Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

kiko 5 september 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6789792)
Ik vind het alvast parels.
Zo'n geheimzinnige holtes onder onze aardkorst, waar oude beschavingen samenleven met verdwaalde watermonsters.

Heb je nog van die verhalen?

Met de hand op het hart: deze draad is een pure goudmijn voor elke SF- of fantasyschrijver die even geen inspiratie meer heeft.

Wereldvrede79 5 september 2013 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6789380)
" Naar het schijnt " zijn er grotten onder het meer...Die in verbinding staan met de zee dankzij tunnels. :-)
En daar zou dat " monster " zijn eten halen : in de zee, waar veel viskes rondzwemmen !;-)
D�*�*r hebde gij niet aan gedacht hé ?
Ik zeg niet dat dit w�*�*r is. Maar wel dat het niet onmogelijk is. Als je goed kijkt zie je dat er nog genoeg overblijfselen zijn uit de tijd der dinosaurussen. Er bestonden toen al krokodillen, allee toch hun voorouders, de grotere uitgave, idem voor haaien. Schorpioenen bestonden ook al...
Om nog niet te spreken over de " draken van Komodo ", ook van die lieve beestjes die al veel langer als wij bestaan.:-)
http://www.djoser.nl/rondreis_indonesie/magazine/669/geleden.http://nl.dreamstime.com/stock-fotog...n-image5914032
En vogels zijn allemaal dinosaurussen volgens vele wetenschappers
.:-)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorsprong_van_de_vogels
Dus, waarom niet eigenlijk ? Waarom zou er geen mystrieus overblijfsel uit vervlogen tijden in de Loch Ness wonen ?
Er zijn genoeg getuigenissen van, en zo je er niet in gelooft, ik wacht op uw bewijs ?;-)
Tot slot, ik zou het op prijs stellen dat je voor één keer antwoord geeft zonder mij te beledigen, als je daartoe in staat bent.
Anders ga we verder als tot nu toe natuurlijk, als het je niet stoort voortdurend belachelijk gemaakt te worden. De bal is in uw kamp !:-D

Ik volg je. Zo'n ondergrondse rivieren en poelen staan in verbinding met de zee. Heb er trouwens in gezwommen. Dat noemt een cenote. Er zijn er veel in Centraal-Amerika.

meneer 5 september 2013 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wereldvrede79 (Bericht 6789981)
Ik volg je. Zo'n ondergrondse rivieren en poelen staan in verbinding met de zee. Heb er trouwens in gezwommen. Dat noemt een cenote. Er zijn er veel in Centraal-Amerika.

Citaat:

Cenote





Ga naar: navigatie, zoeken






De Heilige Cenote in Chichén Itzá, Yucatán
Een cenote of cenode is de naam voor een bovengrondse poel in het noorden van Yucatán. Er zijn in Yucatán ruim 3000 cenotes waarvan er zo'n 1400 bestudeerd en geregistreerd zijn.

Het woord komt van het Maya-woord tso'ono'ot, oude spelling dzonot, dat afgrond betekent. De poelen zijn gevormd door opvulling met water van de kloven die een deel zijn van de rand van de krater van Chicxulub. Er zijn vier soorten cenotes:
ondergrondse,
oppervlakkige (vijvers/meren),
semi-ondergrondse en
oppervlakkige bronnen.

In deze regio zijn er geen bovengrondse rivieren. Het water sijpelt door de poreuze grond en vloeit via ondergrondse rivieren naar de zee. Men noemt dit in de geologie een karstverschijnsel. Op sommige plaatsen is het gesteente verweekt en ingezakt (een zinkgat), waarbij ondergrondse, met water gevulde holtes ontstaan, de cenotes.

In de Chichén Itzá-Mayaperiode werden de poelen gebruikt om mensenoffers te brengen en bij onderwaterarcheologie komen nu de slachtoffers boven water. De mensenoffers werden waarschijnlijk gebracht aan de regengod Chaac. In dit vrij karige en droge gebied was het verzekeren van regelmatige regens een belangrijke wens van een ieder. De Sagrado cenote (de Heilige cenote) lag zo vol met offers, waaronder meer dan honderd mensen, dat daarin een vijf meter dikke Maya-blauwe laag werd afgezet.

In Europa komen vergelijkbare structuren voor, zie hiervoor gouffre.

Bekende cenotes:
Ik Kil
Heilige Cenote van Chichén Itzá




Wikimedia Commons
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cenote

Tja, daar hebben onze sceptische forum-wetenschappers nog nooit van gehoord misschien ?
En maar lachen : hahaha, ondergrondse tunnels vanuit meren in verbinding met de zee hahaha..
En toch , jongens...Het best�*�*t !

Another Jack 5 september 2013 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6790020)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cenote

Tja, daar hebben onze sceptische forum-wetenschappers nog nooit van gehoord misschien ?
En maar lachen : hahaha, ondergrondse tunnels vanuit meren in verbinding met de zee hahaha..
En toch , jongens...Het best�*�*t !

