Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Belgische kinderen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244435)

Het Oosten 17 juni 2019 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9046358)
daar zitten tikkende tijdbommen tussen zulle


Dat zal misschien of wellicht wel waar zijn. Maar kinderen kunnen we niet in die miserie laten zitten. Die kinderen moeten een kans krijgen.

ViveLaBelgique 17 juni 2019 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9046334)
Laag!

Dat is een subjectieve mening. Misschien vind jij 10.000,- € per humanitaire visum laag, ik niet. Het ging trouwens niet om één visum.

Net zoals bij deze operatie is er veel geld mee gemoeid. Het stoort Theo Francken dat er niets ervan aan zijn handen blijft kleven.

Libro 19 juni 2019 13:00

Het zijn maar kinderen hé: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...=1835835533068

Universalia 19 juni 2019 14:27

Iets wat mij serieus in het verkeerde keelgat geschoten is na het bekijken van een nieuwsuitzending was dat er ouders waren die een duur medicijn nodig hadden voor hun kleintje er geen aanspraak meer konden op doen daar het medische bedrijf het niet meer leverde om de één of andere duistere reden.

Ik ben de naan van het bedrijf zelfs vergeten daar ik echt kwaad was om reden van dat men daar beter werk van zou maken dan wat terroristen in huis te halen.

Er zijn in ons land genoeg oudere mensen en kinderen die zorg nodig hebben.

Regelrechte schande is het dat men dit allemaal zomaar laat begaan.

Een link op het net was ook niet direct te vinden, doofpotactie?

andev 19 juni 2019 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9046063)
Kick jij op die walgelijke beelden?

Schaam u. :-(

Ja, die "walgelijke beelden" moeten als onbestaande verstopt worden. Liever beelden en tv-gedoe van schreiende kindjes die er zo zielig mogelijk uit zien nietwaar? Wie laat zich daar nog aan vangen...

andev 19 juni 2019 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9046516)
Dat is een subjectieve mening. Misschien vind jij 10.000,- € per humanitaire visum laag, ik niet. Het ging trouwens niet om één visum.

Net zoals bij deze operatie is er veel geld mee gemoeid. Het stoort Theo Francken dat er niets ervan aan zijn handen blijft kleven.

Hoe zielig...

andev 19 juni 2019 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9048511)
Iets wat mij serieus in het verkeerde keelgat geschoten is na het bekijken van een nieuwsuitzending was dat er ouders waren die een duur medicijn nodig hadden voor hun kleintje er geen aanspraak meer konden op doen daar het medische bedrijf het niet meer leverde om de één of andere duistere reden.

Ik ben de naan van het bedrijf zelfs vergeten daar ik echt kwaad was om reden van dat men daar beter werk van zou maken dan wat terroristen in huis te halen.

Er zijn in ons land genoeg oudere mensen en kinderen die zorg nodig hebben.

Regelrechte schande is het dat men dit allemaal zomaar laat begaan.

Een link op het net was ook niet direct te vinden, doofpotactie?

Had exact hetzelfde gevoel toen ik dat nieuws hoorde...
Gewoon schandalig hoe sommigen ongegeneerd met ons belastinggeld omspringen en "keuzes" maken...

Universalia 19 juni 2019 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 9048772)
Had exact hetzelfde gevoel toen ik dat nieuws hoorde...
Gewoon schandalig hoe sommigen ongegeneerd met ons belastinggeld omspringen en "keuzes" maken...

Ik was gewoon razend toen ik dat zag/hoorde in een nieuwsuitzending.

Het moet zelfs opgevallen zijn in de tekst die ik iets hogerop schreef.

Ik dacht dat die mensen jaarlijks voor de kost van 330.000 € stonden en er niet echt een terugbetaling voor te vinden is.

Het meisje heeft, als ik het goed gevolgd heb het Syndroom van Morquio.

Ik blijf erbij dat men die mensen eerst hulp moet bieden voor er eventueel hulp geboden zou kunnen worden aan kinderen van terroristen.

De media speelt een vuile rol in het vergoelijken van dat soort kinderen, een artikel en dan de zoveelste foto van een paar kinderen met traanoogjes naast een oude versleten tent.

Er is niemand dacht ik die de moeders verplicht heeft om naar die landen uit te wijken of zich bij de één of andere groepering te laten inlijven. :|

Zou het een staartje krijgen?

ViveLaBelgique 19 juni 2019 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 9048770)
Hoe zielig...

Zielig ? Verdien jij meer dan 10.000,- € per humanitair visum ?

Svennies 19 juni 2019 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9048928)
Zielig ? Verdien jij meer dan 10.000,- € per humanitair visum ?

De prijs gaat al omhoog zie ik...

Is dat het Maggie effect....:lol::lol:

Svennies 19 juni 2019 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 9048772)
Had exact hetzelfde gevoel toen ik dat nieuws hoorde...
Gewoon schandalig hoe sommigen ongegeneerd met ons belastinggeld omspringen en "keuzes" maken...

Dat niet alleen....

Het is eigenlijk begonnen met Vranckx en zijn reportage over Wielandt en haar schoonzus...

Die kinderen moesten gered worden...

Het mooiste is dat diezelfde Wielandt met schoonzus en kinderen "verdwenen" is uit datzelfde kamp...

Die zijn dus op eigen houtje onderweg,of zitten misschien hier al ondergedoken...

Vervolgens ging het enkel om "belgische" kinderen beneden de 10 jaar...

Om vervolgens een 18 jarige,twee van 14 jaar en ene van 10 jaar te repatriëren...

Nu spreekt dat madammeke van Child focus ook al over de zwangere vrouwen die daar nog in dat kamp zitten,en over de kinderen die nog moeten geboren worden...

Gaan we géén petitie moeten indienen om Heidi de Pauw tot ereburger en permanent afgevaardigd resident van dat kamp te benoemen ,en als beloning haar daar een levenslange standplaats te geven...

Universalia 20 juni 2019 16:59

Vlaams gezin daagt Amerikaanse farmareus voor rechter: “Alles om Valentina (5) te redden”

Of het een goede zaak is om een farmareus voor het gerecht te dagen dat zal zich nog moeten uitwijzen.

Ik zou de ouders aanraden om een een briefje te schrijven naar The Donald misschien????

Hopelijk kan er een gulden middenweg gevonden worden. :-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be