Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Holocaust update: Ruim 100 geweldsincidenten bij moskeeën (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165629)

Egmond Codfried 2 januari 2012 16:26

Holocaust update: Ruim 100 geweldsincidenten bij moskeeën
 


[Moskee bekladding te Ridderkerk]


http://www.nujij.nl/algemeen/ruim-10...#axzz1iJcADY5o

Citaat:

Nederland: Ruim 100 geweldsincidenten bij moskeeën

Moskeeën in Nederland waren in de periode 2005-2010 117 keer doelwit van geweld dat voorkwam uit angst voor de islam. Zo werden moskeeën beklad (43 keer) of waren er vernielingen bij islamitische godshuizen (37 keer).

Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/ruim-10...#ixzz1iJcbDv6l

hurricane 2 januari 2012 16:28

Heeft dat iets met angst te maken ?
Denk eerder met zelfbehoud. Ik zie een angstig iemand niet tot zoiets in staat.

Egmond Codfried 2 januari 2012 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5902862)
Heeft dat iets met angst te maken ?
Denk eerder met zelfbehoud. Ik zie een angstig iemand niet tot zoiets in staat.


Holocaust, genocide worden door Europeanen beschouwd as deel/blijk van hun beschaving. Het wekt niet de afkeer en walging op die normale mensen zouden voelen bij deze geluiden uit de media.

Moslims moeten weg, maar Polen worden wel in grote getale binnen gehaald. Er heerst een grote economische crisis die vreemd genoeg niet dezelfde woede oproept als de aanwezigheid van allochtonen.

Rond Nieuwjaar is er veel gepraat over snelrecht tegen geweldplegers en dat soort zaken. Vreemd hoe men dit geweld wel kan beteugelen, en bijvoorbeeld pestende buurjongens in Utrecht niet. Men doet dit om groepen tegen elkaar uit te spelen.

Volgens het radio programma is het oplossingspercentage van dit geweld tegen gebedshuizen heel laag, waardoor mensen ook niet langer hun beklag bij de politie willen doen. Ik hoorde zelf een opmerking dat de politie aangifte doen heeft ontraden.

Men legt een verband tussen dit soort geweld en uitspraken van Wilders over b.v 'kopvoddentaks.'

-=EXCALIBUR=- 2 januari 2012 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5902893)
Holocaust, genocide worden door Europeanen beschouwd as deel/blijk van hun beschaving.

Niet alleen door Europeanen. Hier bvb door kleurlingen.

den dinges 2 januari 2012 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 5902954)
Niet alleen door Europeanen. Hier bvb door kleurlingen.

Kapmessenmaniakken...

An Arkos 2 januari 2012 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5902862)
Heeft dat iets met angst te maken ?
Denk eerder met zelfbehoud. Ik zie een angstig iemand niet tot zoiets in staat.

Zelfbehoud? Zijt ge da nu aant goedpraten?

Egmond Codfried 2 januari 2012 17:23



Jullie doen steeds weer hetzelfde: als het nou in Europa, Congo of Irak en Afghanistan is...

hurricane 2 januari 2012 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5902893)
Holocaust, genocide worden door Europeanen beschouwd as deel/blijk van hun beschaving.

Sta mij toe hier aan te twijfelen.
En als het zo moest zijn, wil ik mij daar volledig van distantiëren.
Geen enkel redelijk denkend mens kan een holocaust of genocide goedpraten.
Dat volkeren hun beschaving willen verdedigen lijkt me zeer normaal.
Maar daar wringt juist het schoentje. De zogenaamde wereldverbeteraars willen kost wat kost een vermenging van culturen. Terwijl dat nooit kan lukken.
Gaat dan opeens de vlam in de pan, weet men van niets.

Diego Raga 2 januari 2012 17:31

"Nederland: Ruim 100 geweldsincidenten bij moskeeën

Moskeeën in Nederland waren in de periode 2005-2010 117 keer doelwit van geweld dat voorkwam uit angst voor de islam. Zo werden moskeeën beklad (43 keer) of waren er vernielingen bij islamitische godshuizen (37 keer).

Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/ruim-10...#ixzz1iJcbDv6l "


43 + 37 = 80

117 - 80 = 37

Wat of waar behelzen dan de 37 overige incidenten ?

Egmond Codfried 2 januari 2012 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5903041)
Sta mij toe hier aan te twijfelen.
En als het zo moest zijn, wil ik mij daar volledig van distantiëren.
Geen enkel redelijk denkend mens kan een holocaust of genocide goedpraten.
Dat volkeren hun beschaving willen verdedigen lijkt me zeer normaal.
Maar daar wringt juist het schoentje. De zogenaamde wereldverbeteraars willen kost wat kost een vermenging van culturen. Terwijl dat nooit kan lukken.
Gaat dan opeens de vlam in de pan, weet men van niets.