Iemand die dat ontkend heeft?

kiko 5 september 2013 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6790020)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cenote

Tja, daar hebben onze sceptische forum-wetenschappers nog nooit van gehoord misschien ?
En maar lachen : hahaha, ondergrondse tunnels vanuit meren in verbinding met de zee hahaha..
En toch , jongens...Het best�*�*t !

Wat is het probleem ? Ik herinner me glashelder dat ik ondergrondse rivieren al meermaals aangehaald heb, meer bepaald toen ik brandhout maakte van het wichelroedelopen.

Dus ik herhaal, en graag een antwoord aub: wat is het probleem ?

praha 5 september 2013 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6789711)

jonge jonge ...
Een satelietfoto van het zuidpoolgebied met een 'gat' ter hoogte van de zuidpool te midden van zweem groen zuiderlicht... amazing :roll:

Mambo 5 september 2013 22:27

Dat er zo nooit eens iemand in dat gat kruipt dat is eigenaardig.
Lange koorden kan je per km kopen desnoods.

Mambo 5 september 2013 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6790020)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cenote

Tja, daar hebben onze sceptische forum-wetenschappers nog nooit van gehoord misschien ?
En maar lachen : hahaha, ondergrondse tunnels vanuit meren in verbinding met de zee hahaha..
En toch , jongens...Het best�*�*t !

Het schijnt dat het meer van loch ness wel ondergronds in verbinding staat met de zee. Kwestie dat het vroeger open was naar zee en door landverschuiving een meer is geworden. Enfin heb ik van horen zeggen.

In elk geval het is wel al bewezen dat ze het monster "niet" gevonden hebben.

Ill Duce 5 september 2013 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6790406)
Dat er zo nooit eens iemand in dat gat kruipt dat is eigenaardig.
Lange koorden kan je per km kopen desnoods.

Waarschijnlijk omdat op een bepaalde diepte het nogal warm kan worden...

Mambo 5 september 2013 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6790413)
Waarschijnlijk omdat op een bepaalde diepte het nogal warm kan worden...

Die ufo's vliegen daar los door.

praha 5 september 2013 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6790450)
Die ufo's vliegen daar los door.

jep ... nog vele straffer dan in 'the core' :-)

meneer 5 september 2013 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6790411)
Het schijnt dat het meer van loch ness wel ondergronds in verbinding staat met de zee. Kwestie dat het vroeger open was naar zee en door landverschuiving een meer is geworden. Enfin heb ik van horen zeggen.

In elk geval het is wel al bewezen dat ze het monster "niet" gevonden hebben.

Is het feit dat ze dat " monster " niet gevonden hebben bewijs dat het niet bestaat ?

meneer 5 september 2013 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6790406)
Dat er zo nooit eens iemand in dat gat kruipt dat is eigenaardig.
Lange koorden kan je per km kopen desnoods.

Wat belet u ?

meneer 5 september 2013 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6790047)
Wat is het probleem ? Ik herinner me glashelder dat ik ondergrondse rivieren al meermaals aangehaald heb, meer bepaald toen ik brandhout maakte van het wichelroedelopen.

Dus ik herhaal, en graag een antwoord aub: wat is het probleem ?

Jij hebt hier nog nooit van iets brandhout gemaakt, je eigen geloofwaardigheid uitgezonderd natuurlijk.:lol:
Maar kom, als er dus geen probleem is, en je aanvaard dat er in het meer van Loch Ness misschien een tot nu toe onbekend wezen woont, dat vanuit het meer via ondergrondse rivieren toegang heeft tot de zee, waar het voedsel zou kunnen vinden, dan is alles OK voor mij.:-)
Wat OOK zou kunnen in dat geval, is dat wezens die gewoonlijk in de diepzee leven, het meer gebruiken om te komen paren, of om de kleintjes te laten opgroeien tot ze oud genoeg zijn om in zee te gaan wonen.:-)
Ditmaal gaat het niet over Aliens dus ( alhoewel ...?! ), maar over aardse wezens. We weten al langer dat er nog steeds soorten zijn die we nog altijd niet ontdekt hebben. Niets ongeloofwaardig daaraan. Dus, wat is het probleem ?:-)

meneer 5 september 2013 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6790358)
jonge jonge ...
Een satelietfoto van het zuidpoolgebied met een 'gat' ter hoogte van de zuidpool te midden van zweem groen zuiderlicht... amazing :roll:

Kijk, tussen uw 2 benen !!! NOG een gat !:lol: Amazing !:lol:

meneer 5 september 2013 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6790469)
jep ... nog vele straffer dan in 'the core' :-)

amazing hé

Mambo 5 september 2013 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6790480)
Is het feit dat ze dat " monster " niet gevonden hebben bewijs dat het niet bestaat ?

t' is alvast een bewijs dat ze het niet gevonden hadden/hebben.


