Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 5 maart 2017 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8392889)
Ik heb zelf al meerder keer iets gezien die niet te verklaren was ,mocht ik ermee naar buiten komen verklaren ze mij gewoon gek. ZO simpel zou het zijn.

Is dat uwen doofpot waar ge het over had ?
Ik dacht eerder iets in de richting van de MIB of op z'n minst een verdacht overlijden van een potentiële getuige

praha 5 maart 2017 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8392981)
Stel "ze landen hier ooit eens en ze komen van een ander dementie zouden ze dan ook onder uwe boven gestelde norm vallen? het gaat over de macht de macht van de regeringen die de leiding willen over deze kwestie zoals alles dat bestaat op onze planeet :roll: maar laat maar zitten ik ga het laten voor wat het is ..

Ze moeten al haast vanuit een andere 'dementie' komen willen ze de aandacht van de hoogste regionen van onze regeringen hé

praha 5 maart 2017 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8392987)
Als ze van een andere dementie komen, is de kans groot dat ze ons al zijn vergeten.

:lol:

praha 5 maart 2017 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397563)
Neen.

ufo : de gewone definitie
UFO : het wishfull thinking van believers wat een ufo zou kunnen verklaren

praha 5 maart 2017 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397566)
Als het mensen zijn houden ze wel heel wat high tech achter he, niet waar?

???
Ik versta eerlijk gezegd niets uit deze nogal cryptische opmerking van je, Peche

Waarschijnlijk bedoel je iets in den trend dat de juiste toedracht ( dat het UFO's zijn ) bekend is en dat het allemaal in strikte geheimhouding wordt gehouden, één groot complot.
...en dat we de laatste 50 jaar onze meest moderne technologische ontwikkelingen te danken hebben aan alien-technologie

zoietske ??

praha 5 maart 2017 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397576)
Er is toch iets raar aan de gang waar ik niet meteen mijn pen op kan zetten.

In feite is er niks raars aan de gang...

Het aantal serieuze sightings zou exponentieel de hoogte moeten daar onze mogelijkheden tot capteren ongelofelijk is toegenomen.
Het tegendeel is echter waar.

Peche 5 maart 2017 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8397598)
???
Ik versta eerlijk gezegd niets uit deze nogal cryptische opmerking van je, Peche

Waarschijnlijk bedoel je iets in den trend dat de juiste toedracht ( dat het UFO's zijn ) bekend is en dat het allemaal in strikte geheimhouding wordt gehouden, één groot complot.
...en dat we de laatste 50 jaar onze meest moderne technologische ontwikkelingen te danken hebben aan alien-technologie

zoietske ??

Dat die ufo's uit de link speciale kenmerken vertonen waarvan wij geen technologie hebben. En al zeker niet in de jaren 40 bij dat één incident waar ze massaal vuur openden op die ufo.
Wat is er van waar? Ik weet het niet. Maar als er maar enkele waarheidsgetrouw zijn dan moet het a. buitenaards zijn of b. de aardse technologie staat verder dan ons getoond wordt.

Peche 5 maart 2017 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8397601)
In feite is er niks raars aan de gang...

Het aantal serieuze sightings zou exponentieel de hoogte moeten daar onze mogelijkheden tot capteren ongelofelijk is toegenomen.
Het tegendeel is echter waar.

Volgens mij is het aantal sightings altijd evenveel geweest doorheen de menselijke geschiedenis.

parcifal 6 maart 2017 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397603)
Maar als er maar enkele waarheidsgetrouw zijn dan moet het a. buitenaards zijn of b. de aardse technologie staat verder dan ons getoond wordt.

Of het zijn onze toekomstige achterkleinkinderen die de teletijdmachine hebben uitgevonden en ons komen bezoeken.
Nog altijd heel veel waarschijnlijker dan Aliens. ;-)

Elio di Supo 6 maart 2017 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8397785)
Of het zijn onze toekomstige achterkleinkinderen die de teletijdmachine hebben uitgevonden en ons komen bezoeken.
Nog altijd heel veel waarschijnlijker dan Aliens. ;-)

En die proberen nu de geschiedenis te beinvloeden met fake news en hacken.

Peche 6 maart 2017 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8397785)
Of het zijn onze toekomstige achterkleinkinderen die de teletijdmachine hebben uitgevonden en ons komen bezoeken.
Nog altijd heel veel waarschijnlijker dan Aliens. ;-)

Dus wij zijn de alien?
Heb ik dat niet altijd gezegd?

