Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Agressief drankorgel Juncker in Letland: zag u deze beelden al?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220618)

Stormram 30 juni 2015 04:19

Agressief drankorgel Juncker in Letland: zag u deze beelden al??
 
Het kan zijn dat ik op dat moment onder een steen leefde, maar deze beelden had ik nog niet gezien! JC Juncker slaat 3 man vol in het gezicht voor de camera's, waaronder de Hongaarse premier Orban en noemt hem 'mister dictator'. Daarnaast krijgt b.v. Charles Michel een kus op het voorhoofd en staat Juncker poepeloere zat onnozel te doen met z'n das.


https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU

patrickve 30 juni 2015 04:51

Dat is tenminste een staatsman die zijn staatsprivileges ten volle en zonder complexen beleeft. Ik moet zeggen dat ik hoe langer hoe meer in bewondering ben voor die gast. Tenminste geen hypocriet die doet alsof hij iets met het algemeen belang te maken zou hebben.

zonbron 30 juni 2015 05:03

Wat een schaamteloze rotzak.

Nee Patrick. Begrijp U wel, maar dit dus niet.

subocaj 30 juni 2015 05:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 7720372)
Dat is tenminste een staatsman die zijn staatsprivileges ten volle en zonder complexen beleeft. Ik moet zeggen dat ik hoe langer hoe meer in bewondering ben voor die gast. Tenminste geen hypocriet die doet alsof hij iets met het algemeen belang te maken zou hebben.

En als ik hem nu eens een patat op zijn bakkes geef, omdat ik het niet eens ben met zijn hypocriete normen voor "belastingontwijking", waar kom ik dan terecht met mijn "staatsprivileges".

Bestaat dat nog, iedereen gelijk voor de wet?

zonbron 30 juni 2015 05:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7720369)
Het kan zijn dat ik op dat moment onder een steen leefde, maar deze beelden had ik nog niet gezien! JC Juncker slaat 3 man vol in het gezicht voor de camera's, waaronder de Hongaarse premier Orban en noemt hem 'mister dictator'. Daarnaast krijgt b.v. Charles Michel een kus op het voorhoofd en staat Juncker poepeloere zat onnozel te doen met z'n das.


https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU

Met of zonder steen. Dank U!

zonbron 30 juni 2015 05:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7720380)
En als ik hem nu eens een patat op zijn bakkes geef, omdat ik het niet eens ben met zijn hypocriete normen voor "belastingontwijking", waar kom ik dan terecht met mijn "staatsprivileges".

Bestaat dat nog, iedereen gelijk voor de wet?

Voila!

patrickve 30 juni 2015 05:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7720380)
En als ik hem nu eens een patat op zijn bakkes geef, omdat ik het niet eens ben met zijn hypocriete normen voor "belastingontwijking", waar kom ik dan terecht met mijn "staatsprivileges".

Bestaat dat nog, iedereen gelijk voor de wet?

Natuurlijk niet. Er zijn er met staatsprivileges (aristocraten) en er is de rest. Het is dat wat ik zo fantastisch vind aan Juncker: hij komt daar tenminste voor uit, en geniet er openlijk van met volle teugen, terwijl niet-aristocraten dat niet mogen. En vent die toont waar staatsprivileges echt voor staan. Dat is wat het betekent, "staat".

De koning kon dat destijds ook, in het ancien regime.

Pandareus 30 juni 2015 05:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7720369)
Het kan zijn dat ik op dat moment onder een steen leefde, maar deze beelden had ik nog niet gezien! JC Juncker slaat 3 man vol in het gezicht voor de camera's, waaronder de Hongaarse premier Orban en noemt hem 'mister dictator'. Daarnaast krijgt b.v. Charles Michel een kus op het voorhoofd en staat Juncker poepeloere zat onnozel te doen met z'n das.


https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU

:lol: die was gewoon strontzat... Donald Tusk staat er verlegen naast te kijken...

patrickve 30 juni 2015 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7720398)
:lol: die was gewoon strontzat... Donald Tusk staat er verlegen naast te kijken...

Subliem gewoon :-)

Is inderdaad van het Yeltsin gehalte toen die begon te zingen met Bill Clinton...

