Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ik ben gelukkig/ongelukkig (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42608)

PelgrimForever 19 oktober 2005 15:10

Ik ben gelukkig/ongelukkig
 
Er is veel onvrede te merken op dit forum.
En tevens zijn er ook veel meldingen met de boodschap
"ik ben gelukkig met mijn leven".

Mja, verwarrend.

Daarom deze topic, en deze peiling.
Zonder politieke verwijzingen,
zonder insinuaties, zonder meer:
ben je gelukkig of niet.

Je kan altijd toelichten als je het niet kunt laten :-)

Revolutie 19 oktober 2005 15:12

dat hangt ervan af hoe de situatie is

PelgrimForever 19 oktober 2005 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie
dat hangt ervan af hoe de situatie is

:rofl:
waar geen problemen zijn kun je er altijd maken natuurlijk.
VB zekers ? Juist ! :-D

Er staat heel duidelijk "globaal gezien gelukkig" of niet.
Is dat te moeilijk voor je om te snappen ? :-)

democratsteve 19 oktober 2005 15:37

Ik ben 40, heb geen financiele zorgen, een geweldige vrouw die mij totaal vrij laat in m'n doen en laten, moet 's morgens nooit opstaan en heb geen bazen meer; Kortom, er is niets wat ik mij nog zou kunnen wensen, (ja, dat iedereen zou weten dat 9/11 een insidejob was, maar daar werk ik ook aan) dus ik ben gelukkig, ja.

PAJOT 19 oktober 2005 16:23

Ja, ik ben gelukkig. Ik ben gelukkig het grote avontuur van de 21ste eeuw te zullen mogen beleven ! Aan het Oostfront werd de eerste strijd gevoerd om het voortbestaan zelf van Europa. Nu zal de strijd echter niet gevoerd worden aan de grenzen van Europa maar in Europa zelf. En wij zullen hem voeren. Want na ons gaapt de leegte. Dat is al een doelstelling en een mens heeft een doel nodig om gelukkig te zijn.

Firestone 19 oktober 2005 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ja, ik ben gelukkig. Ik ben gelukkig het grote avontuur van de 21ste eeuw te zullen mogen beleven ! Aan het Oostfront werd de eerste strijd gevoerd om het voortbestaan zelf van Europa. Nu zal de strijd echter niet gevoerd worden aan de grenzen van Europa maar in Europa zelf. En wij zullen hem voeren. Want na ons gaapt de leegte. Dat is al een doelstelling en een mens heeft een doel nodig om gelukkig te zijn.

Dat "jullie" de eerste strijd aan het Oostfront verloren hebben stemt me ook gelukkig, hoor.:-D

Na "jullie" gaapt trouwens helemaal geen leegte, als dat een troost mag zijn.

democratsteve 19 oktober 2005 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Dat is al een doelstelling en een mens heeft een doel nodig om gelukkig te zijn.

Waar haal je de onzin vandaan dat een mens een doel moet hebben om gelukkig te zijn? Dat kan uiteraard gelden voor sommigen maar zeker niet voor iedereen.
Want je zou ook kunnen stellen dat een mens z'n doelen moet bereiken voor hij gelukkig is, wat impliceert dat jij niet gelukkig bent omdat jou doel nog niet is bereikt (en gelukkig genoeg niet z�*l bereikt worden ook niet, doch dit volledig terzijde)

Morduk 19 oktober 2005 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Want na ons gaapt de leegte.

De leegte heeft al laten weten dat hij gaapt van verveling.

Apocalyps 19 oktober 2005 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ja, ik ben gelukkig. Ik ben gelukkig het grote avontuur van de 21ste eeuw te zullen mogen beleven ! Aan het Oostfront werd de eerste strijd gevoerd om het voortbestaan zelf van Europa. Nu zal de strijd echter niet gevoerd worden aan de grenzen van Europa maar in Europa zelf. En wij zullen hem voeren. Want na ons gaapt de leegte. Dat is al een doelstelling en een mens heeft een doel nodig om gelukkig te zijn.



