Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   rapper Boef maakt vrouwen uit voor ‘hoeren’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241836)

Demper 14 januari 2018 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8621005)
en wat zou er mis zijn met slet spelen als je partner tegelijk de rol van geile hond op zich wil nemen?

just lay back and enjoy the ride zou ik zeggen.

Niet iedereen wil een bordeel uitbaten of swingen...

Demper 14 januari 2018 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8621274)
Dat stoort mij, die "spelletjes".

Daar kunnen veel mannen niet mee omgaan.
Daarom ook dat velen single blijven.

Je moet eens opletten hoeveel mannen in een relatie praten over "ons madam".
En hoe ze naar haar luisteren als een hond, puur om de spelletjes tot een minimum te beperken.

Demper 14 januari 2018 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8620981)
angst, angst voor de kinderen, zakelijke afhankelijkheid, nog steeds liefde (of wat ze daar nog verkeerdelijk onder verstaat en voelt) en een soort van Stockholm syndroom. maar genieten van seks is daar volgens mij zelden of nooit meer bij hoor, zo'n hele situatie is een machtsrelatie geworden, van consensual sex kan daarin eigenlijk geen sprake meer zijn.

Daar gaan we weer: de vrouw in de slachtofferrol, onze prinsesjes worden dagdagelijks misbruikt zo blijkt.

Mannen hebben angst om een relatie op lange termijn aan te gaan omwille van de totale onvoorspelbaarheid van deze "misbruikte" prinsesjes.

Kinderen, een huis afbetalen, het is geen struikelblok meer om uit elkaar te gaan of de scheiding aan te vragen.

En dat allemaal zonder dat er echt een reden voor is, het zijn gewoon teven geworden.

TV-verslaafde 14 januari 2018 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8622883)
Over het algemeen zijn er 2 soorten mannen waar vrouwen gebruik van maken.

1. Mannen die zich laten bespelen.
De nuttige idioten.
De ezel die ze voor hun kar spannen.
Seks "beloven", maar ook niet meer dan dat.

2. Arrogante, zelfzekere, dominante mannen.
Met een grijnzende varkenskop.
Die gebruiken ze om van bil te gaan.
Zonder enige compensatie.

Wie in groep 1 zit, laat dit toe...

Ach. Het boeit me ook minder en minder. Maar feit is wel dat vrouwen gedomineerd willen worden. Hoe harder ze beweren van niet hoe harder ze beweren van wel. Net zoals ze kunnen genieten van een verkrachting. Iemand die in den bak vliegt voor een snel orgasme, lekker opwindend.

Me2 is dan ook voornamelijk om in hun zielige gedachtegang zichzelf onweerstaanbaar te voelen. Ze gaan meer en meer zever verzinnen in de trend van me2 totdat wat venten zot.worden en overgaan tot een verkrachting.

Ik vind het allemaal nogal zielig worden van de kant van de vrouwen. How low can u go, deathrow? Me2 Deathrow.

Demper 14 januari 2018 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8622898)
Ach. Het boeit me ook minder en minder. Maar feit is wel dat vrouwen gedomineerd willen worden. Hoe harder ze beweren van niet hoe harder ze beweren van wel. Net zoals ze kunnen genieten van een verkrachting. Iemand die in den bak vliegt voor een snel orgasme, lekker opwindend.

Me2 is dan ook voornamelijk om in hun zielige gedachtegang zichzelf onweerstaanbaar te voelen. Ze gaan meer en meer zever verzinnen in de trend van me2 totdat wat venten zot.worden en overgaan tot een verkrachting.

Ik vind het allemaal nogal zielig worden van de kant van de vrouwen. How low can u go, deathrow? Me2 Deathrow.

De metoo beweging is inderdaad pure masturbatie: doen alsof ze onmisbaar zijn, een trofee, broodnodig.
Het gaat om pure dominantie.

Demper 14 januari 2018 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8617576)
Scheidingen hebben vaak heel veel met liefde te maken: de liefde die er eens was, is verdwenen. Of een partij werd bedrogen in de liefde.

En ongetwijfeld zullen er wel scheidingen voorkomen die er om andere redenen zijn gekomen. Daar twijfel ik niet aan.

Leg mij eens uit waarom het vooral vrouwen zijn die de scheiding in gang zetten?

