Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Afrikanen verkrachten Nederlandse vrouwen in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242859)

Pericles 19 maart 2018 07:36

Afrikanen verkrachten Nederlandse vrouwen in Antwerpen
 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180318_03416777

Elke dag dergelijke berichten .
wat is ze mooi die verrijking.

Anna List 19 maart 2018 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8669699)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180318_03416777

Elke dag dergelijke berichten .
wat is ze mooi die verrijking.

nog een geluk dat die mannen onze pensioenen komen betalen.

Universalia 19 maart 2018 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8669703)
nog een geluk dat die mannen onze pensioenen komen betalen.

Die 'Sarcasmus', we kennen hem allemaal, had het niet beter kunnen verwoorden. :|

In dit geval waarschijnlijk niet maar er zijn best veel vrouwen die enorm fan zijn van het type Afrikaanse beroepsneukers. :oops:

De schoofzak 19 maart 2018 07:48

Als het er maar geen uit Soedan zijn.

Pericles 19 maart 2018 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8669703)
nog een geluk dat die mannen onze pensioenen komen betalen.

En welke straf gaan ze krijgen? De kans bestaat zelfs dat ze niet of nauwelijks moeten zitten. Je krijgt in dit land haast meer straf om een konijn dood te schieten buiten het jachtseizoen dan voor dergelijke feiten. :roll:

Anna List 19 maart 2018 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8669707)
Die 'Sarcasmus', we kennen hem allemaal, had het niet beter kunnen verwoorden. :|

In dit geval waarschijnlijk niet maar er zijn best veel vrouwen die enorm fan zijn van het type Afrikaanse beroepsneukers. :oops:

dan nog verdienen zij geen groepsverkrachting :roll:

Anna List 19 maart 2018 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8669709)
Als het er maar geen uit Soedan zijn.

²
ik zou deze onmensen liever uitgeleverd zien aan een land waar wel gefolterd wordt.

Hypochonder 19 maart 2018 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8669707)
In dit geval waarschijnlijk niet maar er zijn best veel vrouwen die enorm fan zijn van het type Afrikaanse beroepsneukers. :oops:

Ik betwijfel of ze in dit geval geen fan waren, als het klopt wat er in het artikel staat dan hebben ze toch eerst aangepapt met die Afrikanen waarna die bosneukers hen verdoofden door iets in de door hen getrakteerde drankjes te doen.

Anna List 19 maart 2018 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8669715)
Ik betwijfel of ze in dit geval geen fan waren, als het klopt wat er in het artikel staat dan hebben ze toch eerst aangepapt met die Afrikanen waarna die bosneukers hen verdoofden door iets in de door hen getrakteerde drankjes te doen.

nog altijd geen enkele reden om slachtoffers schuld toe te schuiven.

reservespeler 19 maart 2018 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8669715)
Ik betwijfel of ze in dit geval geen fan waren, als het klopt wat er in het artikel staat dan hebben ze toch eerst aangepapt met die Afrikanen waarna die bosneukers hen verdoofden door iets in de door hen getrakteerde drankjes te doen.

Nog altijd geen reden om verkracht te worden.

Skobelev 19 maart 2018 08:00

Twee jonge Nederlandse toeristes die Antwerpen wilden ontdekken, werden afgelopen weekend in een discotheek bedwelmd en daarna in hun hotelkamer door vijf mannen verkracht.

't is gelukt.

Anna List 19 maart 2018 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8669715)
Ik betwijfel of ze in dit geval geen fan waren, als het klopt wat er in het artikel staat dan hebben ze toch eerst aangepapt met die Afrikanen waarna die bosneukers hen verdoofden door iets in de door hen getrakteerde drankjes te doen.

omdat één van die vrouwen één zwarte misschien zag zitten, is het maar ok dat ze allebei verdoofd en groepsverkracht werden door 5 daders??? :roll:

Universalia 19 maart 2018 08:02

Ik schreef:
Citaat:

In dit geval waarschijnlijk niet maar er zijn best veel vrouwen die enorm fan zijn van het type Afrikaanse beroepsneukers.

Universalia 19 maart 2018 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8669710)
En welke straf gaan ze krijgen? De kans bestaat zelfs dat ze niet of nauwelijks moeten zitten. Je krijgt in dit land haast meer straf om een konijn dood te schieten buiten het jachtseizoen dan voor dergelijke feiten. :roll:

Ik denk ook niet dat die véél straf zullen krijgen.

Misschien moet men op dat vlak uiteindelijk eens wat voorbeelden gaan stellen en veel zwaardere straffen geven bij dat soort van walgelijke zaken, uitzetten back to Afrika ...

Hypochonder 19 maart 2018 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8669727)
omdat één van die vrouwen één zwarte misschien zag zitten, is het maar ok dat ze allebei verdoofd en groepsverkracht werden door 5 daders??? :roll:

En waar zeg ik dat het ok zou zijn dat ze verdoofd en verkracht werden?

Anna List 19 maart 2018 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8669744)
En waar zeg ik dat het ok zou zijn dat ze verdoofd en verkracht werden?

je insinueerde m.i. wel "dat ze t zelf gezocht zouden kunnen hebben" ... en dus dat de schuld (gedeeltelijk) bij de slachtoffers zou liggen...

Universalia 19 maart 2018 09:03

Zaak met een duister kantje?

Citaat:

‘Het is niet zo dat je hier zomaar binnen en buiten loopt’, benadrukt de eigenaar. ‘Als hier ’s nachts plots vijf onbekende mannen staan, laten we ze niet binnen. We werken met codes. De slachtoffers moeten – ongewild – de verkrachters hebben geholpen.’ De hoteluitbater wil zich burgerlijke partij stellen tegen de verdachten.
Weliswaar ongewild ... 8O

Anna List 19 maart 2018 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8669769)
Zaak met een duister kantje?



Weliswaar ongewild ... 8O

hoteleigenaar die komt vertellen dat er zeker niks mis is met de veiligheid en de procedures in zijn hotel, verrassend.

quercus 19 maart 2018 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8669715)
Ik betwijfel of ze in dit geval geen fan waren, als het klopt wat er in het artikel staat dan hebben ze toch eerst aangepapt met die Afrikanen waarna die bosneukers hen verdoofden door iets in de door hen getrakteerde drankjes te doen.

Rohipnol???

Zipper 19 maart 2018 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8669699)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180318_03416777

Elke dag dergelijke berichten .
wat is ze mooi die verrijking.

Wel merkwaardig, geen berichtgeving op de nieuws-site vd VRT (tenzij ik er heb over gelezen)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be