Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 23 april 2016 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 8078253)
Het filmpje is vals.
We zien een onderwateropname van een model van de Columbia die stuk is gemaakt waarin de stukjes in dezelfde richting 'zweven'. In de echte ruimte gaan brokstukken onvermijdelijk in rotatie (dat zien we in de opname niet, dat is moeilijker te ensceneren)
Voorts is er de oude audio op gezet (gesprekken Houston-Gemini)
Beelden konden niet gemaakt worden vanuit ISS (andere orbit)

Waar komt u nu mee aandraven? Ik heb het niet over dat filmpje van u. In het filmpje waarnaar ik verwijs, zijn er trouws geen brokstukken te zien.

Micele 23 april 2016 16:07

Coen Vermeeren in KRO's Brandpunt over UFO's uitz. 13 april '14

Citaat:

15.04.2014
Eindelijk een eerlijke reportage over het ufo fenomeen waarin behalve Coen, ook onderzoekssjournaliste Leslie Kean en een Britse piloot aan bod komen. 15 minuten het kijken waard!

https://www.youtube.com/watch?v=LiGEg4QhdDs
Coen Vermeeren, o.a. over het verspreiden van desinformatie:

Citaat:

https://www.youtube.com/watch?v=o-z-enT6Gz8

Interview Dr. ir. Coen Vermeeren 25-03-2013 - UFO´s bestaan echt!

28.03.2013
Lucht- en ruimtevaart ingenieur Coen Vermeeren gelooft in UFO's. Sterker nog, hij weet zeker dat ze bestaan. In een nieuw boek heeft hij geprobeerd zijn overtuiging te onderbouwen.

Savatage 23 april 2016 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8077988)
Haha, dat was natuurlijk een Fantasy-Time-cover, testje, en simpel te googlen.

Maar uiteraard is er wel een echte TIME met the Roswell Files op de cover enz... 50 jaar na de Roswell UFO´s en Aliens. :-D

Ja Micele, dat zal het wel geweest zijn ja, dat geloven we allemaal. Je zou beter eens wat kritischer omgaan met al die onzin die je online tegenkomt. Jij gelooft werkelijk alles wat die conspiracy gekken je wijsmaken en je zet jezelf hier systematisch voor schut.

Savatage 23 april 2016 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8078271)
De getuigenissen en de personen op dit filmpje zijn echt:

https://www.youtube.com/watch?v=MBcplcCQxOc

Zeg eens Micele, waarom zouden we jou nog geloven hier? Je hebt hier al post na post gedumpt waarvan telkens bleek je vervalst materiaal voor waar aannam. Zelfs de meest doorzichte scams waren voor jou onomstootbaar bewijs dat er aliens zijn. Nu kom je weer af met het zoveelste bizarre youtube filmpje met amper views en nu moeten we jou weer geloven dat het allemaal echt is? Zo stom zijn we hier werkelijk niet hoor.

Micele 23 april 2016 16:42

Uitgebreide getuigenis F4-piloot, over Teheran UFO conflict 1976:

https://www.youtube.com/watch?v=KF-uftRQfAM

Engels, Duitse ondertiteling.


Citaat:

18.08.2013
Wie ein iranischer Kampfjetpilot ein UFO abschießen sollte und selbst zum Gejagten wurde.

Als die Einwohner Teherans am 18. September 1976 ein seltsam leuchtendes Objekt am Himmel meldeten, erhielt Parviz Jafari, damals Kommandant einer Fliegerstaffel der Kaiserlichen Iranischen Luftwaffe, den Befehl, mit seinem Jet aufzusteigen und das UFO abzuschießen. Doch das Objekt wich ihm mit unglaublich wendigen Flugmanövern aus. Mehr noch: Beim Versuch, eine Sidewinder-Rakete auf das Objekt abzuschießen, fielen die Waffensysteme an Bord aus und das Objekt ging zum Gegenangriff über. Die iranische Luftwaffe -- damals noch eng verbündet mit den USA -- verhörte Jafari anschließend in Gegenwart eines Mitarbeiters des US-Militärgeheimdienstes. Dieser informierte anschließend die NSA, die CIA und sogar das Weiße Haus, in einem vertraulichen Bericht, über den Fall, der zu den eindrucksvollsten der UFO-Geschichte zählt. In einem 1996 geführten Gespräch mit Astrophysiker Illobrand von Ludwiger schilderte General a.D. Parviz Jafari detailliert die physikalischen Wechselwirkungen des Objekts mit dem Flugzeug sowie das offensichtlich intelligente Flug- und Verteidigungsverhalten des Objekts.

