Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

atmosphere 17 april 2010 13:10

[quote]
En nog een paar andere bedenkingen op de posts hierboven. Hoe komt het dat als er UFO's overvliegen of in de buurt zijn auto's stilvallen,
Citaat:

alle autos in de buurt van een UFO vallen stil??
Citaat:

Raketinstalatie's niet meer functioneren door elektronische problemen. Maar dat digitale camera's, gsm's en filmcamera's zonder fouten blijven doorwerken.
Het was te verwachten , UFO's kunnen niet goed op foto of film gezet worden vanwege misterieuze krachten. Daarom is er geen goed beeldmateriaal .

tatooke 17 april 2010 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4697305)
Psssst, kritisch denken is verboden. Het is op TV dus het is waar.
Avatar is ECHT zeg ik u !!!

is niet verboden ?ik wist gewoon niet dat ze dat hier deden ? buiten een paar personen hier .kritische denken of alles weglachen, is wel een heel groot verschil niet?
al die getuigen komen op het net ,en op tv wat is daar mis mee? alle verhalen komen toch ook in de krant (de negatieve dan ) dus waarom zouden mensen hun verhaal zoals wij hier -niet vertellen op tv! of plaatsen op tube?

Cdude 17 april 2010 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697540)
is niet verboden ?ik wist gewoon niet dat ze dat hier deden ? buiten een paar personen hier .kritische denken of alles weglachen, is wel een heel groot verschil niet?

Ik "geloof" absoluut dat er ergens nog één of meerdere met leven is. Maar of die ons weten vinden ...

Vergeet niet dat het organisme aan de top van hun voedselketen er niet vanzelf is geraakt (think Klingon)

Hopelijk zijn ze niet op zoek naar een "garagebox" of "caravan" 8O

tatooke 17 april 2010 14:51

zijn wij opperwezens dan ? denken we nu echt dat we alles in pacht hebben?gaan we er echt van uit !dat wij den top zijn van heel het universum de slimme elite ? denk je dat echt? dus het is best mogelijk dat er iets is! maar niet dat ze al miljoenen jaren verder staan in techniek dan wij? ,want mocht er iets zijn ,dan zijn het volgens ons dingen beneden ons technische brein of overstijgt het ons verstand ,ik denk dat het laatste de schrik is van velen het niet kunnen vatten van...

Cdude 17 april 2010 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697571)
zijn wij opperwezens dan ? denken we nu echt dat we alles in pacht hebben?gaan we er echt van uit !dat wij den top zijn van heel het universum de slimme elite ? denk je dat echt?

Waar lees je dat ik dat denk?
Citaat:

dus het is best mogelijk dat er iets is! maar niet dat ze al miljoenen jaren verder staan in techniek dan wij? ,want mocht er iets zijn ,dan zijn het volgens ons dingen beneden :?ons technische brein of overstijgt het ons verstand ,ik denk dat het laatste de schrik is van velen het niet kunnen vatten van...
Adem eens diep in en herlees dan mijn post nog eens;-)

"Beneden ons verstand" , zie ik hier nog niet gauw verschijnen hoor :lol:

tatooke 17 april 2010 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4697577)
Waar lees je dat ik dat denk?
Adem eens diep in en herlees dan mijn post nog eens;-)

"Beneden ons verstand" , zie ik hier nog niet gauw verschijnen hoor :lol:

is niet een persoonlijk bericht,en inderdaad beneden ons verstand niet ,dus wel gelijk of hoger ,reken dan maar van yes dat ze niet per tram verschijnen ;-)

Cdude 17 april 2010 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697580)
is niet een persoonlijk bericht,en inderdaad beneden ons verstand niet ,dus wel gelijk of hoger ,reken dan maar van yes dat ze niet per tram verschijnen ;-)

Gelijk ook niet ...wij raken niet eens tot aan Mars.

tatooke 17 april 2010 15:05

ergens moeten wij ,volgens sommige postings dan,hier den top van een beschaving zijn want ufo's en dergelijke dat is wat teveel van het goede ,dus al die dingen moeten ergens op onze aarde worden gemaakt,ik zou er anders geen uitleg voor weten ?

Cdude 17 april 2010 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697585)
ergens moeten wij ,volgens sommige postings dan,hier den top van een beschaving zijn want ufo's en dergelijke dat is wat teveel van het goede ,dus al die dingen moeten ergens op onze aarde worden gemaakt,ik zou er anders geen uitleg voor weten ?

Die "dingen"...
Tot ik er een voor m'n neus heb kan het alles zijn. Logisch dat je er geen uitleg voor weet, je hebt ook geen gegevens.

Van onze beschaving zijn wij momenteel de top ja ;-)

Denk aan de enorme afstanden en de relativiteit. Die gelden ook voor "hen"

tatooke 17 april 2010 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4697584)
Gelijk ook niet ...wij raken niet eens tot aan Mars.

dus we staan echt nog in kinderschoentjes wat dat betreft,wel ik denk dat ze ergens al véél verder staan,mijn mening!

Cdude 17 april 2010 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697590)
dus we staan echt nog in kinderschoentjes wat dat betreft,wel ik denk dat ze ergens al véél verder staan,mijn mening!

