Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wel PM's maar geen berichten kunnen posten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267354)

Zipper 16 december 2022 16:52

Wel PM's maar geen berichten kunnen posten
 
Ik was verwonderd een PM te krijgen van "Madeleine aka Knuppel", aangezien zij niet kan inloggen en dus geen berichten kan posten. Weet Pontifex hiervan ?? Ik heb reeds een mail gestuurd naar [email protected] , maar nog geen reactie ontvangen. Nochtans enkele weken geleden, in volle "argo-tunnel crisis" heb ik van hem nog antwoord gekregen. Kan iemand klaarheid brengen waarom Knuppel PM's kan sturen maar geen berichten posten ?? Waarvoor dank.

reservespeler 16 december 2022 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10084203)
Ik was verwonderd een PM te krijgen van "Madeleine aka Knuppel", aangezien zij niet kan inloggen en dus geen berichten kan posten. Weet Pontifex hiervan ?? Ik heb reeds een mail gestuurd naar [email protected] , maar nog geen reactie ontvangen. Nochtans enkele weken geleden, in volle "argo-tunnel crisis" heb ik van hem nog antwoord gekregen. Kan iemand klaarheid brengen waarom Knuppel PM's kan sturen maar geen berichten posten ?? Waarvoor dank.

Ponti weet dit, hij heeft het zelfs gepost bij "Nieuwe leden".

Ik ben al een tijdje met Knuppel aan het converseren.

dalibor 16 december 2022 17:34

Ik kreeg ook een bericht. Titel was 'zipper heeft gelijk.' los van de juistheid van die bewering is het wat raar dat ze niet kan meediscussieren.

reservespeler 17 december 2022 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10084232)
Ik kreeg ook een bericht. Titel was 'zipper heeft gelijk.' los van de juistheid van die bewering is het wat raar dat ze niet kan meediscussieren.

Inderdaad, een ware frustratie is het voor haar.

Ke Nan 17 december 2022 10:00

Vorig jaar in maart had ik hetzelfde aan de hand na het wijzigen van mijn emailadres verbonden aan het forum. Ik kon wel inloggen maar niet reageren. Ik stuurde een email naar Maarten. Een tweede in april en een derde in juli. Het was bij de laatste email van juli dat Maarten eindelijk reageerde en het ook onmiddellijk in orde maakte.
Het kan dus eventjes duren. Afhankelijk van wanneer hij zijn e-mails nakijkt. En daar kunnen blijkbaar maanden tussen zitten.

Pontifex 17 december 2022 21:32

Ik kreeg inderdaad reeds meerdere mails en PB's van beide nicks.
Het is niet de eerste keer dat zo een probleem zich voordoet (cfr. Ke Nan - die blijkbaar wel met zijn originele naam terug kon komen, cfr. ook Pandareus - die graag met zijn oude naam terug gekomen was, maar die onmogelijk te activeren bleek)
Vorige keren kon Maarten de zaak oplossen.
Dat lijkt nu problematischer.
Ik kan iedereen die in het schuitje zit enkel vragen om geduld te hebben.
Ooit komt het goed.
Hoop ik.

Pontifex

Svennies 17 december 2022 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 10085027)
Ik kreeg inderdaad reeds meerdere mails en PB's van beide nicks.
Het is niet de eerste keer dat zo een probleem zich voordoet (cfr. Ke Nan - die blijkbaar wel met zijn originele naam terug kon komen, cfr. ook Pandareus - die graag met zijn oude naam terug gekomen was, maar die onmogelijk te activeren bleek)
Vorige keren kon Maarten de zaak oplossen.
Dat lijkt nu problematischer.
Ik kan iedereen die in het schuitje zit enkel vragen om geduld te hebben.
Ooit komt het goed.
Hoop ik.

Pontifex

De vraag is ook ,kan u de beheerder dan ook niet telefonisch bereiken...

Of gaat dit voor u ook enkel maar via het forum hier zelf...

patrickve 18 december 2022 08:06

De vraag is of we het plotse uitvallen van het forum moeten "voorbereiden" om eventueel elders heen te gaan of niet. Let op, ik zeg niet van NU elders heen te gaan, maar om een soort van mailing of andere contact lijst NU op te stellen, nu dit nog kan, zodat iets nieuws kan georganiseerd worden als het hier op een goeie morgen verdwenen is, en deze virtuele gemeenschap gewoon niet meer bestaat, dan wel of we het dan maar laten in rook op gaan.

Het probleem is natuurlijk dat de meeste van zulke gemakkelijke manieren van contact ergens een telefoon nummer inhouden. Ik weet niet of er contact apps bestaan die gemakkelijk bruikbaar zijn en geen telefoon of andere traceerbare dingen gebruiken.

patrickve 18 december 2022 08:59

Ik opper maar een idee:

zij die zouden willen, kunnen bijvoorbeeld een email adres maken op iets als mail.proton.me (vrij goed beschermd) en dat adres hier posten.

