Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Waarom is Werkgroep Morkhoven geband en zijn we het daarmee eens??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=62300)

Pindar 4 oktober 2006 10:33

Waarom is Werkgroep Morkhoven geband en zijn we het daarmee eens???
 
Werkgroep Morkhoven is om de volgende reden geband:


Citaat:

Werkgroep morkhoven werd geband omdat hij het nodig vindt om de forumredactie aan te klagen bij het CGKR in plaats van eventuele ongerechtigheden te melden via de geëigende weg van het meldingsdriehoekje.
U begrijpt dat ik mensen, die liever onmiddelijk de gerechtelijke weg bewandelen in plaats van discussie en overleg, niet van harte meer toelaat op dit medium.

In mijn ogen een wel heel erg zwak argument.

Gaan we als slachtoffertjes er niks aan doen( the sheeple, zie NWO thread)
of zeggen we gewoon hardop onze mening?

(Mocht deze thread verwijderd worden, dan is dat weer een zwakte-bod!)

Het moge nu wel duidelijk zijn dat ik tegen het verbannen van Werk Groep Morhoven ben!


Ik zou het waarderen als anderen die het met me eens zijn zich openlijk hierbij aansluiten. Ik denk dat WM dat ook zal apprecieren!



NUFF SAID

Pin d'Ar

Anna List 4 oktober 2006 10:36

wanwege het wansmakelijke pseudoniem zou ik onmiddellijk bannen,

maar vanwege de klacht bij het CGKR niet, daarin heeft u gelijk.

als de forumhouders vinden dat een klacht bij het CGKR niet gepast is of de werking van het CGKR hen niet zint, moeten ze dit Centrum ,zoals elke andere burger, politiek bekampen, en niet de aanhangers ervan uitsluiten van hun forum ...

Pindar 4 oktober 2006 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2043812)
wanwege het wansmakelijke pseudoniem zou ik onmiddellijk bannen,

maar vanwege de klacht bij het CGKR niet, daarin heeft u gelijk.

als de forumhouders vinden dat een klacht bij het CGKR niet gepast is of de werking van het CGKR hen niet zint, moeten ze dit Centrum ,zoals elke andere burger, politiek bekampen, en niet de aanhangers ervan uitsluiten van hun forum ...

idd!


THANX


Pin d'Ar

exodus 4 oktober 2006 10:39

Ik vind het ook straf dat hij geband is, vooral omdat hij duidelijk niet iets gedaan heeft dat in strijd is met het forumregelement, integendeel, hij kloeg zaken aan.

De moderators kunnen niet verdragen dat hij eerst hun niet geconsulteerd heeft , en direct is gegaan naar de officiële weg. Waarom hij dit zo gedaan heeft weet ik niet, maar hij zal wel zijn redenen hebben. Ikzelf zou dit niet doenj maar ik vind dat de mods, hoe lastig ze dit ook vinden, dit moeten respecteren want hij doet in feite niets verkeerds. Ik vind het dan ook geen zo'n goed beleid om Morkhoven hiervoor zomaar te bannen.

carlgustaaf 4 oktober 2006 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2043812)
wanwege het wansmakelijke pseudoniem zou ik onmiddellijk bannen,

maar vanwege de klacht bij het CGKR niet, daarin heeft u gelijk.

als de forumhouders vinden dat een klacht bij het CGKR niet gepast is of de werking van het CGKR hen niet zint, moeten ze dit Centrum ,zoals elke andere burger, politiek bekampen, en niet de aanhangers ervan uitsluiten van hun forum ...

voor mij hoeft niemand gebant te worden, zelfs de (in mijn ogen onnozele) "werk"groep Morkhoven niet...het is altijd interressant om te weten wat anderen denken.Dat is één van de redenen dat ik op forums ga.

Pindar 4 oktober 2006 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2043820)
voor mij hoeft niemand gebant te worden, zelfs de (in mijn ogen onnozele) "werk"groep Morkhoven niet...het is altijd interressant om te weten wat anderen denken.Dat is één van de redenen dat ik op forums ga.

Hier schaar ik me helemaal achter, uiteraard behoudens wettelijke overtredingen, obsceniteiten etc.