Humpty Dumpty's dreams....

Apocalyps 19 oktober 2005 17:55

Ik ben gezond, ik ben gelukkig.

Sofietje 19 oktober 2005 18:00

Ik voel mij ongelukkig en bang voor de toekomst en ik leef in een buurt vergeven van de bruinen, aan de bus, in het warenhuis , in bendes op de hoek van de straat, ze kakken op plankier, urineren in de bus, kotsen in mijn
GFT emmer of slapen in mijn container, ik kan niet meer alleen buiten zonder begeleiding... en ik vraag mij af , zal het ooit nog beteren, want dit is een kutland om in te leven...

Diether 19 oktober 2005 18:02

Alles in mijn leven loopt goed momenteel, dus ik ben gelukkig.
Maar ik zeg altijd : als het beter kan, waarom zou je het dan tegenhouden... hehe

Supe®Staaf 19 oktober 2005 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Ik voel mij ongelukkig en bang voor de toekomst en ik leef in een buurt vergeven van de bruinen, aan de bus, in het warenhuis , in bendes op de hoek van de straat, ze kakken op plankier, urineren in de bus, kotsen in mijn
GFT emmer of slapen in mijn container,



Citaat:

ik kan niet meer alleen buiten zonder begeleiding...
Dat geloof ik nogal!


Citaat:

en ik vraag mij af , zal het ooit nog beteren,
Ja hoor:

Shizie 19 oktober 2005 18:46

positief : ik ben gezond en ik heb werk

negatief : al de rest :D

1handclapping 19 oktober 2005 18:53

Vooral aan sofietje zou ik zeggen : maak anderen gelukkig dat is de beste weg
om zelf gelukkig te worden of probeer eens in een buurt te gaan wonen waar iedereen veel welgestelder is dan jijzelf dan kan je je op een andere manier ongelukkig voelen dan gestoort te worden door mensen die er slechter aan toe zijn dan jij.

Smurfje 19 oktober 2005 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ja, ik ben gelukkig. Ik ben gelukkig het grote avontuur van de 21ste eeuw te zullen mogen beleven ! Aan het Oostfront werd de eerste strijd gevoerd om het voortbestaan zelf van Europa. Nu zal de strijd echter niet gevoerd worden aan de grenzen van Europa maar in Europa zelf. En wij zullen hem voeren. Want na ons gaapt de leegte. Dat is al een doelstelling en een mens heeft een doel nodig om gelukkig te zijn.

Ach ja, iedereen zijn eigen ''geluk''. :roll:

Supe®Staaf 19 oktober 2005 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
positief : ik ben gezond en ik heb werk

negatief : al de rest :D

Positief: ik heb werk vrouw kind geld autos......
Negatief: ik heb werk vrouw kind geld autos......

JusticeLover 19 oktober 2005 19:41

Ik heb echt niet te klagen,éh .. Nog twee weken ramadan, dan komt alles dik in orde )

barney 19 oktober 2005 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ja, ik ben gelukkig. Ik ben gelukkig het grote avontuur van de 21ste eeuw te zullen mogen beleven ! Aan het Oostfront werd de eerste strijd gevoerd om het voortbestaan zelf van Europa. Nu zal de strijd echter niet gevoerd worden aan de grenzen van Europa maar in Europa zelf. En wij zullen hem voeren. Want na ons gaapt de leegte. Dat is al een doelstelling en een mens heeft een doel nodig om gelukkig te zijn.

Doe me een lol en sterf in Stalingrad door Ivan die van je schedel een moesje maakt met zijn schop, eikel.

Al jouw domme ideologie'tjes zullen snel verdwijnen nadat je in miserabele omstandigheden zal sterven om je vaderland te eren.

Mitgard 19 oktober 2005 21:40

weet je wat ik doe als ik me triest voel?
dan speel ik een leuk wijsje op gitaar. meestal 'my my hey hey' van neil young.
of ik schrijf een gedichtje.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be