Citaat:
Wie een beetje aan kritisch bronnenonderzoek doet, ontmaskert snel de fantasten en dito verhalen hier. Dokter Chang :roll:... is wel goed gekozen als dekmantel, er zullen wel honderden bestaat ... Verstandige mensen hebben dit snel door, goedgelovige zielen daarentegen ... Alleen is het te vermoeiend om steeds hetzelfde te herhalen,nu deed u het. Waarvoor dank. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik nu plaatsvervangende schaamte voelen, huilen of luidop lachen??? |
Citaat:
Daarom dat ik het nog eens post. Deze zaak staat op zich en is puur bewijs voor het bestaan van zulke toestellen met die capaciteiten. |
|
Duidelijke radar cases zijn nog nooit debunked, en ik kan het zeker weten ;-):-) :
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals er is een verschil tussen theorieen en bewijzen. |
Citaat:
Volgende. |
Citaat:
|
Citaat:
Een paar ingetype rapporten die slecht ingescand zijn en waar er geheim op staat geschreven is ook niet echt overtuigend bewijs. (zeker niet omdat deze gegevens blijkbaar zijn vrijgegeven) Waarom heeft niemand dan duidelijkere scans genomen. Getuigenissen van de piloot. Tjah er zijn ook mensen (honderden zelfs) die beweren dat ze het monster van loch ness hebben gezien. Hoewel heel dat meer is onderzocht en ze geen monster hebben gevonden. Dan nog het feit dat hij (de piloot) een gevaarlijk maneuver (negative G dive) doet zonder instrumenten (want die waren uitgevallen) in het donker en tegen zeer hoge snelheden. En dit dan nog in paniek want hij wou schieten maar kon niet, hij wou evacueren, maar hij kon niet. Nu wat er die nacht aan de hand was wil ik nog wel in het midden laten. UFO of niet, dat weet ik niet. Maar ik heb nog genoeg vragen die ik erbij kan stellen. |
Citaat:
En voor jou? |
Citaat:
Zo zijn er nog duizenden alien soorten die in onze oceanen leven die we gewoonweg nog niet ontdekt hebben. Het kan goed zijn dat we daar evengoed intelligente wezens gaan tegenkomen. Ze moeten daarom niet met vliegende schotels naar deze aarde komen. |
Citaat:
Hoe weten deze strange objects juist dat ze door F16-volgradars aangestraald worden ? Waarom en hoe vluchten die UFO´s als we korterbij willen komen ? |
Citaat:
|
Citaat:
En "leefbare" planeten worden ook regelmatig ontdekt ("vlakbij" zelfs ;-) ). http://www.scientias.nl/nieuwe-ontde...n-groeien/1100 Citaat:
|
Citaat:
Die vliegende dingen halen snelheden en bewegen in de lucht die onaards zijn. Ook gemeten met analoge volgradars (bvb HPIR van de Hawk). bvb snelheden van 6000 mph - op lage hoogte - in 60-70 er jaren, ook op een radarscherm (PPI) met range markers simpel afleesbaar (opsporingsradar PAR) Haakse bochten... snelheden van 2 mach... en dan plots stilstaan. Enig idee of aardse vliegtuigen of helicopters dat 40 jaar geleden of nu kunnen ? ;-) |
Citaat:
Als het een landmachter lukt... Maar misschien wil je niet? |
Ze proberen ons al te controleren...
|
Citaat:
En ik was 30 jaar landmachter, dus dat is zeker niet relevant ;-) Ik moet quasi al mijn technische kennis verloochenen. Te belachelijk niet ? btw de snelste en wendbaarste vliegtuigen (de aardse met kerosine ;-)) uit die tijd (Mig 21) hadden geen schijn van een kans tegen een Hawk-missile. Citaat:
Citaat:
Computers en software (photoshop, youtube... ) bestond toen nog niet. ;-) |
Twee gevechtsvliegtuigen maken jacht op UFO?
Is dit een UFO die achternagezeten wordt door twee gevechtsvliegtuigen? De video zou zijn gemaakt van bij een tankstation aan de M5 in West Midlands in het Verenigd Koninkrijk. Het voorwerp lijkt alvast op wat de mens gemeenzaam een UFO is beginnen noemen. De videomaker focust ook op twee gevechtsvliegtuigen in het zog van de UFO. Nick Pope, voormalig medewerker van de Britse Defensie en UFO-expert, zei aan The Sun: "Dit is één van de beste video's ooit die hij zag". "Het zou om een soort testvlucht kunnen gaan van een geheim project, maar dat doe je normaal niet overdag. Dit kan dus even goed 'the real thing' zijn, een UFO in ons luchtruim en een militair toestel dat opgeroepen werd om het te onderscheppen, nadat de UFO op de radar gespot werd." Het Britse leger bevestigt dat het inderdaad een gevechtsvliegtuig zou inzetten om elke bedreiging via het luchtruim te bestrijden, maar wil geen commentaar geven op de beelden van deze video, die werd geschoten door een anonieme cameraman. (jv) 10/04/10 23u38 http://www.youtube.com/watch?v=LXm3H...layer_embedded bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...t-op-UFO.dhtml complete video hier : http://www.youtube.com/watch?v=lYQP_...layer_embedded |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be