And so on and so forth

Pin d'Ar

Hertog van Gelre 4 oktober 2006 10:44

Werkgroep Morkhoven is/was een intrigant en een forumtrol. De manier waarop hij wilde dat andere posters om hun mening werden geband heeft nu als een boemerang gewerkt. De manier waarop hij andere posters én dit forum probeerde te chanteren is walgelijk. De manier waarop hij nu tegen dit forum tekeergaat is hypocriet en onterecht.

Ik ben in principe tegen bannen maar heb alle begrip voor de moderatie dat ze als laatste middel hiervoor hebben gekozen.

Anna List 4 oktober 2006 10:45

liefste mods,

voor je dit draadje sluit als niet reglementair, zou je ajb kunnen overwegen dit te laten staan ? Eén draadje om onze anarchistische gevoelens in bot te vieren , is dat werkelijk teveel gevraagd ?


ANARCHIE, ANARCHIE, ANARCHIE !!! :lol: :lol: :lol: :cheer: :cheer: :cheer: :lol: :lol: :lol:

Vorenus 4 oktober 2006 10:51

Wel dat de moderatoren WM heeft geband, is normaal. Indien de klacht serieus wordt genomen, bestaat de kans dat de medewerkers van dit forum vervolgt kunnen worden. Immers zij aansprakelijk zijn wat er op dit forum verschijnt. WM heeft dus de medewerkers in een lastige situatie gebracht door ze niet de waarschuwen.

Indien de medewerkers, forum of lid van de forum veroordeeld wordt, kan dit het einde van de forum betekenen.

Trouwens, als WM dan toch zo heilig en onschuldig is. waarom heeft WM dan nu op MSN groups een Anti-politics.be group opgestart?

Pindar 4 oktober 2006 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2043846)
liefste mods,

voor je dit draadje sluit als niet reglementair, zou je ajb kunnen overwegen dit te laten staan ? Eén draadje om onze anarchistische gevoelens in bot te vieren , is dat werkelijk teveel gevraagd ?


ANARCHIE, ANARCHIE, ANARCHIE !!! :lol: :lol: :lol: :cheer: :cheer: :cheer: :lol: :lol: :lol:

Nou, ik denk dat ze dit graag laten staan hoor ;)


Pin d'Ar

Pindar 4 oktober 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2043864)
Wel dat de moderatoren WM heeft geband, is normaal. Indien de klacht serieus wordt genomen, bestaat de kans dat de medewerkers van dit forum vervolgt kunnen worden. Immers zij aansprakelijk zijn wat er op dit forum verschijnt. WM heeft dus de medewerkers in een lastige situatie gebracht door ze niet de waarschuwen.

Indien de medewerkers, forum of lid van de forum veroordeeld wordt, kan dit het einde van de forum betekenen.

Trouwens, als WM dan toch zo heilig en onschuldig is. waarom heeft WM dan nu op MSN groups een Anti-politics.be group opgestart?

Niemand zegt dat hij heilig en onschuldig is, daar gaat het niet over

Ik ben absoluut niet heilig en al helemaal niet onschuldig en ik zit hier nog!

(oeps breng ik ze nu op ideen?? ;) )


Pin d'Ar

Anna List 4 oktober 2006 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pindar (Bericht 2043875)
Niemand zegt dat hij heilig en onschuldig is, daar gaat het niet over

Ik ben absoluut niet heilig en al helemaal niet onschuldig en ik zit hier nog!

(oeps breng ik ze nu op ideen?? ;) )


Pin d'Ar

hebt gij een snelle verbinding daar in de Begijnenstraat ?

Hertog van Gelre 4 oktober 2006 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 2043819)
Ik vind het ook straf dat hij geband is, vooral omdat hij duidelijk niet iets gedaan heeft dat in strijd is met het forumregelement, integendeel, hij kloeg zaken aan.

Hij deed niets anders:
- Hij spamde;
- Hij loog en vervalste citaten;
- Hij heeft herhaaldelijk persoonlijke aanvallen geplaatst. In de laatste twee beschuldigde hij andere posters ervan pedofiel te zijn;
- Hij ging voortdurend off-topic;
- Hij heeft één grote stroom van antisemitische berichten gepubliceerd;
- Hij lokte met zijn berichten heftige reacties uit waarop hij vervolgens bij de moderatie ging vragen om deze mensen te bannen.
- Toen de moderatie naar zijn mening niet snel genoeg reageerde heeft hij iedereen opgeroepen klacht neer te leggen bij het CGKR en heeft het vervolgens zelf ook gedaan.