Another Jack 23 april 2016 16:47

En weer van vooraf aan.
Roswell, Teheran,...

Micele 23 april 2016 16:52

Alle weerballonsukkels staan op negeer, enkel weerballons die mach 3 halen hé.

bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Weerballon

Lacheeeuuuuuuuuuuuuuu.

(Edit: bange bleiters natuurlijk ook)

Another Jack 23 april 2016 16:57

Uiteraard wordt er gelacheeeuuuuuu met die flutverhalen en de zweefkezen die daarin trappen.
Hier heb je nog het voordeel dat je de mensen niet ziet lachen.
IRL daarentegen...

Another Jack 23 april 2016 17:00

1 Bijlage(n)
De mensen in Roswell weten wel waarom ze die flutverhalen blijven verkopen... ;-)

Het Oosten 23 april 2016 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8078697)
De mensen in Roswell weten wel waarom ze die flutverhalen blijven verkopen... ;-)

Ja, en? Het is niet omdat de mensen in Roswell dit handeltje hebben opgezet dat daarom het 'incident' niet zou hebben plaatsgevonden. Misschien zelfs integendeel.

kiko 23 april 2016 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 8078680)
Zeg eens Micele, waarom zouden we jou nog geloven hier? Je hebt hier al post na post gedumpt waarvan telkens bleek je vervalst materiaal voor waar aannam. Zelfs de meest doorzichte scams waren voor jou onomstootbaar bewijs dat er aliens zijn. Nu kom je weer af met het zoveelste bizarre youtube filmpje met amper views en nu moeten we jou weer geloven dat het allemaal echt is? Zo stom zijn we hier werkelijk niet hoor.

UFO-believers en aanverwante zijn bijzonder sterk in het negeren van alles wat hen tegenspreekt.

Zo sterk zelfs dat ze geen enkele nota nemen van de ontkrachtingsargumenten en enkele dagen later dezelfde nonsens opnieuw posten alsof het de eerste keer is.

kiko 23 april 2016 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8078691)
Alle weerballonsukkels staan op negeer.

Q.E.D.

jogo 23 april 2016 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8078612)
Waar komt u nu mee aandraven? Ik heb het niet over dat filmpje van u. In het filmpje waarnaar ik verwijs, zijn er trouws geen brokstukken te zien.

Er begint super hete lucht in het toestel binnen te dringen, alles loopt fout.

Het Oosten 23 april 2016 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8078729)
UFO-believers en aanverwante zijn bijzonder sterk in het negeren van alles wat hen tegenspreekt.

Zo sterk zelfs dat ze geen enkele nota nemen van de ontkrachtingsargumenten en enkele dagen later dezelfde nonsens opnieuw posten alsof het de eerste keer is.

Spijtig voor u, maar hetzelfde kan men zeggen voor de debunkers.

kiko 23 april 2016 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8078742)
Spijtig voor u, maar hetzelfde kan men zeggen voor de debunkers.

Geef maar voorbeelden.

En geef tegelijkertijd ook eens ondubbelzinnig bewijs voor alle nonsens die hier geplaatst wordt. Eentje is goed, dan verlaat ik het forum voor altijd met mijn staart ingetrokken.

Geef toe, niet onredelijk van mij.

Het Oosten 23 april 2016 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8078744)
Geef maar voorbeelden.