Jan van den Berghe 14 januari 2018 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8622912)
Leg mij eens uit waarom het vooral vrouwen zijn die de scheiding in gang zetten?

Waar haalt u dat weer vandaan?

Uit uw duim gezogen?

Demper 14 januari 2018 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8622977)
Waar haalt u dat weer vandaan?

Uit uw duim gezogen?

'Scheiding meestal initiatief van vrouw'

https://www.nu.nl/algemeen/330689/sc...van-vrouw.html

Dit is waarom 69% van de scheidingen door vrouwen wordt aangevraagd

https://www.libelle.nl/huis-tuin-fee...n-aangevraagd/

'Vrouwen vragen vaker scheiding aan dan mannen'

http://www.knack.be/nieuws/wetenscha...al-596415.html

Anna List 15 januari 2018 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8621353)
Ja. Het is altijd hetzelfde spelletje met seks. Mevrouw heeft hoofdpijn (leugen). Vent moet haar overtuigen.

Vrouwen lopen weg in de wereld en jij moet ze vangen met wat moeite om dan te overtuigen tot seks. Het is een saai spel en met de lichten aan kan het zelfs walgelijk zijn.

als vrouwen bij jou altijd hoofdpijn hebben, dan denk ik zo dat je verleiding/voorspel niet interessant genoeg was.

TV-verslaafde 15 januari 2018 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8623336)
als vrouwen bij jou altijd hoofdpijn hebben, dan denk ik zo dat je verleiding/voorspel niet interessant genoeg was.

Na verloop van tijd heeft ze altijd wel "iets" zodat jij de vuilzakken moet buitenzetten ofzo. Seks is de beloning van de slaaf als hij zich goed gedraagt. Sinds het feminisme wordt geen enkele vorm van slecht gedrag meer vergeven. Een wijze vrouw ziet het 1 en het ander door de vingers anders wordt het leven ondraaglijk en het samenzijn een levende hel.

Maar over dat hoofdpijn, in een langdurige relatie ga je niet elke keer weer voorspel doen. Je begint gwn te pompen, de "romantiek" is weg in een langdurige relatie en je krijgt ook de doornen. Doornroosje moet alleen even wakker geklopt worden met een "goeiedag". Hehe.

Ik zie het gewoon zoals het is, niet te veel zever verkopen.

Anna List 15 januari 2018 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8623343)
Na verloop van tijd heeft ze altijd wel "iets" zodat jij de vuilzakken moet buitenzetten ofzo. Seks is de beloning van de slaaf als hij zich goed gedraagt. Sinds het feminisme wordt geen enkele vorm van slecht gedrag meer vergeven. Een wijze vrouw ziet het 1 en het ander door de vingers anders wordt het leven ondraaglijk en het samenzijn een levende hel.

Maar over dat hoofdpijn, in een langdurige relatie ga je niet elke keer weer voorspel doen. Je begint gwn te pompen, de "romantiek" is weg in een langdurige relatie en je krijgt ook de doornen. Doornroosje moet alleen even wakker geklopt worden met een "goeiedag". Hehe.

Ik zie het gewoon zoals het is, niet te veel zever verkopen.

echt een geriefke in huis gij! :lol:

mocht ik uw ega zijn, ik had ook koppijn en zocht t (en beter) op een ander!

Pericles 15 januari 2018 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8623343)
Na verloop van tijd heeft ze altijd wel "iets" zodat jij de vuilzakken moet buitenzetten ofzo. Seks is de beloning van de slaaf als hij zich goed gedraagt. Sinds het feminisme wordt geen enkele vorm van slecht gedrag meer vergeven. Een wijze vrouw ziet het 1 en het ander door de vingers anders wordt het leven ondraaglijk en het samenzijn een levende hel.

Maar over dat hoofdpijn, in een langdurige relatie ga je niet elke keer weer voorspel doen. Je begint gwn te pompen, de "romantiek" is weg in een langdurige relatie en je krijgt ook de doornen. Doornroosje moet alleen even wakker geklopt worden met een "goeiedag". Hehe.

Ik zie het gewoon zoals het is, niet te veel zever verkopen.

En moet gij ook die smerige katten verdragen? :cry:

Anna List 15 januari 2018 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8623749)
En moet gij ook die smerige katten verdragen? :cry:

:lol::lol::lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be