The alien within

The net is a net for catching the alien mind. How will it come? Will it descend upon our websites in a flash of light? I don't think so. How it will come is hacked through human fingers. The alien is real, but it is within us. It can only communicate information, and that information has to be made real in this world by human coders. So if we were to set out... light-heartedly... to build a virtual reality as alien as we could make it... I maintain that three quarters of the way our hair would be standing on end. Because we would realize, we are not inventing this, we are discovering it. You know, Michelangelo said 'The form is in the block of marble, what I do is I take away the part that is unnecessary'. In the same way, the alien is already within us. But we must model it, we must call it forth into a dimension of potential dialogue. And I think that, ultimately this is what high-tech society can bring to the shamanic equation. Shamans have been dealing with spirits, entities, powers for more than a hundred thousand years, but it has always been on a one- to-one basis. But with virtual reality we have a technology that allows us to show each other our dreams and yes, our hallucinations. And as we begin to show each other the contents of our own heads, and as we begin to explore the alien Niagaras of beauty that pour through your consciousness under the influence of some of these substances, we are going to discover that we are not what we thought we were. The monkey flesh is penetrated by something... dare I say it... divine. Or at least alien, trans- planetary, and beyond the power of human comprehension. I don't know, if we're talking about God almighty here. I don't know if we're talking about the God who hung the stars like lamps in heaven, as Milton says. That seems a tall order. Maybe what we're talking about is the god of biology. Something has happened to this planet. It has become infected with an informational... call it virus, call it force... that is using matter, and yes using our flesh and our thoughts, to bootstrap itself to higher and higher levels. And now the prosthesis of machinery and the possibility of an artificial intelligence, raises the real option of actually mid-wife-ing the birth of an entirely new order of biological intelligence in existence. The human-machine symbiot is upon us. It's been with us for a while, since the first wheel was carved, since the first stick was sharpened. But that was all very simple stuff. Now it's clear, that we are in partnership with an other mind which comes to us through our machineries and through the bio-sphere. Wherever we press beyond the thin curtain of rationalist culture, we discover the incredibly rich, erotic, scary, promising presence of this intelligent other. Which beckons us out of history and says you know, 'the galaxy lies waiting'.

de vuile muilekoek 6 maart 2017 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8397585)
:lol:

Er zijn van alle soorten .... heb je al eens gehoord van Wereldleraar Maitreya en hemellichamen die ons komen de weg wijzen...

Pandareus 6 maart 2017 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8397837)
Er zijn van alle soorten .... heb je al eens gehoord van Wereldleraar Maitreya en hemellichamen die ons komen de weg wijzen...

Esoterisch gezwam, van Benjamin Creme. Die grossierde zijn hele leven in die onzin. Hij verdiende er veel geld mee door boeken aan lichtgelovigen te verkopen en lezingen te geven.

parcifal 6 maart 2017 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397808)
Dus wij zijn de alien?
Heb ik dat niet altijd gezegd?

Nee hoor, er zijn dus geen aliens op bezoek in dit zonnestelsel, daar komt het op neer.
De tijdreis-hypothese lost de problemen op van afstand, localisatie en motivatie van het bezoek.
Bovendien gaat het in die hypothese vrijwel zeker om een vorm van drones zonder biologische bestuurder.
Dat lost dan ook de problemen op waarom er geen contact is en waarom bewegingen mogelijk zijn die menselijke hedendaagse tuigen niet kunnen uitvoeren.

Blijft nog 1 klein probleempje over : tijdreizen. ;-)

Peche 6 maart 2017 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398010)
Nee hoor, er zijn dus geen aliens op bezoek in dit zonnestelsel, daar komt het op neer.
De tijdreis-hypothese lost de problemen op van afstand, localisatie en motivatie van het bezoek.
Bovendien gaat het in die hypothese vrijwel zeker om een vorm van drones zonder biologische bestuurder.
Dat lost dan ook de problemen op waarom er geen contact is en waarom bewegingen mogelijk zijn die menselijke hedendaagse tuigen niet kunnen uitvoeren.

Blijft nog 1 klein probleempje over : tijdreizen. ;-)

Ik wil gerust de optie openhouden dat het niet buitenaards is, maar dat neemt mijn "iets" niet weg. Er is iets parcifal, ik getuig daarvan.
Maar ik kan dat niet zomaar op een board delen, noch pm, noch via telefoon.

Er is net wel contact.

Pandareus 6 maart 2017 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398016)
Ik wil gerust de optie openhouden dat het niet buitenaards is, maar dat neemt mijn "iets" niet weg. Er is iets parcifal, ik getuig daarvan.
Maar ik kan dat niet zomaar op een board delen, noch pm, noch via telefoon.

Er is net wel contact.

Ik begin de dokters te begrijpen die je LoLo verklaarden om je aan een uitkering te helpen...

Peche 6 maart 2017 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8398017)
Ik begin de dokters te begrijpen die je LoLo verklaarden om je aan een uitkering te helpen...

Ik praat daar niet over, ben je gek. Niemand IRL weet van mijn alien interesse, zelfs mijn vriendin niet. Enfin, zij kennen noties en dat vonden ze al vreemd genoeg :D

parcifal 6 maart 2017 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398018)
Niemand IRL weet van mijn alien interesse, zelfs mijn vriendin niet.

Is dat die vriendin die er zonder make-up nogal als een alien uitziet? :-D

Peche 6 maart 2017 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398028)
Is dat die vriendin die er zonder make-up nogal als een alien uitziet? :-D

Waar haal je dat vandaan? Maar mijn lief is wel reptillian.

Pandareus 6 maart 2017 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398032)
Waar haal je dat vandaan? Maar mijn lief is wel reptillian.

Wees voorzichtig met reptilians. Voor je het weet heeft ze je te pakken aan je onderste chacra's.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be