En geef tegelijkertijd ook eens ondubbelzinnig bewijs voor alle nonsens die hier geplaatst wordt. Eentje is goed, dan verlaat ik het forum voor altijd met mijn staart ingetrokken.

Geef toe, niet onredelijk van mij.

Wanneer iemand zoals generaal De Brouwer meent dat men te doen heeft met onbekende vliegende tuigen die qua technische mogelijkheden vallen buiten de vliegmogelijkheden die wij kennen met de ons gekende vliegtuigen (zelfs de meest performante), dan wordt hier smalend over gedaan of wordt het doodgezwegen.

En waarom? Wel, omdat debunkers op voorhand geloven dat zulke tuigen niet bestaan. En dat is een denkfout.



Zo, en dat was het voor een tijdje voor mijn part voor wat betreft de ufo's ofte U.A.P. s. Ik heb mijn zegje gedaan en laat het onderwerp nu graag even aan anderen over.

Yog Sothoth 23 april 2016 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8078752)
Wanneer iemand zoals generaal De Brouwer meent dat men te doen heeft met onbekende vliegende tuigen die qua technische mogelijkheden vallen buiten de vliegmogelijkheden die wij kennen met de ons gekende vliegtuigen (zelfs de meest performante), dan wordt hier smalend over gedaan of wordt het doodgezwegen.

En waarom? Wel, omdat debunkers op voorhand geloven dat zulke tuigen niet bestaan.

We gaan het, tot vervelens toe, nog eens proberen in jouw dikke schedel te rammen: getuigenissen zonder hard, fysiek bewijs zijn niet voldoende, van wie ze ook komen, maar jij blijft altijd maar met hetzelfde aankomen.

Micele 23 april 2016 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8078752)
Wanneer iemand zoals generaal De Brouwer meent dat men te doen heeft met onbekende vliegende tuigen die qua technische mogelijkheden vallen buiten de vliegmogelijkheden die wij kennen met de ons gekende vliegtuigen (zelfs de meest performante), dan wordt hier smalend over gedaan of wordt het doodgezwegen.

En waarom? Wel, omdat debunkers op voorhand geloven dat zulke tuigen niet bestaan. En dat is een denkfout.

Zo, en dat was het voor een tijdje voor mijn part voor wat betreft de ufo's. Ik heb mijn zegje gedaan en laat het onderwerp nu graag even aan anderen over.

Citaat:

Scepsis, een reflexmechnisme van ontkenners

UFO's worden traditioneel met hoongelach, scepsis en andere hautaine houdingen ontvangen. Natuurlijk zijn er veel UFO-meldingen gedaan die totale onzin bleken.

Sceptici grijpen deze voorbeelden aan om aan te tonen dat alle UFO-meldingen onzin zijn. Maar dat is vergelijkbaar met jezelf oogkleppen opbinden zodat je de volledige waarheid niet kunt zien.

De UFO's die in België zijn waargenomen waren concreet aanwezig en onverklaarbaar. Doordat de academische wetenschappers hun vingers niet willen branden aan het UFO-onderzoek moeten we het hebben van enthousiaste vrijwillige wetenschappers.

Omdat deze geen universitaire ruggensteun hebben worden ze snel aangevallen door sceptische schrijvers. Elke nieuwe ontwikkeling in de maatschappij wordt met scepsis ontvangen want veranderingen in ons vertrouwde wereldbeeld kunnen we maar moeilijk accepteren.

De Rooms-Katholieke kerk heeft er ook 400 jaar over gedaan om toe te geven dat de aarde om de zon draait. De UFO-sceptici van vandaag vallen in dezelfde fout als deze gelovige voorgangers.

kiko 23 april 2016 18:10

Weer een heleboel blabla en geen spatje bewijs.

Next.

Peche 24 april 2016 05:16

Wat heb je nodig om te zeggen: "Dat is bewijs" ?
Disclosure komt al niet via youtube films :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be