Waarom denk je dat? Als ze hier staan, is dit toch logisch?
Let wel ...ALS...8-)

tatooke 17 april 2010 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4697592)
Waarom denk je dat? Als ze hier staan, is dit toch logisch?
Let wel ...ALS...8-)

mijn verhaal niet gelezen ? ver terug gaan hoor maar het staat hier wel ;-)

Cdude 17 april 2010 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697596)
mijn verhaal niet gelezen ? ver terug gaan hoor maar het staat hier wel ;-)

Verwacht jij dat ik dat ga zoeken?
Met een link wil ik misschien nog wel eens kijken...maybe... :evil:

tatooke 17 april 2010 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4697598)
Verwacht jij dat ik dat ga zoeken?
Met een link wil ik misschien nog wel eens kijken...maybe... :evil:

dat is nu net het probleem ,velen vallen in de helft van heel het gebeuren in het verhaal of postings en missen de helft -maar gaan wel antwoorden op één artikel ,morgen een nieuwe hier ,en die gaat enkel reageren op deze pagina ?de rest is niet belangenrijk ?

Micele 17 april 2010 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4696811)
u vraagt ? zij geven antwoord ! zet u even 1:42 min
UFO - For Your Eyes Only (HD video)
http://www.youtube.com/watch?v=k95_H...layer_embedded

Op 6´10" tot 6´12" of 2 seconden: leek op de Belgian Triangle van 1990-92

tatooke 17 april 2010 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4697214)
Tatooke, nu even serieus. Je kan toch niet menen dat je dit zonder twijfel aanneemt als bewijs dat er aliens zouden bestaan. Ten eerste is die verschijning van een alien hoofd zo makkelijk te faken dat zelf ik dat kan doen. En waarom zouden wezens die de technologie hebben om die gigantische afstanden te overbruggen door het raam komen piepen?
Verder dat geheim document, lekker mooi groot geschreven voor de camera's :), echter die cameraś bewegen zo snel dat je niet kan lezen wat er op staat. Blijft echter dat ik ook zoiets kan schrijven op mijn computer en claimen dat het een geheim document is. (en in belgie is het nog niet zo raar dat je dat vast kan krijgen)
En dan dat stukje metaal dat in zijn lijf zat. Juist ja, een dokter heeft dat eruit getrokken, wetenschappers hebben dat onderzocht en hem die (supergeheime) informatie verteld.

Dit is trouwens zijn website http://www.stanromanek.com/ waarop hij zijn boek verkoopt. Ik heb al eerder verteld dat ik niemand geloof die leeft van de mythe van UFO's.


En nog een paar andere bedenkingen op de posts hierboven. Hoe komt het dat als er UFO's overvliegen of in de buurt zijn auto's stilvallen, raketinstalatie's niet meer functioneren door elektronische problemen. Maar dat digitale camera's, gsm's en filmcamera's zonder fouten blijven doorwerken.

auto is iets mechanische en vallen enkel stil bij close contact? die raketten zijn door hun technologische kunnen stilgelegd? wie zal het zeggen? de verhalen zijn er,en je vraagt aan mij uitleg hoe het zou komen? ik kan enkel zeggen dat er wel degelijk iets raar gebeurd. en eerlijk zijn we krabben allemaal in ons haar bij sommige dingen niet dan? het is niet omdat je er een boek over schrijft dat het dan bullshit is , anders kan je alle wetenschappelijke dingen die men lees ook in de vuilnisbak dumpen(of gewoon stoppen met lezen nog beter!

Micele 17 april 2010 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4697128)
UFO ! = alien.
UFO = onbekend vliegend object.
Enig idee wat er allemaal rond onze bol hangt?

Ja, ruimteafval.

Maar, wel buiten de atmosfeer.

En wat door de atmosfeer verbrand navenant, wat overblijft gaat recht naar de grond.

UFO´s maken heel wat andere bewegingen...

tatooke 17 april 2010 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697619)
auto is iets mechanische en vallen enkel stil bij close contact? die raketten zijn door hun technologische kunnen stilgelegd? wie zal het zeggen? de verhalen zijn er,en je vraagt aan mij uitleg hoe het zou komen? ik kan enkel zeggen dat er wel degelijk iets raar gebeurd. en eerlijk zijn we krabben allemaal in ons haar bij sommige dingen niet dan? het is niet omdat je er een boek over schrijft dat het dan bullshit is , anders kan je alle wetenschappelijke dingen die men lees ook in de vuilnisbak dumpen(of gewoon stoppen met lezen nog beter!

Egypte zit vol mythes en toch lees men ze ? terwijl er niet echt iets degelijk van geweten is, toch herschrijft men dingen en blijven ze ons verbazen jaar op jaar

Micele 17 april 2010 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4697313)

Inderdaad.
Duizenden getuigen, honderden schriftelijke verklaringen...
En alles klopt tot in de puntjes met de waarnemingen van het leger(opsporingsradars van verschillende sites, F16-tracking radars) en de rijkswacht was ook nog getuige op de plaats, zelfs mooie authentieke foto´s gemaakt.

Allemaal Belgen. :-)

tatooke 17 april 2010 16:19

vliegtuigen aan de grond en al twee dagen mooi weer wel raar niet?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be