Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   AWV-woordvoerster Veva Daniels gemeenteraadslid voor Groen in Haacht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249129)

Universalia 25 juni 2019 21:42

AWV-woordvoerster Veva Daniels gemeenteraadslid voor Groen in Haacht
 
AWV-woordvoerster Veva Daniels gemeenteraadslid voor Groen in Haacht.

Citaat:

Veva Daniels (31), nationaal woordvoerster van het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV), wordt gemeenteraadslid voor Groen in Haacht.

De schoofzak 26 juni 2019 09:29

Is dat ook weer een draad "interessant om te weten", of moeten we ergens over discuteren?
Ge zet het in het soepforum mobiliteit. Is er daar dan iets over te zeggen, dat dat ros meisje in een gemeenteraad gaat zetelen?

Dat forum is hier niet langer een politiek forum, heb ik de indruk.

Anna List 26 juni 2019 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9054593)
Is dat ook weer een draad "interessant om te weten", of moeten we ergens over discuteren?
Ge zet het in het soepforum mobiliteit. Is er daar dan iets over te zeggen, dat dat ros meisje in een gemeenteraad gaat zetelen?

Dat forum is hier niet langer een politiek forum, heb ik de indruk.

dat iemand van Groen niet geschikt is als woordvoerster van AWV uiteraard.

Universalia 26 juni 2019 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9054593)
Is dat ook weer een draad "interessant om te weten", of moeten we ergens over discuteren?
Ge zet het in het soepforum mobiliteit. Is er daar dan iets over te zeggen, dat dat ros meisje in een gemeenteraad gaat zetelen?

Dat forum is hier niet langer een politiek forum, heb ik de indruk.

Ik dacht dat het iemand van het forum was maar zoals u met zen allen al wel weet kan ik mij vergissen. :oops:

Profiteur 27 juni 2019 06:34

Misschien is zij "het" die het probleem op de Provinciesteenweg - Haacht station na 30 jaar studies en voorstellen kan oplossen? Want qua mobiliteit is Haacht wel een zwarte vlek in die regio. Maar de politiek van Groen kennende zal het vooral het zoveelste rondje automobilisten pesten en beboeten worden. Zonder een deftige oplossing of alternatief aan te kunnen of willen bieden. In Heist o/d Berg hebben we hier ook zo een klojo rondlopen : David Geerts. Inwoners van zijn gemeente pesten is zijn grootste hobby. Iets echt verwezenlijken? Neen dat kan of lukt niet.

reservespeler 27 juni 2019 06:43

Kan die aanblijven als woordvoerder?

De schoofzak 27 juni 2019 09:59

Amai wat een onverdraagzaamheid naar iemand met een ander politieke overtuiging toe ...
Kan een belanger nog ambtenaar zijn in zijn gemeente?
Kan een nva-er nog belastingscontroleur zijn?
Kan een groene nog wegenwerker zijn?
Kan een tsjeef nog apotheker zijn en condomen verkopen?

Daar zijn er hier veel op hun kop gevallen en blijven botsen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be