U kent hem alleen van de NWO-draad. Geloof me, zo'n poster kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Vorenus 4 oktober 2006 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pindar (Bericht 2043875)
Niemand zegt dat hij heilig en onschuldig is, daar gaat het niet over

Ik ben absoluut niet heilig en al helemaal niet onschuldig en ik zit hier nog!

(oeps breng ik ze nu op ideen?? ;) )


Pin d'Ar

Ik zelf ben ook niet vrij van zonden.

Maar als iemand de forum gerechtelijk in gevaar brengt, is het wel normaal dat hij/zij geband word.

Pindar 4 oktober 2006 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2043914)
Ik zelf ben ook niet vrij van zonden.

Maar als iemand de forum gerechtelijk in gevaar brengt, is het wel normaal dat hij/zij geband word.


gerechtelijk in gevaar??? hmmm dus als ik iemand slecht behandel moet je dat niet doorvertellen want dan breng je me gerechtelijk in gevaar????
zoets?

Nuff said

Pin d'ar

eno2 4 oktober 2006 11:25

Ik weet niet wat ik er moet van denken.

Geertje 4 oktober 2006 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pindar (Bericht 2043779)
Werkgroep Morkhoven is om de volgende reden geband:




In mijn ogen een wel heel erg zwak argument.

Gaan we als slachtoffertjes er niks aan doen( the sheeple, zie NWO thread)
of zeggen we gewoon hardop onze mening?

(Mocht deze thread verwijderd worden, dan is dat weer een zwakte-bod!)

Het moge nu wel duidelijk zijn dat ik tegen het verbannen van Werk Groep Morhoven ben!


Ik zou het waarderen als anderen die het met me eens zijn zich openlijk hierbij aansluiten. Ik denk dat WM dat ook zal apprecieren!



NUFF SAID

Pin d'Ar

Een goede beslissing van de forum-directie. Als Werkgroep Morkhoven zoals in aloude Nazi-stijl wil werken dan moeten ze maar de gevolgen er van dragen. Omdat democratie belangrijk is en het intimideren van meningen totaal verwerpelijk is zoals Werkgroep Morkhoven deed.

Boadicea 4 oktober 2006 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2043899)
Hij deed niets anders:
- Hij spamde;
- Hij loog en vervalste citaten;
- Hij heeft herhaaldelijk persoonlijke aanvallen geplaatst. In de laatste twee beschuldigde hij andere posters ervan pedofiel te zijn;
- Hij ging voortdurend off-topic;
- Hij heeft één grote stroom van antisemitische berichten gepubliceerd;
- Hij lokte met zijn berichten heftige reacties uit waarop hij vervolgens bij de moderatie ging vragen om deze mensen te bannen.
- Toen de moderatie naar zijn mening niet snel genoeg reageerde heeft hij iedereen opgeroepen klacht neer te leggen bij het CGKR en heeft het vervolgens zelf ook gedaan.

U kent hem alleen van de NWO-draad. Geloof me, zo'n poster kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Volledig akkoord en had ook geen oren voor tegenargumenten. Daarbij vind ik het erg laf dat je acties onderneemt tegen iemand, zonder deze ervan op de hoogte te brengen.
De mods doen hun best, maar ik versta dat ze het hele forum niet kunnen controleren. Daar willen mensen als deze WM gebruik van maken om hun kas te spijzen.
Geloof me vrij dat met de huidige wetgeving, zo iedereen die het spel goed speelt, hier rijk kan worden ten koste van de kleine vrijemeningsuiting die ons nog rest.

Griffin 4 oktober 2006 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pindar (Bericht 2043982)
gerechtelijk in gevaar??? hmmm dus als ik iemand slecht behandel moet je dat niet doorvertellen want dan breng je me gerechtelijk in gevaar????
zoets?

Nuff said

Pin d'ar

Als iemand klacht indient tegen je, zoals morkhoven blijkbaar gedaan heeft, wel.

Pindar 4 oktober 2006 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2044192)
Als iemand klacht indient tegen je, zoals morkhoven blijkbaar gedaan heeft, wel.

waarom? wat hebben ze te vrezen dan???
Als de klacht ongegrond is zal dat er uit komen.
en hebben ze niks te vrezen, en is er dus niks aan de hand mbt het forum.
Is de klacht gegrond dan hebben ze blijkbaar wel wat te vrezen, maar dan
terecht dus.


Pin d'Ar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be