Net zoals er geen Belgen van zuiver bloed bestaan, zo zijn er geen zuivere culturen, alle culturen zijn een samengesteld geheel. Christendom draait om een gedode en weer levende Jood, uit Palestina etc.

Snerror 2 januari 2012 17:59

Wat ik wil weten hoeveel racistische geweldsincidenten er per dag plaatsvinden vanwege moslims.

Alboreto 2 januari 2012 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5902862)
Heeft dat iets met angst te maken ?

Nee, eerder met haat.

Mitgard 2 januari 2012 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5903039)

Jullie doen steeds weer hetzelfde: als het nou in Europa, Congo of Irak en Afghanistan is...

Dat is omdat wij ev0l zijn, Egmond.
En diegenen die palaveren over 'gelijkheid'.
Jij weet wat die écht denken, hé.

Savatage 2 januari 2012 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5902858)

Over holocaust heb je het nu eigenlijk? Ik denk dat die paar bekladdingen nog maar peanuts zijn langs wat migranten hier al allemaal hebben uitgehaald.

Dixie 2 januari 2012 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5903400)
Over holocaust heb je het nu eigenlijk? Ik denk dat die paar bekladdingen nog maar peanuts zijn langs wat migranten hier al allemaal hebben uitgehaald.

ziet edmondje weer holocausts :lol:

Kallikles 2 januari 2012 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5902862)
Heeft dat iets met angst te maken ?
Denk eerder met zelfbehoud. Ik zie een angstig iemand niet tot zoiets in staat.

Angst lokt uit een vecht- of vluchtreactie uit. Langdurige blootstelling aan deze angst kan het zelfbehoud onherroepelijke schade toebrengen.

Diego Raga 2 januari 2012 23:33

Holocaust update:

"Overal verdwijnen christenen om plaats te maken voor moslims. In Turkije is het aantal christenen van twee miljoen teruggelopen tot 85.000. In Libanon is het aantal gedaald van 55% tot 35%, dit in belangrijke mate door toedoen van de Libanese terreurbeweging Hezbollah. In Syrië bestond de helft van de bevolking uit christenen dat is vandaag nog maar 4%; in Jordanië van 18% naar 2% en in Irak worden ze massaal het land uitgejaagd.In Iran zijn na de komst van de Ayatollah Khomeini alle christelijke scholen gesloten. Vandaag is er maar één land in het Midden-Oosten waar het aantal christenen toeneemt: Israël. Volgens het Israëlische bureau van Statistieken, waren er in 1949, 34.000 christenen in Israël en thans 163.000.In de rest van het Midden-Oosten nemen hun aantallen dramatisch af vanwege vervolging door Mohammeds volgelingen."
http://www.franklinterhorst.nl/Chris...wijd%20toe.htm


En maar zeuren over een moskeetje dat met graffiti wordt besmeurd, arme moslims...

Diego Raga 3 januari 2012 00:14

Inshallah:

"De radicaalislamitische sekte Boko Haram heeft de Nigeriaanse christenen een ultimatum gesteld. Als ze niet binnen de drie dagen het noorden van het land hebben verlaten, zal opnieuw geweld gebruikt worden."http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120102_147

filosoof 3 januari 2012 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 5903707)
Holocaust update:

"Overal verdwijnen christenen om plaats te maken voor moslims. In Turkije is het aantal christenen van twee miljoen teruggelopen tot 85.000. In Libanon is het aantal gedaald van 55% tot 35%, dit in belangrijke mate door toedoen van de Libanese terreurbeweging Hezbollah. In Syrië bestond de helft van de bevolking uit christenen dat is vandaag nog maar 4%; in Jordanië van 18% naar 2% en in Irak worden ze massaal het land uitgejaagd.In Iran zijn na de komst van de Ayatollah Khomeini alle christelijke scholen gesloten. Vandaag is er maar één land in het Midden-Oosten waar het aantal christenen toeneemt: Israël. Volgens het Israëlische bureau van Statistieken, waren er in 1949, 34.000 christenen in Israël en thans 163.000.In de rest van het Midden-Oosten nemen hun aantallen dramatisch af vanwege vervolging door Mohammeds volgelingen."
http://www.franklinterhorst.nl/Chris...wijd%20toe.htm


En maar zeuren over een moskeetje dat met graffiti wordt besmeurd, arme moslims...

In Vlaanderen waren er ooit 99% of zo katholieken, nu noch 7%.

Diego Raga 3 januari 2012 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5903762)
In Vlaanderen waren er ooit 99% of zo katholieken, nu noch 7%.

Ook uitgemoord en verdreven ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be