En ze hebben hun best gedaan.

Mambo 5 september 2013 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6790481)
Wat belet u ?

Niks mocht het niet zijn dat ik geen tijd heb.

kiko 6 september 2013 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6790490)
Maar kom, als er dus geen probleem is, en je aanvaard dat er in het meer van Loch Ness misschien een tot nu toe onbekend wezen woont, dat vanuit het meer via ondergrondse rivieren toegang heeft tot de zee, waar het voedsel zou kunnen vinden, dan is alles OK voor mij.:-)
Wat OOK zou kunnen in dat geval, is dat wezens die gewoonlijk in de diepzee leven, het meer gebruiken om te komen paren, of om de kleintjes te laten opgroeien tot ze oud genoeg zijn om in zee te gaan wonen.:-)
Ditmaal gaat het niet over Aliens dus ( alhoewel ...?! ), maar over aardse wezens. We weten al langer dat er nog steeds soorten zijn die we nog altijd niet ontdekt hebben. Niets ongeloofwaardig daaraan. Dus, wat is het probleem ?

Zwakke poging om mijn woorden geheel te verdraaien. Nu even de feiten.

Ik heb in het verleden duidelijk neergeschreven dat ondergrondse rivieren bestaan. Dat is basiskennis, dacht ik zo. Al de rest, van de holle Aarde-theorie tot het monster van Loch Ness, zijn uitspraken van jou waar ik niets mee te maken heb en me volledig van distantieer.

Gelieve dus geen woorden meer in mijn mond te leggen aub.

exodus 6 september 2013 08:56

Citaat:

'Buitenaardse basis op achterkant van de maan'
donderdag, 05 september 2013



De Amerikaanse schrijver en helderziende Ingo Swann hielp mee aan de ontwikkeling van remote viewing of verzien aan het Stanford Research Institute (SRI), een natuurwetenschappelijke denktank bij San Francisco.

Met de experimenten die hij deed trok hij de aandacht van de CIA. Onderzoekers concludeerden dat Swann inderdaad over unieke vaardigheden beschikte.

Swann nam deel aan verschillende experimenten. Zo werd hem op 6 juni 1972 verzocht de werking van een magnetometer te verstoren door middel van psychokinese. De Amerikaanse onderzoekers Harold Puthoff en Russell Targ legden hem uit dat een verandering in het magnetische veld in het apparaat kon worden gemeten aan de hand van de grafiek van de stroomafgifte.

Jupiter

Op het moment dat Swann zijn aandacht op het binnenste van de magnetometer richtte werd de stroomafgifte onmiddellijk verdubbeld. Hij bleek ook in staat andere veranderingen teweeg te brengen, die ook op de grafiek zichtbaar werden.

Puthoff en Targ konden niet met zekerheid zeggen of Swann het proces in de kern van het apparaat had verstoord of dat hij de registratie had beïnvloed. Wel kon het effect dat hij had veroorzaakt volgens het tweetal alleen worden verklaard door de werking van psychokinese.

Op 27 april 1973 bestudeerde Swann door middel van remote viewing de planeet Jupiter en zijn manen. Zes jaar later zou de Voyager de planeet bezoeken. Swann beschreef de fysieke eigenschappen van Jupiter, waaronder het oppervlak, de atmosfeer en het weer. Hij zei ook dat de planeet net als Saturnus wordt omgeven door ringen, iets wat indertijd controversieel was. Voyager bevestigde later het bestaan van de ringen.

Buitenaardsen

In november 2001 publiceerde Michael Persinger een artikel in The Journal of Neuropsychiatry & Clinical Neurosciences over hersenactiviteit tijdens remote viewing. Tijdens de sessie met Swann werden meetbare veranderingen in de hersenactiviteit geconstateerd.

Op het elektro-encefalogram (EEG) was activiteit te zien in de occipitale kwab, de temporale kwab en de frontale kwab. Volgens Persinger was er sprake van ‘significante congruentie’ tussen de stimuli en de elektro-encefalografische activiteit van Swann.

Swann werkte ook voor mensen van een onbekend agentschap dat onderzoek deed naar buitenaardsen. Tijdens zijn sessies zag hij onder meer een geheime buitenaardse basis op de achterkant van de maan.

Hij concludeerde dat buitenaardsen op aarde leven in menselijke lichamen. Een vriend van hem zei dat er veel buitenaardsen zijn, die ‘bio-androïden’ worden genoemd, en die weten dat ze op aarde alleen van helderzienden iets te duchten hebben. Met iemand die bekend staat als ‘meneer Axelrod’ zag Swann eens hoe een driehoekige UFO het water uit een meer zoog.
http://www.niburu.nl/et/5255-buitena...nt-van-de-maan


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be