We kunnen dat dan van elkaar bijhouden, we weten dat dat adres overeenkomt met een zekere account hier (want gepost), en het is voor de rest totaal anoniem (voor zij die willen). Ik denk niet dat er daar enig privacy of ander probleem mee is, en het laat toe, desgewillend, om als het hier verdwijnt, terug een gemeenschap op te bouwen dan wel met enkelen contact te houden zonder persoonlijke gegevens vrij te geven.

De schoofzak 18 december 2022 12:08

Wel, ik heb me zo'n proton email account gefabriceerd.
Schoofzak is de naam.

Als test, mogen jullie me mailen. Mocht er eentje toch een traceerbaar email-adres gebruiken, ik zal het niet verklappen.

patrickve 18 december 2022 12:59

Ik weet niet of het een goed idee is dat in deze draad te posten, het was maar een idee. Maar ik heb een account

[email protected]

gemaakt.

Ik stuur een test mailtje naar de schoof...

Vlad 18 december 2022 17:20

Ik heb er ook eentje aangemaakt en een testmailtje gestuurd naar de twee bovenstaande testers.

patrickve 18 december 2022 19:44

Euh, kijk, de bedoeling is hier niet noodzakelijk dat we elkaar berichtjes sturen, hoewel dat altijd leuk is he :-)

De bedoeling is dat elke forum gebruiker hier, die zich zou willen veilig stellen tegen het plots verdwijnen van het forum en dus geen mogelijkheden meer zou hebben op dat moment, om andere forummers te contacteren/herkennen/... NU al een verbinding aankondigt tussen een e-mail adres, en zijn account, en mensen die hun anonymiteit willen bewaren, kunnen uiteraard een e-mail adres maken op proton.me (of een andere maar proton is gekend voor zijn privacy politiek). Maar die e-mail moet dan even "anoniem" zijn als de account natuurlijk, tenzij ge daar niet om geeft, he !

Maar vooral: dat e-mail adres moet hier dan (of in een eventueel speciale draad daarover) geschreven worden door diezelfde account gebruiker, zodat iedereen hier de link kan leggen tussen dat e-mail adres en de forum gebruiker.

Ideaal gezien zou je dus een e-mail adres kunnen maken, die uw forum naam is, gevolgd door zoiets als "_pb" of "politicsbe" of zo.

Dadeemelee 18 december 2022 20:15

https://forum.politics.be/showthread.php?t=259267

patrickve 18 december 2022 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10085569)
Bof, als het ooit zover komt neem ik eennandere naam. Knuppel, Zipper, patrickve of zo. ;-) :lol:

Dat is het punt juist. We willen dat vermijden he :-) Vandaar de link tussen een e-mail adres en uw account hier, door dat e-mail adres te posten.

Het probleem dat zich kan stellen is, dat als Maarten niet meer opdaagt om een of andere reden, en het spel op zijn gat zit voorgoed, er op dat moment niks meer kan gedaan worden.

Vlad 18 december 2022 22:39

Mijn intentie is gewoon mocht dit forum verdwijnen en iemand anders begint er eentje ik er van op de hoogte geraak. Of iemand een nick blijft gebruiken of verandert maakt me niet uit.

Jay-P. 19 december 2022 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10085636)
Mijn intentie is gewoon mocht dit forum verdwijnen en iemand anders begint er eentje ik er van op de hoogte geraak. Of iemand een nick blijft gebruiken of verandert maakt me niet uit.

Khil heeft er ooit eentje opgestart tussen de soep en de patatten door.
't Was om posteres XxxxxXxxxx destijds wat te treiteren.
Trololo...

Vlad 19 december 2022 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10085827)
Khil heeft er ooit eentje opgestart tussen de soep en de patatten door.
't Was om posteres XxxxxXxxxx destijds wat te treiteren.
Trololo...

Er zijn vanuit politics.be minstens vijf fora opgestart waar ik weet van heb.

Pontifex 19 december 2022 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 10085031)
De vraag is ook ,kan u de beheerder dan ook niet telefonisch bereiken...

Of gaat dit voor u ook enkel maar via het forum hier zelf...

Beste,

Uiteraard heb ik het telefonisch ook geprobeerd.

de moderatie

NieuwNoors 19 december 2022 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10085827)
Khil heeft er ooit eentje opgestart tussen de soep en de patatten door.
't Was om posteres XxxxxXxxxx destijds wat te treiteren.
Trololo...

Waarbij 'posteres' xxxxxxxxx zich blauw gelachen heeft en nog steeds inwendig grinnikt. LOL zeg, wat een stom forumpje van J- mijn -K haha!

Ps: wat is een posteres? Zegt gij tegen uw postbode ook postboderes?
Toink!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be