Citaat:
|
Citaat:
Een ander kan het werk niet voor je doen , echt niet |
Citaat:
Wat die egyptenaren daar uitgestoken hebben is straf, maar aliens hebben er niets mee te zien en er is zelfs niet de minste aanwijzing voor. |
de wet van de natuur "is" energie, en word dus niets overtroffen,we weten ze gewoon niet te gebruiken dat is alles
|
Citaat:
ze zijn NIET gemaakt door slaven etc. Dat je daar bent gaan bezoek is wel gaaf ja, maar zegt niet dat je iets over de geschiedenis weet. waren wel indrukwekkend zeker? Btw de piramides zijn om gebouwd om water te pompen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pyramide theorie J. P. Houdin
http://www.bouwenwonen.net/news/read.asp?id=16314 Docu frans ; http://www.dailymotion.com/video/x84...evele-1-3_tech |
Citaat:
Maar om te beweren wij een rotsblok van 2ton en meer kunnen opheffen met onze geest, dat heb ik nog niemand zien doen. |
houdin DENKT wel ik DENK daar het mijne over sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er aan de andere kant van de stad ingebroken is zeg je toch ook niet dat is niet zo wan ik heb niks gezien? |
Citaat:
|
denk eens even terug aan de mensen die in de broes leefde toen ze voor het eerst een vliegtuig zagen.wil het opzoeken voor u hoor
|
Citaat:
Ik blijf erbij, als je wilt proberen iemand te overtuigen dat aliens piramides hebben gebouwd. Zeg mij dan hoe ze dat hebben gedaan. In plaats van te zeggen dat mensen het niet konden doen dus dat het dan maar aliens zijn geweest. Anderzijds heb je zelf een bewijs aangeleverd met uw coral museum dat een mens dat inderdaad zou kunnen (hij deed het zelfs in zijn eentje) behalve als hij natuurlijk ook een alien was of er hulp van gekregen zou hebben. Als je dat zou beweren (waar je alle recht toe hebt natuurlijk) heb ik eerder de indruk dat je bepaalde feiten ombuigt naar wat jij graag zou zien als waarheid. |
Citaat:
Er zijn mensen die overtuigd zijn dat onze beschaving misschien niet de meest geëvolueerde beschaving aller tijden is/was, misschien zelfs technologisch. |
Citaat:
IK beweer niet dat het aliens zijn geweest (sluit het niet uit maar weet het nog niet) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be