Piero 30 juni 2015 08:16

1 Bijlage(n)
Dat gebeurde op 28 mei? Wat een clown is die Juncker.
De man is totaal ongeschikt voor zijn functie.
Tekenend voor de situatie van Europa.

patrickve 30 juni 2015 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 7720449)
Dat gebeurde op 28 mei? Wat een clown is die Juncker.
De man is totaal ongeschikt voor zijn functie.
Tekenend voor de situatie van Europa.

Eigenaardig. Dat is toch precies wat je van een zichzelf bedienende elite verwacht ?

Klein Licht 30 juni 2015 12:42

In België hebben wij er ook zo een rondlopen, in de figuur van een zekere Pieter D.C.

Probleem is natuurlijk dat ze ondanks hun stiepelzatte escapades steeds verkozen geraken. Er zit, als het ware, een zwakte in de democratie. In ons geval heet die zwakte West-Vlaanderen. In het geval van Luxemburg: christenen.

djoebidoebidoe 30 juni 2015 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7720369)
Het kan zijn dat ik op dat moment onder een steen leefde, maar deze beelden had ik nog niet gezien! JC Juncker slaat 3 man vol in het gezicht voor de camera's, waaronder de Hongaarse premier Orban en noemt hem 'mister dictator'. Daarnaast krijgt b.v. Charles Michel een kus op het voorhoofd en staat Juncker poepeloere zat onnozel te doen met z'n das.


https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU

En die juncker gaat een beetje vertellen wat wij moeten doen? Wat een triestig figuur.
noot voor topicstarter:"slaat 3 man vol in het gezicht voor de camera's", ik had toch iets anders verwacht(en daarom ook dit filmpje bekeken)

patrickve 30 juni 2015 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7720775)
In België hebben wij er ook zo een rondlopen, in de figuur van een zekere Pieter D.C.

Probleem is natuurlijk dat ze ondanks hun stiepelzatte escapades steeds verkozen geraken. Er zit, als het ware, een zwakte in de democratie. In ons geval heet die zwakte West-Vlaanderen. In het geval van Luxemburg: christenen.

De Praeses is meestal toch ook den diene die het meeste kan zuipen he... :-)

zonbron 30 juni 2015 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 7720790)
De Praeses is meestal toch ook den diene die het meeste kan zuipen he... :-)

:lol:

Maar alcoholjunker blijft een eikel.

Het mooie van deze zaak is echter dat het beeldig aantoont dat er in de toppolitiek geen respect bestaat. Net zoals op dit forum, mogen sommigen er onbestraft op los lallen met losse polsjes.

Oja, de Praeses heeft nooit een hand op mij gelegd, maar heeft me wel met regelmaat geholpen met het een en ander.

Libro 30 juni 2015 16:48

"Slaat drie man vol in het gezicht" voor een vriendschappelijke klopje tegen de wang... Beledig mijn intelligentie nu niet hé! Maar ik geeft toe dat Jean-Claude er een ietsiepietsie van de wereld bijstaat.

manta 30 juni 2015 16:55

't Ziet er wel een erg lastige zatlap uit, hij kan z'n pollen niet thuishouden en moet blijkbaar nogal wat zatte praat kwijt. Der zijn er bravere...

zonbron 30 juni 2015 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7721122)
't Ziet er wel een erg lastige zatlap uit, hij kan z'n pollen niet thuishouden en moet blijkbaar nogal wat zatte praat kwijt. Der zijn er bravere...

Voila. Een knap lastige knaap die Junker blijkbaar, dit filmpje vertelt heel wat meer dan wat men op eerste zicht ziet.

Wie begint er nog den bully uit te hangen na wat gedronken te hebben?

Let ook op de idiote pasjes, begin video... Omg

Daerden was een engeltje vergeleken met deze kwast.

Snerror 30 juni 2015 17:01

Ik zou toch een klets terug geven, niet op een aggresieve manier, maar toch.

Thuleander 30 juni 2015 17:01

Had het filmpje al gezien en dit is werkelijk beschamend.
Een nobody uit Luxemburg, die zijn invloedrijke Europese functie te danken heeft aan alles behalve democratie, permitteert zich om met zijn zatte botten een democratische verkozen president van een EU lidstaat voor 'dictator' uit te maken.

Hoe sneller dat EU circus in mekaar stuikt hoe beter.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be