ufo de heli ‘aanvalt’. Er was materiële schade aan het tuig maar er vielen geen slachtoffers. Misschien is het filmpje nog ergens te bekijken op internet.

Dat zijn géén referenties qua betrouwbaarheid....

Al wie ooit een aflevering van ancient aliens met Giorgio Tsoukalos en consoorten heeft gezien zal hetzelfde beamen ,uitgezonderd u natuurlijk...

Paleocontact -theoretici ,ze hebben zichzelf wel een goede naam gegeven ,maar dat is ook alles...:roll:

Het Oosten 9 juni 2021 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9698774)
Dat zijn géén referenties qua betrouwbaarheid....

Al wie ooit een aflevering van ancient aliens met Giorgio Tsoukalos en consoorten heeft gezien zal hetzelfde beamen ,uitgezonderd u natuurlijk...

Paleocontact -theoretici ,ze hebben zichzelf wel een goede naam gegeven ,maar dat is ook alles...:roll:

Hmm... dat durf ik vooralsnog niet zo drastisch te zeggen. Elizondo had een pittige discussie met de Italiaan Clarbruno Verduccio. Verduccio is een wetenschapper maar was blijkbaar tevens commandant van een elite-eenheid van de Italiaanse Marine. Het was hij die op die vergadering beweerde dat in 2004 een ufo aan de Siciliaanse kust een helikopter naderde tot op 100 meter en een krachtige electromagnetische (sic) 'beam' afschoot naar de helikopter. De rotor van de Italiaanse helikopter raakte ernstig beschadigd maar de heli kon nog een noodlanding maken.

Hij wist ook te vertellen dat de Italianen ontdekten dat:

“This signal was absolutely directional. It was a beam. We discovered we could see them on a certain band of frequencies. Then we discovered that when they use their energy weapons, they must go outside the stealth mode. Only in that moment can we hit them with depleted uranium weapons."


Clarbruno Vedruccio

Het Oosten 9 juni 2021 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9698745)
Maw, filmpje toont neergevlamde helicopter door aanvallende vliegende schotel. De aanval is zo zwak dat de anderen eraf komen met een noodlanding. Zouden de Sirianen nu hun Jurgen Coninksen opsturen, die met oefen-vliegende schotels op helicopters proberen te schieten ?

Zo zwak was die aanval nu ook weer niet. De rotor van de Italiaanse heli was goed beschadigd volgens de Italianen. Hetgeen noopte tot een noodlanding.


De beschadigde rotor.

Het Oosten 9 juni 2021 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698901)
Hmm... dat durf ik vooralsnog niet zo drastisch te zeggen. Elizondo had een pittige discussie met de Italiaan Clarbruno Verduccio. Verduccio is een wetenschapper maar was blijkbaar tevens commandant van een elite-eenheid van de Italiaanse Marine. Het was hij die op die vergadering beweerde dat in 2004 een ufo aan de Siciliaanse kust een helikopter naderde tot op 100 meter en een krachtige electromagnetische (sic) 'beam' afschoot naar de helikopter. De rotor van de Italiaanse helikopter raakte ernstig beschadigd maar de heli kon nog een noodlanding maken.

Hij wist ook te vertellen dat de Italianen ontdekten dat:

“This signal was absolutely directional. It was a beam. We discovered we could see them on a certain band of frequencies. Then we discovered that when they use their energy weapons, they must go outside the stealth mode. Only in that moment can we hit them with depleted uranium weapons."


Clarbruno Vedruccio

Carlbruno Verduccio.

jogo 10 juni 2021 06:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698904)
Zo zwak was die aanval nu ook weer niet. De rotor van de Italiaanse heli was goed beschadigd volgens de Italianen. Hetgeen noopte tot een noodlanding.


De beschadigde rotor.

Kunt gij daar een rotor in herkennen?

Het Oosten 10 juni 2021 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9699053)
Kunt gij daar een rotor in herkennen?

Het is een macro foto. Het grijze is de rotor of een gedeelte ervan. Daarin zien we dat een stuk opengescheurd of opengereten is. Het lijkt weinig, maar lang verder vliegen met zulke gehavende helikopter-rotor lijkt me nu toch geen goed idee.

jogo 10 juni 2021 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699086)
Het is een macro foto. Het grijze is de rotor of een gedeelte ervan. Daarin zien we dat een stuk opengescheurd of opengereten is. Het lijkt weinig, maar lang verder vliegen met zulke gehavende helikopter-rotor lijkt me nu toch geen goed idee.

Foto voldoet aan de ufo normen : wazig, onduidelijk, onherkenbaar.

patrickve 10 juni 2021 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9698741)
Qua bewijsvoering is dit mager.

En dan bedoel ik zo mager dat het op de cover van het maandblad voor Anorexia-patienten kan staan en waar uitgemergelde kindjes uit Biafra in afschuw zouden naar kijken.

Mager dus.

We bereiken hier recordhoogtes van magerheid dan :-)

patrickve 10 juni 2021 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9698922)
Carlbruno Verduccio.

Citaat:

Only in that moment can we hit them with depleted uranium weapons
Ze hebben die UFO dus afgelapt met depleted Uranium shells. Spijtig genoeg heeft die UFO ook een noodlanding kunnen maken, en heeft nadien een wormgat opengetrokken op 200 meter diep onder de zeespiegel, waardoor ze naar de 12de dimensie ontsnapt zijn, evenals die arme potvis die daar toevallig in de buurt aan het zwemmen was. Althans, volgens de heel betrouwbare gegevens van de ervaren sonar technicus die het allemaal volgde. Men maakt zich zorgen over het potentieel anaal mishandelen van de potvis in een andere dimensie.

Het Oosten 10 juni 2021 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9699175)
We bereiken hier recordhoogtes van magerheid dan :-)

De toekomst zal uitwijzen of het allemaal zo mager is zoals u het wat gemakkelijk beweert. En moest het niet mager zijn, wees gerust: ik zal niet nalaten om de laatste der Mohikanen-debunkers op dit forum hier ferm op te (terecht)wijzen.

patrickve 10 juni 2021 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699180)
De toekomst zal uitwijzen of het allemaal zo mager is zoals u het wat gemakkelijk beweert.

Welke toekomst ? Binnen 10 jaar ? Binnen 5000 jaar ?
Volgende week ?

Het Oosten 10 juni 2021 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9699187)
Welke toekomst ? Binnen 10 jaar ? Binnen 5000 jaar ?
Volgende week ?

Indien het waar is wat de Italianen beweren, dan zijn zulke incidenten in de kortste keren opnieuw te verwachten.

parcifal 10 juni 2021 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699192)
Indien het waar is wat de Italianen beweren, dan zijn zulke incidenten in de kortste keren opnieuw te verwachten.

Ja en indien mijn grootmoeder wieltjes had, was ze een karretje.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be